Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä lisähinta?
öö...oliko muilla kovia odotuksia primen suhteen..? Itse en löytänyt oikein mitään järjellistä tarjousta mihin tarttua.
Nuo ei enää e-die?Kyllähän tuolta koneenkasaajille löytyy muistia huokeasti:
Crucial Ballistix 16GB kitti 47€ plups veroero ja 32GB kitti 94€ + verot, mustana
Mulla näytti viimeisellä sivulla ennen maksun varmistamista vasemmalla palstalla 144€, mutta siinä tuotteiden kokonaishinnan, postit ym. näyttävässä laskelmassa oli miinustettu ero tarjoushintaan ja kokonaissumma oli oikein.144€ näyttää tuolle Crucialin 32GB setille hintaa ennen maksamista. 94€ on hinta vielä ostoskorissa ja olen Prime jäsen. En kyllä tiedä mikä tuossa tökkii.
Nuo ei enää e-die?
Onko joku ostanu ihan lähiaikoina..
Mulla kans applikaation kautta sinnikkäästi näytti älytöntä hintaa, ei oo ikinä ollu niin kallis. Siinä hästätessä onnistuin tilaamaan väärän tuotteenki. Mutta siis ihan lopussa hinta oikein.Mulla näytti viimeisellä sivulla ennen maksun varmistamista vasemmalla palstalla 144€, mutta siinä tuotteiden kokonaishinnan, postit ym. näyttävässä laskelmassa oli miinustettu ero tarjoushintaan ja kokonaissumma oli oikein.
Itseäkin kiinnostaisi, täytyy oma aika kulahtanut useamman vuoden vanha Argo Optimo heivata, ei oikein enää jaksa ja jäätää ritiläänsä vähän väliä. Onko sitten aineet vähissä tms mutta ei kannata rahallisesti korjata.Onko missään Siirrettäviä ilmastointilaitteita tarjouksessa? Kun myin kesällä omaa laitettani, sain useita viestejä tyyliin "uutena saa tolla hintaa kesän jälkeen." joten missä ne halvat siirrettävät ilmastointilaitteet luurraa näin talvea vasten edullisesti?
Mulla näytti viimeisellä sivulla ennen maksun varmistamista vasemmalla palstalla 144€, mutta siinä tuotteiden kokonaishinnan, postit ym. näyttävässä laskelmassa oli miinustettu ero tarjoushintaan ja kokonaissumma oli oikein.

Juu, noinhan se olikin. 94€ tuli lopulliseksi hinnaksi. Tuosta tuli vielä 35€ säästöä aiemmin tilaamani 3000CL15 kittiin verrattuna. Täytyy se vain palauttaa jahka ensi viikolla tulee.Mulla kans applikaation kautta sinnikkäästi näytti älytöntä hintaa, ei oo ikinä ollu niin kallis. Siinä hästätessä onnistuin tilaamaan väärän tuotteenki. Mutta siis ihan lopussa hinta oikein.
Eiköhän, ellei erikseen ole mainittu jotain toista layouttia.Onkohan kaikissa noissa näppäimistöissä saksalainen näppäinasettelu, kun ei näytä pohjoismaista löytyvän.
Juu, noinhan se olikin. 94€ tuli lopulliseksi hinnaksi. Tuosta tuli vielä 35€ säästöä aiemmin tilaamani 3000CL15 kittiin verrattuna. Täytyy se vain palauttaa jahka ensi viikolla tulee.
Eikö muuten näihin Prime-tarjouksiin tule veroeroja päälle?
Logitechin vehkeistä kai ihan ok tarjouksia vai mitä mieltä olette?
Onko kukaan löytänyt oikeasti hyviä pelihiiri- tai pelinäppäimistötarjouksia?
Tietääkseni eri maiden Amazoneissa on eri diilit. Niinhän heidät tarjoukset ovat aina olleet.Onko nämä samat hinnat kaikissa Amazoneissa vai pitääkö ruveta perkaamaan noita muitakin?
Tietääkseni eri maiden Amazoneissa on eri diilit. Niinhän heidät tarjoukset ovat aina olleet.
Mulla nämä eivät suostu menemään ostoskoriin lainkaan. Kun klikkaa "add to basket", niin se nappula häviää, mutta ostoskoriin ei mene mitään. Muiden tarjoutuotteiden kohdalla toimii normaalisti. Muilla samaa?Tuote: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3200Mhz
Hinta: 94€+ veroero
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: 14.10.20 tai varmaan niin kauan kuin tavaraa rittää
Linkki: https://www.amazon.de/Crucial-Ballistix-BL2K8G32C16U4B-Desktop-Speicher/dp/B083TSLDF2?th=1
Vain prime jäsenille. Läjäpäin muita tarjouksia MX500 2TB 167e, 1TB 86e, 32GB DDR4 3200Mhz RGB versio 123e jne.
Tein saman, mutta ilmeisesti ei toimi amazon.de:ssä prime diileihin. Ehdottaa vain primen ottamista vaikka samalla tunnuksella turkin primen juuri aiemmin otin.Laitoin kokeiluun Turkin Primen, jotta sitä kautta sais sitten halvalla tuon prime videon. Laitoin kaikki tiedot muuten oikein osoitteineen päivineen, mutta maaksi vaan valitsin maksukortin tiedoissa Turkki, niin meni läpi. Katotaan, miten käy 30 päivän päästä, kun ilmainen jäsenyys loppuu ja pitäisi alkaa se 7,90 turkin liiran kuukausiveloitus, että meneekö maksut läpi. Ainakin Prime videoon pääsi nyt kirjautumaan uusilla turkin tunnareilla.
Mulla nämä eivät suostu menemään ostoskoriin lainkaan. Kun klikkaa "add to basket", niin se nappula häviää, mutta ostoskoriin ei mene mitään. Muiden tarjoutuotteiden kohdalla toimii normaalisti. Muilla samaa?
Ecovacs Deebot OZMO T8 AIVI olisi 599 €, mutta toimiutus Suomeen vaatii Maibox.den tai vastaavan kautta kierrätyksen, mistä tulee parikymppiä lisää.
Mulla nämä eivät suostu menemään ostoskoriin lainkaan. Kun klikkaa "add to basket", niin se nappula häviää, mutta ostoskoriin ei mene mitään. Muiden tarjoutuotteiden kohdalla toimii normaalisti. Muilla samaa?
Tais varasto tyhjentyä
Ekan kerran vituttaa Amazonin sivuston toiminta, jos näin oli. Jos ei tuotetta ole saatavilla, niin sitten siinä sivulla ei pitäisi olla sitä tarjoustakaan mainittuna, eikä mahdollisuutta lisätä tuotetta ostoskoriin. Aktivoin Primen pelkästään tuota varten, joten sinne meni se raha.Tais varasto tyhjentyä
Onko tuosta siilistä todellista hyötyä esim pelikäytössä?Huom! Siilillinen versio maksaa noin 7€ enemmän. https://www.amazon.de/-/en/Sabrent-M-2-NVME-SSD-Gen4/dp/B07TKYWB3K/
Eikö primella ollut ilmainen 30 päivän kokeilujakso? Vai onko minua huijattu.Ekan kerran vituttaa Amazonin sivuston toiminta, jos näin oli. Jos ei tuotetta ole saatavilla, niin sitten siinä sivulla ei pitäisi olla sitä tarjoustakaan mainittuna, eikä mahdollisuutta lisätä tuotetta ostoskoriin. Aktivoin Primen pelkästään tuota varten, joten sinne meni se raha.
Tilasin tosin pari viikkoa sitten kaksi 2TB MX500 -levyä, jotka olisivat nyt tarjouksessa 37€/kpl edullisemmin. Pitää varmaan palauttaa ne edelliset ja tilata uudet tilalle halvemmalla.![]()
Minä olen käyttänyt sen jo aiemmin. Ja taisi olla 14 päivää, ei 30.Eikö primella ollut ilmainen 30 päivän kokeilujakso? Vai onko minua huijattu.
Kyllä se 124€ on ennen viimeistä vahvistusta. Itsekin ihmettelin samaa tuossa ylempänä niiden toisten muistien kohdalla.
Tätä kyllä on mutta ostoskorissa hinta tietenkin 160€.
Gigantista saa Xiaomin vastaavaa eilisestä lähtien 100€ halvemmalla kuin tuon
Kyllä se 124€ on ennen viimeistä vahvistusta. Itsekin ihmettelin samaa tuossa ylempänä niiden toisten muistien kohdalla.
![]()
Käsittääkseni tuosta nyt kun painan "buy now" niin tulee sähköpostivahvistus? Samoin nousi 10€ oral vaihtopäiden hinta joten ne taitanee jäädä pois kyydistä.
Ensikertalaiselle 30 päivää. Just otin ja ei koskaan aikasemmin prime käytössä ole ollut. Vinkiksi muille todella aloittelija ystävällinen systeemi antaa suoraan sen 30 päivää ilmaista ja sitten vasta tililtä nappaa rahat jos haluaa jatkaa . Saas nähdä kuinka konkurssiin sitä tässä itsensä ostelee muistit lähti jo matkalle suomeen ja sitten etitään SSD.Minä olen käyttänyt sen jo aiemmin. Ja taisi olla 14 päivää, ei 30.
Varmaan riippuu siitä kuinka intensiivisesti kyseisen pelin engine käyttää levyä. Sanoisin että vaihtelevasti, mutta ei ehkä ihan yhtä pahasti kuin jotkut sovellukset jotka haukkaavat miltei kaiken I/O:n mitä levyltä irtoaa.Onko tuosta siilistä todellista hyötyä esim pelikäytössä?
Itse pistin juuri tuotteen sisään ja etenin tähän kohtaan. Listaus tuossa kohdassa näytti suurempaa hintaa kuin oikealla ja order total. Jos katsot loppuhintaa niin sehän on vähemmän mitä tuossa näkyvien tuotteiden yhteishinta on![]()
Käsittääkseni tuosta nyt kun painan "buy now" niin tulee sähköpostivahvistus? Samoin nousi 10€ oral vaihtopäiden hinta joten ne taitanee jäädä pois kyydistä.
Siellä checkout sivun oikeassa laidassa lukee vielä erikseen alennukset. Nuo hinnat mitä tuossa näkyy ovat ne "normaalit" hinnat.![]()
Kiitos.Varmaan riippuu siitä kuinka intensiivisesti kyseisen pelin engine käyttää levyä. Sanoisin että vaihtelevasti, mutta ei ehkä ihan yhtä pahasti kuin jotkut sovellukset jotka haukkaavat miltei kaiken I/O:n mitä levyltä irtoaa.![]()
No katsohan, onhan toi yhteishinta joo halvempi kuin mitä tuossa linkkaamassani kuvassa on. Hämmentävä tapa vaan näyttää kylläkin nuo hinnat noin.Siellä checkout sivun oikeassa laidassa lukee vielä erikseen alennukset. Nuo hinnat mitä tuossa näkyy ovat ne "normaalit" hinnat.
Order Total summan pitäisi sisältää ne alennukset jo.
Juu, hetken ehti olemaan ennen kuin tajusin, et vituiks meni. Poistin ja lisäsin toisen kuvan. Ei pitäisi enää näkyä?Retale ota nyt ihmeessä henkilötiedot äkkiä pois julkisesta levityksestä !!!!
Tosin mitenköhän tällä systeemillä pitäisi lätkä saada kiinni emolevyynKiitos.
Ehkä tuolla hinnalla sen varmuuden vuoksi ottaa vaikka vielä ei tarvitsisikaan. DirectStorage/RTX I/O myötä tulevaisuudessa voi lämmöt nousta pelatessakin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.