Myyty i7 3770K 150€ Tampere

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Myytävä tuote: i7 3770k
Hinta: 150€ Varattu @Vailai Valai perui toisella palstalla bobban22 tarjosi prossusta hp:n
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kauan sitten useamman prossun nipussa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Prossu otettu käyttöön vähän reilu vuosi sitten. Korkattu ja lämmönlevittäjä hiottu peilin päällä suoraksi. Ei kulkenut joten joutui makkarin leffakoneeseen. Lopetin kellottelut heti alkuunsa kun en saanut vakaaksi Maximus v formula emolla 4600MHz 1.35v.

Kiven nykyinen emo p8z77-v lx tulee myyntiin, kun kivi on myyty.
Saa sen emon kiven kanssa ostaa hetikin.
Hp. Emolle ja prossulle 210€

Emo oli uutena kaverin pikkuveljellä pelikäytössä i5 3470 kiven alustana. Minulla emo on ollut nyt kolme vuotta makkarin leffakoneessa. Se on toiminut alustana huonosti kellottuville i7 3770k prossuille.
Peräpelti löytyy.

Myynnissä myös muualla.

Sijainti: Tampere
Toimitustapa: Nouto etusialla, postit vain pakettina ja postit aina ostajan piikkiin
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto. Tilisiirroissa kivi vaihtaa omistajaa tai postitetaan vasta/heti kun rahat näkyvät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Kivi kirjeposteineen 140€ ?
Nordean tilisiirto
Kirjeen en lähetä näin kalliita osia enää ollenkaan. Ostin keväällä käyttäjältä @The prossun kirjeposteilla eikä prossu ikinä löytänyt perille. Homma on sovittu laitettiin vahinko puoliksi. Paketti maksaa 6€ ja kirjeenä noin 2.4€, joten en näe aiheelliseksi ottaa riskiä noin pienen säästön takia. 150€ sis. postit suostun jos heti ostat. Mun pankki on OP.
 
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
20
Et siis tiedä muuta kuin että tuo prossu ei kulje 4.6GHz 1.35v?
Testasitko jotain muuta kuin vakiokelloja vakaaksi asti?
Edit: tuohon hintaan alkaa jo olla parempaakin tarjolla.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Et siis tiedä muuta kuin että tuo prossu ei kulje 4.6GHz 1.35v?
Testasitko jotain muuta kuin vakiokelloja vakaaksi asti?
Edit: tuohon hintaan alkaa jo olla parempaakin tarjolla.
En testannut sen enempää. Leffakoneeseen meni ja siinä on 4200MHz kellot ja muistit 2133MHz voltteja en muista mutta voin tarkistaa huomenna aamupäivästä. Luultavasti voltit siinä 1.2v. paikkeilla. Luultavasti kiven sais ilmalle järkevillä volteilla vakaaksi 4400MHz, voin senkin testata, mutta täydellistä vakautta en kerkeä tähän hätään testata. Tuolla lankulla jossa nyt kivi on en ala yli 1.3v kiveä pitkiä testejä ajelemaan. Virran syöttö 4+1+1 mallia, niin turha rääkätä suotta muuten hyvää lankkua. Tälläsillä lankuilla ajellaan vakiojännitteillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
20
No mulla on nyt korkkaamaton i5 3570K, joka menee sen 4.2GHz ihan pienellä 0.05 offsetillä, mutta ei se sitten juuri kovempaa kuljekaan.. Mietin vaan, että onko wöörtti upgrade vai ei :think: Toisaalta emo on joku Asrock Z77 Pro3, jossa sitä ei paljon 4.2 kovempaa kannatakaan ajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
No mulla on nyt korkkaamaton i5 3570K, joka menee sen 4.2GHz ihan pienellä 0.05 offsetillä, mutta ei se sitten juuri kovempaa kuljekaan.. Mietin vaan, että onko wöörtti upgrade vai ei :think:
Over watchia meillä pelataan eniten ja siinä ero on aika selvä. Muista peleistä ei minulla tarpeeksi tietoa. Niin meillä on 144MHz:n näytöt ja tarvittavilla fps:llä i5 3570k tuli pullonkaulaksi.
 
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
20
No joo. Taidan passata. Pitänee etsiä myöhemmin vähän tehokkaampi emo+prossu+ddr4 setti. Kiitos vaivannäöstä kuitenkin.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
27
Onko tuo ns. valmiina koneeseen pistettäväksi. Lähinnä mietin kun korkattu on.
Lisäksi saako miten helposti "peruskellotukset" siihen huitastua.

t: kaverin puolesta
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
No mulla on nyt korkkaamaton i5 3570K, joka menee sen 4.2GHz ihan pienellä 0.05 offsetillä, mutta ei se sitten juuri kovempaa kuljekaan.. Mietin vaan, että onko wöörtti upgrade vai ei :think: Toisaalta emo on joku Asrock Z77 Pro3, jossa sitä ei paljon 4.2 kovempaa kannatakaan ajaa.
On nyky multiplayer peleissä suurikin ero varsinkin jos kivi kulkee 4,6GHz 1,35v ja saat sen pidettyä viileänä. Dualchannel muisteilla tosin on ihan järkyttävä vaikutus myös.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Onko tuo ns. valmiina koneeseen pistettäväksi. Lähinnä mietin kun korkattu on.
Lisäksi saako miten helposti "peruskellotukset" siihen huitastua.

t: kaverin puolesta
Vastasin jo yksityiviestillä, mutta laitetaan tännekkin. Jos emon tai koneen tuo mulle voin asentaa prossun ja kellottaakkin sen kevyesti, tai jos maksaa 20€ varausmaksun niin liimaan oikeaoppisesti lämmönlevittäjän takaisin prossuun kiinni.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Vastasin jo yksityiviestillä, mutta laitetaan tännekkin. Jos emon tai koneen tuo mulle voin asentaa prossun ja kellottaakkin sen kevyesti, tai jos maksaa 20€ varausmaksun niin liimaan oikeaoppisesti lämmönlevittäjän takaisin prossuun kiinni.
Mikäs tämä oikea oppinen tapa on? Olen kuullut että jotkun pojat käyttää mustaa kannen tiivistettä, mutta itse oon tyytynyt perus pikaliimaan mikä on toiminut varsin hyvin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Mikäs tämä oikea oppinen tapa on? Olen kuullut että jotkun pojat käyttää mustaa kannen tiivistettä, mutta itse oon tyytynyt perus pikaliimaan mikä on toiminut varsin hyvin.
Olen nyt töissä. Yritän muistaa laittaa sulle aineen nimen huomenna. Ulkoa en muista.
Autoissakin käytettävästä kuumuutta kestävästä tiivistysmassasta kuitenkin on kyse. Ja se oikeaoppinen tapa liimata on levittää massa lämmönlevittäjän reunojen sisäpuolelle, niin ettei reunojen alle tule kuin vähän liimaa, jotta kontakti säilyisi mahdollisimman hyvänä. Vaikea selittää.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Olen nyt töissä. Yritän muistaa laittaa sulle aineen nimen huomenna. Ulkoa en muista.
Autoissakin käytettävästä kuumuutta kestävästä tiivistysmassasta kuitenkin on kyse. Ja se oikeaoppinen tapa liimata on levittää massa lämmönlevittäjän reunojen sisäpuolelle, niin ettei reunojen alle tule kuin vähän liimaa, jotta kontakti säilyisi mahdollisimman hyvänä. Vaikea selittää.
Noh eipä tuo nyt niin henkimaailman asia ole kun perus pikaliima on riittänyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 828
Viestejä
4 203 857
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom