Myydään I7-13700k, Asus Z790-PLUS D4, G.skill 32gb 3600 mhz, Noctua DH-15 ja Seasonic 650w gold.

Tuote: I7-13700k, Asus Z790-PLUS D4, G.skill 32gb 3600 mhz, Noctua DH-15 ja Seasonic 650w gold
Hinta: 450 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): torista syksyllä 2025
Kuitti löytyy (takuu voimassa): mahdollisesti, myydään kuitenkin ei takuullisina
Muuta huomioitavaa:
Nyt suoraan käytöstä tehokas kone pelaamiseen tai editointiin. Tästä erittäin hyvä pohja, lisää vaan case, gpu ja m.2 ssd muisti.

Kokoonpano ollut itsellä käytössä paikallisten kielimallien ajamiseen ja toiminut siinä OK mutta nälkä kasvaa syödessä joten olen siirtymässä vähän järempään kokoonpanoo. Pelaamiseen tämä on oivallinen setti.

Postitusmahdollisuus emolevyn ja psun omissa laatikossa ja koko paketti voidaan paketoida hyvin pehmustettuun laatikkoon.

Nouto etusijalla!

Kokoonpano:

— Intel i7-13700K. Tehokas prosessori pelaamiseen.

-- Noctua DH-15, järeä ilmajäähdytys, joka on kuitenkin hiirenhiljainen!

— Asus Z790-PLUS D4 -emolevy. Mukavasti mm. NVME-paikkoja. Laatuemo.

— G.Skill 32GB (2 x 16GB) Trident Z Neo DDR4 3600MHz, CL16. Rajoitettu elinikäinen takuu.

— Seasonic Focus GX-650 650W 80 Gold Plus -virtalähde. Powerissa ei kannata säästellä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vaasa, Vsa
Toimitustapa: Nouto ja postitus
Maksutapa: Tilisiirto, mp, toridiili.

Nouto etusijalla joten menee @Jakatsa:lle. mutta mikäli kaupat peruntuu jostain syystä menee @Pöristelijä:lle.

Okei, kiitos selvennyksistä ja täältä käsi ylös virheen merkiksi. Menee hp + postit @Pöristelijälle ja mikäli ne kaupat peruuntuvat menee hp @jakatsalle.

Onko asia näin? Alkuperäisessä ilmoituksessa oli kuitenkin "nouto etusijalla"

Mutta kuitenkin mainittu myös postitusmahdollisuus, joten ehdot täyttyy. Säännöissä:

- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.

Kyllähän alkuperäinen kirjoittaja on sanonut tässä olevan Nouto > postit (nouto etusijalla). En ymmärrä, mikä tässä on ongelmana?

Mikä sääntö kertoo, että ei saa olla noutoa ensisijaisena vaihtoehtona? Jos tällainen sääntö löytyy, niin haluaisin lukea tästä itsekin.

" Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle."

Tämähän vain määrittelee, että kun ehdot täyttyvät, täytyy hintapyynnön tehneelle myydä tuote. Tässä ollut ehtona "nouto etusijalla", jolloin ehdot täyttyvät?

Miksi helvetissä myyjä ei saisi itse päättää kelle myy hintapyynnöllä, varsinkin jos itse sanonut että ensisijaisesti nouto?

Miksi helvetissä myyjä ei saisi itse päättää kelle myy hintapyynnöllä, varsinkin jos itse sanonut että ensisijaisesti nouto?

Siksi että säännöt sanoo että tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnin tarjoajalle joka täyttää toimitusehdot. Jos posti on laitettu toimitusehtoihin ja "hp + pk" tarjousten yli voi vain kävellä tuolla säännöllä ei tee oikein mitään.

Paras tapa priorisoida nouto ja samalla tarjota postitusta on laittaa toimitustavaksi pelkkä nouto ja kirjoittaa ilmoituksen muuta-kohtaan "ensisijaisesti noudolla" niin kyllä porukka tekee postitarjouksia muttet ole velvollinen myymään vaikka HP tarjottaisiin.

Ja säännöissä myös maininta: "- Kerro selkeästi toimitustapa nouto tai postitus tai molemmat. (Jos nouto on etusijalla, on selkeyden vuoksi suositeltavaa luoda ilmoitus pelkkä "nouto" -toimitustavalla ja päivittää tarvittaessa myöhemmin postitus mukaan.)"

Tämä lisäys tehty joskus muutama vuosi sitten, kun samasta asiasta väännetty toistuvasti

Statistiikka

Viestiketjuista
299 742
Jäsenet
81 694
Uusin jäsen
Markus.K

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom