Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä nyt voi vahvistaa sen, että VK:n bottisuoja on joko olematon tai sysipaska. Luulin että olisi taas sama keissi kuin ps4:n kanssa että vain alle 100:n kappaleen erä, mutta melkein 400 kappaletta meni sekunnissa.Verkkiksen minijääkaapit 396kpl meni alle sekunnissa
Trokari spotattu.Kirjottakaa itse botit niin ei tarvitse valittaa. Ja tuon avulla löytyy varmasti motivaatiotakin opetella pintaraapaisu tulevaisuuden alasta.
Kehuvat itse tuoneen koko ilmiön Suomeen ja silti noin pienellä valikoimalla ja vähillä saldoilla lähtivät toiselle vuodelle. Olisivat vaan nostaneet kädet pystyyn ja myöntäneet, että taisi tulla virhe ottaa jälleen yksi teennäinen alepäivä ulkomailta. En muista koko viime vuotista valikoimaa, mutta pienemäpää roipetta sieltä kyllä tuli tilattua ja oli siinä suhteen harvinaisen hyvä kampanja itselle. Mutta olisi riittänyt kun samat tarjoukset olisi laittanut Black Friday joka oli jo pari vuotta vanhempi kampanja vain parin viikon erolla.
Telian tarjous ja Jimmsin kettuilu taisi olla päivän parhaat tänä vuonna.
Kehuvat itse tuoneen koko ilmiön Suomeen ja silti noin pienellä valikoimalla ja vähillä saldoilla lähtivät toiselle vuodelle. Olisivat vaan nostaneet kädet pystyyn ja myöntäneet, että taisi tulla virhe ottaa jälleen yksi teennäinen alepäivä ulkomailta. En muista koko viime vuotista valikoimaa, mutta pienemäpää roipetta sieltä kyllä tuli tilattua ja oli siinä suhteen harvinaisen hyvä kampanja itselle. Mutta olisi riittänyt kun samat tarjoukset olisi laittanut Black Friday joka oli jo pari vuotta vanhempi kampanja vain parin viikon erolla.
Telian tarjous ja Jimmsin kettuilu taisi olla päivän parhaat tänä vuonna.
Joo kyllä nyt voi vahvistaa sen, että VK:n bottisuoja on joko olematon tai sysipaska. Luulin että olisi taas sama keissi kuin ps4:n kanssa että vain alle 100:n kappaleen erä, mutta melkein 400 kappaletta meni sekunnissa.
Verkkokauppa, fix your shit.
Oisko linkkiä Jimmsin kettuiluun? Ei pikaisella FB-sivun selauksella löytynyt mitään.
Täällä palstalla valvojaisten rippeistä koottu "sinkkumiehenpaketti".Oisko linkkiä Jimmsin kettuiluun? Ei pikaisella FB-sivun selauksella löytynyt mitään.
Tuosssssta Tuotehaku - Jimms.fi
Eipä taida tulla.Tuleeko tuohon S8+ kaupanpäälle se sama QI laturi kuin Telialta? (Samsunghan sen lähettää mutta.)
* Tarjous koskee Rose Pink -värisen Galaxy S8:n ja S8+:n ostoa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa (Nordic Approved).
Jos joltain jäi tuo "tarjous" kamera saamatta, niin reilun kympin kun pulittaa lisää voi himonsa tyydyttää
http://tinyurl.com/4k-kameraa
Pari liittymää tilasin kanssa. Onko muut saaneet sähköpostiin tilausvahvistusta? Minulle ei ole tullut mitään postia. Otin kyllä sen tilauksen seurantakoodin talteen, niin voi kysellä perään.
Pari liittymää tilasin kanssa. Onko muut saaneet sähköpostiin tilausvahvistusta? Minulle ei ole tullut mitään postia. Otin kyllä sen tilauksen seurantakoodin talteen, niin voi kysellä perään.
No, nyt lopulta tuli minulle. Eli kesti vaan.ei tullut mulle myöskään
Osaako kukaan neuvoa mikä noista Singles’ Day tarjouksia mediatoistimista – Singles' Day 11.11 Suomi kannattaisi ostaa, jos haluaa tavalliseen telkkariin Netflixin, Youtuben ja streamata musiikkia ja videoita verkosta? Tai siis varmaan kaikki käy, mutta mikä olisi paras? Vai ostanko jonkun muun?
Tuo järjestelmä kuulostaakin jo järkevämmältä. Tosin Amazonin kokoisen firman onkin pakko keksiä jotain toisin kuin pieni Verkkokauppa.Amazonilla on salamatarjouksissa samanlainen oatoskoriin varaus, mutta lisäksi automaattinen jonotuslista jolta poimitaan vapautuville tuotteille reilusti seuraavaksi nopein halukas.
7.0 on betana, varmaan ainakin sen viilaavat kuntoon. Tällaisessa laitteessa ei välttämättä kannata päivittää vain päivittämisen ilosta ja tuolla hinnalla ehtii tulla seuraava laiteversio ennen kuin käyt liian vanhaksi. Shield on äkkiseltään pahin kilpailija ja sillä hintaa pari sataa.Kiitos vastauksesta. Eiköhän budjetti kestä, mutta jäin miettimään saanko rahalle vastinetta käytettävyydessä tai muussa? Onko jotain haittaa, että Mi box on 6.0 androidilla vs. 7.1? Pystynkö päivittämään androidin helposti uudempaa 7.1?
Laitoin myös tulemaan tuon Telian tarjousliittymän, kun niin houkuttava tarjous oli. Saa nähdä kuinka hyvin sitten toimii, koska monet on varmasti tuohon tarjoukseen tarttuneet...
Pohjois- ja Itä-Suomessa niillä on yhteisverkko. etelässä omat erilliset verkkonsa.Käyttikös Telia DNA:n kanssa samaa verkkoa vai ihan omaa verkkoansa? DNA:n verkko toimisi parhaiten...
Mitä on nykyisellä Telian asiakkaalla vaihtoehtona?Monet Telian ulkopuoliset tarttuneet tuohon ja monet Telialaiset varmasti kyselleet samaa muilta. Tuota vastaavaa on nimittäin tarjottu Telialaiselle DNA:lta ja Elisalta standeilla.
Verkkokauppa toimi aivan normaalisti klo 8 jälkeen kun tilasin tarjouspyykkikoneen. Kenties ainoa tarjous tuohon aikaan mutta kuitenkin ongelmaton ostotapahtuma.
Mitä on nykyisellä Telian asiakkaalla vaihtoehtona?
Verkkokauppa ei tainnut osoittaa tänä vuonna minkäänlaisia kaatumisen tai edes hidastelun merkkejä.
Näissä pitäisi olla kunnon erät tai sitten myisivät tarjoushintaan ja toimittaa sitten kun saavat varastoon. Nykyinen tapa ei toimi.
Epäilisin että karsisi trokaajia pois jos kaikilla olisi mahdollisuus ostaa.
Se on toki ikävää, mutta toisaalta siellä taitaa olla enemmän porukkaa klikkailemassa kuin tällä foorumilla on käyttäjiä rekanneena, että en tiedä sitten miten asian voisi hoitaa toisin kun aina joku kuitenkin pettyy. En ostellut tänään mitään, mutta uteliaisuudesta kävin selailemassa sivuja ja en huomannut mitään takkuilua tai edes tuota 10 sekuntin ilmoitusta, joten se vissiin tapahtui ainoastaan ihan tasan yhdeksän aikaan?Tämä tietty poistui nopeasti, mutta tuon ensimmäisen 10 sekunnin jälkeen kamat olikin jo myyty