Eikö ne oo samoja kun on sama merkkikin.Samoja, juu..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö ne oo samoja kun on sama merkkikin.Samoja, juu..![]()
Mitäpä oikeesti luulette kun ottaa tuolta umpimähkään kadulta jonkun randompapan tai mummon, tietääkö se mitään mistään prosessoreista tai GB:stä tai tietokoneen suorituskykyyn liittyvästä. En kutsuisi sitä typeryydeksi.
Käykääpä muuten joskus kuuntelemassa, kun ikäihmisille myydään kännyköitä näissä isoissa digimarketeissa.

No kyseessä on kuitenkin aivan täysin eri kone ja jopa malli on täysin eri.Mitäpä oikeesti luulette kun ottaa tuolta umpimähkään kadulta jonkun randompapan tai mummon, tietääkö se mitään mistään prosessoreista tai GB:stä tai tietokoneen suorituskykyyn liittyvästä. En kutsuisi sitä typeryydeksi.
Käykääpä muuten joskus kuuntelemassa, kun ikäihmisille myydään kännyköitä näissä isoissa digimarketeissa.
Jotenkin tänne rekisteröidyiltä odottaisin löytyvän sen verran tietämystä että tunnistaa tollasen perunan selvästi paremmasta tuotteesta.Mitäpä oikeesti luulette kun ottaa tuolta umpimähkään kadulta jonkun randompapan tai mummon, tietääkö se mitään mistään prosessoreista tai GB:stä tai tietokoneen suorituskykyyn liittyvästä. En kutsuisi sitä typeryydeksi.
Käykääpä muuten joskus kuuntelemassa, kun ikäihmisille myydään kännyköitä näissä isoissa digimarketeissa.
Enpä itekään ilennyt lähteä tuohon mukaan, maalaisjärkikin sanoo että ainuttakaan konetta tuolta ei tulla noilla hinnoilla toimittamaan.

Jäbät tuli töihin ja pelästy mitä yöllä on tapahtunut: "Äkkiä kauppa kiinni!"Jaahas nyt antaa vaan virheilmoitusta koko PCstore sivusto. Joten hyvästit vaan rahoille jotka tuonne niitä tunki?
"Webshop by specified URL not found or temporarily closed."
Ja mielestäsi siis "normaali kuluttaja" on yhtä kuin eläkeläinen, joka surffailee netissä "koittaen pysyä mukana kehityksessä" tai "stereotyyppisen epänörtti nainen"?
Melkein lähtisin väittämään, että ko. kuvaukset ovat marginaali ryhmiä (joihin viittasin mukamas hauskasti sanalla epänormaali) jos tarkastellaan kuluttajia kokonaisuutena.
PC-STORE.FI sanoi:Hinnoitteluvirhe HP:n kannettavissa
Hinnastoomme on eksynyt joidenkin HP:n kannettavien kohdalle valitettava hinnoitteluvirhe, joka on nyt korjattu oikeaksi. Valitettavasti emme voi toimittaa tilauksen tehneille koneita tilauksen hinnalla. Tulemme peruuttamaan nyt tehdyt tilaukset sekä palauttamaan rahat tilauksen tehneille. Pahoittelemme sattunutta vahinkoa.
En tiedä onko tässä ketjussa ollut vielä, mutta Saksan Amazonissa on kohtuuhintasia partahöyliä ! Ite käyttämiä Mach3:sia halvempana ku missää ikinä! Tilaa sata, save bucks for years!En tiedä luitko yhtään mun viestin asiasisältöä. Muistutin värittyneeseen ääripäänäkemykseen toisen massiivisen pään olemassaolosta.
Jos myytävänä tuotteena on "halvin mahdollinen tietokone/läppäri", on kohderyhmä (=normaali kuluttaja) tällöin käytännössä koko väestö ehkä poislukien lapset. "Ei kukaan" -kommentit on tämmösessä tilanteessa aika edgyä. Jos vakavalla naamalla väität esim. eläkeläisten tai tekniikasta piittaamattomien naisten olevan marginaalia, niin kandee varmaan vilkaista vähän Suomen väestöjakaumaa. End of OT.
Plex Pass lifetime membership 25% off ($89.99) use code PLEX4LIFE
Media Server | Plex allows you to stream video smarter.
bongasin äsken redditistä tämmösen, tosin itsellä kun on jo lifetime plex pass hankittuna niin en pääse itse kokeilemaan toimiiko tarjous suomessa.
Sain itse saman tarjouksen sähköpostiin ja alareunassa lukee: "*Offer valid for new Plex Pass subscribers only, from November 20, 2019 6:00 AM PST until November 22, 2019 11:59 PM PST. Pricing may differ based on local currency."
Onko mavic miniin tuota fly more pakettia mahdollista saada erikseen? Jos on onko näkynyt tarjouksessa?
Onko tuosta Plex:in maksullisesta versiosta merkittävää hyötyä ilmaiseen verrattuna?
Edullisia on. Itse toin viime keväänä jenkeistä 10 kpl 25 terän pakkauksia, a20 taalaa. Katsoivat vähän hitaasti walmartin kassallaEn tiedä onko tässä ketjussa ollut vielä, mutta Saksan Amazonissa on kohtuuhintasia partahöyliä ! Ite käyttämiä Mach3:sia halvempana ku missää ikinä! Tilaa sata, save bucks for years!
Juu ei oo pc-storen läppäreitä tulossa. Äsken paytrail palautti rahat ja pc-storelta pahoittelu viesti hintavirheestä![]()
Toisaalta melko halpaa huomiota liikkeelle. Monikohan meistäkään on aiemmin ollut edes tietoinen liikkeestä? En minä ainakaan. Selailin sivut läpi ja voi olla, että seuraavan kerran kun jotain tarvitsen saatan heiltä tilatakin.Montakohan läppäriä tuolta tilattiin? Ei tuosta tietty varmaan ihan älytöntä summaa tule, 0,7€ per tilaaja palautuksineen + maksutavasta riippuen 2% provisio, ja säätämiseen käytetty työaika. Sit vielä päälle ihmiset, jotka väittää, että joku vanhus voisi teoriassa kuvitella olevansa ostamassa halvempaa dy-läppäriä, ja sen takia tuo oli ihan uskottava hinta.

Uuden tilin tekemällä reddit-keskustelun mukaan tuo koodi toimis. Saakohan nykyisen kirjaston siirrettyä uudelle tilille niin, että sitä ei tarvi "rakentaa" uusiksi? Oma Plex server on erillisellä nassilla.
E: Tässä ohje Windowsiin, mutta tarviiko nassin päässä tehdä jotain vain menisikö vain näin?
Plex Pass Feature Overview | Plex Support
Kai tuo yleensä hankitaan offline syncin ja hardware transcodingin takia.
Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.- Jos joku haluaa noihin hintavirheisiin lähteä, niin toivoisin keskustelun niistä olevan kuitenkin minimissä, on mielestäni turhaa spekulointia meneekö tilaus läpi, miksi pitäisi mennä tai miten käy --> kaikki selviää kuitenkin aikanaan, eikä spekulointi sitä miksikään muuta, mutta tämä ketju täyttyy viesteistä missä pohditaan miten käy
Sehän on kaiken liiketoiminnan perusta yleensä, että hinnat ovat jotakuinkin kilpailukykyisiä. Sen jälkeen kyse on tunnettuudesta, että volyymit nousevat. Mikäli ei ole kilpailukykyinen, silloin yrityksen kaatuminen on vain ajan kysymys.Olen yksi näitä tarjousketjuja hiljaisesti seuraavia henkilöitä, joten tavanomaisesti tänne ei tule kommentoitua. Pyytäisin kuitenkin täällä viimeaikoina keskustelleita ihmisiä huomioimaan muutaman asian liittyen noihin hintavirheellisiin läppäreihin.
Toivoisin ettei täällä pyrittäisi perustelemaan omia hölmön tölmäyksiä argumenteilla, jotka ontuvat alusta alkaen syystä, että:
- Ensimmäisestä viestistä alkaen oli selvää, että "tarjouksen" ilmoittaja piti todennäköisenä hintavirhettä ja kaikki kokeilisivat tilausta omalla vastuulla, siten tämä ei ainakaan kenenkään täältä asian ilmi saanut voi perustella tosissaan, että uskoi hinnan olevan oikea
- Väitän, että tätä foorumia selaavat ihmiset ovat sen verran tekniikkaa harrastavia, että tunnistavat kyllä 200€ läppärin 1500€ läppäristä, en lähtisi täällä väittämään toisin
- Suosittelen huomioimaan, että virheellisten tilausten oikominen myyjän päässä tuottaa paljon työtä ja kuluja. Kuten edeltä joku mainitsikin, jopa paytrail veloittaa myyjältä kuluja, vaikka myynti ei toteutunutkaan
- En jaksa uskoa, että näitä turhia tilauksia voi perustella myöskään firman lisääntyneenä myyntinä näkyvyyden kautta, en ole pahemmin ainakaan täällä nähnyt henkilöitä, joilla ostopaikka on kaiken a ja o, kaikkia kiinnostaa vain halvin hinta, joten minkäänlainen ostouskollisuus tuskin pätee täällä --> tuskin esim. pc-store saa tämän myötä paljonkaan asiakasvirtaa, ainakaan ellei hinnat ole kilpailukykyisiä
- Jos joku haluaa noihin hintavirheisiin lähteä, niin toivoisin keskustelun niistä olevan kuitenkin minimissä, on mielestäni turhaa spekulointia meneekö tilaus läpi, miksi pitäisi mennä tai miten käy --> kaikki selviää kuitenkin aikanaan, eikä spekulointi sitä miksikään muuta, mutta tämä ketju täyttyy viesteistä missä pohditaan miten käy
- Voihan tällainen hintavirheiden opportunistinen hyödyntäminen olla jostakin hauskaa, tuskin kuitenkaan myyjästä
Sen verran annan aiheelle inputtia että sillä ei pitäisi olla ostajan kannalta mitään merkitystä, että onko hinnoitteluvirhe tapahtunut tukkurilla vai myyjällä. Vastuu on aina myyjällä, mitäs käyttävät suoraan toisen osapuolen hintoja ilman tarkistuksia. Nyt kun virhe on kertautunut moniin kauppoihin ja jos ostaja on niiden perusteella tehnyt hintavertailua ja jos ostaja ei ole tietotekniikan tietäjä, ei tällä ollut mitään mahdollisuutta tietää että kyseessä oli hintavirhe. Toki valtaosa io-techin käyttäjistä tiesi mistä on kyse, mutta näin teoriassa. Siksi tämmöinen tukkurihintaperseily pitäisi saada jotenkin loppumaan.
Kyllä ja en ole pc-storeen tarkemmin tutustunut, mutta ainakin tietotekniikassa katteet ovat hyvin ohuet ja kilpailua paljon, joten erottautuminen edukseen on varmasti hartiavoimien takana. Vaikea uskoa, että hintavirheet ainakaan auttavat asiaan, ellei nämä hintavirheisiin tarttuneet ihmiset oikeasti suhtaudu asiaan hyvin. Voi jopa käydä niin päin, että pettyneet tilaajat eivät hevilla tilauksia tee.Sehän on kaiken liiketoiminnan perusta yleensä, että hinnat ovat jotakuinkin kilpailukykyisiä. Sen jälkeen kyse on tunnettuudesta, että volyymit nousevat. Mikäli ei ole kilpailukykyinen, silloin yrityksen kaatuminen on vain ajan kysymys.
Mene kolmen työntekijän puljussa hinnoittelemaan käsipelillä koko firman katalogi ja päivitä hinnat lähes päivittäin. Tämän jälkeen voikin olla, että sitä katetta pitää lisätä roimasti, jotta on jokin järki edes myydä niitä tuotteita.Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.
Sen verran annan aiheelle inputtia että sillä ei pitäisi olla ostajan kannalta mitään merkitystä, että onko hinnoitteluvirhe tapahtunut tukkurilla vai myyjällä. Vastuu on aina myyjällä, mitäs käyttävät suoraan toisen osapuolen hintoja ilman tarkistuksia. Nyt kun virhe on kertautunut moniin kauppoihin ja jos ostaja on niiden perusteella tehnyt hintavertailua ja jos ostaja ei ole tietotekniikan tietäjä, ei tällä ollut mitään mahdollisuutta tietää että kyseessä oli hintavirhe. Toki valtaosa io-techin käyttäjistä tiesi mistä on kyse, mutta näin teoriassa. Siksi tämmöinen tukkurihintaperseily pitäisi saada jotenkin loppumaan.
Itselleni ainakin ihan positiivinen yllätys, kuinka ripeästi ja asiallisesti perumishomman hoitivat, joten hintatason ollessa kilpailukykyinen, voisin tilata heiltä jatkossa. Monet kaupat vain luimistelevat aikansa ja toivovat tilanteen katoavanKyllä ja en ole pc-storeen tarkemmin tutustunut, mutta ainakin tietotekniikassa katteet ovat hyvin ohuet ja kilpailua paljon, joten erottautuminen edukseen on varmasti hartiavoimien takana. Vaikea uskoa, että hintavirheet ainakaan auttavat asiaan, ellei nämä hintavirheisiin tarttuneet ihmiset oikeasti suhtaudu asiaan hyvin. Voi jopa käydä niin päin, että pettyneet tilaajat eivät hevilla tilauksia tee.
Asia tuli nyt ilmaistua ja palaan katsomoon.

Tyhmää se olisi käsipelin kaikki hinnat käydä läpi. Itse laittaisin ohjelmallisen tarkistuksen, että jos tuotteen hinta vaikka tippuu -25%, pitää hinta vasta sitten käsipelillä kuitata hyväksytyksi.Mene kolmen työntekijän puljussa hinnoittelemaan käsipelillä koko firman katalogi ja päivitä hinnat lähes päivittäin. Tämän jälkeen voikin olla, että sitä katetta pitää lisätä roimasti, jotta on jokin järki edes myydä niitä tuotteita.
Itselleni ainakin ihan positiivinen yllätys, kuinka ripeästi ja asiallisesti perumishomman hoitivat, joten hintatason ollessa kilpailukykyinen, voisin tilata heiltä jatkossa. Monet kaupat vain luimistelevat aikansa ja toivovat tilanteen katoavan![]()
Mitä sitten vaikka asiaa täällä pohditaankin? Sitä vartenhan tämä ketju on. Sitten kun tilanne muuttu riitatilanteeksi niin sitä varten on oma ketju.
Tyhmää se olisi käsipelin kaikki hinnat käydä läpi. Itse laittaisin ohjelmallisen tarkistuksen, että jos tuotteen hinta vaikka tippuu -25%, pitää hinta vasta sitten käsipelillä kuitata hyväksytyksi.
Juu yks piti kokeilla. Tosin ois saattanut jäädä kokeilematta, jos heti oisin huomannut miten pieni pulju on kyseessä. Hobbaria kohtaan ei niinkään ole sympatioita.Tilasitko itse alennusläppärin?
Ei kai sitä tartte kuin kirjautua ulos ja uudella tunnuksella sisään?
Järjestelmä toimii nyt niin, että on tukkurin hintakanta ja myyjän hintakanta. Hinnat päivitetään nyt suoraan myyjän kantaan tukkurin kannasta automaattisesti. Tähän päivitysajoon tulisi lisätä ehto, että mikäli myyjän kannassa oleva vanha hinta on esim. 25% korkeampi kuin tukkurilta tuleva uusi hinta, niin hinta ei päivittyisikään automaattisesti, vaan myyjän hinnoittelujärjestelmän käyttöliittymässä pitäisi hyväksyä tukkurilta tuleva uusi hinta. Uusien tuotteiden hinta pitäisi tällä tavoin kuitata myös joka kerta, tuskin vie montaa minuuttia päivässä. Äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu ja säästäisi paljon vaivaa, aikaa, rahaa ja mielipahaa.Ja jokainen noista selvitetään tukkurilta? Paljonko niitä on?
Järjestelmä toimii nyt niin, että on tukkurin hintakanta ja myyjän hintakanta. Hinnat päivitetään nyt suoraan myyjän kantaan tukkurin kannasta automaattisesti. Tähän päivitysajoon tulisi lisätä ehto, että mikäli myyjän kannassa oleva vanha hinta on esim. 25% korkeampi kuin tukkurilta tuleva uusi hinta, niin hinta ei päivittyisikään automaattisesti, vaan myyjän hinnoittelujärjestelmän käyttöliittymässä pitäisi hyväksyä tukkurilta tuleva uusi hinta. Uusien tuotteiden hinta pitäisi tällä tavoin kuitata myös joka kerta, tuskin vie montaa minuuttia päivässä. Äärimmäisen yksinkertainen ratkaisu ja säästäisi paljon vaivaa, aikaa, rahaa ja mielipahaa.
Tuliko sähköpostia vai mitä?Hobbykin peruutti, joten ei arpa voittanut tällä kerralla! xD
Jep!Tuliko sähköpostia vai mitä?
Hobbykin peruutti, joten ei arpa voittanut tällä kerralla! xD
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.