Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle pitäs tulla maanantaina. Paketti oli puolitoista vuorokautta tilassa "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan"![]()
Mulle tarjosivat suoraan tuota satasen liittymää (4 liittymää oli siirtymässä). Pysyin Telialla, kun Elisan kuuluvuus kesämökillä on huono.Minkälaisia tarjouksia pysymiseen sai muut tuohon Elisan Telian asiakkaille tarkoitettuun 16,90€/kk Premium+ -liittymään tarttuneet?
Minulle tarjottiin 600 minuuttia ja 600 viestiä, rajaton 50M netti kotimaassa, pohjolassa ja Baltiassa sekä 7 Gt EU-nettiä) 12 kk ajaksi hintaan 14,90€/kk (normisti 24,90€/kk).
En tarttunut, onhan Elisan paketti paljon parempi. Katsellaan sitten vuoden päästä uudelleen.
Kiitoksia tästä vinkistä. Vaimolle sai tätä kautta päivitettyä satasen liittymän. Tänään oli tullut vahvistus liittymän päivittymisestä oma-teliaan. Ei tullut ongelmia, vaikka olikin vanha asiakas. Muut perheen liittymät jotka ovat mun nimissä kiersivät sitten Elisan kautta takaisin Telialle vastatarjouksella.Olen telian asiakas ja telian sadan markan tarjous meni läpi kun käytti tavuviivaa suuntanumeron jälkeen (xxx-xxxxxxx).

Ihmeellinen viikko noiden WD:n isompien levyjen hinnoissa. Välillä hinnnat ovat tippuneet reilusti. Onkohan tukkurilla ongelmia hintojen kanssa ja ne valuu myyjille?
On tullut laitettua jo monet tilaukset sisään kun aina on tullut parempia hintoja
Olen ollut tosi tyytyväinen perus WD Red 8TB levyn hiljaisuuteen. Onko jollain kokemusta onko toi Red Pro tai Gold oikeasti miten paljon äänekkäämpi kun sen niiden seek noise on ilmoitettu 36dB? Perus Red on 29dB.
WD Gold 12TB 228€ näyttäis olevan vielä tarjolla, outo kauppa kyllä itselle:
TTK-Service / WESTERN DIGITAL WD Gold 12TB HDD 7200rpm 6Gb/s serial ATA sATA 256MB cache 3.5inch intern RoHS compliant Enterprise Bulk
Olettaisi, että Verkkokauppa.com ainakin myy levyn tuolla hinnalla.Laitoin tuolta TTK-Servicestä tilaukseen. Saas nähdä miten käy
Laitoin tuolta TTK-Servicestä tilaukseen. Saas nähdä miten käy
Hieman heikolta vaikuttaisi ainakin tämän triidin perusteella toiminta muutenkin: TTK-Service Oy, Tikkurila | MuroBBS
11GB ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti Blower Active PCIe 3.0 x16 (Retail) 669€
11GB ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti Blower Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)
Mainostivat kyllä joustoluottoa sivuillaan, mutta maksuvaihtoehdoissa ei sitten näkynytkään laskua tai osamaksua missään.Protesti: TTK-Service Oy - 1851206-3 - Protestilista. Valitettavasti ei tainnut olla mahdollista maksaa laskulla tai luottokortilla tällä kertaa.
Silloin ku Telialla oli se 100 Markkaa-liittymätarjous, ni kas kas, Elisalta tuli vastaheittoa pari päivää sen jälkeen, kun olin kerennyt jo laittaa tuon sopimuksen vetämään Telialle. Ja tarjous oli sama, 16.90 €, ni päätin pitää vielä Elisalla, kun sai näppärästi tekstiviestillä vahvistettua tilauksen. Ja jännää on se, että sopimuksessa ei määräaikaa, joten voin rauhassa kattoa sitten jatkoa, että missä päätän pitää liittymän. Todennäköisesti vaihan DNA:lle, jos ne pystyy tarjoamaan jonkun pidempiaikaisen, pysyvän tarjouksen, ni sais samalla yhellä laskulla hoidettua netti ja kanavapakettimaksut.
Itsellä oli vielä määräaikaista liittymää puolisen vuotta jäljellä DNA:lle, josta oli 6kk alennettu hinta juuri loppunut (6kk alennettu ja 6kk normi hintaan).Silloin ku Telialla oli se 100 Markkaa-liittymätarjous, ni kas kas, Elisalta tuli vastaheittoa pari päivää sen jälkeen, kun olin kerennyt jo laittaa tuon sopimuksen vetämään Telialle. Ja tarjous oli sama, 16.90 €, ni päätin pitää vielä Elisalla, kun sai näppärästi tekstiviestillä vahvistettua tilauksen. Ja jännää on se, että sopimuksessa ei määräaikaa, joten voin rauhassa kattoa sitten jatkoa, että missä päätän pitää liittymän. Todennäköisesti vaihan DNA:lle, jos ne pystyy tarjoamaan jonkun pidempiaikaisen, pysyvän tarjouksen, ni sais samalla yhellä laskulla hoidettua netti ja kanavapakettimaksut.
Näin se näyttää menevän, vanhat asiakkaat ei saa muuten mitään tarjouksia.Eli loppupeleissä pitäis aina vuoden välein vaan kauppaa hieroa uudelleen, jotta saa hyvän liittymätarjouksen jälleen.
Näinhän se on monessa muussakin jutussa. Esimerkiksi vakuutukset pitää kilpailuttaa joka vuosi ellei halua maksaa selkeää preemiota uusiin asiakkaisiin nähden.Näin se näyttää menevän, vanhat asiakkaat ei saa muuten mitään tarjouksia.
Kiitos tästä. Ei meinannut löytyä kultaista luuria muijalle mistään sopivaan hintaan, mut nyt löyty.Samsung Galaxy S7 299€ koodilla JOULUS7
https://telia.fi/S7

Verkkis on laittanut nämä 12TB kultakimpaleet: ei saatavilla
WD Gold 12 Tt SATAIII 7200 RPM 256 Mt ‐kovalevy 478,90 €
Enteileekö toi että kuivuis tilaukset kasaan?
Systemastore oli tänään kommentoinut tilaukselleni, että ei voi toimittaa levyjä kun on ollut hintavirhe.
Saa nähdä voittaako mikään viime viikolla ostetuista arpalipuista.
Hyvä kysymys, tilaus avoinna, odottaa tuotetta, katevaraus kortille tehty ja voimassa..Enteileekö toi että kuivuis tilaukset kasaan?![]()
Systemastore oli tänään kommentoinut tilaukselleni, että ei voi toimittaa levyjä kun on ollut hintavirhe.
Hyvä kysymys, tilaus avoinna, odottaa tuotetta, katevaraus kortille tehty ja voimassa..
Ööö, en kyllä mitenkään valittanut katevarauksesta, kunhan vain totesin, että mikä on tilanne kultalätty-tilauksen kanssa. Meinasin vaan, että uskoisin, että olisivat pistäneet jo tilaukset/katevaraukset poikki jos meinaisivat, että eivät toimita noita tilauksia.Mä en ymmärrä miks jotku tilaa näitä supertarjoustuotteita ennakkomaksulla?
Ite otan aina laskulla, niin eipähän tartte yhtään päätä vaivata vaikka ei tulisikaan.
Ööö, en kyllä mitenkään valittanut katevarauksesta, kunhan vain totesin, että mikä on tilanne kultalätty-tilauksen kanssa. Meinasin vaan, että uskoisin, että olisivat pistäneet jo tilaukset/katevaraukset poikki jos meinaisivat, että eivät toimita noita tilauksia.
Jos nuo levyt todella toimitetaan, laittakaa...sillä en ole vielä täysin varma että pidänkö tuotteen
En vetäisi mitään johtopäätöksiä vielä tuosta. Esim. Clas Ohlsonilla kanssa mystisesti hävis kaikki Nintendo-tuotteet valikoimasta kun taisivat vahingossa antaa vähän liian kovat alet, ja silti tuotteet toimitettiin. Oliko sulla siis Systemastorellekin samoista levyistä tilaus?
Jos VK todellakin toimittaa nuo levyt, niin voin varmaankin kaupata omani sinulle jos asut PK-seudulla (tai sitten saat maksaa postikulut), sillä en ole vielä täysin varma että pidänkö tuotteen.
Voiko Mindfactorystä taas tilata Suomeen?11GB ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti Blower Active PCIe 3.0 x16 (Retail) 669€ (Mindstar alennus)
11GB ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti Blower Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)
Ei virallisesti, mutta onnistuu Mailboxde:n kautta. Tuolla aiheesta paljon, alk. sivu 4-5: Rautaa ulkomailta/Saksasta?Voiko Mindfactorystä taas tilata Suomeen?
Tuote: Paljon eri tuotteita
Hinta: xxx
Kauppa: ldlc.com
Voimassa: Toistaiseksi?
Linkki: Promotions et soldes informatiques / high-tech - Coin des affaires LDLC
Koodilla "coing" tulee -30% tuotteista jotka on tämän sivuston kautta löydettävissä. Löin ostoskoriin tälläsiä esim.
€: Jos joku epäilee kauppaa niin pariin otteeseen jo olen itse tilannut RX vega 64 ja tavarat on saapuneet molemmat.
![]()
Tuote: Paljon eri tuotteita
Hinta: xxx
Kauppa: ldlc.com
Voimassa: Toistaiseksi?
Linkki: Promotions et soldes informatiques / high-tech - Coin des affaires LDLC
Koodilla "coing" tulee -30% tuotteista jotka on tämän sivuston kautta löydettävissä. Löin ostoskoriin tälläsiä esim.
€: Jos joku epäilee kauppaa niin pariin otteeseen jo olen itse tilannut RX vega 64 ja tavarat on saapuneet molemmat.
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.