Myyty i5 4690K, ASUS Z97-AR, 16GB DDR3, 128GB M.2 SSD, XFX 550W - Vantaa

Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 274
Myytävä tuote: Z97 + 4690K konepaketti
Hinta: 110€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prosessori, emolevy ja muistit käytettynä täältä vuosien mittaan, SSD ja PSU uutena itse jokunen vuosi sitten ja vuodelta 2014 vastaavasti.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuitteja sekä myynitakuut rauenneet kaikilta osilta, valmistajan takuista ei tietoa.
Muuta huomioitavaa:

Myynnissä siis otsikonmukainen paketti joka koostuu seuraavista osista:

-Intel i5 4690k prosessori. Korkattu ja pruikattu Conductonauttia IHS:n ja kiven väliin minun toimesta, työ tehty siististi. Täysin toimiva sekä käy viileänä, kellot nousee ainakin 4.3ghz vielä järkevillä volteilla.
-ASUS Z97-AR emolevy. Muistaakseni uusin BIOS flashatty.
-Kingston HyperX DDR3 1600mhz CL10 2x8GB. Nämä kellottuu ainakin 1866mhz heittämällä.
-XPG SX6000 Lite M.2 PCIe NVME 128GB SSD. Käytetty Windows 10 järjestelmälevynä, tähän kauppaan tyhjänä ja formatoituna. Tässä CrystalDiskInfo yhteenvedos.
-XFX TS 550W (XPS-550-TS3) 80+ Gold virtalähde. Tuuletin rasvattu parisen vuotta sitten, ei pidä ylimääräistä ääntä eikä nakuta. Täysin kiinteät kaapelit.

Kaikki komponentit täysin toimiva, annan paketille toimivuustakuun. Huomioithan kuitenkin powerin iän (7 vuotta) sen laadusta huolimatta, tälle en uskalla luvata ettei se leviä parin vuoden kuluttua vaikkei ikinä minun käytössä eikä ilmoituksen kirjoitushetkellä anna asiasta mitään viitteitä.

Mukaan kaikki kuvassa näkyvä, eli komponentit, PSU:n virtajohto, emolevyn IO-suoja sekä emolevyn laatikko. Siis pelkkä laatikko, muuta mukana tullutta sälää en itsekkään ikinä saanut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto ensisijaisesti, tai Posti/Matkahuolto.
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto, postiennakko ei käy.


Kuvat: setti.jpg mobo.jpg cpu.jpg psu.jpg

Video kokoonpanon käynistyksestä: Kokoonpanon testaus

(BIOS:n tuottama virheilmoitus on siitä ettei kiinniolevassa levyssä ole boottiosiota. Videossa näkyvä AMD jäähy eikä mikään muukaan ylimääräinen rompe kuulu kauppaan.)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 546
Viestejä
4 203 519
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom