Selvä hinnoitteluvirhe, kuten jo aiemmin sanoin. Itkeä voi ja valittaa, senhän suomalaiset osaa.
Kuten joku joskus jossain sanoi, niin selvissä hintavirhetapauksissa porukka aiheuttaa itkemällä sen, että ei kauaakaan, niin yritykset muuttaa toimintatapojaan siihen suuntaan, että rahan siirtyminen ei ole vielä tilaus eikä sähköpostiin tule tilausvahvistusta ja kuittia. Tulee vain viesti, että käsitellään ja odotellaan, ihmetellään ja mietiskellään.
Jos ensin ihmetellään voiko olla hinnoitteluvirhe, sen jälkeen tilataan kuitenkin, saadaan peruutus ja itketään kuluttajasuojalakiin vedoten, niin onhan se kohtalaisen moraalitonta. No tätä se on. Ei meillä muuten olisi punaviherhallitustakaan. Aina on niitä, joka haluaa ottaa muilta ilman omaa työtä. Sormi pystyssä itketään omia oikeuksia.
Ps. Saattaa sisältää pieniä määriä provoa.