lähettää minkä vaan paketin mutta kaikki tarjoukset pilataan.
Miten niin "pilataan" ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lähettää minkä vaan paketin mutta kaikki tarjoukset pilataan.
Olen aiemmin saanut 72€ huoneen Sokos Hotelsista, nyt tämä huima tarjous tarjoilee huoneita pelkästään yli 120 eurolla? Olisiko hintoja pumpattu ylöspäin jo eilen.
Toimii myös Aquatuning.fi sivulla
Itse nappasin vesileikkitarvikkeita 150€lla Kerrankin kun edullisesti sai.
Sama Ps storessa 44,95€ eli aika sama kuin gigantista postimaksuilla.
Säästä 25 % 12 kuukauden PlayStation®Plus-tilauksesta.
Tämä tarjous on voimassa 15.3.2019 kello 12.00 – 26.3.2019 kello 12.00 Suomen aikaa.
Veroeron verran. En tiedä perivätkö saksan sivuilta tilatessa (eli onko niin suuri toimija suomen toimituksissa, että verovelvollinen).Suomi sivustolla huomattavasti kalliimpaa..
Itse sain 50e cashbackin Epsonilta juuri tänään. Otin ensin kuvan tulostimen laatikosta jossa sarjanumero oli näkyvillä, mutta tämä ei heille kelvannut. Toisen kuvan lähetin tulostimen takana olevasta sarjanumerosta ja se näytti kelpaavan.Saiko kukaan Epsonin cashbackista rahojaan, itse en saanut. pyysivät kahteen kertaan tulostimen sarjanumerosta kuvan, mitkä toimitin sivuston kautta, mutta aina sama vinkuminen tuli sähköpostiin, että tarvitaan uudestaan kuva.
Huvittavaa vielä, kun cashback meni umpeen ja vielä pari pävää sen jälkeen tuli ilmoitus että tarvitaan kuva sarjanumerosta ennen päättymispäivää mikä oli jo mennyt.
Taidan laittaa Epsonin boikottiin ja jakaa tämänkin tiedon mahdollisimman monelle.
No se oli 30e menetys, ei elämä siihen kaadu, mutta aikaa vievää hommaa cashbackit, microsoftilla cashbackit on kyllä pelanneet.
Itse sain 50e cashbackin Epsonilta juuri tänään. Otin ensin kuvan tulostimen laatikosta jossa sarjanumero oli näkyvillä, mutta tämä ei heille kelvannut. Toisen kuvan lähetin tulostimen takana olevasta sarjanumerosta ja se näytti kelpaavan.
Saiko kukaan Epsonin cashbackista rahojaan, itse en saanut. .
S8/S8+ omistajille tai ostajille Samsungin PC-telakka halvalla:
Samsung DeX Station EE-MG950 - 32,00€ (hinta.fi toiseksi halvin 70,85€)
Tuote: Moccamaster (useita värejä)
Hinta: CLASU15 koodilla 133,24€
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa: Tarjous päättyy 25.3
Linkki: Kahvinkeitin Moccamaster Clubline KBGC982AO | Clas Ohlson
No perhana sentään. Enpä osannut arvata että pitäisi itse laitteen takaa ottaa kun lukee paketissakin. Sähköpostissa kun lukiTännekin on tullut cashback. Ja juurikin samalla tavalla kävi myös itselle. Täytyi ottaa tulostimen takaa kuva ja sitten hyväksyivät.
Laitoin sen varsinaiseen ketjuun.Tämän melkein saisi laittaa tuonne varsinaiseen ketjuun. Sen verran on hyvä tarjous varsinkin kun puhelin itse on vielä myynnissä ok hintaan.
No perhana sentään. Enpä osannut arvata että pitäisi itse laitteen takaa ottaa kun lukee paketissakin. Sähköpostissa kun luki
Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta. Koska tämä on tärkeä tekijä hakemuksesi hyväksymisen kannalta, sinun on lähetettävä nämä tiedot uudelleen.
Oma vika siis kun en sisäistänyt asiaa..
jep mutta kun kuitistakin piti olla erikseen kuva. Luulis riittävän. Ensi kerralla sitten kuvat edestä ja takaa plus kaikki mahdolliset kuitit, tai sitten vaan skippaan cashbackit ja säästän aikaa. Oli muutenkin ihme säätö tunnuksien ja salasanojen kanssa.Lause "Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta" on kehnoa kielioppia, mutta yrittää aika selkeästi sanoa nimenomaan, että kuvan pitää olla itse laitteesta niin että sarjanumero näkyy. Ja käyhän se järkeenkin, koska pakettejahan voisi kuvata vaikka kaupan hyllyltä, mutta itse laitetta rahtusen hankalampaa
Tosin oma vikani sinänsä, toki cashback ei tarvitsisi olla näin salatiedettä.
Eiköhän tuo 860 QVO asiansa aja. Saa heittää vanhat mekaaniset kovot SERri romuun.Tuote: Samsung SSD-kovoja
Hinta: 119 ja 229 € (norm. 149, 159 ja 299 €)
Kauppa: Telia
Voimassa: 21.-24.3. Rajoitettu erä.
Linkki: Tarjous - Tietokonekomponentit - Telia
Ittellä on toi teranen 860 QVO ja se on erinomainen pelilevynä, lukunopeus hyvä, mutta kirjoitusnopeus huono. Samsung Magicianin Rapid Modella tota saa piristeltyä vähän lisää.
No käyttislevynä on vanha 830 evo, ja se saa jatkaa siinä tehtävässä. Peleille ja kuville yms tulisi tuo.Kyllä ajaa. Toi QVO-sarja on edullisempaa Samsungia, ja niissä on kirjoitusnopeudet hitaampia kun sen catche menee täyteen nopiaan. Mut sillä ei oo mitään merkitystä pelejä pelaillessa, jossa ei pahemmin dataa kirjoitella, pelkästään luetaan. Yleiskäyttöön/käyttikselle sit ennemmin jotain EVO-sarjaa sampalta.
Eipä säilytyslevystä muutenkaan kannata maksaa mitään 970 EVO Plussan hintoja.No käyttislevynä on vanha 830 evo, ja se saa jatkaa siinä tehtävässä. Peleille ja kuville yms tulisi tuo.
Olen aiemmin saanut 72€ huoneen Sokos Hotelsista, nyt tämä huima tarjous tarjoilee huoneita pelkästään yli 120 eurolla? Olisiko hintoja pumpattu ylöspäin jo eilen.
KylläVoiko olettaa että kaikki tuollaiset kotelot toimivat myös konsolien kanssa, kun on tuetuissa käyttöjärjestelmissä on lueteltu win/mac/linux?
Ja mä jostain lueskelin että noita on menny helvetisti palautuksena takas ku ovat lauenneet jo muutamassa kuukaudessa
Riisuttu Androidi entry level laitteille. Vie vähemmän tilaa ja ne softat, Googlen mitä tulee mukana on muokattu toimimaan heikkotehoisemmalla raudalla.Citymarketissa on Lenovon tabletti alessa 99€. 16 gigaa ROM, 1 giga RAM ei ole huikea määrä mutta Android 8.1. Linkki valmistajan sivuille: Lenovo Tab E10 | 10,1" viihdetabletti koko perheelle | Lenovo Suomi
Miten tuo Android Go eroaa Lenovon tavallisesta Androidista? Android One olisi kai paremmin päivitettävissä oleva versio, mutta mikä hemmetin Go?
Taitaa suurimmat erot olla noissa miten ne osaavat mennä virransäästöön ja sammutella itseään.Voiko olettaa että kaikki tuollaiset kotelot toimivat myös konsolien kanssa, kun on tuetuissa käyttöjärjestelmissä on lueteltu win/mac/linux?
Miten tuo Android Go eroaa Lenovon tavallisesta Androidista? Android One olisi kai paremmin päivitettävissä oleva versio, mutta mikä hemmetin Go?
Se oli nopea; 10 minuutissa poistui listoilta kun uteliaisuuttani katsoin.MSI X370 Pro Carbon
Siitä taas lotto vetämään, 69,40e
Viimeksi täällä taisi joku kolme ihmistä saadakkin, mutta suosittelen ehkä kuitenkin tilaamaan laskulla niin ei tarvii rahojen palautusta miettiä..
Se oli nopea; 10 minuutissa poistui listoilta kun uteliaisuuttani katsoin.
Meni muuten nopeasti. Gigantin ostoskori ei näköjään varaa kun ei antanut maksaa vaikka siellä jo oli
Jäin äsken empimään samaa ja taisi sillä välillä mennä kaikki.Onko Giganttiin ilmaisten toimitusten koodia?
Sama vika.Meni muuten nopeasti. Gigantin ostoskori ei näköjään varaa kun ei antanut maksaa vaikka siellä jo oli
Kyllä, minuakin rankaistiin arpomisesta. Saiko joku noita?
Jäin äsken empimään samaa ja taisi sillä välillä mennä kaikki.
Kyllä, minuakin rankaistiin arpomisesta. Saiko joku noita?
Olisihan se 30€ ollut myös halpa hinta, mutta kun piti taas säästää
Tajusin itsekin sen, mutta sitten oli jo liian myöhäistä.Onneksi tuolla oli vaihtoehtona nouto lähimmästä Gigantista, niin ei tarttenu empiä vaan heti tilausta sisään.
Sinäänsä muuten kova hinta, kun vuosi sitten maksoin samankokoisesta satasen.