Oli kyllä sinetit itse paketissa paikallaan ja toimiva laite. Ihmettelin itsekin tuota paketointia.
Amazonilla on tosi vaihtelevaa tuo paketointi. Yleensä kun tilaa mitään isompaa, niin paketointi on hoidettu todella asiallisesti (pl. joitain keissejä ainakin näytönohjainten kanssa missä on vaan lätkäisty tarrat itse tuotepakettiin ja laitettu sellaisenaan matkaan).
Kun taas tilaa yhtään mitään pienempää, niin käyttävät usein tuollaisia puoliavoimia paketteja, missä sitä pakettia ei ole tarkoituskaan laittaa millään teipillä tms. päädyistä kiinni. Näitä pakettimalleja niillä on ainakin paria erilaista eri korkuisille tuotteille ja tuo sun pakettisi näyttää siltä isommalta niistä niin että tuo sivun pahvit on taitettu sieltä sisältä ulospäin. Oon kanssa ihmetellyt tuota paketointitapaa, kun sillä postitetaan hyvinkin pientä tavaraa minkä ainakin ite pelkäisin tippuvan sieltä päädystä ulos. Mutta veikkaan että ovat Amazonilla laskeneet että säästävät X prosenttia paketointiajassa ja sen kokoisessa puljussa niillä säästetyillä rahoilla sitten voidaan korvata kaikki kadonneet kamat asiakkaille.