Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja pidemmälläkinEn tiedä mitä odotin, mutta ohhoh. Suorastaan aivan turhia... Jatketaan, josko sitten blackfridayna
Edit. Saiko joku tilattua tuota 5600 xt:tä verkkiksestä silloin kun nämä ennakot tuli? Itse en nähnyt sitä missään vaiheessas aktiivisena, mutta en ollutkaan jatkuvasti koneella
Tässä vielä linkki:Verkkiksen päätarjouksissa oli pitsakivi
50e cashbackilla mielestäni olisi ollut ihan ostettava diiliMikä 5600xt ja paljonko oli?
edit: jaa olihan se sielä listassa... ei mitenkään ihmeellinen hinta.
Hyvä on prossutarjous joo, mutta kelpo emolevyä ei oikein edullisesti saa. Jonkun H410-lankun saisi kyllä halvalla, mutta ovat kyllä melkoisen riisuttuja ominaisuuksiltaan.
![]()
Mitä järkeä tuossa verkkiksen ostoskorivarauksessa on jos tuotetta ei kuitenkaan pysty tilaamaan vaikka sen ehtisin koriinsa varaamaan![]()
Joudut maksamaan koko määräajasta kk maksut jos siirtää etukäteen toiselle operaattorille
Outoa sitten, että Telian sivuilla kyllä sanotaan, että joudut maksamaan sekä tuon sakon + loput kuukaudet, eli oletkohan nyt ihan varma asiasta, ettei ole tulossa pian isompi lasku sieltä?Ei ainakaan kaikilla, Telialla on kertaluontoinen 50e sopimussakko, eli ei joudu maksamaan jäljellä olevia kuukausia. Juuri toissapäivänä jouduin katkaisemaan Telian määräaikaisen sopimuksen.
"Saatavilla vain verkkokaupastamme. Ei myymälässä, koska ei mahtunut hyllyyn ison kokonsa vuoksi. "Tuote: Suonikas kostaja tummasuklaanmakuinen tikkari 17cm
Hinta: 9,11€ (normaali 14,90€)
Kauppa: Urjalan makeistukku
Saatavilla: Single’s day
Linkki: Suonikas Kostaja tummasuklaanmakuinen tikkari 17cm
Nyt sitä hyvää saa taas! Äkkiä ostamaan ettei lopu.
Repun hinta on hyvä, mutta toimituskulut sikamaiset: 11,99-12,99€.Hyvä tarjous tietokonerepusta HobbyHallista
Hinta: 19,95€. Hinta.fi toisiksi halvin 55€
Targus TSB943EU reppu Musta, Keltainen Polyuretaani | hobbyhall.fi
Targus TSB943EU reppu Musta, Keltainen Polyuretaaniwww.hobbyhall.fi
KEF LS50 -kaiuttimet tarjouksessa:
KEF LS50 jalustakaiutinpari
Jalustakaiutin, jossa on uskomaton äänenlaatu kokoonsa nähden.www.audiokauppa.fi
Lisäksi ei ollut hyviä, halpoja Intel-emolevyjä, kun minun mielestäni tämäkin on hieno tarjous:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Jimmsin sivuilla mainittu tämmöinen kyseisen prossun yhteydessä. Luulis ettei ole väliä mistä ostaa?
![]()
setin mukana tuleva imukuppi on ihan hengetön. Jos on vähänkään tiukemmat liimaukset niin parempi imukuppi on pakollinen lisähankinta.Tuote: IFIXIT PRO TECH TYÖKALUSARJA
Hinta: 49,90€
Kauppa: Power
Voimassa: Single's Day-kampanjan ajan (?)
Linkki: IFIXIT PRO TECH TYÖKALUSARJA - Power.fi
Ifixitin laadukas työkalusetti hyvään hintaan
Niin mikä?Tämä on telialla nyt 599!
Älä pidä meitä jännityksessä!Tämä on telialla nyt 599!
Tämä on telialla nyt 599!Laitteet | Telia
Olipa etsimäsi tuote puhelin, tabletti, tietokone, televisio, älykello tai jokin muu, voit hankkia sen meiltä kerralla tai osissa, ilman korkoja ja kuluja. Tarjoamme 36 kk maksuaikaa 0 % korolla ja toimitukset perille jopa seuraavaksi päiväksi.kauppa.telia.fi
Tuote: Xiaomi Mi 10 Pro 256/8Gt
Hinta: 699 € (norm. 999€)
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: Singles Day -tarjous, lähetettävissä 4 kpl
Linkki: Xiaomi Mi 10 Pro -Android-puhelin, 256 Gt, harmaa 699,00
Xiaomin lippulaivaa tarjouksessa, huomioitavaa että pienemmän RAMin malli, ei 12 Gt.
Tuote: Xiaomi Mi 10 Pro 256/8Gt 5G Solstice Grey/ Alpine White
Hinta: 689e
Kauppa: power.fi
Linkki: XIAOMI MI 10 PRO 8/256 GB 5G SOLSTICE GREY - Power.fi
Xiaomin lippulaiva hyvässä tarjouksessa.
Jaa-a, mulla on chatissa tehdyn irtisanomisen logit tallella, niistä käy aika selvästi ilmi että maksan vain 50e sakon. Katsotaan kun lasku tuleeOutoa sitten, että Telian sivuilla kyllä sanotaan, että joudut maksamaan sekä tuon sakon + loput kuukaudet, eli oletkohan nyt ihan varma asiasta, ettei ole tulossa pian isompi lasku sieltä?
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Kytkysopimuksen voi päättää suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.Irtisanomisajan laskutus | Asiakastuki
Mikä olikaan liittymän irtisanomisaika? Voiko määräaikaisen sopimuksen irtisanoa? Lue lisää irtisanomisajan laskutuksesta.www.telia.fi
11.11.Koska Singles Day -tarjoukset tulee?![]()
Ne on niin huonoja, etteivät mahdu tähän ketjuun..Koska Singles Day -tarjoukset tulee?![]()
Ainakin itsellä heti kellon lyömällä kun laittoi Gilletteä ostoskoriin, oli korissa hinta tarjouksen mukainen. Itse tuotesivu näytti tavallista hintaa kuitenkin.Millähän aikavyöhykkeellä Gigantin palvelimen kello on?
![]()
Samaa sanoivat mullekin kun irtisanoin telialta tässä viimekuussa määräaikaisen liittymän, että 50€ sakko on ainoa mikä tulee, vaikka määräaikaisuutta oli vielä toista vuotta jäljellä.Jaa-a, mulla on chatissa tehdyn irtisanomisen logit tallella, niistä käy aika selvästi ilmi että maksan vain 50e sakon. Katsotaan kun lasku tulee![]()
Juuh. Melkein heti tuon viestin jälkeen päivittyi tuotesivutkin. Joku cache varmaan välissä häirisemässä.Ainakin itsellä heti kellon lyömällä kun laittoi Gilletteä ostoskoriin, oli korissa hinta tarjouksen mukainen. Itse tuotesivu näytti tavallista hintaa kuitenkin.
Tuote: Gilette Fusion 5 terät 12kpl
Hinta: 7,95€
Kauppa: gigantti.fi
Voimassa: 15.11.2020 asti
Linkki: Gillette Fusion5 ajoterät 469383 - Parranajokoneet ja trimmerit
Ja 8 minuuttia yli oli kaikki Gilletet myyty...
Gillette-gate. Mullekin oli vasta 10:08 kaikki myytyjä. 9:57 sain jo koriin.Hyvä tarjous ei siinä, lähinnä ihmettelen miksi postasit sen ketjuun sen jälkeen kun tuotteet jo loppuivat, itselle näytti ei-oota jo 10.02 kun yritin laittaa ostoskoriin
Ainoa oikeasti hyvä tarjous Gigantilta. Kukaan ei postannut sitä aiemmin, jotta olisi vähemmän kilpailua.Hyvä tarjous ei siinä, lähinnä ihmettelen miksi postasit sen ketjuun sen jälkeen kun tuotteet jo loppuivat, itselle näytti ei-oota jo 10.02 kun yritin laittaa ostoskoriin
Ainoa oikeasti hyvä tarjous Gigantilta. Kukaan ei postannut sitä aiemmin, jotta olisi vähemmän kilpailua.![]()
Gillette-gate. Mullekin oli vasta 10:08 kaikki myytyjä. 9:57 sain jo koriin.
Itse olin samoihin aikoihin gigantin sivulla enkä saanut koriin laitettua ja sivua refreshailemalla vihdoin 10:02 antoi klikata eikä mennyt koriin asti vaan herjasi että myyty loppuunOli kyllä ainoa oikeasti hyvä tarjous harmi että jäi saamatta. Kiinnostaisi tosin tietää taas että montako kappaletta noita oli nettiin varattu myyntiin
Gigantin sivuilla sanoivat, että 200kpl:een nettierä.Eilen näkyi varastossa 50+, eli 50-99
Ei pahaa sanottavaa Dustinista. Tuon kopan hinta ei mielestäni ole vielä kohdallaan, jos ei ole kiire odottaisin BF-hintoja.Onko Dustin.fi minkäänlaisia kokemuksia? itse en ole koskaan tilannut ja nyt näyttäisi olevan Lian-Li PC-011 Dynamic 30€ halvempi kuin muualla.
Katsoithan että oli alvillinen hinta? Sillä sama kotelo Jimssil halvempi postien kanssa.Onko Dustin.fi minkäänlaisia kokemuksia? itse en ole koskaan tilannut ja nyt näyttäisi olevan Lian-Li PC-011 Dynamic 30€ halvempi kuin muualla.
Ai perkele tämä onkin näitä kauppoja. Oli joo ilman alvia näköjään. Kiitokset.Katsoithan että oli alvillinen hinta? Sillä sama kotelo Jimssil halvempi postien kanssa.
Ai perkele tämä onkin näitä kauppoja. Oli joo ilman alvia näköjään. Kiitokset.