Myyty I7 2600 (non-k), asus p8z68-v lx, 8gb ddr3

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
909
Myytävä tuote: Otsikko
Hinta: 120e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Töistä cpu ja mobo, muistit täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ja ei
Muuta huomioitavaa:

Prossu ja emo saatu töistä muoveissaan kesän tienoilla, asennettu koteloon ja ehkä pari kertaa käynnistetty. Eli melkeinpä "uusia". Muistit täältä joskus kesällä myös ostettu, muistaakseni 1600mhz siniset corsairit.

Suunnitelmat muuttu enkä jaksa tuosta koneesta tehdä mitään, osat istunut kotelossaan joka sit taas toiminut kissojen istumapaikkana.

Sijainti: Lempäälä
Toimitustapa: Nouto, en jaska postitella. Voin Treen ympärysmaastoon tuodakkin arkisin töiden jälkeen.
Maksutapa: Cashmoney, mobilepay


Kuva: Voin otella kun pääsen töistä jos joku haluaa.
 

Spoonz

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
350
Tuommoinen prossu mulla olis kyllä valmiina. Mitäs olis emo ja muisti pelkästään? :vihellys:
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
909
Tuommoinen prossu mulla olis kyllä valmiina. Mitäs olis emo ja muisti pelkästään? :vihellys:
Tuu mielummin hakemaan satasella koko setti. Muuten tuo prossu kuitenkin jumahtaa vuodeksi kaapin perälle odottamaan taas hetkeä milloin jaksaa jotain myydä. Pistelen yv kohtapuoliin.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
909
Jos prosu jää ylitse, niin voisin siitä tarjota 42e sis kirjetoimituksen.
Näillä näkymin @Spoonz on tulossa hakemaan koko setin tänään, kysy häneltä josko pistää kotimatkalla postiin prossun sulle? =D Itse en tosiaan jaksa postitella "ikinä" mitään vaikka kirje nyt oliskin jopa helppo, mutta laiskuus vie voiton.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 041
Viestejä
4 294 577
Jäsenet
71 783
Uusin jäsen
S1P3T1N

Hinta.fi

Ylös Bottom