Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Viimeksi muokattu:
Tarttis vähintään 32GB microsd muistikortti hankkia. Powerilla on Samsung micro-SDHC 32GB C10 EVO+ 6.90e (https://www.power.fi/x/p-549823), gigantissa puolestaan PNY 64GB 8.90e (PNY Elite Micro SDXC muistikortti 64 GB - Muistikortit kameroille). Olisikohan muita tarjokkaita? PNYn ajattelin hankkia, kun saa enemmän tilaa samoilla euroilla, kai sekin on ok kortti? Sandisk olisi ensisijainen vaihtoehto, mutta ei tullut vastaan hyvää tarjousta.
Data-systemsillä on yleensä ollut melko kilpailukykyiset muistikorttien hinnat. Kannattanee sieltäkin tsekata.

Tuote: E-kirja tai äänikirja valikoimasta
Hinta: 0 €
Kauppa: Elisa
Linkki: Elisa Kirja - Suomen suosituin äänikirja ja e-kirja kauppa

Näyttäisi toimivan vaikka on jo entuudestaan tili Elisa Kirjassa. Itse otin Keekin äänikirjan syksyn pimeitä kävelylenkkejä varten!

Ei toiminut mulla vaan valittaa virheellistä alennuskoodia. Olisikohan tämä kuitenkin jotenkin samaa kamppista kuin se edellinen, jossa oli se KESA19 koodi vaikka tässä ei koodia olekaan?

Testaapa niin, että avaat tuon linkin jollain muulla selaimella, jolla et loggaa automaattisesti sisään Elisa Kirjaan? Mulla meni niin, että kirjan valittua ja hinnaksi 0eur tultua automaattisesti sivusto kysyi olenko uusi vai vanha asiakas ja sitten vasta loggasin sisään ja sain lunastettua.

Testaapa niin, että avaat tuon linkin jollain muulla selaimella, jolla et loggaa automaattisesti sisään Elisa Kirjaan? Mulla meni niin, että kirjan valittua ja hinnaksi 0eur tultua automaattisesti sivusto kysyi olenko uusi vai vanha asiakas ja sitten vasta loggasin sisään ja sain lunastettua.

En ollut kirjautunut ekalla kerralla kun kokeilin, ja kokeilin nyt vielä incognitossa uudelleen ja samaa herjaa. Otitko itse edellisestä vastaavasta kampanjasta kirjan? Yleensä nämä on toiminut myös vanhoilla tunnuksilla ilman ongelmia.

Ei toiminut mulla vaan valittaa virheellistä alennuskoodia. Olisikohan tämä kuitenkin jotenkin samaa kamppista kuin se edellinen, jossa oli se KESA19 koodi vaikka tässä ei koodia olekaan?

Täällä ainakin toimi, vaikka KESA19 oli jo aiemmin käytetty. Valikoima kyllä niin heikko että tuskin tulee edes valittua Soininvaaraa luettua :(

Otin siitä aiemmastakin. Erikoinen juttu. Näyttää että toi koodi on "LAHJA19".

EDIT: Joku superkoodari taas vaihteeksi koodannut kauppapaikan...

Täällä ainakin toimi, vaikka KESA19 oli jo aiemmin käytetty. Valikoima kyllä niin heikko että tuskin tulee edes valittua Soininvaaraa luettua :(

Täälläkin toimi ihan hyvin, joskin vasta tänään aamupäivällä rekisteröidyin tuonne Elisa Kirjaan. Valikoima ei kummoinen, mutta ilmainen on ilmainen :D

Onko kukaan törmännyt tarjouksiin lattian höypesureista, miel. alle 100
Onko sellaisessa järkeä? Halvat höyrypesurit riittävät vain pienelle alueelle, itse olen harkinnut ei-höyrypesuria eli Kärcher FC-5. Käsikäyttöinen höyrypesuri löytyy jo ja se on hyvä pieniin hommiin, lattioita en lähtisi sillä jotain paikallista tahraa pidemmältä putsaamaan.

Onko sellaisessa järkeä? Halvat höyrypesurit riittävät vain pienelle alueelle, itse olen harkinnut ei-höyrypesuria eli Kärcher FC-5. Käsikäyttöinen höyrypesuri löytyy jo ja se on hyvä pieniin hommiin, lattioita en lähtisi sillä jotain paikallista tahraa pidemmältä putsaamaan.
Mulla on kärcher sc 3 höyrypesuri.
On hyvä pesuri lattianpesuun ja moneen muuhunkin pesuun ja puhdistukseen.
Harkinnut tekstiilipesurin ostoa.Sais pestyä auton,sohvan ja matot.Koirasta tulee aika paljon likaa autoon kuin kotiinkin.

Mulla on kärcher sc 3 höyrypesuri.
On hyvä pesuri lattianpesuun ja moneen muuhunkin pesuun ja puhdistukseen.
Harkinnut tekstiilipesurin ostoa.Sais pestyä auton,sohvan ja matot.Koirasta tulee aika paljon likaa autoon kuin kotiinkin.
6.100 SE tai mikä sen mallinimi onkaan löytyy. Varsin pätevä vehje kankaiden pesuun. Kerrostaloasukkaan näkökulmasta hankala säilytettävä, koska on aika iso ja muodoiltaan niin pyöreä että sitä on hankala laittaa minkään päälle tai alle :D Perinteisille matoille paras pesutapa on edelleen juuriharja, painepesuri tai sopiva pesukone, mutta kyllä tolla pesee noi "laakapesun vaativat" matot. Kuivaksi asti ne ei tuu, että pitää olla joku paikka mietittynä miten ne kuivattaa, ainakin jos on puulattia.

Hommasin 1440p-näytön ja oon yrittäny kyttäillä rtx-näytönohjaimia alennuksesta kun Superit lanseerattiin mut ei oo käytännössä mitään tullu vastaan. Mikähän tähän on syynä vai oonko liian aikaisessa liikkeellä? Periaatteessa vaikka vanhaa rautaa jo onkin niin esim gtx 1080ti kelpais alelaarista myös mut ei näy niitäkään... osaako joku vastata et miks näin ja onkohan tilanne syksyn aikana mahdollisesti muuttumassa?

Hommasin 1440p-näytön ja oon yrittäny kyttäillä rtx-näytönohjaimia alennuksesta kun Superit lanseerattiin mut ei oo käytännössä mitään tullu vastaan. Mikähän tähän on syynä vai oonko liian aikaisessa liikkeellä? Periaatteessa vaikka vanhaa rautaa jo onkin niin esim gtx 1080ti kelpais alelaarista myös mut ei näy niitäkään... osaako joku vastata et miks näin ja onkohan tilanne syksyn aikana mahdollisesti muuttumassa?

Ei niitä Suomesta saa halvalla, kyttäile esim. Grafikkarten günstig kaufen ⇒ Beste Angebote & Preise - mydealz.de kautta.

Ainakin 1080 Ti valmistus on lopetettu jo aikaa sitten, eli niitä tuskin enää löytyy jälleenmyyjiltä. Myyntiosioilta löytyy käytettyjä.

Veikkaanpa, ettei RTX-korteista nähdä aleja tässä markkinatilanteessa.

Muistin mitä piti kysymäni, eli minkä otsikon alle verkkis noita välillä suuriakin tarjouksia laittaa kun esim tuolla ketjussa mainitut näppis-tarjoukset eivät ole(tai ainakaan eivät eilen tai aiemmin) viikko tai oho tms tarjousten alla. Eli tuollaiset voi löytää vain sattumalta jos selaa valikoimaa? Toki ei niin moni osta, jos se sitten tarkoituksena.

Pikkaisen hölmöä vaan tuollainen.

Ainakin 1080 Ti valmistus on lopetettu jo aikaa sitten, eli niitä tuskin enää löytyy jälleenmyyjiltä. Myyntiosioilta löytyy käytettyjä.

Veikkaanpa, ettei RTX-korteista nähdä aleja tässä markkinatilanteessa.
Superin alta poistuvasta RTX 2070sestä saattaa jotain aleja olla, mutta ei ehkä Suomessa (ennen mustaa perjantaita ainakaan).

Liekköhän cmoreen mitään ilmaiskoodia tällä hetkellä jaossa 1-3kk ajaks tai pidempää?

Jos satut olemaan OP:n omistajajäsen niin saa Cmoren urheiluineen kuukaudeksi ilmaiseksi ja siitä eteenpäin olikohan 10e halvemmalla kuussa kuin normidiili. Löytyy OP:n Eduista verkkopankista.

Muistin mitä piti kysymäni, eli minkä otsikon alle verkkis noita välillä suuriakin tarjouksia laittaa kun esim tuolla ketjussa mainitut näppis-tarjoukset eivät ole(tai ainakaan eivät eilen tai aiemmin) viikko tai oho tms tarjousten alla. Eli tuollaiset voi löytää vain sattumalta jos selaa valikoimaa? Toki ei niin moni osta, jos se sitten tarkoituksena.

Pikkaisen hölmöä vaan tuollainen.
Hyvä kysymys. Katso viikon Extra-tarjoukset! extra-sivulla on jotain, mutta esim. toi ruohonleikkuri on kova tarjous, muttei löydy sieltä.

Kertokaapa onko tämä tarjous oikeasti täysin varmasti käypä jos ei omista telian liittymää tai tunnuksia?

Tuote: Samsung Galaxy A10
Hinta: 99 €
Kauppa: Telia
Voimassa: 11.8. asti, rajoitettu erä.
Linkki: Samsung Galaxy A10 - Telia

Kannattaa ottaa huomioon, ettei ole erityisen hyvä tarjous. Tuota myytiin melkein puoli vuotta (tammikuu-toukokuu) 139€ ja sitten hinta nousi tuohon 168 euroon. Ja tuo on vanha malli. Tänä vuonna tuli uusi malli myyntiin. En tiedä tarkemmin onko uudessa ja vanhassa mallissa mitään käytännön eroa (paitsi 100e lisää hintaa).

Karcher FC 5 Premium - Hintaseuranta | Hinta.fi
Kärcher FC 5 W Premium 2019 -lattiapesuri 289,90

Hetkonen, eiks toi ois jo tolla alle 600e hinnalla esim mindfactorystä loisto-ostos..? Onks tässä nyt joku jippo jota en tajua.

Nyt harmittaa! Juurikin se mikä olisi hakusessa ja rahatilanne ei anna periksi tällä hetkellä tehdä hankintaa. Pitää toivoa että hintataso pysyy tuollaisena tai tulee jopa alaspäin.

Hetkonen, eiks toi ois jo tolla alle 600e hinnalla esim mindfactorystä loisto-ostos..? Onks tässä nyt joku jippo jota en tajua.

Voi olla, että 2080 poistuu markkinoilta ja 2080S korvaa sen. Myyvät varastot tyhjäksi pienellä alella.. Näin veikkauksena.

Merihaukka täytyi laittaa tilaukseen Mindfactorystä linkin perusteella. Kiitokset vain päivystävälle tarjousvahdille.

Jouduin puntaroimaan 2070 Super -mallin kanssa, jonka toimitusajat ovat venyneet ja venyneet. Uhkaavasti näytti jo siltä, että kesäloma loppuu ennen kuin saa uuden tietokoneen kokonaisuudessaan kasaan. Näin pienellä hintaerolla (n. 610 eur vs. 545 eur) päädyin kuitenkin 2080 -malliin.

Jahas, kumpaakohan oikeasti tulee jos tilais. Noita proota pitäis saada läjä lisää, mutta premiumit ei taas nappais tippaakaan.

Kyllä näyttäisi pro mallia olevan tuuletin pakkausmerkintöjen ja valmistajan koodin mukaisesti. :) Gigantin kuvauksessa ja kuitissa Premium.

Edit. Kyseessä siis aiemmin ilmoiteltu Corsair ML120 Pro tuuletin. Kiitos vinkistä.

Kyllä näyttäisi pro mallia olevan tuuletin pakkausmerkintöjen ja valmistajan koodin mukaisesti. :) Gigantin kuvauksessa ja kuitissa Premium.

No vattu, kerkesin ottaa jo noita jonneled propelleja kalliimmalla. Nnoo jos pari tuollaista vielä tilais, kai ne johonkin mahtuu

Gigantti myy myös saman sarjan T5-mallia, joka on ilmeisesti vähän isompi mutta laadukkaampi ja toimii vain verkkovirralla. Mulla on se. Suosittelen. Hinta on 99 €.

www.gigantti.fi/product/audio-ja-hifi/kaiuttimet/langattomat-ja-kannettavat-kaiuttimet/ADDONT5BK/audio-pro-addon-t5-aktiivikaiutin-musta

Arvostelu, josta linkki myös T3:n arvosteluun: Audio Pro Addon T5 review | What Hi-Fi?

Amazonissa joidenki SSD levyjen yhteydessä klikattava alennus. mm 1TB sandisc 3D 96€ suomen hinnalla.
https://www.amazon.de/SanDisk-Ultra-lesen-Sek-schreiben/dp/B071KGRXRG
upload_2019-8-4_8-51-53.png

https://www.amazon.de/SanDisk-PLUS-Sata-Interne-SSD-535MB/dp/B07D998212
85,84 suomen hinnalla
upload_2019-8-4_8-55-43.png

https://www.amazon.de/gp/product/B078211KBB?th=1
Crucial MX500 1TB 97,74€ loppuhinta
upload_2019-8-4_9-45-37.png

kannattaa varmaan muistaa jimmsin ohje:
"HUOM! Tuulettimen laakerointi vaatii 12V jännitteen! Tuuletinta ei saa käyttää pienemmällä jännitteellä, eli jännitesäätimet ja -alennusjohdot eivät käy. Kierrosnopeutta saa säätää ainoastaan tuulettimen neljännen pinnin kautta tapahtuvalla tuulettimen sisäisellä PWM-ohjauksella, eli sisääntulojännitteen PWM-ohjaus ei myöskään käy! Emolevyn asetuksissa tuulettimen säätö pitää olla PWM-asetuksella, tai ohjaus kokonaan pois"

Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 427
Jäsenet
78 828
Uusin jäsen
Juho00

Hinta.fi

Back