- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 21 753
Ei sillä ole väliä. Olennaista on laittaa noita tilaukseen ja valittaa mahdollisimman paljon riippumatta siitä tuleeko tuotetta vaiko ei.Onkohan hintavirhe?

Oikeasti jätkät (ja naiset), missä universumissa ei saa tapahtua virheitä?
Saa toki tapella, mutta mainostan silti taas että tapellaan näistä tämän foorumin osalta mieluummin vaikka täällä, niin pysyy ketju siistimpänä:Saa näistä tapellakin halutessaan ja usein kuluttaja on vahvoilla. Varsinkaan -40% alennus ei ole mitenkään epätavallinen, joten myyjä ei voi vedota yksinään hintavirheeseen, vaan sen on perusteltava, että markkinointi on tapahtunut huolellisuutta käyttäen. Mikäli näin ei ole tai myyjä ei kykene selvitystä antamaan ja virheen syyksi voidaan katsoa myyjän huolimattomuis on myyjä velvollinen korvaamaan virheensä.
Ei kun kuluttaja-asiamiehelle valitusta naputtelemaan.![]()
Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)