Myyty i7-5820K / Asus X99-A USB3.1 / Macho Rev B (Mäntsälä)

muumilapsus

Team SER
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Myytävä tuote:

Intel Core i7-5820K
ASUS X99-A USB 3.1 (I/O Shield mukana)
Thermalright Macho Rev B jäähy

Hinta: 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Pari vkoa sitten techbbs
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:


Toimiva combo ryzen setin alta pois.
Haettu matalille volteille "optimi"asetukset:
Core 4.2Ghz@1.15V Cache 3.6Ghz@0.97V
Koeponnistettu pelaamalla ja renderöimällä videoita parisen vkoa kuvassa näkyvillä asetuksilla.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Mäntsälä
Toimitustapa: Nouto (ainakin toistaiseksi)
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

  • 5820k.png
    5820k.png
    365,4 KB · Luettu: 98
  • Timespy.png
    Timespy.png
    652 KB · Luettu: 141
  • IMG20211028122522.jpg
    IMG20211028122522.jpg
    3,5 MB · Luettu: 99
Viimeksi muokattu:
Takaisin myyntiin. Muistit jäivät vielä omaan käyttöön. Lisätty Macho Rev B tuuletin mukaan kauppaan.
 
Onko paketti vielä saatavana? Jos on niin voisin käydä hakemassa pois pyydetyllä hinnalla (näyttäisi olevan 150 eur tällä hetkellä, emo+prossu+jäähy).
 
Ottaisitko Asuksen GTX 960 oc 2gb näyttistä vaihossa? Kuitit on tallessa.
 
Onko tämä vielä myynnissä? Tarjous on edellä jätetty pyynnön mukaisesti.
Sori, en ole seurannut ketjua.
Vielä myynnissä.
Sulla tosin on senverta uusi käyttäjätili, ettei yksityisviestiä pysty vielä laittamaan, eikä mulla ole hinkua alkaa sopimaan kauppoja foorumin ulkopuolella. Jos olisi, nämä olisivat torissa tmv. paskasivustolla myynnissä.
 
Ajattelinkin, että tässä on joku jippo kun yksityisviestijuttuja ei näy. Tännekään ei vissiin kannata sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita ilmoittaa, edes peitetysti? Voitko pyytää ylläpidolta sähköpostini, niin päästään eteenpäin? Voin myös laittaa jonkun muun asialle, jos katsot tämän paremmaksi.

Vaikka olen täällä uusi, niin olen kyllä toiminut Foorumeilla yli 20 vuotta (admineinakin) ja tiedän miten näillä toimitaan.
 
Ajattelinkin, että tässä on joku jippo kun yksityisviestijuttuja ei näy. Tännekään ei vissiin kannata sähköpostiosoitteita tai puhelinnumeroita ilmoittaa, edes peitetysti? Voitko pyytää ylläpidolta sähköpostini, niin päästään eteenpäin? Voin myös laittaa jonkun muun asialle, jos katsot tämän paremmaksi.

Vaikka olen täällä uusi, niin olen kyllä toiminut Foorumeilla yli 20 vuotta (admineinakin) ja tiedän miten näillä toimitaan.
En jakaisia omia tietoja mihinkään julkiselle alustalle ja ylläpitoa asia tuskin kiinnostaa sentin vertaa.
Olen tänään kotosalla loppupäivän. Jos pääset Mäntsälän Citymarkettiin sulle sopivana aikana, voin ajoittaa kauppareissun samalle kertaa ja voidaan treffata aulassa postin pakettiautomaattien luona.
Maksu mobilepaylla paikan päällä ja romut vaihtaa omistajaa.
 
Selvä pensseli. Olethan ajoissa, viimeaikoina ohareita ollut riittämiin. Odottelen max. 5min ja jos ukkoa ei näy, jatkan matkaa.
 
Kiitokset sujuvasta kaupankäynnistä, kaikista Foorumin esteistä huolimatta. Eihän meistä kumpikaan ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä :) .
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 197
Viestejä
4 452 193
Jäsenet
73 672
Uusin jäsen
CommonMark

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom