Ilmoittelehan jos tulee. Olin jo kahden vaiheilla tilaamassa ennen tuota hinnankorjausta.En muista milloin paikallishimmennyksellä varustettua 65" telkkua olisi myyty tuohon hintaan. Tosiaan tilasin tuon, katsotaan nyt oliko se hinnoitteluvirhe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmoittelehan jos tulee. Olin jo kahden vaiheilla tilaamassa ennen tuota hinnankorjausta.En muista milloin paikallishimmennyksellä varustettua 65" telkkua olisi myyty tuohon hintaan. Tosiaan tilasin tuon, katsotaan nyt oliko se hinnoitteluvirhe.
Voin sitten referoida @Fightinglove ja @Divi kommentteihin nojaten että tämä ei ollut mikään ilmiselvä virhe joka olisi pitänyt huomata ostovaiheessaIlmoittelehan jos tulee. Olin jo kahden vaiheilla tilaamassa ennen tuota hinnankorjausta.
"Hinnankorjaus" tapahtui tasan siinä vaiheessa, kun Verkkokaupan omat varastot tyhjenivät telkkareista. Kyseessä on Verkkokaupan osalta aivan normaali käytäntö silloin, kun joku pienehkö erä tuotteita halutaan myydä pois omista varastoista.Ilmoittelehan jos tulee. Olin jo kahden vaiheilla tilaamassa ennen tuota hinnankorjausta.
Tuo vaihtohyvitys herätti aikamoisen ostohalun. Pari viikkoa on ollut iPhone käytössä ja ennen sitä muutaman vuoden Samsung Galaxy S6 Edge. Nyt kun veisi vaikka ikivanhan Lumia 920:n tuonne niin hinnasta saisi 102 euroa pois.En edes ole oikeastaan harkinnut uuden puhelimen ostoa koska nykyaikana tuntuu turhalta päivittää siihen käyttöön nähden mitä ite tekee puhelimella. Silti tekisi mieli oneplus 3 vaihtaa galaxy s8 vaikka en tiedä mitään s8:sta ja oneplus 3 on toiminut moittetta pl. huono akunkesto nykyään :/.
Itse tykkään katsella videoita ja striimejä puhelimelta ja oneplus 3 on täysin riittävä siihen ja hyvän kokoinen. Enhän tarvitse tuota?? Paljon muuten oneplussasta saisi edes vai kannattaisiko myydä vain toiselle henkilölle ja saada enemmän rahaa.
Ottavatkohan mitään noita euron puhelimia vastaan kamppiksen aikana?![]()
Pitääpä ottaa Lumia 920 sekä 520 mukaan ja käydä selvittämässä jos niillä irtoaisi alennusta. Lumia 920:n kulmassa on isompi painauma ja Lumia 520:n takakuoressa joitakin naarmuja joten saa nähdä miten vaikuttavat.Kyllä ainakin ehjä Lumia 520 kelpasi 101€ vaihtohyvitykseen. Ihan hyvä diili, kun tuo Lumia maksoi kolme vuotta sitten 49,90€![]()
Ilmoittelehan jos tulee. Olin jo kahden vaiheilla tilaamassa ennen tuota hinnankorjausta.
Sama juttu Jyväskylän Powerissa, pakkausta tai muita härpäkkeitä ei tarvinnut. Näissä halvemmissa vaihtoluureissa kuulemma vain näytön kunto kiinnostaa kun ne lähtevät varaosiksi. Eli eivät syynänneet jokaista nirhaumaa ja naarmua. 101 euroa tuli hyvitystä noin kahdenkymmenen euron Lumiasta ja lopullinen hinta jäi alle viiteensataan.Päiviä nähnyt S3 kelpasi Tammiston Power-myymälässä oikein hyvin tänään aamupäivällä. Ei mitään kitinää priimakunnon puutteesta tai muustakaan ja 30e hyvittivätkin vielä tuosta (+100e kampanja)Eli 469e jäi mulle maksettavaa S8:sta. Nyt voi taas muutaman sukupolven pärjäillä tällä
edit: Ja ketkä miettivät niin pelkän puhelimen vein. Ei latureita tai mitään oheisjuttuja kyselty.
Itseltä löytyisi kaksin kappalein priimakunnossa olevia Oppo Find5 luureja, mutta tuskin ottavat vastaan kun sitä ei Suomessa myyty.Onkos käryä maksavatko Op3:sta mitään? Tai entäs aidosta ja alkuperäisestä N900:ä?Tuo vaihtolistaus ei Oneplussia tunne ja kertoo ettei N900:llä ole vaihtoarvoa mutta meneekö liikkeessä tuon listauksen perusteella arviot?
Itse vein vanhan Samsung s4 missä oli näytön lasissa halkeama ja reikä mutta itse näyttöpaneeli ehjä. Siitä sain muutaman euron + tuon 100€.
Onnistuiko joku tilaamaan tuon Steam Linkin game.co.uk:sta? Haluaa väkisin britti-puhelinnumeron eikä maksutapahtuma onnistu jostain syystä...
Liekö sitten muuttunut mutta sekä rekisteröitymisen että ilman tilaamisen yhteydessä tulee täytettäväksi tuollainen kenttä johon pitää ohjeen mukaan laittaa puhelinnumero (uk). Jäi sitten tilaamatta.
Paljonko tarkalleen S4:sta hyvittivät? Itellä active versio.
Hyvittävätkö vain yhdestä puhelimesta vai voiko viedä enemmän?
steam postikulut luokkaa jotain kalliimpi kuin suomen posti. Gamestopista noita saa kai samaan hintaan taas vaihteeksi. Nuohan on tarjouksessa näköjään vähintään kerran kuukaudessa muutenkin.Ihan paskasaitti, kun heittää erroria, kun laittaa ostoslistaan tuotetta..
Siis tuon saisi ilman postareita steamista? Kyllä tuolla mielestäni luki jotain postikuluista..sekavat sivut nuokin![]()
Koskahan on Powerille tulossa uusi erä S8:ja. Eilisen jälkeen kaikki saldot näyttää nollaa, mutta kamppis jatkuu syyskuun puoleenväliin asti..![]()
Vähän niin ja näin. S8:n sormenlukija on niin idiootissa paikassa, etten itse sen takia jaksaisi puhelinta kovin pitkään. On Honor 9 kyllä joka osa-alueella hiukan parempi kuin Honor 8. Isoimpina etuina kamera, akkukesto ja ulkonäkö.No kyllä minä ainakin ennemmin ottaisin S8:n kuin Honor 9:n jos samaan hintaan irtoaa. (Itse miettisin enemmänkin onko Honor 9:n 499e hinnassa järkeä, kun H8 irtoaa 300e kieppeillä.)
Vähän niin ja näin. S8:n sormenlukija on niin idiootissa paikassa, etten itse sen takia jaksaisi puhelinta kovin pitkään. On Honor 9 kyllä joka osa-alueella hiukan parempi kuin Honor 8. Isoimpina etuina kamera, akkukesto ja ulkonäkö.
Jos meinaat tuota maximus impactia niin etpä juuri mitään, kunhan saat vaan päivitettyä tuon bioksen / maksat jimmsille että ne sen päivittää. Itsellä tuo lauta ja hyvin toimii, tosin m.2 paikkaa ei löydy.Jimmsillä on tuo z170 mitx-emolevy tarjouksessa. Mitä menetän, jos laitan tuohon Kaby Lake prosessorin z270 lankun sijaan?
Joo ja samalla taas saldot +100 vaikka eilen myytiin pelkkää "ei oota" kaikkialla, vaikka oikeasti varastot oli täynnä kyseisiä puhelimia.Powerin S8 hinta noussut. Meinasin vetää ostohousut jo jalkaan vanha S3 niitten taskussa.
Powerin S8 hinta noussut. Meinasin vetää ostohousut jo jalkaan vanha S3 niitten taskussa.
Veljelle käytiin hakemassa eilen lauantaina varattu S8 myymälästä. Vietiin mukana toimiva lumia 520, josta sai tosiaan tuon 101€ hyvityksen. Myyjä sanoi lopuksi "tätä voisi sanoa vuoden puhelintarjoukseksi" ja oli itse ostanut henkilökuntahinnalla kalliimmalla vastaavan luurin.
Mitään tarkotusta ei ollut veljellä ostaa S8:ia, mutta eipä nuo muut oikein enää vaikuttanu kiinnostavilta tuon hinnan jäädessä 498€ tasolle. Mielestäni poikkeuksellinen tarjous Suomessa näin uudesta lippulaivamallista (note 7 tietysti ehkä nyt se lippulaivamalli Samsungilla).
Miten ihmeessä Lumia 520:sta voi saada hyvitystä 101€? Ettei vaan ollut Lumia 1520?Kuulostaa muuten aika utopistiselta tuo.
Miten ihmeessä Lumia 520:sta voi saada hyvitystä 101€? Ettei vaan ollut Lumia 1520?Kuulostaa muuten aika utopistiselta tuo.
iP6+:sta 200/300€?Noh, jopas harmittaa etten huomannu tuota Powerin vaihtohyvitystä viikonloppuna. Nyt se tietenkin 799e. Olisin vienyt oman iPhone 6 plussan vaihdokkina, siitä olisivat hyvittäneet 200e, eli yhteensä olisi saanut tuon S8:n 299e hintaan.
Mielestäni 200e pintaan sitä myyty.iP6+:sta 200/300€?Vähän luulen, että joku täältäkin maksaisi siitä paremmin
![]()
Gigantin tarjouserä myytiin loppuun ja he nostivat hinnan takaisin normaaliin -> Power sai yhtäkkiä samalla (reilusti) lisää saldoja (nettiin) ja nosti hintansa takaisin normaaliin Gigantin myötä. Oli aikalailla arvattavissa tuo kuvio. Loppui kokonaan Powerilta verkosta ja myymälöistä tuo S8 ja vieläkin myymälätilanne aika heikko, joten lauantai-illasta/sunnuntaiaamusta saakka suurinpiirtein on ollut aika mahdotonta enää tuota vaihtotarjousta hyödyntää (se kun ei tainnut onnistua kuin myymäläsaldoille).
Lohdutuspalkintona LG G6 hopeisena Amazon.de:stä (suoraan Amazonilta) ~460e: https://www.amazon.de/gp/product/B06XFGMDKN/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF (tämän kun saisi alta 400e niin alkaisi olemaan melko houkutteleva)
E: Välillä huvittaa muutenkin esim. nämä Powerin "viikkotarjoukset". Millä perusteella vaikkapa tämä Honor 9 on olevinaan tarjouksessa: HUAWEI HONOR 9 64 GB BLUE ÄLYPUHELIN Eikös tuo 499€ ole ollut ihan normihinta ja mielestäni Powerkin on aina siihen hintaan myynyt. Vai eikö "viikkotarjous" tarkoitakaan sitä, että tuote on tarjouksessa eli normaalia alempaan hintaan?
Voin sitten referoida @Fightinglove ja @Divi kommentteihin nojaten että tämä ei ollut mikään ilmiselvä virhe joka olisi pitänyt huomata ostovaiheessa![]()
Veikkaan että plussasta saa 200 heittämällä. Toki kunnosta riippuen, mutta ehjää perusmallia on myyty mielestäni halvimmillaan jonnekin hieman alle 200 euron pintaan?Mielestäni 200e pintaan sitä myyty.
Standardinmukaista kuvaa lähelle voi päästä asetuksilla Sony X900E LED TV Calibration SettingsTänään hain telkun Pirkkalan verkkiksestä ja hienosti pelittää muuten, mutta Android käyttis vähän hirvittää; ekan kerran, kun käynnistin laitteen niin tuli ilmoitus, että Google Play kaatunut. Toivottavasti jatkossa toimii paremmin.
Onhan tuo kuvaltaan aika magea default asetuksillakin. Löytyyköhän jostain hyvä valmis setuppi?
Ok, arvioin sitten hieman alakanttiin. Noh, mielestäni tarjous olisi kuitenkin ollut edullinen. Erotus olisi siis ollut 299eVeikkaan että plussasta saa 200 heittämällä. Toki kunnosta riippuen, mutta ehjää perusmallia on myyty mielestäni halvimmillaan jonnekin hieman alle 200 euron pintaan?
Itse olen kokeillut näillä asetuksillaStandardinmukaista kuvaa lähelle voi päästä asetuksilla Sony X900E LED TV Calibration Settings kunhan huomaa tämän kommentin "Note that for the calibration, we turned off the 'Auto local dimming' and 'X-tended Dynamic Range', but you should turn on these features for normal TV and movie viewing." Smooth gradation-asetus kannattanee myös olla päällä, ja noita muita kuvanparannusasetuksia voi varovasti laittaa päälle heikompilaatuisella materiaalilla. Näin ainakin ajattelin itse edetä