Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei se ole useinkaan niin yksinkertaista, mutta onhan tuollaisilla kommenteilla aina yhtä hieno sivaltaa.Mitäpä sitä turhaan vuokraamaan tunniksi lisää kapasiteettia, kun kauppa käy kuitenkin![]()
Kattelin kans tätä, mutta vähän liian jytky omalle pöydälle ja G-sync puuttuu.AOC AGON 32" Curved LED AG322QCX 2560x1440 VA, 144hz, 4ms, 50m:1, VGA/2xHDMI/2xDP (439,00 €)
Tuli itse tilattua, hinta oli sen verran houkutteleva.
Lisäksi mielestäni resoluutio turhan pieni muuhun kuin pelaamiseen. Itse en yli 27" ottaisi 2560x1440 tarkkuudella.Kattelin kans tätä, mutta vähän liian jytky omalle pöydälle ja G-sync puuttuu.
Lisäksi mielestäni resoluutio turhan pieni muuhun kuin pelaamiseen. Itse en yli 27" ottaisi 2560x1440 tarkkuudella.
Hain omani tänään postista, jestas minkä painoinen toi on. Vähän eri meininki kuin omassa Asuksessa, tää on tehty kestämään
AOC AGON 32" Curved LED AG322QCX 2560x1440 VA, 144hz, 4ms, 50m:1, VGA/2xHDMI/2xDP (439,00 €)
AOC AGON 32" Curved LED AG322QCX 2560x1440 VA, 144hz, 4ms, 50m:1, VGA/2xHDMI/2xDP (439,00 €)
Sama peliliike oli tehtävä. Sen verran kauan passelia 144hz näyttöä kuolannut.

Komplett tarjoaa ihan hyviä avajaistarjouksia. Aika paljon tavaraa alennuksessa. Jopa jimmsin tapaista kahvi bundlea lähtis halvalla.
Avajaistarjoukset
Komplett tarjoaa ihan hyviä avajaistarjouksia. Aika paljon tavaraa alennuksessa. Jopa jimmsin tapaista kahvi bundlea lähtis halvalla.
Avajaistarjoukset
Saunis kuulemma tarjonnut Huoleton Premium 11e/kk 11kk tai Huoleton 4G 14.90e/kk 24kk riippuen kumman haluaa. DNA rajatonta liittymää 9.90e/kk ja 12kk. Nämä ständiltä/puhelimitse. En tiedä miten tähän aikaan enää saa.
Tänään Elisan ständiltä Telian asiakkaalle Tarkka Premium 50M + 600 min/sms, 11€/kk voimassa 11 kk.
Tuohon tuli tartuttua, kun lauantaina ei Telialta tarjousta saanut Telialla jo olevaan liittymään.
Joo, Elisan chatissakin paras tarjous oli Tarkka 4G, 19,90€/kk.Soittelin huvikseen, muttei puhelimessa ainakaan tarjottu kummastakaan kilpailevasta mitään paremaa, eli pitäisi mennä ständillä käymään![]()
On äänekäs. En ottaisi tuota mallia.Powerissa aika edullisehko GTX 1070.
ASUS GEFORCE GTX 1070 TURBO 8G
On vain tuollainen hiustenkuivaajajäähdytinmalli, onkohan äänekäs?
Toistaiseksi on melko vähän pelejä jotka käyttäisivät edes tuon 6GB VRAMia, 8GB taitaa olla yliampuva jo lähes kaikkiin tarkotuksiin. Tietysti kehitys kehittyy, joten tuo 8GB voi olla eduksi jo vuoden parin päästä.Tuolla on myös 1060 6B strix hintaan 340 €. Onko tuo STRIX malli oikeasti parempi kuin esim DUAL mallit? Ja kannattaisiko suoraan ostaa esim tuo EVGA 1070 8GB hintaan 420€? Pelikäyttöön itsellä menisi ja niin, että Red Dead Redemption 2 pyörisi hyvin, mikäli se PC:lle tulee.
ASUS GeForce GTX 1060 6GB Strix Gaming
ASUS GeForce GTX 1060 6GB Strix Gaming - PCI Express
Kun resoa kasvatetaan, niin eiköhän monikin haukkaa helposti 5GB tai jopa yli.Toistaiseksi on melko vähän pelejä jotka käyttäisivät edes tuon 6GB VRAMia, 8GB taitaa olla yliampuva jo lähes kaikkiin tarkotuksiin. Tietysti kehitys kehittyy, joten tuo 8GB voi olla eduksi jo vuoden parin päästä.
Itse kyllä silti ottaisin suoraan tuon 1070, tehoero on melko mittava verrattuna 1060.
Kun resoa kasvatetaan, niin eiköhän monikin haukkaa helposti 5GB tai jopa yli.
Puhumattakaan jos pelaa 4k-resolla. Mutta eipä silloin esim. 1060 puhti riittäisi muutenkaan.1440p resoluutiolla menee usein yli 6 gigan..
Hei, Tuolla Proshopissa kun oli tuo Kingstonin 480 GB SSD alessa niin tänään tuli tällainen meili kun olin maksanut Paypalilla:
Tilauksesi maksuvaraus on vanhentunut pitkän toimitusajan vuoksi.
Pyydämmekin sinua suorittamaan maksun uudelleen.
Olemme pahoillamme ylimääräisestä vaivasta.
Klikkaa tästä maksaaksesi: Mene maksuihin
Kävin uudistamassa maksun. Kannattanee vilkuilla meilinsä jos on Paypalilla maksanut sillä muuten voi käydä hassusti. Onko muille tullut samaa viestiä?
Joo-o, tais lopulta mennä SSD ohi suunEi tullut tollasta viestiä vaikka Paypalilla maksoin
Tilauksissa lukee "Arvioitu toimituspäivä: Kaikki tuotteet ovat varastossa." eli taitaa vielä odotella käsittelyä. Onneksi ei mikään kiire tolla![]()
Olin kirjautunut Proshoppiin eri spostilla, jota en ikinä tarkista ja siellähän toi Paypal-maksun vanhentumisesta kertova viesti oli. Mun tuurilla juuri äsken tuli katottua sinne, kun eilen tilaus peruttu Joo-o, tais lopulta mennä SSD ohi suunOlin kirjautunut Proshoppiin eri spostilla, jota en ikinä tarkista ja siellähän toi Paypal-maksun vanhentumisesta kertova viesti oli. Mun tuurilla juuri äsken tuli katottua sinne, kun eilen tilaus peruttu
![]()
Juu kiitän heads upista, mutta eipä jostain syystä tullut mieleenkään tarkistaa toista spostia sen jälkeen, kun kyselivät pääsähköpostiin lähetetyssä viestissä (joka myös linkattu Paypaliin), että olenhan tietoinen, että Paypaliani on käytetty kun eri spostit jne. Laitoin nyt saman tien huomattuani viestiä sinne, josko vielä saisi tilanteen pelastettuaNo voihan paska.. ja just kun tuolla mun viestillä yritin herätellä tuohon mahdollisuuteen niin onnistuit väistelemään tuon siltiTuohon tosin ei taida nyt mikään "reklamaatiokaan" auttaa, luulisin. Toki ainahan voi yrittää esim chatin kautta tavoitella
![]()

Nyt vastasivat:Juu kiitän heads upista, mutta eipä jostain syystä tullut mieleenkään tarkistaa toista spostia sen jälkeen, kun kyselivät pääsähköpostiin lähetetyssä viestissä (joka myös linkattu Paypaliin), että olenhan tietoinen, että Paypaliani on käytetty kun eri spostit jne. Laitoin nyt saman tien huomattuani viestiä sinne, josko vielä saisi tilanteen pelastettua![]()
Eikös jollain ollut jo viime viikolla koneessa kiinni?Näkyykö kellään ssd tilanneella jo seurannassa?
Edit: samalla sekunnilla netposti ilmoitti tulossa olevasta paketista..
Nyt vastasivat:
"Järjestelmämme poistaa tilauksen automaattisesti kun maksua ei ole suoritettu. Olen tehnyt sinulle nyt uuden tilauksen poikkeuksellisesti. Olet myös saanut maksulinkin sen maksamista varten. Käy maksamassa tilaus heti, että se saadaan matkaan eikä peruunnu uudelleen.
Mukavaa päivän jatkoa."
eli sain kuin sainkin ton lopulta maksettua uudelleen ja nyt lukee "pakattavana"![]()
Tuli ostettua tuo S8+ pinkkinä ja siinä mainostettiin sitä että saa langattoman laturin, niin mistä sen nyt sitten saa??
Edit. Telialla siis.
Telia sanoi:Näin saat laturin.
Ostaessasi Rose Pink -värisen Galaxy S8:n tai S8+:n saat langattoman Samsung
Wireless Charger -laturin kaupan päälle (arvo 79,90 euroa). Tarjous on voimassa
20.10.–12.11.2017*
Tee näin:
1. Avaa Samsung Members -sovellus ja kirjaudu sisään Samsung-tililläsi.
2. Napsauta tarjousta.
3. Syötä henkilötietosi sekä IMEI-numero, joka on ilmoitettu puhelimen
asetuksissa tai pakkauksessa.
4. Sinulle lähetetään vahvistus Samsung Members -sovelluksen kautta,
ja laturi lähetetään ilmoittamaasi osoitteeseen.
5. Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa 20.10.–19.11.2017.
(Tarjous on voimassa kerran asiakasta kohden ja ainoastaan ostoksille, jotka
tehdään kampanja-aikana.)
Tarjous koskee Rose Pink -värisen Galaxy S8:n ja S8+:n ostoa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa (Nordic Approved). Arvo 79,90 euroa. Tarjous on
voimassa 20.10.–12.11.2017. Tarjous on hyödynnettävä Samsung Members -sovelluksessa 20.10.–19.11.2017. Langaton Samsung Wireless Charger -laturi
toimitetaan erikseen, ei yhdessä puhelintoimituksen kanssa (ostoksen rekisteröinti ja vahvistus Wireless Chargerin toimitusta varten tehdään Samsung
Members -sovelluksen kautta). Vain toimitukset Pohjoismaissa.
Amazon ottamassa etunojaa tuohon Black Friday:hin. Aloittelevat jo 17.11.
Amazon’s Black Friday deals start on November 17th, with Echo devices and TV sales
Ja kaikissa lukee "Does not Ship to Finland"
Ei noita kannata muutenkaan jenkkiamazonista tilata vaan eurooppalaisista, etenkin Saksan kun saa ilmaiset postit yli 39€ tilauksille.
Niinno tulin vain katsoneeksi noita linkin tuotteita ja näin noissa seisoi. Onko nuo samat tarjoukset sitten odotettavissa myös .DE Amazoniin?
Onko porukoille jo alkanut saapumaan noita Telian Singles Day tarjouskortteja? Oma lähetystunnus ei edes rekisteröidy koko seurantasivulla.
Itselle ei ole vielä tullut eikä myöskään ole mitään winbackkejä tarjottu. Varmaan vielä vaiheessa telialla.Onko porukoille jo alkanut saapumaan noita Telian Singles Day tarjouskortteja? Oma lähetystunnus ei edes rekisteröidy koko seurantasivulla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.