Aika turha ostaa tuota änäriä, kumminkin 2020 versio tulee enskuussa..
Uudistukset taas niin nollissa että satunnaispelaaja pelaa tuota vanhempaa ihan hyvin jäämättä mistään oleellisesta paitsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika turha ostaa tuota änäriä, kumminkin 2020 versio tulee enskuussa..
Kokoonpanopäivitykset loppuvat keväällä, jotta seuraavan vuoden peli kävisi paremmin kaupaksi. Eli tuohon ei saa enää tulevan kauden rostereita.Ovat vissiin lopettaneet kokoonpanopäivitykset. Kauanko niitä on yleensä tullut? Luulis että päivittäisivät seuraavan vuoden julkaisuun asti.
Kokoonpanopäivitykset loppuvat keväällä, jotta seuraavan vuoden peli kävisi paremmin kaupaksi. Eli tuohon ei saa enää tulevan kauden rostereita.
Uusille asiakkaille Spotify Premium 3 kk maksutta.
https://www.spotify.com/fi/premium
Mäkin oon jo käyttänyt kaikki korttini, ja telkkarikaupasta tullutta Aktiivirahaa (MC Credit) se ei näytä hyväksyvän.. Mistähän saisi halvalla tai ilmaiseksi tuohon käyvän kortin?Onko noita Elisa Wallet-tyyppisiä palveluita vielä olemassa? Tuohon asiakkuuteen kun riittää uusi sähköposti ja luottokortti. Kolme korttia (pääkortti+pari S-ryhmän Visaa) olen sinne pistänyt ja saanut 9kk aikaa aikoinaan parilla eurolla.
Onko noita Elisa Wallet-tyyppisiä palveluita vielä olemassa? Tuohon asiakkuuteen kun riittää uusi sähköposti ja luottokortti. Kolme korttia (pääkortti+pari S-ryhmän Visaa) olen sinne pistänyt ja saanut 9kk aikaa aikoinaan parilla eurolla.
Mäkin oon jo käyttänyt kaikki korttini, ja telkkarikaupasta tullutta Aktiivirahaa (MC Credit) se ei näytä hyväksyvän.. Mistähän saisi halvalla tai ilmaiseksi tuohon käyvän kortin?
Oi niitä aikoja kun spotifylle riitti sähköpostin vaihto...
Viime joulukuussa ei ainakaan toimineet jo käytetyt kortit, muistaakseni lainasin lopulta jonkun sukulaisen korttia jotta sain silloin 3kk/1eur käyttöön.Elisa Lompakko kun myytiin Aktialle niin toiminta jatkui melko samanlaisena. Mutta maksaa tosin 2e/kk nykyään.
Revolut on ilmainen, mutta rekisteröitymisvaiheessa pitää lähettää henkilöllisyystodistuksesta kuva.
Milloin muuten tuo Spotifyhin tuli tuo korttirajoitus? Viimeksi joskus keväällä otin vastaavanlaisen kokeilujakson käyttöön ja silloin ainakin vielä hyväksyi monta kertaa käytössä olleen kortin. Harmi, jos ei enää onnistu.
Varsinkin jos edellinen on luokkaa NHL05...Uudistukset taas niin nollissa että satunnaispelaaja pelaa tuota vanhempaa ihan hyvin jäämättä mistään oleellisesta paitsi.
Itse pelaan tuollaista, ja vieläpä demoa kun ei ole kiinnostanut kokoversiosta maksaa. Hyvä tarjous kyllä, jos seuraavaksi sitten ps4 versioVarsinkin jos edellinen on luokkaa NHL05...
Ihan mielenkiinnosta kyselen että onko teitoa minkä tyyppinen liikennemuoto taloon tulee? Korttelikuitu tossa lukee mutta onko oikeasti kuitu kun tietääkseni vain sonera on vetänyt fyysisen kuitukaapelin taloon, eli onko oikeesti joku DSL-netti tai muu vastaava jökkivä paska?Tuote: Kiinteä laajakaista
Hinta: esim itsellä: 13.90€/kk (Korttelikuitu 50M)
Kauppa: Elisa / Nettiliittymät alessa -kampanja
Voimassa: 10.9 asti
Linkki: https://elisa.fi/kauppa/nettiliittymat/kiinteat-laajakaistat
Sain vanhana asiakkaana tuon, kun irtisanoin liittymäni ja pyysin tuota chatissä. Liittymän hinta laski 19€:llä kuukaudessa 24kk ajaksi. Säästöä siis parin vuoden aikana 456 €!
Ihan mielenkiinnosta kyselen että onko teitoa minkä tyyppinen liikennemuoto taloon tulee? Korttelikuitu tossa lukee mutta onko oikeasti kuitu kun tietääkseni vain sonera on vetänyt fyysisen kuitukaapelin taloon, eli onko oikeesti joku DSL-netti tai muu vastaava jökkivä paska?
Tuote: Kiinteä laajakaista
Sain vanhana asiakkaana tuon, kun irtisanoin liittymäni ja pyysin tuota chatissä. Liittymän hinta laski 19€:llä kuukaudessa 24kk ajaksi. Säästöä siis parin vuoden aikana 456 €!
Tuote: Kiinteä laajakaista
Kiitos tästä, onnistui vanhalle asiakkaalle tosiaan chatin kautta, eikä tarvinnut edes irtisanoa nykyistä liittymää.
Itelle taas jostain syystä chatissa sanoivat että EI onnistu 50M liittymään hinnan kikkailu vaikka oisin irtisanonu eka, mut otin sit 100M liittymään hintaan 18,90e joka useita euroja halvempi kuin vanha 50M liittymä ja tuplanopeus toki.
Elisa Lompakko kun myytiin Aktialle niin toiminta jatkui melko samanlaisena. Mutta maksaa tosin 2e/kk nykyään.
Onkohan tämä tarjous vain kortteliliittymille? Ainakaan mulle ei näy mitään tarjousta, samaa 46,90€ / kk ehdottaa 100Mbps:lle (FTTH).
Onkohan tämä tarjous vain kortteliliittymille? Ainakaan mulle ei näy mitään tarjousta, samaa 46,90€ / kk ehdottaa 100Mbps:lle (FTTH).
Kotikuidulle tuo on ollut saatavissa ainakin jo jonkin aikaa. 100/250/1000 18,9/23,9/38,9e. Ja kyseessä ainakin omalla alueellani valokuitu ja viimeiset metrit kaapelilla. Päivitin omani 100->1000 ja hinta putosi eurolla. Mutta voihan olla että tarjous on voimassa erilaisena alueittain
Kehtaisiko joku vinkata threadia jossa keskusteltaisiin kuulokkeista?
Mietin onko olemassa hyviä wireless hifikuulokkeita jossa olisi todella pieni viive
Plantronicsit oli aikasemmin (RIG 800HD:t) ja oli kiva kävellä luurit päässä hakemaan esim postia sekä tehdä ruokaa samassa, myöskin pelata kynäriä.
Ei kuitenkaan kiinnostaisi downgradea näistä DT770 kuulokkeista äänenlaadussa.
Foorumi -> Viihde-elektroniikka, kamerat ja kodinkoneet -> Laadukkaat kuulokkeet?Kehtaisiko joku vinkata threadia jossa keskusteltaisiin kuulokkeista?
Mietin onko olemassa hyviä wireless hifikuulokkeita jossa olisi todella pieni viive
Plantronicsit oli aikasemmin (RIG 800HD:t) ja oli kiva kävellä luurit päässä hakemaan esim postia sekä tehdä ruokaa samassa, myöskin pelata kynäriä.
Ei kuitenkaan kiinnostaisi downgradea näistä DT770 kuulokkeista äänenlaadussa.
Aktia on lopettanut tuon palvelun, lupasivat vastaavaa tilalle mutta ei ole näkynyt.
Aktia lienee dumpannut tuon jo vuosi sitten. Aktia osti Elisa Lompakon vuonna 2015 kauppahinnalla 1 milj Eur. Ja homma oli toiminnassa vain 3 vuotta. Asiakkaita muutama sata puolet henkilökuntaa. Halpaa kuin saippua Mut peruspankki homma meni sitäkin huonommin...
Millä tavalla lopettanut? Itsellä ollut Elisa Lompakon ajoista ollut käytössä ja on edelleen. Ei ainakaan nykyisille asiakkaille ole tullut mitään infoa, että mitään olisi lopetettu Silloin kun Aktia osti Elisa Lompakon, niin rahaviestit ja maksutarrat poistui käytöstä, mutta muuten ominaisuudet pysynyt suunnilleen ennallaan. Hyvin toimii edelleen ja Aktia Walletin virtuaalikortin saa liitettyä vaikka Google Payhin. Uusia Aktia Wallet kortteja pystyy tilaamaan sekä täysin digitaalisena että fyysisenä. Ja nyt ollut jo pitemmän aikaa kampanja, että täysin digitaalisen Aktia Wallet kortin saa ilman kk-maksuja vuoden loppuun asti. Ja saa luotollisena että Prepaidina (kuten Elisa Lompakon aikaan).
Minulta ainakin loppui kokonaan vanhan mallinen palvelu kesällä 2018. Otin silloin tarjotun 2 €/kk fyysisen prepaid-kortin (josta ekat 6 kk oli 0€/kk), jota olen aina toisinaan käyttänyt eri paikkoihin, mutta en kyllä ole huomannut että olisi mitään näppärää tapaa luoda tuosta vain uusia kortteja ilman lisäkuluja kuten ennen vanhaan.
Ainiin se ominaisuus oli tosiaan Elisa Lompakon aikaan, että pystyi kiinteällä kk-maksulla luomaan rajattomasti virtuaalisia kortteja.
Pysyikö yhteytesi nopeus siis samana? Vai pitikö vaihtaa nopeampaan, että sait tarjoushinnan? Tällä hetkellä käytössä 50M netti ja mietin näinköhän antaisivat minun päivittää tuota tarjoushintaan. Tuota nopeammalle netille minulla ei ole mitään käyttöä. Ainakin uusille liittymille tuo tarjoushinta olisi voimassa, liekö mikään estää perumasta tätä nykyistä ja tilaamaan tuon vain uudelleen?Itse sain tuon ainakin nimellä "Kotikuitu".
Chatissa sanottiin, että hinta vain uusiin liittymiin ja että pitäisi vielä uusi modeemikin ostaa lisäksi, että saa tarjoushinnan. Lopulta kuitenkin soittamalla johonkin sopimuspuolelle sain tarjoushinnan irtisanomatta vanhaa liittymää ja ilman mitään modeemeita. Sopimuspuolella ihmettelivät, että millaista asiakaspalvelua chatissa oikein saa..
Pysyikö yhteytesi nopeus siis samana? Vai pitikö vaihtaa nopeampaan, että sait tarjoushinnan? Tällä hetkellä käytössä 50M netti ja mietin näinköhän antaisivat minun päivittää tuota tarjoushintaan. Tuota nopeammalle netille minulla ei ole mitään käyttöä. Ainakin uusille liittymille tuo tarjoushinta olisi voimassa, liekö mikään estää perumasta tätä nykyistä ja tilaamaan tuon vain uudelleen?
Itse poikkesin kivijalassa. Eivät kyenneet auttamaan ja asiakaspalvelussakaan ei kuulemma ollut tänään ketään töissä. Mikähän tuommoinen mystinen sopimuspuolen numero sitten mahtaa olla?Nopeus pysyi samana. Sain soittamalla tuon uuden hinnan ilman irtisanomisia tai muita kikkailuja.
Itse poikkesin kivijalassa. Eivät kyenneet auttamaan ja asiakaspalvelussakaan ei kuulemma ollut tänään ketään töissä. Mikähän tuommoinen mystinen sopimuspuolen numero sitten mahtaa olla?
Pystyykö siis tuon tarjouksen tilaamaan huomenna esim. kivijalassa jos tänään irtisanoo olemassa olevan? Lähinnä tuo 2 viikon irtisanomisaika arveluttaa että onnistuuko homma sen puolesta.Minä poikkesin myös kivijalkaliikkeessä kun netissä en pystynyt vaihtoa tekemään. Vaihdoin Elisan viihteen pelkkään Saunalahden nettiliittymään. Tarjous koskee vain uusia liittymiä, joten viihteen tilaus piti ensin lopettaa ennen kuin asiakaspalvelija pystyi avaamaan uuden liittymän.
Pystyykö siis tuon tarjouksen tilaamaan huomenna esim. kivijalassa jos tänään irtisanoo olemassa olevan? Lähinnä tuo 2 viikon irtisanomisaika arveluttaa että onnistuuko homma sen puolesta.
Asia selvä. Minulla myyjä vaan sanoi että ei voi tehdä mitään asialle kun kyseessä ei ole uuden liittymän avaus. Vituttaa olla Elisan asiakkaana kun asiakaspalvelun taso on niin surkeaa mutta eipä saa miltään muulta palveluntarjoajalta laajakaistaa edes lähelle samoihin hintoihin.Myyjä merkitsi viihteen heti irtisanotuksi. Muuten uuden liittymän avaaminen samaan osoitteeseen ei olisi onnistunut.
Kiitos tästä, onnistui vanhalle asiakkaalle tosiaan chatin kautta, eikä tarvinnut edes irtisanoa nykyistä liittymää.
Kannattaa noissa Elisan "kuitu"-liittymissä huomioida että jos se viimeinen osuus on hoidettu vdsl-yhteydellä niin pingit ovat 4g tasoa koska Elisalla on interleaving pakotettuna kaikissa dsl-liittymissään. Eli 4g saattaa monesti olla parempi valinta.
Mielenkiintoista kyllä kun näytti 250M liittymää vaikka kyseessä on kaapelinetti. Toiseen osoitteeseen näytti jopa 1000M vaikka sielläkin pitäisi olla vain kaapeli.
Tuote: Jabra Elite 85h langattomat around-ear-kuulokkeet
Hinta: 69e (norm. 299e)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: VOIMASSA SU 8.9. ASTI/erä?
Linkki: Gigantin tarjoukset—sivu 6 (Linkki kuvastoon jossa tarjous)
Jabra Elite 85h langattomat around-ear-kuulokkeet (titaanimusta) - Kuulokkeet (Linkki tuotteeseen)
Ei antanut Gigantin sivuille mennessä tarjousta, mutta soitin asiakaspalveluun niin myivät tuohon kuvaston 69e hintaan. Ei kuullema ole päivitetty vielä Gigantin sivuille.
Jaahas, valehteli puhelimessa. Väitti, että ei ole päivitetty, mutta olikin hintavirhe heiltä. Katsotaan tuleeko oma tilaus läpi. Kuitti tuli ainankin sähköpostiin.Missä tuo 69€? On en ainakana tuosta kuvastoon linkistä löytäny muuta kuin 299e.