No perhana sentään. Enpä osannut arvata että pitäisi itse laitteen takaa ottaa kun lukee paketissakin. Sähköpostissa kun luki
Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta. Koska tämä on tärkeä tekijä hakemuksesi hyväksymisen kannalta, sinun on lähetettävä nämä tiedot uudelleen.
Oma vika siis kun en sisäistänyt asiaa..![]()
Lause "Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta" on kehnoa kielioppia, mutta yrittää aika selkeästi sanoa nimenomaan, että kuvan pitää olla itse laitteesta niin että sarjanumero näkyy. Ja käyhän se järkeenkin, koska pakettejahan voisi kuvata vaikka kaupan hyllyltä, mutta itse laitetta rahtusen hankalampaa
Ensi kerralla sitten kuvat edestä ja takaa plus kaikki mahdolliset kuitit, tai sitten vaan skippaan cashbackit ja säästän aikaa. Oli muutenkin ihme säätö tunnuksien ja salasanojen kanssa.
En tiedä oliko palautteellani jotain tekemistä asian kanssa, mitä annoin lomakkeen kautta mm. uhkailin kuluttaja-asiamiehellä. (ennen tänne purkautumistani.)Tosin oma vikani sinänsä, toki cashback ei tarvitsisi olla näin salatiedettä.