Mä sain omani postiin 26.4.Onko kellekään lähetetty näitä muisteja vielä? Oli pitkään "muutama kpl varastossa" vaikka varmasti monet tekkiläiset tilailivat, minä myös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä sain omani postiin 26.4.Onko kellekään lähetetty näitä muisteja vielä? Oli pitkään "muutama kpl varastossa" vaikka varmasti monet tekkiläiset tilailivat, minä myös!
Tuote: ASROCK RX 6700 XT CLD 12GB
Hinta: 650€
Kauppa: Multitronic
Voimassa: ?
Linkki: ASROCK RX 6700 XT CLD 12G 12GB GDDR6 3xDP HDMI VGA
Oletettu toimitus 30.5 - 1.6. Ei ole vuotta ilmoitettu mutta oletettavasti 2021?
Vielä munkeista lyhyesti.. en suosittele näitä Lidlin rinkuloita vaikka ovat aika edullisia, koska haisee ja maistuu voimakkaasti paistorasvalle, ja myös kuivahtaa nopeasti. Johtuneeko siitä että ne tehdään pakastetaikinasta.Tuote: Munkkirinkeli
Hinta: 5kpl / 2€
Kauppa: Lidl
Voimassa: 2.5. asti
Lidlissä 5kpl/2€ vielä huomisen ajan, jääköön tämä viimeiseksi munkkitarjoukseksi
Niinpä, ostin tarjouspussin viime vappuna ja tänä vuonna ei tarvinnut käydä Edellä viitattiin "Shellin munkkeihin" paistopistetuotteina, vaikka Lidlinkin ovat paistopisteestä, niin eivät ole samalla viivalla ollenkaan, rinkelimalli ainakaan. Munkkitarjouksissa on sekin huonoa ettei koko ole vakio eri valmistajilla mutta hinnoittelu (yleensä) kappalehinta. Hieman sama kuin tietokoneesta ilmoitettaisiin montako muistikampaa siinä on.Vielä munkeista lyhyesti.. en suosittele näitä Lidlin rinkuloita vaikka ovat aika edullisia, koska haisee ja maistuu voimakkaasti paistorasvalle, ja myös kuivahtaa nopeasti. Johtuneeko siitä että ne tehdään pakastetaikinasta.
No ne munkit oli ok koska oli vappu.Sampsa Kurri näköjään teki jo, koska antoi minulle varoituksen leipätarjouksesta ja poisti viestin. Onhan tämä aika naurettavaa, että kulloisenkin moderaattorin oma mieltymys elintarvikkeisiin määrittelee, millaisia tarjouksia tänne saa postata. Munkit ja cola ok mutta Reissumies ei.
Entä karkit, colat yms?No ne munkit oli ok koska oli vappu.
Vähän pelisilmää....
Sampsa Kurri näköjään teki jo, koska antoi minulle varoituksen leipätarjouksesta ja poisti viestin. Onhan tämä aika naurettavaa, että kulloisenkin moderaattorin oma mieltymys elintarvikkeisiin määrittelee, millaisia tarjouksia tänne saa postata. Munkit ja cola ok mutta Reissumies ei.
Ketju täynnä tarjouksia jossa käyttäjä postaa tarjoukset, kun yhdessä liikkeessä 2kpl poisto näppiksiä yms alessa. Ja postaamani tarjous oli Helsingissä, puoli miljoonaa asukasta.Olisit laittanut edes koko maan laajuisen tarjouksen, tai edes kunnan jossa yli 10000 asukasta. Tai oikeastaan voisit käyttää vähän tervettä järkeä.
Olisit laittanut edes koko maan laajuisen tarjouksen, tai edes kunnan jossa yli 10000 asukasta. Tai oikeastaan voisit käyttää vähän tervettä järkeä.
Ketju täynnä tarjouksia jossa käyttäjä postaa tarjoukset, kun yhdessä liikkeessä 2kpl poisto näppiksiä yms alessa. Ja postaamani tarjous oli Helsingissä, puoli miljoonaa asukasta.
Helsingissä on kyllä yli 10000 asukasta. Ja hyvä tarjous olikin.
Pari postausta vuoteen jostain munkeista on vähän eri juttu kuin se että ilmoittaa että roihuvuoren alepassa on kolme pakettia sikanautaa punaisella lapulla.
Jos se rajanveto tuntuu niin vaikealta niin aina voi olla postaamatta niin ei tarvi ulista banneista.
Onko kellekään lähetetty näitä muisteja vielä? Oli pitkään "muutama kpl varastossa" vaikka varmasti monet tekkiläiset tilailivat, minä myös!
En ole saanut vielä. Laittoivat kyllä sähköpostia:
Hyvä Asiakas,
tilattu muisti on valitettavasti ehtinyt loppua varastolta, saamme tilattua tätä paikalle mutta toimitusaika on usean viikon luokkaa. Tarkistamme pystyttekö odottamaan näin kauan?
Sähköposti: info@multitronic.fi
Puhelin (myynti): 06 - 319 7700
Multitronic Oy
- Vastasin että odotan muisteja.
Oiskin edes sauvasekoittimia, mutta jotain helvetin "eurolla tai kahdella puol tusinaa diabetesrinkeleitä" sivu toisensa perään.En tiedä miks mutta kyllä muakin ottaa päähän kun ainoaan ketjuun mitä seuraa postataan jotain sauvasekottimia ja vastaavaa krääsää. kb
Onko Ben and Jerry'sin tarjouksia nyt missään?
Tilaajille tiedoksi alla oleva (voisi lisätä varsinaisen tarjouksen yhteyteenkin):Telian liittymäasiakkaille digital versio ps5
Tuote : Sony-Playstation-5-Digital-Edition-lisaohjaimella
Hinta : 499,80
Kauppa : telia
Voimassa : 150 kpl erä
Linkki : Playstation 5 Digital Edition lisäohjaimella
Siinähän se lukee ensimmäisellä rivillä...Tilaajille tiedoksi alla oleva (voisi lisätä varsinaisen tarjouksen yhteyteenkin):
Lähinnä meinasin tuota DOT osuutta, Mutta niinhän siinä lukee...Siinähän se lukee ensimmäisellä rivillä...
Lähinnä meinasin tuota DOT osuutta, Mutta niinhän siinä lukee...
No itsellä ei juuri ollut Teliaa, mutta tilaus onnistui tuolla Lite liittymän lisäyksellä koriinEhtiikö sitten tuo uusi liittymä tuohon tarjoukseen edes mukaa, aattelin et sellaiselle hyvä keino ostaa konsoli jos liittymä jo valmiiksi
Ei niitä saa.Nyt noita pleikkareita vissiin saa sitten jo? Luulin, että noissa sama tilanne kuin näyttiksissä?
Ihan sama tilanne niissä=Ei saa taas enää, kun nuo 150kpl on myyty. Tuohon ei juuri ole hyvä tarjous, mutta kuinsaatavuuden osalta erinomainen tarjousNyt noita pleikkareita vissiin saa sitten jo? Luulin, että noissa sama tilanne kuin näyttiksissä?
Eikä saa enää Telialtakaan. Eli meni jo kaikki.Ei niitä saa.
Eikä tuu saamaan pitkään aikaan.
Tässä ei vissiin Dramia ollenkaan? Oliko edes TLC? Itse ottaisin mielummin 970 evo plussanJos amazonista kelpaa niin saa uudemman vielä halvemmalla
Tuote: Samsung 980 PCIe 3.0 SSD (Solid State Drive)
Hinta: 119
Kauppa: Amazon De
Voimassa: ???
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/Samsung-...970+evo+plus+ssd-abgabe&qid=1620043175&sr=8-1
Tässä ei vissiin Dramia ollenkaan? Oliko edes TLC? Itse ottaisin mielummin 970 evo plussan
New Samsung 980 SSD improves on 970 EVO, EVO Plus performance Tuolta googlailin ja tulin tuohon loppu tulokseenTässä ei vissiin Dramia ollenkaan? Oliko edes TLC? Itse ottaisin mielummin 970 evo plussan
Kannattaako tässä vaiheessa investoida pcie 3 ssd kun ihan semi järkevillä hinnoilla saa pcie 4.
Toki on sitten crypto jumalan lahjana maailmalle mikä saattaa nostaa niiden hintoja n. 300% vuoden kuluessa.
Tuote: Samsung 970 EVO PLUS 1TB M.2 NVMe SSD
Hinta: 129 € (Muualla vähintään 159 €)
Kauppa: Telia
Voimassa: 9.5. - rajoitettu erä
Linkki: Samsung 970 EVO PLUS 1 Tt M.2 -SSD-kovalevy
Hinta.fi alin hinta koskaan:
Samsung 970 EVO Plus - Hintaseuranta | Hinta.fi
Katso tuotteen tilastot ja hintakehitys. Ominaisuudet: M.2, 1000 GB, V-NAND MLC. Samsung 970 EVO Plus.hinta.fi
Tämä on hyvä muistaa: 980 ei automaattisesti ole parempi. Samsungin 980 SSD-asema ottaa takapakkia ominaisuuksissa - io-tech.fiJos amazonista kelpaa niin saa uudemman vielä halvemmalla
Tuote: Samsung 980 PCIe 3.0 SSD (Solid State Drive)
Hinta: 119
Kauppa: Amazon De
Voimassa: ???
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/Samsung-...970+evo+plus+ssd-abgabe&qid=1620043175&sr=8-1
Tämä on hyvä muistaa: 980 ei automaattisesti ole parempi. Samsungin 980 SSD-asema ottaa takapakkia ominaisuuksissa - io-tech.fi
Ihmettelinkin miksi tuossa 980 lukee pcie m2, ja muissa mvme
Onhan nuo ollut 99€ lähes koko tämän vuoden. Hankin omani gigantista 89€ viime vuoden puolellaTuote: Logitech G935, langattomat LIGHTSYNC -pelikuulokkeet mikrofonilla, musta
Hinta: 119€ (hinta.fi 143€)
Kauppa: Telia
Voimassa: ?
Linkki: Logitech G935 Wireless 7.1 -pelikuulokkeet
Muuta: Siitä langaton headset?
Kukaan ei vielä ole mainostanut Asusin RTX3060 näyttiksen läppäriä Powerissa 999e, lie paras vaihtoehto tonnilla?
Ota huomioon, että amazonissa on parempi asiakaspalvelu ja takuun hoito kuin missään suomalaisessa kaupassa sekä ilmanen palauts, jos mieli muuttuu. Toki harvemmin ssd:n ostossa mitään yllämainittuja tarvii.Ja hinnaksi suomilisineen tuli 124.86e - mikä on lähes sama kuin Suomessa
Samsung 980, halvin hinta 88€
Halvin hinta 88 € (93 € toimituskuluineen). Vertailussa 14 kauppaa. Ominaisuudet: M.2, 1000 GB, V-NAND. Samsung 980.hinta.fi
Onhan nuo ollut 99€ lähes koko tämän vuoden. Hankin omani gigantista 89€ viime vuoden puolella
ai, on iteltä ne menny ohi sitte iha tällä hetkellä nuo näyttää olevan halvimmat saatavilla
Telian liittymäasiakkaille digital versio ps5
Tuote : Sony-Playstation-5-Digital-Edition-lisaohjaimella
Hinta : 499,80
Kauppa : telia
Voimassa : 150 kpl erä
Linkki : Playstation 5 Digital Edition lisäohjaimella
Näköjää mahdollista avata liittymä tuon tilaamiseen, jokainen voi sitten itse päättää onko järkevää.
Rajaton Lite 5 M | Telia
kauppa.telia.fi
Tuo ilmeisesti halvin millä irtoo matkaan.