minapamina
Tukijäsen
Itsekkin sain koriin bundlen ihan rehellisin keinoin, kellosta seuraten milloin lyö 12:00, ja f5 kunnes nappi sinisenä, ostoskoriin, ja pikana maaliin noudolla + maksu noudettaessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselle tuo lisää ostoskoriin nappi ilmestyi vasta 30 sekuntia yli 12.Itse sain tilauksen läpi ihan vain päivittämällä sivun tasan klo 12 ilman mitään sen suurempia kikkailuja..
Itse aloin päivittelemään pari sekunttia ennen tasaa, ja jouduin varmaan 5-8 kertaa painamaan f5:sta, että muuttui siniseksi. Itse ostotapahtuma ei tosiaan ollut kaikista nopein, meni aina hetki löytää seuraava nappula, eli ajattelin että sain koriin mutta en ehtinyt laittaa tilaukseen. Eli varmaan jossain 5 sekunttia yli tasan koriin, ja 5 sekunttia siitä oli tilattuna.Ihan tuuristahan tuo on kiinni, aikaikkuna on ehkä 1 sekunti ja ne kenellä sattuu silloin napsahtamaan tcp-paketti palvelimelle saa tuotteen. Siihen refreshiin menee jo aikaa pari sekuntia, niin jos satut päivittämään sivun 12:00:01 niin olet myöhässä kun joku on sen päivittänyt 11:59:58 ja sivu latautunut 12:00:00.
Lopulta on aina hieman huojentunut olo kun ei ehdi tilaamaan esimerkiksi uutta näyttistä (MSRP hinnalla) tai tämmöistä bundle-tarjousta. Oikeastihan itselläni ainakaan ei ole mitään pakottavaa tarvetta päivitykselle, etenkään kun arjen kiireiltä en nykyään ehdi kummemmin edes koneella pelailemaan. Vaimokkeelle olisi kiusallista selitellä tämmöistäkin 1200€ mielijohteesta tehtyä ostosta.
Mutta on se vaan raudanhimo ja niukka saatavuus paha kombo.
Näinpä. Tuskin täälläkään iso osa tuota koko bundlea tarvitsee - itsellänikin olisi emolevy jäänyt turhaksi. Prossulle ja näyttikselle sen sijaan olisi käyttöä, 7700k/1070 joutaisivat jo kiertoon
Niin meinasit heivata vanhalle emolle 7700k:n tilalle uuden ryzenin vai?
No näinpä. Katsoin oikeassa olevasta kellosta ja se oli lähemmäs 12:00:30 kun nappi kävi sinisenä f5-rämpytyksen aikana ja siellä tietenkin oli kaikki mennyt.Itselle tuo lisää ostoskoriin nappi ilmestyi vasta 30 sekuntia yli 12.
Hyvin jaksaaMahtaakohan kakkoskoneen corsair CV650w bronze jaksaa jauhaa tota bundlea
Kyllä jos ei lahoa alle.Mahtaakohan kakkoskoneen corsair CV650w bronze jaksaa jauhaa tota bundlea
Nämähän tosiaan katosivat heti 12:15 kun tulivat tarjoukseen ja kuvauksen (ja koko "verkko-ostamisen juhlaviikon" teeman) mukaisesti tarjous koskee vain nettierää.Tuote: Apple iPhone 12 mini 64 Gt -puhelin, sininen
Hinta: 499,90€ (698,90€)
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 17.4. klo 8:00
Linkki: Apple iPhone 12 mini 64 Gt -puhelin, sininen
Nyt on 5kpl saatavilla, 12.58.Nämähän tosiaan katosivat heti 12:15 kun tulivat tarjoukseen ja kuvauksen (ja koko "verkko-ostamisen juhlaviikon" teeman) mukaisesti tarjous koskee vain nettierää.
Nämähän tosiaan katosivat heti 12:15 kun tulivat tarjoukseen ja kuvauksen (ja koko "verkko-ostamisen juhlaviikon" teeman) mukaisesti tarjous koskee vain nettierää.
Hienoa, että näitä oli heti saatavilla, eikä tarvinnut odotella ikuisuutta.Bundle noudettu.
Hinta pompsahti 74,95€ sillä välillä, kun olin siirtymässä ostoskoriin maksamaan tilausta.Tuote: WD Black SN 750 500 Gt NVMe
Hinta: 44,90€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: ?
Linkki: WD Black SN750 sisäinen NVMe SSD muisti 500 GB - Kovalevyt, SSD ja verkkotallennus (NAS)
Näitä näköjään taas saatavilla. En tiedä onko tuo tarjous vai ei, mutta hinta on niin halpa että mielestäni kuuluu tähän ketjuun.
Juuri hain myymälästä 499€ hinnalla, koskee ihan myymälätavaraakinNämähän tosiaan katosivat heti 12:15 kun tulivat tarjoukseen ja kuvauksen (ja koko "verkko-ostamisen juhlaviikon" teeman) mukaisesti tarjous koskee vain nettierää.
En kyllä tiedä mitä Gigantti säätää näiden kanssa. Viimeksi kun oli tarjouksessa taas lähettivät noita monille, mukaanlukien minulle, ihan vääriin noutopisteisiin.Hinta pompsahti 74,95€ sillä välillä, kun olin siirtymässä ostoskoriin maksamaan tilausta.
Tuote: Klipsch R-115SW -subwoofer
Hinta: 599€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: Varaston loppuun, poistuva tuote?
Linkki: Klipsch R-115SW -subwoofer, musta 599,00
Mareks: "Klipschin alle tonnin hintainen subbari puskee energiaa vaimentumattomana 20 hertsiin saakka ja 15-tuumainen elementti kookkaassa kotelossa varmistaa sekä rajun äänenpaineen että tarkkuuden.
Paras suorituskyky alle 1500 euroa!
Tuotteen valmistus on lopetettu ja sen on korvannut uusi SPL-150-."
Arvosteltu tosi hyväksi 900$/€ hintaluokassa jenkeissä.
Käytännössä on kalliimpaa itse rakentaa vastaava vaikka ei laskisi työlle euroakaan hintaa, Melkein tonni pitää pistää materiaaleihin niin saa tehtyä selvästi jykevämmän. Itse tilasin tämän vaikka piti rakentaa itse.
Onko kellään tietoa / arvostelua miten nämä toimii leffakäytössä ja uuden konsolisukupolven (kummankin) kanssa?Tuote: JBL Quantum 800 -langaton pelikuuloke vastamelutoiminnolla
minkähän takia tuota verkkokaupan bundlea (jota en tietenkään saanut) näkyy noin tunnin välein myytävän vaikka on ollut loppu alusta asti?
Arvostelujen mukaan ei vois käyttää samaan aikaan kun lataaTuote: JBL Quantum 800 -langaton pelikuuloke vastamelutoiminnolla
Hinta: 89€
Kauppa: Verkkokauppa, Gigantti
Voimassa: 17.4.2021 klo 8.00
Linkki: Verkkokauppa.com, Gigantti
Verkkokaupan päivätarjouksissa. Aidosti satasen alennus. Aiemmin Jimmsin synttäritarjouksissa oli 140€. Gigantti seuraa muiden tarjoushintoja niin laski perässä samaan 89€.
Ite sain alennettuun hintaan, toivottavasti tulee tällä kertaa perille eikä tilausta peruta niin kuin viimeksi. Onko muilla tilaus edennyt mihinkään? Tilasin noudon myymälään.Hinta pompsahti 74,95€ sillä välillä, kun olin siirtymässä ostoskoriin maksamaan tilausta.
Kellään tietoa, että pystyykö noita käyttämään akku tyhjänä 3.5mm plugi kaapelilla, tai jopa mahdollisesti latauksen aikaa?
Mä tilasin yhden setin ja edelleen näyttää 1 kpl saldoissaLaitetaan tänne, kun vain 1kpl jäljellä.
Itse tilasin pari settiä saldon näyttäessä 4kplG-Skill 16GB (2x8GB) Flare X, DDR4 3200MHz - Musta
Osta G-Skill 16GB (2x8GB) Flare X, DDR4 3200MHz - Musta osoitteessa multitronic.fi ja katso samalla hinnat, kuvaukset ja tuotetiedot verkossa.www.multitronic.fi
Tämä ok, ainakin jos vaan onnistuu samalla kun lataaVerkkokaupan arvosteluissa ainakin sanotaan että jos akku loppuu niin voi käyttää piuhalla.
Samaa konetta samalla hinnalla löytyy edelleen mustana, tarjous voimassa 21.4. saakka.
Makita LXT DTW285ZB 18V BLACK mutterinväännin runko | Karkkainen.com verkkokauppa
Iskevä akkumutteriväännin 18V jännitteellä. Erittäin pienikokoinen: pituus vain 147mm. Vääntövoima 280Nm. 3 eri tehoaluetta. Runkoversio ilman akkua ja laturia.<br /><br />Käyttöedut:<ul><li>Erittäin kompakti koko hiiliharjattoman moottorin ansiosta</li><li>Kahvan kapea muotoilu takaa...www.karkkainen.com
Tuote: Honor TWS Earbuds langattomat nappikuulokkeet
Hinta: 29,90€ (verkkokauppa.comissa esim. 69,9€, hinta.fi halvin 39,90€)
Kauppa: Kärkkäinen
Linkki: Honor TWS Earbuds langattomat nappikuulokkeet | Karkkainen.com verkkokauppa
Voimassa: Tämän päivän, 17.4
Kiitos tipsistä. Ehtisin myös ottaa setin. Näköjään nyt hinta pomppas kivasti.Laitetaan tänne, kun vain 1kpl jäljellä.
Itse tilasin pari settiä saldon näyttäessä 4kplG-Skill 16GB (2x8GB) Flare X, DDR4 3200MHz - Musta
Osta G-Skill 16GB (2x8GB) Flare X, DDR4 3200MHz - Musta osoitteessa multitronic.fi ja katso samalla hinnat, kuvaukset ja tuotetiedot verkossa.www.multitronic.fi