Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Noi kolmen juuron kuulokkeet, "Delivery planed to 15.2.2019" näkyy lukevan. En olevinaan aiemmin moista huomannut, toki saattoi olla kyl. Näkyy siis asiakastilillä, "tilaukseni" kohdassa

Ninja-edittiä: Tuota kirjuutellessä maili kopsahti lootaan, "Hyvä Josef, Tilauksenne ######## on peruttu... ...Valitettavasti tämä jo meiltä poistunut tuote oli toimittajan tietokantavirheen vuoksi tullut muutamaksi päiväksi esille verkkokauppaan. Emme enää saa tätä tuotetta ja joudumme perumaan tilauksenne. Jos olette jo maksaneet tilauksen hyvitetään maksu teidän käyttämällä maksutavalla"
 
Viimeksi muokattu:
Noi kolmen juuron kuulokkeet, "Delivery planed to 15.2.2019" näkyy lukevan. En olevinaan aiemmin moista huomannut, toki saattoi olla kyl. Näkyy siis asiakastilillä, "tilaukseni" kohdassa

Ninja-edittiä: Tuota kirjuutellessä maili kopsahti lootaan, "Hyvä Josef, Tilauksenne ######## on peruttu... ...Valitettavasti tämä jo meiltä poistunut tuote oli toimittajan tietokantavirheen vuoksi tullut muutamaksi päiväksi esille verkkokauppaan. Emme enää saa tätä tuotetta ja joudumme perumaan tilauksenne. Jos olette jo maksaneet tilauksen hyvitetään maksu teidän käyttämällä maksutavalla"

Voisitko vähän tarkentaa? On niin monia kuulokkeita täällä ollut. puhutko näistä? https://www.digishop.fi/huawei-am61-sport-langattomat-nappikuulokkeet-musta.html
https://www.digishop.fi/huawei-am61-sport-langattomat-nappikuulokkeet-musta.html
Eivät saa enää tuotetta? kuulostaa oudolta. Onhan noita myynnissä muissakin paikoissa. Eli tässä ei vedota edes hinnoitteluvirheeseen, vaan saatavuuteen. Esillähän tuo on vieläkin tuolla verkkokaupassa.

Olit varmaa ensimmäisiä tilaajia, niin sait ensimmäisenä viestin.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta ei menisi taas off-topiciksi siitä kuinka on taas kuluttajaa riistetty, kun eivät saa väärin hinnoiteltua kuulokkeita: Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Juuri näin. Ei ainuttakaan itkua, mielensä pahoitusta, poliisilla, asianajajalla, jumalalalla uhkailua tai muutakaan paskaa jota taas tulisi 10 sivua :( kiitos. Ettei oma postaus menisis kanssa turhaksi jauhamiseksi niin näköjään M2 mx500Gb saa amazonista noin 60€ veroineen. tilasin eilen yhden https://www.amazon.de/dp/B077SQ8J1V/ref=twister_B07DFV3RRT?_encoding=UTF8&psc=1
 
Tietokonekauppa.fin Intel i7-8700K ei kuulemma ollut tarjous, vaan hinnoitteluvirhe toimittajalla. Selvisi, kun yritin jälkijunassa saada prossua aspan kautta viikonlopun hintaan.
 
Noi kolmen juuron kuulokkeet, "Delivery planed to 15.2.2019" näkyy lukevan. En olevinaan aiemmin moista huomannut, toki saattoi olla kyl. Näkyy siis asiakastilillä, "tilaukseni" kohdassa

Ninja-edittiä: Tuota kirjuutellessä maili kopsahti lootaan, "Hyvä Josef, Tilauksenne ######## on peruttu... ...Valitettavasti tämä jo meiltä poistunut tuote oli toimittajan tietokantavirheen vuoksi tullut muutamaksi päiväksi esille verkkokauppaan. Emme enää saa tätä tuotetta ja joudumme perumaan tilauksenne. Jos olette jo maksaneet tilauksen hyvitetään maksu teidän käyttämällä maksutavalla"

Mulle ei ainakaan tommosta viestiä ole vielä tullut. En kyllä rekisteröinyt asiakastiliä. Siitä huolimatta ja otettuani ruksin pois laatikosta silti tuli kyllä joku spämmimeili tarjouksista, joka itsessään takaa jo sen etten tuolta enää mitään tilaa.
 
Kyllä, ammattini puolesta minulla on jatkuva keskusteluyhteys juristeihin. Mutta, kuten todettua heillä ei ole teknistä asiantuntemusta arvioida onko hintaseurantapalveluiden keräämät hintatiedot juridisesti pätevää todistusaineistoa. Sinusta on ilmeisesti ihan ok, että esim. CDON sumuttaa kuluttajia toistuvasti? Meillä täällä Suomessa on kuitenkin tapana noudattaa säädettyä lakia ja toimia sen mukaan. Jos näen, että lakia rikotaan toistuvasti yleensä ryhdyn asian suhteen toimenpiteisiin.
Se, että samat firmat kusettaa asiakkaita vuodesta toiseen ei ole oikein. Cdon tai mikä tahansa huonekaluliike on hyviä esimerkkejä. Hyvin mielelläni näkisinkin, että näille lyötäisiin stoppi ja oikeudesta joku rangaistus, mutta siihe saakka äänestän omalla kulutuskäyttäytymiselläni.
 
Kokeillaan tä gambling ;)

Rahat tuli takaisin paypalille, kerhana! :(

Ilman minkäänläistä selitystä...

Hei Dniwe69,
Kiitos tilauksestanne Digishop verkkokaupasta.

Olemme hyvittäneet maksunne ilmoittamallenne tilille tai luottokortille. Tämä koskee vain jo maksettuja tilauksia. Rahojen palautuksissa tilille saattaa olla 2-3 päivän pankkiviive. Jos rahoja ei kuitenkaan näy tilillänne 3-arkipäivän kuluessa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

HUOM! Jos olette tehneet tilauksen postiennakolla ja jättäneet tilauksen noutamatta postista, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Postiennakkolähetyksien noutamatta jättäminen saattaa muutoin estää uusien tilauksien tekemisen verkkokaupoissamme.
 
Onko kokemuksia onko tuo RDE.Fi miten luotettava kauppa? Uusi tuttavuus itselle.

En ole itse tilannut, mutta tutkailin firmaa aiemmin kun harkitsin tilaamista sieltä.
Virolainen firmahan se on, MK Trade Baltic OÜ, nelisen vuotta ollut toiminnassa, työllistää 10 henkeä ja tekee 1,7M€ myyntiä kvartaalissa. Lisäksi hintaoppaassa ihan ok arvostelut, joten voisi siis kuvitella olevan ihan oikea firma eikä pelkkä huijauspulju
 
En ole itse tilannut, mutta tutkailin firmaa aiemmin kun harkitsin tilaamista sieltä.
Virolainen firmahan se on, MK Trade Baltic OÜ, nelisen vuotta ollut toiminnassa, työllistää 10 henkeä ja tekee 1,7M€ myyntiä kvartaalissa. Lisäksi hintaoppaassa ihan ok arvostelut, joten voisi siis kuvitella olevan ihan oikea firma eikä pelkkä huijauspulju
Maksuvaihtoehdoissa on myös lasku.
 
Viikonloppuna oli Dustin.fi kaupassa joku viikonlopputarjous/rysäys/hulina valikoiduista tuotteista. Mainosbanneri oli erään nimeltä mainisemattoman tietotekniikkafoorumin ylälaidassa... Laitoin neljä tuotetta ostoskoriin, mutta en lopulta sitten vetänyt liipasimesta ja ostanut niitä. Nyt kävin katsomassa uudestaan, niin yhdenkään tuotteen hinta ei ole muuttunut tarjouksen päätyttyä, vaan sama hinta on voimassa edelleen. Eipä siinä, ne on kotimaisiin kilpailijoihin nähden ihan kohdillaan, mutta taisi tuo "kampanja" olla enemmän markkinointikikka, kuin mikään oikea alennusmyynti. Mutta mitäpä näistä.
 
Noi kolmen juuron kuulokkeet, "Delivery planed to 15.2.2019" näkyy lukevan. En olevinaan aiemmin moista huomannut, toki saattoi olla kyl. Näkyy siis asiakastilillä, "tilaukseni" kohdassa

Ninja-edittiä: Tuota kirjuutellessä maili kopsahti lootaan, "Hyvä Josef, Tilauksenne ######## on peruttu... ...Valitettavasti tämä jo meiltä poistunut tuote oli toimittajan tietokantavirheen vuoksi tullut muutamaksi päiväksi esille verkkokauppaan. Emme enää saa tätä tuotetta ja joudumme perumaan tilauksenne. Jos olette jo maksaneet tilauksen hyvitetään maksu teidän käyttämällä maksutavalla"

Sillä on muun värisiä pyydä tilalle.

Viikonloppuna oli Dustin.fi kaupassa joku viikonlopputarjous/rysäys/hulina valikoiduista tuotteista. Mainosbanneri oli erään nimeltä mainisemattoman tietotekniikkafoorumin ylälaidassa... Laitoin neljä tuotetta ostoskoriin, mutta en lopulta sitten vetänyt liipasimesta ja ostanut niitä. Nyt kävin katsomassa uudestaan, niin yhdenkään tuotteen hinta ei ole muuttunut tarjouksen päätyttyä, vaan sama hinta on voimassa edelleen. Eipä siinä, ne on kotimaisiin kilpailijoihin nähden ihan kohdillaan, mutta taisi tuo "kampanja" olla enemmän markkinointikikka, kuin mikään oikea alennusmyynti. Mutta mitäpä näistä.

Esim cdon muutti toimintatapaa juuri tuollaisen valituksen vuoksi. Kun homma katkesi kuten piti. Nykyään moni yöllä loppuva tarjous loppuu seuraavana päivänä klo 10.

Moni kauppa muuttaa ostokorin hintaa vasta kun olet maksamassa tuotetta.
upload_2019-1-28_16-33-21.png
 
Viimeksi muokattu:
Yhden kerran RDE tilausta kokeillut, ottivat klarnalta rahat mutta tavaraa ei ollut saatavilla. (Kyseinen SSD oli tämän jälkeen ainakin kuukauden listattu samalla hinnalla.)
 
CDON.COMin perinteinen kusetus taas. Imurin hintaa nostettu ja laskettu, jotta saadaan alennusprosentiksi -50%. Voidaan hyvällä syyllä kysyä miten tämä toistuva toiminta ei olisi suorastaan rikollista. Kuinkakohan hyvin noiden hintaseurantapalveluiden keräämät hinnat menestyisivät oikeudessa yhtiötä vastaan?

Dyson V6 Trigger + - Hintaseuranta | Hinta.fi
Kannustan kaikkia laittamaan KKV:lle kuvakaappausta näistä kusetuksista. Eihän kuluttaja-asiamiestä ole perinteisesti kiinnostanut vittuakaan puuttua näihin, mutta jos vinkkitulva saisi edes jotain aikaan.

Asiointilomake kuluttaja-asioissa (Kilpailu- ja kuluttajavirasto)
 
Esim cdon muutti toimintatapaa juuri tuollaisen valituksen vuoksi. Kun homma katkesi kuten piti. Nykyään moni yöllä loppuva tarjous loppuu seuraavana päivänä klo 10.

Moni kauppa muuttaa ostokorin hintaa vasta kun olet maksamassa tuotetta.
upload_2019-1-28_16-33-21.png

Kävin katsomassa hinnat tänään myös työkoneelta ja ne oli samat kuin viikonlopun alennuksessa.

Tuossa nyt tuo ostoskori vielä kuvamuodossa.

XEiX6tw.png
 
Onko joku saanut jo tästä powerin viimeisimmästä raspberry tarjouksesta raspin itselleen? Itse odottelen yhä. Tilausta tehdessä piti tulla 16.1 varastoon ja tilasin noudolla myymälästä. Laitoin viestiä aspaan, että mikä tilanne ja sain vain vastauksen että selvitellään... Tällä hetkellä arvioitu varastosaatavuus vasta 20.3. Onnetonta toimintaa siis powerilta...
Tänään tuli viestiä että lähtenyt varastolta. Nouto liikkeestä itsellä niin nähdäänpä koska se sitten.

Mutta Power toimittaa juuri Power/Gigantin tyylillä. Jos erehdyt maksaan niin palataan asiaa joskus kuukauden päästä vaikka huomenna pitäisi tulla. Eli arvelinkin että sama aika menee kuin kiinasta tilatuissa ja näyttääkin siltä kun kiinasta tuli tänään jo kotelo tuolle samaan aikaan tilattuna.
 
Kannustan kaikkia laittamaan KKV:lle kuvakaappausta näistä kusetuksista. Eihän kuluttaja-asiamiestä ole perinteisesti kiinnostanut vittuakaan puuttua näihin, mutta jos vinkkitulva saisi edes jotain aikaan.

Asiointilomake kuluttaja-asioissa (Kilpailu- ja kuluttajavirasto)
Aiemmin yksittäisistä asioista sinne päin asioineena voin kertoa että mitä useammin sama liike tekee samankaltaisen jutun, sitä todennäköisemmin siitä seuraa jotain. Eli jokaisen ei kannata tarvitse ilmoittaa saman tuotteen kohdalla, mutta jos yksi tai kaksi käyttäjää per "tarjous" tekee ilmoituksen, on sillä seurauksia. Näissä asioissa puhutaan kuukausista kuitenkin, Maskukaan ei vielä ole joutunut maksamaan uhkasakkoa vaikka tälläkin viikolla kaikki -50% kuten jo ties miten pitkään.

Edit: typoja kännykällä kirjoittaessa
 
Tietokonekauppa.fin Intel i7-8700K ei kuulemma ollut tarjous, vaan hinnoitteluvirhe toimittajalla. Selvisi, kun yritin jälkijunassa saada prossua aspan kautta viikonlopun hintaan.
Meinasin jo tilata tämä ja muistit tuolta, mutta taidetaan sittenkin tilata Ryzeniä sitten jostakin.
 
Kannustan kaikkia laittamaan KKV:lle kuvakaappausta näistä kusetuksista. Eihän kuluttaja-asiamiestä ole perinteisesti kiinnostanut vittuakaan puuttua näihin, mutta jos vinkkitulva saisi edes jotain aikaan.

Asiointilomake kuluttaja-asioissa (Kilpailu- ja kuluttajavirasto)

Tuo ja ennenkaikkea jättäisin tilaamasta tuollaisista paikoista. CDONilla on pitkä historia tuollaisista. Melkein kaikki noita valitettavasti tekee, mutta tämän firman toiminta on alennusprosenteissa puhdasta kusetusta.
 
Kyllä, ammattini puolesta minulla on jatkuva keskusteluyhteys juristeihin. Mutta, kuten todettua heillä ei ole teknistä asiantuntemusta arvioida onko hintaseurantapalveluiden keräämät hintatiedot juridisesti pätevää todistusaineistoa. Sinusta on ilmeisesti ihan ok, että esim. CDON sumuttaa kuluttajia toistuvasti? Meillä täällä Suomessa on kuitenkin tapana noudattaa säädettyä lakia ja toimia sen mukaan. Jos näen, että lakia rikotaan toistuvasti yleensä ryhdyn asian suhteen toimenpiteisiin.

Eipä näissä asioissa oikeastaan oikeuteen ole viemistä, jos jotain hintoja ja ilmoituksia on katsellut ja näyttää, että tällaista sopimatonta markkinointia käytetään. Ja vaikka tuotteen ostaisikin, niin sittenkin pitäisi käsittääkseni pystyä oikeudessa osoittamaan että asiasta on aiheutunut jokin korvattava vahinko, tai että olisi tapahtunut sopimusrikkomus. Sitäkään tuskin vielä katsottaisiin syntyneeksi vahingoksi, jos ostaisi tuotteen jota olisi markkinoitu 50% "normaalia" halvempana, ja huomaisi että samaan hintaan sitä saa muualtakin ilman että väittävät sitä normaalia halvemmaksi. Jos tuotetta kuitenkaan ei olisi saanut muualta sen halvemmalla, ja jos tuotteen ostaessaan olisi ollut sen hinnasta tietoinen, niin oikeus tuskin katsoisi että on syntynyt korvattavaa vahinkoa. Sopimatonta markkinointia se silti olisi.

Tuollaiset hommelit kuuluvat markkinaoikeuteen ja mitä niitä ennakkotapauksia äkkiseltään vilkaisin, niin niissä lähinnä kielletään toimijaa jatkamasta sopimatonta markkinointia ja saatetaan asettaa uhkasakko, joka lankeaa jos soimatonta markkinointia jatketaan.

Eli itselle ei näistä mitään korvauksia näistä markkinointikusetuksista ei varmastikaan ole luvassa, mutta silti näistä kannattaa ilmoitella, jotta näitä valvontatoimenpiteitä tehdään ja koitetaan edes vähän saada "pirun munia pihteihin". Apua tästä on mun mielestäni siinä mielessä, että se auttaa niitä jotka tekevät kauppaa ja kilpailevat markkinoilla rehellisen markkinoinnin keinoin.
 
Tulipahan tylsä asia esille EVGA:n takuuehdoista liittyen ainakin näytönohjaimiin. Liekö miten tavallista muiden EVGA-tuotteiden ja miten lie muiden valmistajien keskuudessa?

Lähde: EVGA - Warranty - Graphics Cards

---------------------------------------

What is not covered by this Limited Warranty
This Limited Warranty applies only to Products used in accordance with this Limited Warranty and EVGA's published documentation, and does not cover:
.
.
.
Products purchased from unauthorized resellers or dealers, which include, without limitation, online marketplaces such as eBay (except for EVGA's official eBay store), Amazon (except for EVGA's official Amazon Marketplace store), and other online auction and/or marketplace websites. If you are unsure of whether a reseller is an Authorized Reseller, please contact EVGA for confirmation.

---------------------------------------

Elikkäs pitäiskös tuosta nyt ymmärtää, että kaikkien Amazonissa uuttakin EVGA:n tavaraa myyvien kauppiaiden EVGA-tuotteilla ei ole takuuta??? Eli jos häikkää tulee, leikitään EU:n tuotteen myyjää koskevien virhevastuupykälien mukaan?

Äkkiä tulisi kyllä mieleen, että onko tämä tuotteen valmistajan puolelta kilpailun rajoittamista? Eikö kaikki veppikaupatkin ole "online marketplaces"????

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin!
 
Tilasin noita näyttöjä ennakkomaksulla tuolta RDE.fi niin tilaus meni läpi, mutta mitään ikkunaa maksamista varten ei auennut? Miten ton pitäisi toimia?
 
Elikkäs pitäiskös tuosta nyt ymmärtää, että kaikkien Amazonissa uuttakin EVGA:n tavaraa myyvien kauppiaiden EVGA-tuotteilla ei ole takuuta??? Eli jos häikkää tulee, leikitään EU:n tuotteen myyjää koskevien virhevastuupykälien mukaan?

Aika usein takuuehdot on rajoitetumpia kuin mitä lainsäädäntö EU:ssa ja Suomessa sallii. Tuollaiset pykäläthän ei kokonaisuudessaan EU:ssa ole laillisia, kuluttajan oikeutta takuuseen ei voi rajoittaa ostopaikan perusteella, koska takuuehdot eivät voi rajoittaa takuun ehtoja lain määräämää minimiä huonommaksi, ja lain määräämä minimi on se, että tavaralla on aina takuu ostopaikasta riippumatta.

Kuluttajana sinä voit kohdistaa vaatimuksesi vaikka paikalliselle maahantuojalle vaikka tuote olisikin ostettu toisessa EU-maassa sijaitsevasta verkkokaupasta.
 
Aika usein takuuehdot on rajoitetumpia kuin mitä lainsäädäntö EU:ssa ja Suomessa sallii. Tuollaiset pykäläthän ei kokonaisuudessaan EU:ssa ole laillisia, kuluttajan oikeutta takuuseen ei voi rajoittaa ostopaikan perusteella, koska takuuehdot eivät voi rajoittaa takuun ehtoja lain määräämää minimiä huonommaksi, ja lain määräämä minimi on se, että tavaralla on aina takuu ostopaikasta riippumatta.

Kuluttajana sinä voit kohdistaa vaatimuksesi vaikka paikalliselle maahantuojalle vaikka tuote olisikin ostettu toisessa EU-maassa sijaitsevasta verkkokaupasta.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto: Takuu ja virhevastuu
"Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista. Ilman takuutakin myyjä vastaa virheestä lain virhevastuusäännösten perusteella."
Takuu ja virhevastuu

Euroopan kuluttajakeskus
Tavaran virhe ja takuu
 
Tuote: Humble Book Bundle: Programming Cookbooks by O'Reilly
Hinta: 0,88 eur - >
Kauppa: Humble Bundle
Linkki: Humble Book Bundle: Programming Cookbooks by O'Reilly (pay what you want and help charity)
Harrastelijoille varmaan ihan kiva "alkupääoma", mutta näin ammatikseen koodia näpyttelevälle osui 2 sekunnin tutkimisella silmään mm. seuraavat:

... code-rich recipes revised for PHP 5.4 and 5.5
(5.x haaran turvapäivityksetkin loppuivat joulukuussa, eli alle 7.1:llä ei oikeastaan kannata tehdä yhtään mitään ja noissa alkaa olemaan aika isot erot mm. tietokantaliittymien puolella...)

... learn about the behavior of the latest browsers-including IE 8, Firefox 3, Safari 4, and Google Chrome
(Very latest, yes... :D)

Updated for the Arduino 1.0 release
(... joka julkaistiin vuonna 2011, nyt ollaan menossa 1.8.x:ssä...)

Eli "caveat emptor"...
 
Kilpailu- ja kuluttajavirasto: Takuu ja virhevastuu
"Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista. Ilman takuutakin myyjä vastaa virheestä lain virhevastuusäännösten perusteella."
Takuu ja virhevastuu

Euroopan kuluttajakeskus
Tavaran virhe ja takuu

Jep, "on aina takuu" tarkoitti siis nimemonaan suomen lainsäädännössä mainittua virhevastuuta, jota EU-tasolla yleisesti kutsutaan takuuksi. Vetelin termistön kanssa vähän mutkia suoraksi, koska jos takuun antaa, ei sen ehdot voi olla huonommat kuin virhevastuun suomat oikeudet, siten tuollaiset rajoitteet ei ole EU-alueella lainmukaisia.
 
"Hyvä asiakas

Olemme vastaanottaneet tilauksesi nro 1XXXX ja haluamme tarkentaa tilaukseen liittyviä tietoja.

Valitettavasti ei ole kyseistä tuotetta enä saatavilla,
haluatteko valita
jonkun muun tuotteen tai perutetaan tilaus?"


Tämmönen vastaus tuli RDE.fi:stä, koskien Samsungin 27" curved, 1440p, 144hz, VA -näyttöä.
 
"Hyvä asiakas

Olemme vastaanottaneet tilauksesi nro 1XXXX ja haluamme tarkentaa tilaukseen liittyviä tietoja.

Valitettavasti ei ole kyseistä tuotetta enä saatavilla,
haluatteko valita
jonkun muun tuotteen tai perutetaan tilaus?"


Tämmönen vastaus tuli RDE.fi:stä, koskien Samsungin 27" curved, 1440p, 144hz, VA -näyttöä.
Ei malttanu edes tuolla hintaa ostaa, ja sekin hintavirhe hoh :) hyvää markkinointia nömä hintavirheet
 
Ei malttanu edes tuolla hintaa ostaa, ja sekin hintavirhe hoh :) hyvää markkinointia nömä hintavirheet

Minusta tuntuu että tällä tavalla nykyääään ne puljut ottavat jonkinlaiset pikavipit asiakkailta.
Paljonko yleensä kestää ensin toi bullshit-"jonkun muun tuoteen" keskustelu ja sitten itte rahapalautus?
3-5 arkipäivää?
Ei paha jos tiedät mihin sijoittaa täksi ajaksi. :mad:
 
Minusta tuntuu että tällä tavalla nykyääään ne puljut ottavat jonkinlaiset pikavipit asiakkailta.
Paljonko yleensä kestää ensin toi bullshit-"jonkun muun tuoteen" keskustelu ja sitten itte rahapalautus?
3-5 arkipäivää?
Ei paha jos tiedät mihin sijoittaa täksi ajaksi. :mad:
Mitä ihmeen maksutapoja te käytätte jos tuollaisissa tilanteissa menee rahaa johonkin? Miksi se luottokortti, joka on juuri suunniteltu tällaiseen, on niin vaikea käytettävä? Tai sitten sen modernit versiot eli ne laskut?
 
Miksi se luottokortti, joka on juuri suunniteltu tällaiseen, on niin vaikea käytettävä? Tai sitten sen modernit versiot eli ne laskut?

Jotkut puljut ei yksinkertaisesti tarjoo muuta kuin verkkopankkimaksu tai jotkut muut eksootiset webmoney yms
 
Jotkut puljut ei yksinkertaisesti tarjoo muuta kuin verkkopankkimaksu tai jotkut muut eksootiset webmoney yms
Ihan mielenkiinnosta, näytä mulle liike jolle kelpaa vain verkkopankkimaksu ilman luottokorttimahdollisuutta.
 
Luottokorttia ei kaikilla ole ja osa pankeista veloittaa luottokorttilaskusta pari euroa per lasku.
Luottokortteja tarjoaa miljoona eri firmaa. Jos oma pankki juuri sattuu haluamaan veloittaa, niin ottaa sellaisen joka ei veloita.
kuudesta luottokortistani kaksi veloittaa laskusta.

Ja vaikka lasku maksaisikin jonkun euron, niin onko järkevämpää siirrellä rahoja toisen pankkitileille ilman varmuutta saako edes tuotetta?
 
Ihan mielenkiinnosta, näytä mulle liike jolle kelpaa vain verkkopankkimaksu ilman luottokorttimahdollisuutta.

matkahuolto.fi posti.fi vr.fi Riittääkö? :p

Mut edes jos rahat ei mene mihinkään ne ei sun käytettävissä kaikki ne päivät. Ja jos esmes monilla on sama tarjous samaan rajoitettuun aikaan ja sä maksoit RDE ja vääntö alkoi kyllä saat rahat takais mut ei tarjoustuote toisesta kaupasta.

EDIT: @moderit voitte poistaa
 
Nämä on ihan paskat, olen kokeillut kun oli joulun alla jossain tarjouksessa. Playback time 2h, Airpodseissa 5h. Nämä piti jostain käsittämättömäst syystä myös parittaa yksitellen ja ääni kuului monona. Anopin nussiminenkin on sinun mielestä varmaan ihan yhtä hyvää kuin tyttären.

Youtubessa aika paljon vertailuja i10 vs Apple EarPodit ja useamman vertailun perusteella äänenklaatu yhtä hyvä. Ellei jopa parempi i10.ssä. Lisäksi langaton lataus jota ei Applellä ole...
 
Onko ketään vielä saanut tuota kingston alloy fps pro näppäimistöä?

EDIT: Itellä on sama maksu onnistunut vaikka olen tilannut laskulla :think:
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä ei oo edes tullut mitään vahvistusta s-postiin. Ja en tilannut asiakkaana ni nyt vähän tietämättömänä täällä että saanko edes näppäimistöä...
 
Onko ketään vielä saanut tuota kingston alloy fps pro näppäimistöä?

EDIT: Itellä on sama maksu onnistunut vaikka olen tilannut laskulla :think:

Tulin juuri kysymään samaa. Ei ole kuulunut eikä ilmeisesti tilauksen statusta näe mistään jossei rekisteröitynyt tilatessa?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 409
Viestejä
4 868 630
Jäsenet
78 657
Uusin jäsen
Haline

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom