Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Noista hinnoitteluvirheistä tuli mieleen, että kuka muistaa kun
cdonilla sai siihen aikaan muistaakseni ~700eur läppärin puoleen
hintaan kun lisäili tarpeeksi (siihen aikaan ihan tilavia) kovalevyjä
yms?

Kiltisti ne toimitettiin mutta taisi olla näiden tarjousketkujen
aloitusaikoja eikä varmaan ollut tuhatta tilaajaa samantien eli
saattoi hukkua massaan.

cdontilaus.jpg

Yleensä on koodi lapulla ja ne voi myydä eteenpäin. Ei ole esiasennettu konsoliin.

Mulla taitaa juurikin XBox X:ssä olla niin että kun yritän poistaa forza horizonia niin se vaan tulee ja tulee uudestaan, eikä mitään koodia ole koskaan kyselty. Voin toki olla liian käsikin..

Mulla taitaa juurikin XBox X:ssä olla niin että kun yritän poistaa forza horizonia niin se vaan tulee ja tulee uudestaan, eikä mitään koodia ole koskaan kyselty. Voin toki olla liian käsikin..
Mulla tuli One X:ssä ja One S:ssä koodit mukana ja ne piti itse asentaa. Muistan liiankin hyvin, kun vieressä lapset kysyi minuutin välein, että joko pääsee pelaamaan ja pelin ladattava osa oli sen 90 gigaa plus asennusaika päälle.

Voiko näitä mukana tulevia pelejä myydä eteenpäin? Eli onko joku latauskoodi tms jonka voi antaa/myydä?

Noista ei käytännössä kannata olettaa saavansa juuri mitään (pois lukien ehkä 120 €:n paketissa tuleva Forza Horizon 3, josta kenties voisi tuurilla parikymppiä saada), koska
- Fortnite on ilmaispeli
- Sea of Thieves ja Minecraft ovat Game Passissa, jota saa melkein jatkuvasti puoli-ilmaiseksi.

Nyt sittten Power, Gigantti ja Verkkis black week tarjoukset julki. No varmaan hyviä sellaisia, jos noita tarvii, mutta mulle ei mitään. Odotan edelleen hyvää näyttis tarjousta perjantaille:tup:

yms?

saattoi hukkua massaan.

cdontilaus.jpg

Jotkuthan silloin lisäsi esimerkiksi 10kpl tulostimia :D

Nyt sittten Power, Gigantti ja Verkkis black week tarjoukset julki. No varmaan hyviä sellaisia, jos noita tarvii, mutta mulle ei mitään. Odotan edelleen hyvää näyttis tarjousta perjantaille:tup:
Missäs verkkiksen alet, jossain mainoslehtisessä tai säpön uutiskirjeessä?

Onkos Nintendo switch tyrkkyä ollu missään :geek:

CDONissa on tarjous "Osta Nintendo Switch Lite ja jokin Pokémon-peleistä hintaan 255,95" eli yhteishintaan uus Pokemon ja Switch Lite. Tuossa on semmoinen jännä bugi että pelien lisääminen ostoskoriin vain lisää tuota alennusta. Nyt kun minulla on korissa yksi Switch Lite ja 4kpl Pokemon Sword/Shield pelejä, niin yhteishinta on 222€. Siitä kun myy ylimääräiset pelit 40-45e/kpl pois niin ei jää paljoa konsolille hintaa. :kahvi: @Zat tuossa ylhäällä linkkasikin kyseiseen tarjoukseen.

CDON taas osaa.

yms?

saattoi hukkua massaan.

Itse tilasin aikoinaan sen Xbox One X + FIFA19 + PUBG -setin jonka hinta bugitti kun siihen lisäsi PUBG-pelin kylkeen koska se laski koko pakettiin jotain ihme tarjouksia. Koko tilauksen hinnaksi tuli 300e josta sai vielä osan "takaisin" kun möi fifan ja ne pari pubg:tä eteenpäin. OVH tuolle olisi ollut muistaakseni yli 500e niihin aikoihin.

Tilauksessa luki vielä " Käytetyt tarjoukset: Ilmainen toimitus / Xbox One X 1TB + FIFA 19 + PUBG / Xbox One X 1TB + PUBG + Halo 5 + Rare "

Ihan hyvin tuli perille ilman mitään ongelmia.

Missäs verkkiksen alet, jossain mainoslehtisessä tai säpön uutiskirjeessä?

CDONissa on tarjous "Osta Nintendo Switch Lite ja jokin Pokémon-peleistä hintaan 255,95" eli yhteishintaan uus Pokemon ja Switch Lite. Tuossa on semmoinen jännä bugi että pelien lisääminen ostoskoriin vain lisää tuota alennusta. Nyt kun minulla on korissa yksi Switch Lite ja 4kpl Pokemon Sword/Shield pelejä, niin yhteishinta on 222€. Siitä kun myy ylimääräiset pelit 40-45e/kpl pois niin ei jää paljoa konsolille hintaa. :kahvi: @Zat tuossa ylhäällä linkkasikin kyseiseen tarjoukseen.

CDON taas osaa.
Mulla tulee 273e hinnaksi eikä 222€ eli olisiko jo korjattu?

makuasioita nämä mutta itte tykkäsin enempi philipsin sonicare harjasta. kannattaa tarkistaa niidenki tarjonta.
Itsekin pidän enemmän Philipsin harjasta, mm. pitkän akun keston vuoksi.
Tärkein kyllä oli et puhdistaa paljon paremmin kuin Oral(Braun).
Halvinta Philipsiä en ottaisi, siinä ei kovin paljon värähtelyä ole, verrattuna seuraavaan malliin.

Philipsistä joku keskimalli ja Oralista oli ihan huippuvekotin(näyttö sun muut), Oralin hävitin(todella vähän käytettynä), kun en tehnyt sillä mitään Philipsin harjan jälkeen.

Hamppilääkärithän noita Oraleja "suosittelee", eli käytännössä määrää ihmisille.
Olen myyjänä ollessa muutamankin lappusen saanut käteen, asiakkaan kertoessa et sai "reseptin". :confused:
En tiedä onko enää, kun en toimi myyjänä ja voinut joku taho älähtääkin tuosta.

Okok noh tilaan sen dustinin jos en parempaa löydä o_O:eek:

Dustinin tapauksessa kehotan ottamaan huomioon, että paitsi että se on esittelykappale eikä upouusi, se on myös vanhempaa mallia, jossa on huomattavasti nykymallia huonompi akkukesto (koska energiatehottomampi prosessori).

Uuden mallin tunnistaa punaisesta pakkauksesta.

MZ738Yx.jpg

Dustinin tapauksessa kehotan ottamaan huomioon, että paitsi että se on esittelykappale eikä upouusi, se on myös vanhempaa mallia, jossa on huomattavasti nykymallia huonompi akkukesto (koska energiatehottomampi prosessori).

Uuden mallin tunnistaa punaisesta pakkauksesta.

MZ738Yx.jpg

No voihan kettu suoraan sanottuna täytyy odottaa...

Ihan hyviä tarjouksia on tuonne tarjousketjuun mennyt, mutta voisitteko käyttää sitä pohjaa?

Nyt sekoittuu keskusteluketju ja tarjousketju, kun tarjousketju on päässyt vähän epäformaaliksi..

Mitkä ne amazonin rinnakkaissivustot on, josta kannattaa katella? amazon de ja uk käytössä itsellä, monesti de (eu-laturit)..

Verkkokaupan tarjouslehdessä oli yllättäen ihan pätevän näköisiä "Black Friday Varaslähtö"( :facepalm: ) tarjouseriä. Taisi postipatekin ottaa varaslähdön kun lehti tuli minulle jo perjantaina :D Esim.

Tuote: OnePlus 7 256Gt
Hinta: 449€
Erä: 400kpl

Tuote: perus-Ipad (2018 malli).
Hinta: 199€
Erä: 150kpl

Tuote: Procasterin "airpod"-tyyliset kuulokkeet. Tuskin on kummoiset, mutta ei varmaan halvemmalla tällaisia saa suomitakuulla.
Hinta: 19€
Erä: ??? "Vain myymälöistä"
Jaksatko laittaa kuvat lehdestä :drool:

Harmaalla konsolilla ainakin toimii, mutta en tilannut. Ensin lisäät yhden kumpaakin peliä ja konsolin ja korissa muutat pelien määrän.

Pitikin jahkailla, nyt näyttää harmaa väliaikaisesti loppu :(
Muut jahkailijat poistakoon omansa koristaan!
+50e muista väreistä ei ihan samalla tavalla houkuta vaikka hyvä hinta vielä sekin.

Pitikin jahkailla, nyt näyttää harmaa väliaikaisesti loppu :(
Muut jahkailijat poistakoon omansa koristaan!
+50e muista väreistä ei ihan samalla tavalla houkuta vaikka hyvä hinta vielä sekin.
Tuota cdonin 220e switchia voisi jo sanoa bf tarjoukseksi.

En nyt tiedä. Verkkokauppa.com myy normihinnalla 219e. Siihen peli päälle niin hirveästi eroa tule.

Toivottavasti jonnekkin tulisi ei lite malli tarjoukseen.
Siihen päälle neljä peliä, joita myydään Torissa hinnat alkaen 45e. Kyllä siinä kummasti kolme noista myymällä on aikamoinen tarjous kyseessä. Jos Pokemon ei kiinnosta ja kaikki pelit saisi tuolla 45e kaupaksi, niin konsolille jäisi hintaa 42e. ;)

Siihen päälle neljä peliä, joita myydään Torissa hinnat alkaen 45e. Kyllä siinä kummasti kolme noista myymällä on aikamoinen tarjous kyseessä. Jos Pokemon ei kiinnosta, niin kaikki pelit jos tuolla 45e saisi kaupaksi niin konsolille jäisi hintaa 42e. ;)

Paitsi harmaa loppu ja hinta 274 eikä 222e

Edit. Ostin silti keltasen

Paitsi harmaa loppu ja hinta 274 eikä 222e
Mjoo, mutta puhuttiinkin tuosta 222e hinnasta, jota 'voi kutsua jo BF tarjoukseksi'. Alle satku konsolista pelit myymällä kanssa ihan ok hinta imo.

Aivan eri asia sitten lähettääkö CDON edes noita.

Tämän viikon virallinen tarjouskeskusteluketju: Virallinen - Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Kyllä tuo Xbox-konsoli peleineen on kaikkiaan paras tarjous näin alkuun ja voi vaikka jäädäkin parhaaksi. Konsoli lähtee halvalla, koska yllättäin seuraavan sukupolven malli voi tulla jo keväällä ja tuo ilman asemaa malli myyntien puolesta on vissiin ollut vaisu. Eihän siinä, hyvä valinta edukkaaseen änärin pelaamiseen, mutta melko nopeasti vanheneva laitos. Ei Bluray-toistintakaan tuosta saa.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 880
Jäsenet
78 890
Uusin jäsen
maani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom