Myytävä tuote: i5-2500K, i5-3470, 4 kpl 2 GB 1333 MHz DDR3, 1 kpl 8 GB 1600 MHz DDR3, Hki
Hinta: vaihtelee, kts. alla
Tuote ostettu (mistä ja milloin): eri koneiden mukana tulleita tai kauan sitten ostettuja
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: kaikki toimivista poistettu rautapäivitysten yhteydessä
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Posti
Maksutapa: pankkitilille, Nordea tai S-Pankki
Kuva: laitan kuvan, jos kiinnostusta
Myynnissä pari ceepua, vähän muistia. Hintapyyntö sisältää postituksen kirjeenä.
i5-2500K, 25 € (varattu)
i5-3470, 20 €
4 kpl DDR3, 2 GB, 1333 MHz (Kingston, Samsung), 15 €
1 kpl DDR3, 8 GB, 1600 MHz (HyperX Fury), 25 € (varattu)
Lisäys: myynnissä myös muualla.
Lisäys 3.8.2020. En tiedä, missä kohdassa ilmeni, että tämä on hupihuuteluketju, mutta sellainen siitä on kuitenkin tullut. Jos olet aikeissa tarjota jotain näistä mummonmarkan jutuista, niin kaiva rahat, ehdota itse ajankohtaa ja sitä rataa. Olen käyttänyt nyt jopa tunteja näihin sopimisiin, mutta mikään niistä ei käy tai vastata viesteihin. SERrin kutsu kuuluu vahvana ja mikäs siinä - ei ongelmaa.
Hinta: vaihtelee, kts. alla
Tuote ostettu (mistä ja milloin): eri koneiden mukana tulleita tai kauan sitten ostettuja
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: kaikki toimivista poistettu rautapäivitysten yhteydessä
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Posti
Maksutapa: pankkitilille, Nordea tai S-Pankki
Kuva: laitan kuvan, jos kiinnostusta
Myynnissä pari ceepua, vähän muistia. Hintapyyntö sisältää postituksen kirjeenä.
i5-2500K, 25 € (varattu)
i5-3470, 20 €
4 kpl DDR3, 2 GB, 1333 MHz (Kingston, Samsung), 15 €
1 kpl DDR3, 8 GB, 1600 MHz (HyperX Fury), 25 € (varattu)
Lisäys: myynnissä myös muualla.
Lisäys 3.8.2020. En tiedä, missä kohdassa ilmeni, että tämä on hupihuuteluketju, mutta sellainen siitä on kuitenkin tullut. Jos olet aikeissa tarjota jotain näistä mummonmarkan jutuista, niin kaiva rahat, ehdota itse ajankohtaa ja sitä rataa. Olen käyttänyt nyt jopa tunteja näihin sopimisiin, mutta mikään niistä ei käy tai vastata viesteihin. SERrin kutsu kuuluu vahvana ja mikäs siinä - ei ongelmaa.
Viimeksi muokattu: