Myydään i5 3550 / GTX 660 / 8gb / P8Z77-V LX2 (1155) kone

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
Hinta: 220e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa.com muistaakseni 2011
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ehkä jostain, takuut menneet
Muuta huomioitavaa: Kaverin puolesta myyn hänelle aikanaan kasaamani koneen. Myydään täysi keskusyksikkö ilman kovalevyjä. Sopii hyvin perheen pienimmille esim. fortniten tai csgo:n pelaamiseen

Pääpiirteittäin siitä näkee osat, en myy erikseen.
i5 3550 (stock cooler)
P8Z77-V LX2
8gb ram
GTX 660
Kotelona toimii HAF 912 Plus | Cooler Master
Powerina Corsairin CX 600w

Lisään kuvan koneesta myöhemmin.



Sijainti: Akaa
Toimitustapa: Nouto/toimitus
Maksutapa: käteinen/tilisiirto
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
200€
Postiennakolla postit etukäteen
En tuota varmaan uskalla kyllä postitella mutta pienen salapoliisityön päätteeksi asustelet vissiin jämsässä, tuonti voisi olla mahdollinen kun kaveri asuu jykylässä ja ravaa täällä harvase viikonloppu.


Ei mennyt kanajormalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
4
Moi! Mä voisin maksaa tuon 220 euroa. Asun Helsingissä, tietokone pitäisi tuoda tänne.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
Moi! Mä voisin maksaa tuon 220 euroa. Asun Helsingissä, tietokone pitäisi tuoda tänne.
Joo, no lähtökohtaisesti tänään rekisteröity käyttäjä ja tietokone "pitäisi" tuoda 150km päähän niin ilman 50 euron ennakkomaksua en sitä sinne lähde missään tilanteessa kuskaamaan. Jokatapauksessa ilmoitan huomenna jos minun tai kaverini aikataulut ja menot suuntautuisivat pääkaupunki seudulle.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
4
Moi, okei. Niinno siis ei pidä tuoda mitään minnekään, mutta mulla ei oo autoa, ja mainitsit kuskaamisen mahdollisuuden. Kyllä mä voin 50 euron ennakon maksaa.

Mä oon tosiaan koneiden päälle viimeksi ymmärtäny kymmenen vuotta sitten, en enää, kyselin tietäviltä kavereilta vain, mitä kannattaisi ostaa, ja yksi ystävä laittoi tännne linkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
Moi, okei. Niinno siis ei pidä tuoda mitään minnekään, mutta mulla ei oo autoa, ja mainitsit kuskaamisen mahdollisuuden. Kyllä mä voin 50 euron ennakon maksaa.
Tämä selvä, konsultoin tänään vielä kaveria että onko kummallakaan mitään menoja pks että onnistuuko tuonti lähiaikoina ja ilmoitan illalla tähän.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
4
Kaveri kuulemma tehny pari kuukautta sitten profiilinsa tänne, nii ei koe paljoa vouchaamisten auttavan. Pitää etukäteismaksua hämäränä, ja huomasi, etten saisi kovalevyä myöskään. Mä ku en ymmärrä nykykoneiden päälle mitään, nii ite en osaa kannattavuutta arvioida. Mä otan askelen taaksepäin ja kyselen kavereilta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
Onnea koneen etsintään jos kuvittelet että joku sen sinulle kotiovelle tuo 150 km päähän ilman minkäänlaista etukäteis maksua.

Kovalevyä ei tosiaan sisälly, se lukee tuossa ilmoituksessa. "Myydään täysi keskusyksikkö ilman kovalevyjä."

Päätä rauhassa ja ilmoittele sitten, niinkun totesin voi olla että minulla ei edes pks ole menoja joten tuonti voi olla mahdoton mutta pidetään linjat avoinna ja auki.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
4
Ehkä etsin koneen lähempää. Kovopuutteen kyllä näin heti, kaveri huomasi vasta tänään. Katsoo nyt.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
365
Ehkä etsin koneen lähempää. Kovopuutteen kyllä näin heti, kaveri huomasi vasta tänään. Katsoo nyt.
Selvä se. Menojakaan ei sinneppäin ole joten kuljetus joutuisi kuljettamalla kuljettamaan ja se tulisi turhan kalliiksi. Kiitoksia mielenkiinnosta jokatapauksessa :D
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Junnulle kattelen aihioo, vieläkö tuo myynnissä? Missä päin Akaalla jos tulee etelästäpäin.
Pistä yv.tä jos et halua täällä tarkentaa sijaintia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 765
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom