Kiitos ja anteeksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Tai sitten osta käsityönä tehty sveitsiläinen Bamix. Itse en ole enää blenderiä erikseen kaivannut. 25v takuu ja hiljainen kun mikä. Tuossa swissline mallissa tulee nuo lisätarvikkeet, ja itselläni on sama.Tämmöiseen törmäsin: Braun MQ745 Apertif Multiquick 7
Eli blenderi paskana jo pitkään ja sitten sauvakin päästi savut pihalle ja ajattelin panostaa laatuun sauvan osalta ja sitten tuli tämmönen paketti millä vois melkein sen blenderinkin korvata. Hinta nyt kahdessa paikassa tuo ~80€, mutta esim. cdonissa myös normaaliin 160€ ja poweri myy samaa 138€. Pari päivää sitten gigantin sivuilla oli vielä tuosta ns. paras paketti 165€ joka melkein ois keittänyt kahvitkin. Vittu että voi olla hankalaa yhden sauvasekoittajan osto!
Stavmixer Braun MQ745 Aperitive 06 L 750W
Eli tästä: Braun MultiQuick 9 sauvasekoitin MQ9045 - Tehosekoittimet ja vatkaimet
Olisi ollut paketti missä silppurit ja vtusti kaikkea muutakin härpäkettä mukana. Olin menossa tilamaan niin oli hävinny kaikki "erikoispaketit"
Tämmöiseen törmäsin: Braun MQ745 Apertif Multiquick 7
Eli blenderi paskana jo pitkään ja sitten sauvakin päästi savut pihalle ja ajattelin panostaa laatuun sauvan osalta ja sitten tuli tämmönen paketti millä vois melkein sen blenderinkin korvata. Hinta nyt kahdessa paikassa tuo ~80€, mutta esim. cdonissa myös normaaliin 160€ ja poweri myy samaa 138€. Pari päivää sitten gigantin sivuilla oli vielä tuosta ns. paras paketti 165€ joka melkein ois keittänyt kahvitkin. Vittu että voi olla hankalaa yhden sauvasekoittajan osto!
Stavmixer Braun MQ745 Aperitive 06 L 750W
Tuote: Asus ROG Swift PG279Q 27"
Hinta: 699 € (norm. ~900 €)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 7.8.-13.8.
Linkki: Asus ROG Swift PG279Q 27" pelinäyttö (musta) - PC pelaaminen
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?
Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
Tarjous ei ole varsinaisesti mennyt vaan tuote on loppu. Kyseessä on kuitenkin tehdaskorjatut levyt eli niitä tulee aina vähän väliä myyntiin. Neljä ja kolme teraista levyä on vielä jäljellä.Tais mennä jo tuo WD My Book tarjous?
Tarjous ei ole varsinaisesti mennyt vaan tuote on loppu. Kyseessä on kuitenkin tehdaskorjatut levyt eli niitä tulee aina vähän väliä myyntiin. Neljä ja kolme teraista levyä on vielä jäljellä.
En muista ainakaan lukeneeni valituksia ja itsekin olen kolme ostanut ja niiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaksi niistä on NAS:issa RAID1-levyinä ja yksi on työpaikalla time capsulena. Niissä on sentään puolen vuoden takuu, joten on niissä jonkinlainen turva. En muutenkaan usko, että itse kovalevyjä on tehdashuollettu vaan ongelma on todennäköisesti ollut piirilevyssä, USB-portissa tai jossain muussa kotelon ominaisuudessa.No mulle riittää tuo nelonen. Asiasta keskusteltu varmasti sata kertaa, mutta onko noissa ollut kenelläkään mitään ongelmia?
Tuote: KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC
Hinta: 495€ sis. postikulut
Kauppa: Amazon.fr
Voimassa: Ei tietoa (varastossa 6.8)
Linkki: https://www.amazon.fr/dp/B01GEML1AU
Nyt EUR 475.
Samaa itsekin pähkäillyt tässä jo jokusen kuukauden, sen verran "vanhaa" tekniikkaa tuo jo alkaa olla että itse taidan passata vaikka mieli tekiskin.. Samsungin uutuuksia aattelin ootella hyviin tarjouksiin, ellei jotain hinta/laatusuhteeltaan parempaa löydy sitä ennen.
Näin täällä Firefoxilla:Yritin katsastella, mutta en löytänyt kohtaa mistä voisi heittää ostoskoriin ja ostaa, siis 4 terasta juurikin
EDIT: Firefox sekoili. Chrome antaa tilata![]()
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?
Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
Täällä sama ongelma, näyttöä tarvitsisi mutta tuo on lähes kaksi vuotta vanha näyttö ja laatuongelmaa (valovuoto) ja tyyppiongelmaa (IPS glow) taitaa yhä riittää noissa. Muutenkin alkaa tämä IPS olemaan aikansa elänyt tekniikka kontrasteineen ja gloweineen, mutta eipä toisaalta taida parannusta olla lähitulevaisuudessa tulossa...
Tutkiskelin asiaa ja ei noita 1440p144+ näyttöjä näytä olevan tulossa uusiakaan, paitsi ehkä Samsungilta tulee G-Sync versio niiden uudesta 1440p144 VA:sta? Eli melkein taivuttava tähän...
Itse pistin tilaukseen ensimmäiseksi pelinäytöksi. Vanha U2715H saa tosin jäädä pöydälle vielä kakkosnäytöksi kuvanmuokkaukseen ym. Näytön kalibrointilaitetta ja kahden näytön monitorinvartta voisi ruveta seuraavaksi katselemaan.
Mites ton alle 500e saitte tilattua kun itelle hinnaksi tulee 500e tai 507e toimituksesta riippuen?Taas varastossa.
Kuinka hidas tuollainen WD-Blue on?
Kuinka uutta levyä sieltä tuli? Vai nollaavatko levyjen tiedot huollossa?Tyhjä levy on kohtuullisen nopea, mutta lähes täytenä hidastuu kuten kaikki pyörivät limput.
Purin juuri toisen levyn ja iskin koneeseen kiinni samanlaisen rinnalle.
![]()
![]()
Tiedot ovat nollattu tai levyt ovat upouusia. Ihan uutta vastaavaa tavaraa sieltä tulee ainakin päällisin puolin ja kaikki suojamuovitkin ovat koteloiden päällä.Kuinka uutta levyä sieltä tuli? Vai nollaavatko levyjen tiedot huollossa?
Veikkaan ensimmäistä mutta varmaan parhaimman vastauksen saa kysymällä suoraan Western Digitalilta.Itse olen käsittänyt että noissa on uudet kiintolevyt mutta mahdollisesti uusittu elektroniikka tai runko vain ympärillä. Vai voiko noissa olla myös käytettyjä levyjä?
Edellisen erän tarrassa on päivämäärä 24 APR 2016, WD60EZRZ.Kuinka uutta levyä sieltä tuli? Vai nollaavatko levyjen tiedot huollossa?
Minulla on Arctic Z2 Pro ja Spyder 5 Pro. Spyderistä kannattaa ehkä ostaa se Express, itse ostin tämän ketjun tarjouksista tuon paremman Expressin hintaan..
..mutta kalibraattori on erityisen kätevä , jos on kaksi näyttöä. Muuten toinen näyttää ihan erilaiselta siinä vieressä, ja heti siirtämällä kuvan toiselle näytölle huomaa eron.
Kiitos suosituksista. Itse olen harkinnut X-Rite i1Display Pro:ta kalibrointilaitteeksi.
Tyhjä levy on kohtuullisen nopea, mutta lähes täytenä hidastuu kuten kaikki pyörivät limput.
Purin juuri toisen levyn ja iskin koneeseen kiinni samanlaisen rinnalle.
![]()
![]()
Hinta on muuttunut?Mites ton alle 500e saitte tilattua kun itelle hinnaksi tulee 500e tai 507e toimituksesta riippuen?
Mites ton alle 500e saitte tilattua kun itelle hinnaksi tulee 500e tai 507e toimituksesta riippuen?
Articles: EUR 391.58
Delivery : EUR 8.06
Gift wrap : EUR 2.10
Amount HT: EUR 401.74
VAT : EUR 96.41
Total: EUR 498.15
Tuliko luvatussa ajassa? Nyt hinta jo näköjään noussut 25ePerjantaina tilattu aamupäivällä ja tänään aamulla on lähtenyt Saksasta tähän suuntaan.
Jos on 2016 malli niin ihan ok. Itsellä oli jonkun aikaa, mut vaihdoin sit iPadiin. Kyllä Apple vaan on paljon sulavampi käyttää.Tänään Telian luurinmetsästys avajaistarjouksena Samsung Tab A 10,1" 199e.
https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/nettilaite.aspx?DeviceName=Samsung+Galaxy+Tab+A+10.1.
Onko ostamisen arvoinen? Vähän epäilyttää muutenkin nykyinen tilanne kun tuntuu siltä tabletit kuolee kohta pois kokonaan...
Onkohan tuo nyt LTE -malli vai ei? Teknisissä tiedoissa puhutaan noista mobiilitaajuuksista, mutta muuta mainintaa niistä ei ole. Saako noita muuten ostettua suoraan myymälöistä samaan hintaan, jos mainitsee tuosta tarjouksesta?
Näin täällä Firefoxilla:
![]()
Tyhjennä cache, niin eiköhän se ala pelittämään sielläkin.
Tuo vastaava 4TB tuli tuolla hinnalla ovelle ja muoviklipsut lentäen katsoin sisällön niin kiintolevynä sisällä on WD Blue 4TB(3,63TB). Positiivistä, että ei ollut siikakeitin. Outoa, että 417 megaa oli käytössä ja puolet näytti olleen tiedostoina. Loput jotenkin kummasti piilossa.
Ai niin kiintolevyn valmistuspäivä 06 MAY 2017, että ei tosiaankaan mikään vanha. Kumma juttu, että tässä on musta tarra eikä sininen niin kuin WD Blue:ssa on.
Ainakin ennen WD:n käytäntö on ollut että takuukorjatussa levyissä on pelkkä valkoinen tarra? Oletettavasti levy on WD40EZRX tai WD40EZRZ eli vanhaa vihreää vastaava?Tuo vastaava 4TB tuli tuolla hinnalla ovelle ja muoviklipsut lentäen katsoin sisällön niin kiintolevynä sisällä on WD Blue 4TB(3,63TB). Positiivistä, että ei ollut siikakeitin. Outoa, että 417 megaa oli käytössä ja puolet näytti olleen tiedostoina. Loput jotenkin kummasti piilossa.
Ai niin kiintolevyn valmistuspäivä 06 MAY 2017, että ei tosiaankaan mikään vanha. Kumma juttu, että tässä on musta tarra eikä sininen niin kuin WD Blue:ssa on.
Ainakin ennen WD:n käytäntö on ollut että takuukorjatussa levyissä on pelkkä valkoinen tarra? Oletettavasti levy on WD40EZRX tai WD40EZRZ eli vanhaa vihreää vastaava?
Onkohan tuo nyt LTE -malli vai ei? Teknisissä tiedoissa puhutaan noista mobiilitaajuuksista, mutta muuta mainintaa niistä ei ole. Saako noita muuten ostettua suoraan myymälöistä samaan hintaan, jos mainitsee tuosta tarjouksesta?
*EDIT korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö LTE mallissa ole usb paikka, tuossa tarjouksen tabussa sellaista ei näy??
Kyllä operaattorit suht usein myyvät LTE-malleja wifin hinnalla. Näyttää hyvältä asiakkaalle, mutta tosiasiassa he operaattorina tekevät itselleen potentiaalisen asiakkaan uudelle kuukausimaksulliselle dataliittymälle. Gigantit sun muut myyvät vain laitteita, joten he eivät voi siirtää LTE:n hintaa myöhemmin laskutettavaksi.Niin onko tuo nyt LTE malli vai pelkkä wi-fi?? powerissa tuon pelkän wi-fin hinta on 210€ ja gigantista saa valkoisen mallin 199€
Todella hyvä tarjous jos saa LTE mallin wifin hinnalla!
*EDIT korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö LTE mallissa ole usb paikka, tuossa tarjouksen tabussa sellaista ei näy??