Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Itsekin ollut tyytyväinen S7 minkä toissa joulukuussa halvalla ostin. Miettinyt josko ostaisin uudemman, mutta S7 toimii ja kamerakin on siinä niin hyvä että varmasti ei ole merkittävästi parempaa kameraa niissäkään.

Ja puhelin on sinänsä "turhaa rahankulua", on paljon muuta tärkeämpää ostettavaa aina.
 
Juu s7 tuli aikanaan itsekin ostettua tarjouksesta..taidan mennä tällä kuitenkin vielä...vai o_O
 
Itselleni kokeilin honor 6 jälkeen näitä uusia nokioita (6.1&7.1) kumpikaan ei vakuuttanut...ostin käytetyn s7 edgen ja olin tyytyväinen kunnes hajosi näyttö. Ostin sitten sonyn xz1 compactin jonka käyttiksen kanssa en tullut toimeen->ostin taas käytetyn perus s7 ja olen enemmän kuin tyytyväinen.

Houkuttaisi tuo s9 tarjous mutta...meh...
 
Nyt on Hämeen konttoritekniikasta tulossa Noctua + Zowie samassa paketissa. Kertoivat että menevät postiin huomenna. Hyvät hinnat ja nopea asiakaspalvelu :tup:

Päivitin tarjousilmoitusta. Toivottavasti tuolta tulee lisää tarjouksia jatkossa.
 
Melkein jo innostuin Soundbar-tarjouksesta, mutta ulkomaillahan tuota myydään monessa paikassa normihintaan 149 dollaria.
 
no noi Hobbarin ja CDON ovh hinnat mitä on.
Olisko jollain kokemusta olisko ton hinnan väärti.
Vähän selasin arvosteluja ja ei nyt mitään pahaa sanottavaa ollut tässä hintaluokassa.
Itseä arveluttaa kun ei ole mitään äänen sävyn säätöjä.
 
Löytyi tuonne Hämeen konttoritekniikkaan ihan sivutkin, mutta hinnat ovat kuten muuallakin.
 
Philips 50PUS6703 50" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 333,33 €
Onkos tässä tarjouksessa hyvän tarjouksen ominaisuudet, jos jonottaminen ei ole ongelma ja oled telkkarit ei sytytä?

Onhan tuo hinta/kokosuhde hyvä ja ambilight boonusta. Mutta äly-TV:n ominaisuuksia jos kaipaa, niin tuossa ei juuri sovelluksia ole. Esim. suomalaisista vain YLE areena, ei esim. MTV:n tai Ruudun sovelluksia. Philipsillä Android-pohjaisiin on kattavasti sovelluksia, näihin Saphi-pohjaisiin ei.
Mutta jos perustelevisiota haet, ja hinta on kriteeristössä tärkeä, niin tuskimpa halvemmalla löydät parempaakaan.
Ja ainahan sen saa palautettua, jos et tykkääkään.
 
Onhan tuo hinta/kokosuhde hyvä ja ambilight boonusta. Mutta äly-TV:n ominaisuuksia jos kaipaa, niin tuossa ei juuri sovelluksia ole. Esim. suomalaisista vain YLE areena, ei esim. MTV:n tai Ruudun sovelluksia. Philipsillä Android-pohjaisiin on kattavasti sovelluksia, näihin Saphi-pohjaisiin ei.
Mutta jos perustelevisiota haet, ja hinta on kriteeristössä tärkeä, niin tuskimpa halvemmalla löydät parempaakaan.
Ja ainahan sen saa palautettua, jos et tykkääkään.
Ei onnistu palautukset niin helposti verkkokauppaan kuin giganttiin.
 
Ei onnistu palautukset niin helposti verkkokauppaan kuin giganttiin.

No mikäs vaikeus tuossa on, yks maili sinne ensin ja homma on sillä selvä. Kuukaus on siltikin aikaa, kyllä hitaampikin ehtii siinä ajassa huomaamaan jollei telkkari ole oman mielen mukainen.
 
No mikäs vaikeus tuossa on, yks maili sinne ensin ja homma on sillä selvä. Kuukaus on siltikin aikaa, kyllä hitaampikin ehtii siinä ajassa huomaamaan jollei telkkari ole oman mielen mukainen.
Verkkokauppoja on... ööö joku kolme kpl kun Gigantteja taas on lähes joka niemen nokassa ja notkelmassa? ;)
 
öö, miks kaikesta pitää aina yrittää tehdä niin kovin vaikeeta, posteja on vielä suomessa vissiin enemmän ko gigantteja.
 
öö, miks kaikesta pitää aina yrittää tehdä niin kovin vaikeeta, posteja on vielä suomessa vissiin enemmän ko gigantteja.
Siksi koska itse ainakin vien mieluummin jonkun kaman suoraan liikkeeseen *tänään* kuin paikalliseen K-markettiin palautettavaksi "joskus"? :D

Varsinkin jos ne on yhtä lähellä ja omistan auton / pakettiauton, jne.

(Joo, meillä ei ole kaupungissa yhtään postia vain noita kaupan kylkeen iskettyjä tai automaatteja joita on parhaimmillaan 100m säteellä 3kpl.)

Edit: tämä siis vain henk. koht. kommenttina.
 
Philips 50PUS6703 50" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 333,33 €
Onkos tässä tarjouksessa hyvän tarjouksen ominaisuudet, jos jonottaminen ei ole ongelma ja oled telkkarit ei sytytä?

Philips on itsellänikin. Tosin Android-tv, joka on paljon parempi.

Lyhyen kierroksen Gigantissa jälkeen, niin Philipsissä on paras liiketoisto.
Ja kotona huomattu, että ambilight tekee telkkarista "isomman", eli se tuntuu isommalta, kuin oikeasti on.

--

Itse jäin kaipaamaan vaan parempaa paneelia (tässä on IPS) ja enemmän säätöjä. Nyt kuvanparannuspiiri tekee liikaa ja en saa säätää telkkaria mieleisekseni. Myös kannattaa tarkistaa, mitkä noista HDMI-tuloista pystyvät 4K @60Hz, minulla ei puolet pysty.
 
Ei onnistu palautukset niin helposti verkkokauppaan kuin giganttiin.

Itsellä on kyllä palautus onnistunut täsmälleen yhtä helposti molempiin, kumpikaan ei ole koskaan nikotellut.

Verkkokauppoja on... ööö joku kolme kpl kun Gigantteja taas on lähes joka niemen nokassa ja notkelmassa? ;)

Jos OP meinasi mennä jonottamaan, on hänellä Verkkis vissiin suht lähellä kumminkin.
 
Philips on itsellänikin. Tosin Android-tv, joka on paljon parempi.

Lyhyen kierroksen Gigantissa jälkeen, niin Philipsissä on paras liiketoisto.
Ja kotona huomattu, että ambilight tekee telkkarista "isomman", eli se tuntuu isommalta, kuin oikeasti on.

--

Itse jäin kaipaamaan vaan parempaa paneelia (tässä on IPS) ja enemmän säätöjä. Nyt kuvanparannuspiiri tekee liikaa ja en saa säätää telkkaria mieleisekseni. Myös kannattaa tarkistaa, mitkä noista HDMI-tuloista pystyvät 4K @60Hz, minulla ei puolet pysty.

Kun kerrot Philipsistä, mallihan on eri kuin mistä keskustellaan?
 
Tuote: Patriot Memory 16GB PC4-29800 Module de mémoire 16 Go DDR4 3733 MHz - Modules de mémoire (16 Go, 2 x 8 Go, DDR4, 3733 MHz, 288-pin DIMM, Noir, Rouge)
Hinta: 99,99€ + veroero + postit
Kauppa: Amazon.fr
Linkki: https://www.amazon.fr/dp/B01K7V0DRG/

Patriot Memory 16GB PC4-29800, hinta 179€


Alunperin ollut ilmeisesti Samsungin B-Die XMP 3733MHz @ 17-19-19-39, mutta nykyään Hynix CJR(?) XMP 3733 @ 17-21-21-41. PV416G373C7K
Tätä mainostetaan edelleen vanhoilla tiedoilla Patriotin omilla sivuilla https://docs.wixstatic.com/ugd/20c502_87c0e6f430b949bf962f6ff5af1caeb2.pdf
 
Viimeksi muokattu:
Tämän Verkkokaupan niinsanotun takuun ehdothan oli pitkään perin arveluttavat mm. 70% ikävähennyksineen, rajauksineen ja lahjakorttihyvityksineen.

Internet Archive - Kolmen vuoden takuu | Verkkokauppa.com

Nyt kun huvikseni kurkkasin linkkiäsi, huomasin että ko. sivu olikin hiljattain kirjoitettu uusiksi. Pienellä kaivelulla syykin selvisi, olivat ilmeisesti joutuneet asiasta Kuluttajaviraston hampaisiin.

Kolmen vuoden lisätakuu - Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Kolmen vuoden lisätakuu

Päivämäärä: 4.5.2018
Diaarinumero: KKV/2536/14.08.01.05/2014
Osapuolet
Verkkokauppa.com Oyj

Tiivistelmä
Verkkokauppa.com Oyj markkinoi tietokoneille, tableteille, televisioille ja kameroille annettavaa kolmen vuoden lisätakuuta. Lisätakuun ehtojen mukaan kolmantena vuotena valmistajan takuun päätyttyä virheellinen tuote hyvitetään lahjakortilla, missä huomioidaan tuotteen arvonalentuminen ikävähennyksenä 2 % jokaista kuukautta kohti, eli kolmannen vuoden alkaessa arvo oli alentunut noin 50 %. Kuluttajansuojalaissa takuun edellytetään olevan kuluttajalle lisäetu siihen nähden, mitä oikeuksia laki hänelle jo ilman takuutakin antaa. Lisätakuun antama suoja jäi kuluttaja-asiamiehen mukaan ainakin pääsääntöisesti alle sen mitä ratkaisukäytännössä on lakisääteisen virhevastuun osalta edellytetty. Lainmukaista ei ollut myöskään se, että palautettava kauppahinta hyvitettiin kuluttajalle lahjakortilla eikä se, että virheen seuraamuksen määräsi myyjä. Yrityksen menettely oli kuluttajansuojalain vastaista.

Lainsäädäntö
Kuluttajansuojalain 2 luvun 1 ja 3 § sekä 3 luvun 1 §

Asiasanat
Kohtuuton sopimusehto, Takuu, Virhevastuu
Perustelut
Verkkokauppa.com Oyj:n tietokoneille, tableteille, televisioille ja kameroille markkinoiman kolmen vuoden lisätakuun ehtojen mukaan, mikäli vastaavaa tuotetta ei ollut saatavilla tuotteen ikävähennys oli 2 % jokaista kuukautta kohti, eli kolmantena vuonna arvo oli alentunut 50 % (25 kk) – 70 % (35 kk). Kuluttajalle ei katsottu merkitsevän lisäetua se, että lisätakuussa palautettavasta kauppahinnasta tehtiin 2 vuoden käytön jälkeen kaavamainen 50 %:n käyttöhyötyvähennys. Lainmukaista ei ollut myöskään se, että palautettava kauppahinta hyvitettiin kuluttajalle lahjakortilla, ei hyvittämällä summa kuluttajalle käteisellä tai esimerkiksi pankkisiirtona. Virheen seuraamukset määräytyvät takuussa kuluttajansuojalain 5 luvun säännösten mukaan, jollei takuuehtoihin sisälly ostajan kannalta edullisempia määräyksiä. Säännöksissä lähdetään siitä, että ostajalla on eräin rajoituksin oikeus vaatia, mitä seuraamusta (virheen korjaaminen, virheettömän tavaran toimittaminen, hinnanalennus, kaupan purkaminen) virheen osalta sovelletaan. Verkkokauppa.comin lisätakuussa virheen seuraamuksen määräsi myyjä ja mahdollista oli vain purkaa kauppa, jollei vastaavaa tuotetta ollut saatavilla, eikä ostaja voinut halutessaan valita seuraamukseksi esim. hinnanalennusta.

Kuluttaja-asiamies katsoi, että Verkkokauppa.comin markkinoimaan lisätakuuseen liittyi kuluttajansuojalain (KSL) kannalta seuraavia ongelmia:

1) Lahjakortin käyttäminen virheen hyvittämisessä ei ole kuluttajansuojalain mukainen virheseuraamus. Myyjän pitää oikaista tavaran virhe KSL:n 5 luvussa määriteltyjä periaatteita noudattaen, jos takuuehdoissa ei ole ostajan kannalta edullisempia määräyksiä. Mikäli virhettä ei voida oikaista muuten kuin purkamalla kauppa, tehdyt suoritukset tulee palauttaa sellaisenaan. Näin ollen kauppahintaa ei voi palauttaa lahjakortin muodossa, koska se ei vastaa alun perin tehtyä suoritusta. Kauppahinta tulee siis palauttaa käteisellä, tilisiirtona tai hyvittää ostos luottokortille. Sopimusehto, jonka mukaan virhe oikaistaan palauttamalla kauppahinta kuluttajalle lahjakortilla, on kuluttajien kannalta kohtuuton ja kuluttajansuojalain 3 luvun 1 §:n vastainen.

2) Takuun on oltava kuluttajalle lisäetu siihen nähden, mitä oikeuksia laki hänelle jo ilman takuutakin antaa. KSL:n perusteluissa (HE 360/1992) todetaan, että takuun tulee antaa ostajalle vähintään samat tai paremmat oikeudet kuin mitä laista seuraa. Perustelujen mukaan takuuksi nimettyjen sopimusehtojen osalta on kuluttajansuojalaissa ja sen soveltamiskäytännössä lähdetty siitä, että niiden tulee merkitä ostajalle lisäetua lain säännöksiin verrattuna. Tämä perustuu siihen, että takuu-nimitys on edelleenkin omiaan aikaansaamaan kuluttajissa erityisiä odotuksia tavaran laadun ja sen hankintaan liittyvän oikeussuojan suhteen.

KSL:n 5 luvun virhesäännöksen mukaan ”tavaran tulee kestävyydeltään ja muuten vastata sitä, mitä kuluttajalla yleensä on sellaisen tavaran kaupassa perusteltua aihetta olettaa”. Kulutustavaroiden kauppaa ja takuita koskevan EU-direktiivin mukaan myyjän katsotaan olevan kuluttajalle vastuussa tavaran virheestä, jos se ilmenee kahden vuoden kuluessa tavaran luovutuksesta. KSL:ään tätä määräaikaa ei ole otettu vaan lain perustelujen mukaan ”on kohtuullista, että myyjä vastaa esimerkiksi ajoneuvossa, rakennusmateriaalissa tai kodinkoneessa alun perin olleesta valmistusvirheestä, vaikka virhe ilmenisi vasta yli kahden vuoden kuluttua tavaran luovutuksesta”.

Jos tavanomaisesti käytetty kulutustavara vioittuu ennen sen normaalia kestoikää, tavarassa on virhe. Kuluttajariitalautakunnassa on kodinkoneiden, kuten pesukoneiden ja elektronisten laitteiden osalta vakiintunut käytännöksi, että tavaran on kestettävä enemmän kuin 2 vuotta. Kun tavara on ollut käytössä yli 4 vuotta, sen vioittumista ei yleensä pidetä virheenä. Kun vika on ilmennyt selvästi yli 2 vuoden jälkeen ja ennen 4 vuoden ikää, kuluttajan on yleensä osallistuttava korjauskuluihin.

Jos kodinkone vioittuu 2 – 4 vuoden välillä, sen mahdollinen virheellisyys joudutaan arvioimaan tapauskohtaisesti. Arviointikriteerejä ovat tällöin mm. tavarasta annetut markkinointitiedot, tavaran laatu ja hinta, vian luonne ja merkitys, tavaran käyttötapa ja määrä sekä vian ilmenemisajankohta 2 – 4 vuoden välillä. Lisäksi, jos tavaralle annettu takuu on voimassa, tämä lisää kuluttajan odotuksia tavaran laadun ja kestävyyden osalta.

Verkkokauppa.com markkinoi lisätakuutaan ilmoittamalla esim., että ”3 vuoden takuu televisioille”. Tällainen pitkähkö takuu lisää kuluttajien odotuksia tavaran hyvästä laadusta ja kestävyydestä ja kuluttaja voi tällöin perustellusti odottaa, että tavaran kestoikä olisi lisätakuun myötä parempikin kuin mitä vastaavia tavaroita koskeva lakisääteinen virhevastuu edellyttää. Kun myyjän vastuu Verkkokauppa.comin lisätakuussa kuitenkin jäi noin 50 %:iin tavaran ostohinnasta kahden vuoden käytön jälkeen, tämä ei merkinnyt kuluttajalle lisäetua lain vaatimuksiin nähden vaan lisätakuun antama suoja jäi kuluttaja-asiamiehen mukaan ainakin pääsääntöisesti alle sen, mitä kuluttajariitalautakunnan ratkaisukäytännössä on lakisääteisen virhevastuun osalta edellytetty. Tällaisen sitoumuksen kutsuminen markkinoinnissa ”takuuksi” tai ”lisätakuuksi” oli siten kuluttajien kannalta sopimatonta ja kuluttajansuojalain 2 luvun 1 ja 3 §:ien vastaista.

3) Kuluttajakauppaan sovellettavan kauppalain 65 §:n 1 momentin mukaan ostajan on kaupanpurkutilanteissa ”maksettava kohtuullinen korvaus, mikäli hänellä on ollut tavarasta muuta hyötyä”. Säännöksen 2 momentista ilmenee, että myyjän on toisaalta maksettava palautettavalle kauppahinnalle ns. tuottokorkoa korkolain 3 §:n 2 momentin mukaisesti. Kauppalakia koskevissa hallituksen esityksen (HE 93/1986) perusteluissa todetaan mm. seuraavaa:

Myös esillä olevaa, tavarasta saadun hyödyn korvaamista koskevaa säännöstä sovellettaessa on lähdettävä siitä, että mahdollisen hyötykorvauksen purkuilmoitusta edeltävältä käyttöajalta ei tule ylittää tavaran käytöstä aiheutunutta tavaran arvon alenemista. Toisaalta silloin, kun ostaja on ennen kaupan purkamista käyttänyt tavaraa sopijapuolten edellyttämään tarkoitukseen, ei ostajaa välttämättä tule velvoittaa suorittamaan myyjälle täysimääräistä hyvitystä käytön aiheuttamasta arvonalennuksesta. Kohtuullista korvausta harkittaessa on näet otettava huomioon muun muassa se, missä määrin tavarassa oleva virhe on vaikuttanut tavaran toimintaan tai käyttömahdollisuuksiin purkua edeltäneenä aikana. Sen lisäksi että virheestä sinänsä johtuva tavaran arvon aleneminen jää myyjän vahingoksi, ovat esimerkiksi yritykset virheen korjaamiseksi voineet vähentää tavaran käyttömahdollisuuksia siinä määrin, ettei ostajan todellisuudessa saama käyttöhyöty tavarasta ole oikeassa suhteessa siihen arvonalennukseen, joka virheettömään tavaraan olisi kohdistunut tavaran vastaanottamisen ja kaupan purkamisen välisenä aikana. Niin ikään on ostajan korvausvelvollisuutta arvioitaessa otettava huomioon muun muassa kustannukset, joita ostaja on mahdollisesti pannut tavaraan ennen purkamista. Kohtuullista hyötykorvausta ei siten yleensä voida määrätä kaavamaisin perustein, vaan mahdollisen korvauksen suuruus on harkittava tapauskohtaisesti.

Lähtökohtana lain perustelujen mukaan siten on, että mahdollista hyötykorvausta ei voida määritellä kaavamaisesti esim. prosenttiosuutena tavaran kauppahinnasta vaan hyötykorvaus, sikäli kuin sen veloittaminen voi tulla kyseeseen, on määriteltävä tapauskohtaisten olosuhteiden perusteella ja huomioon on lisäksi otettava, että myyjän vastuulla on mahdollisen tuottokoron hyvittäminen ostajalle.

4) Takuussa virheen seuraamukset määräytyvät KSL:n 5 luvun säännösten mukaan, jollei takuuehtoihin sisälly ostajan kannalta edullisempia määräyksiä. 5 luvussa lähdetään siitä, että ostajalla on eräin rajoituksin oikeus vaatia, mitä seuraamusta (virheen korjaaminen, virheettömän tavaran toimittaminen, hinnanalennus, kaupan purkaminen) virheen osalta sovelletaan. Verkkokauppa.comin lisätakuussa virheen seuraamuksen määräsi myyjä eli mahdollista oli vain purkaa kauppa, jollei vastaavaa tuotetta ollut saatavilla, eikä ostaja voinut halutessaan valita seuraamukseksi esim. hinnanalennusta. Oikeutta vaatia virheellisen tavaran korjaamista ostajalla ei takuuehtojen mukaan myöskään ollut.

Valmistajan/maahantuojan antamissa takuissa normaalina käytäntönä on, että takuunantaja korjaa tavaran tai vaihtaa sen uuteen omalla kustannuksellaan. Kuluttaja sai Verkkokauppa.comin lisätakuun osalta vaikutelman samanlaisesta menettelystä, kun yhtiö ilmoitti takuuehdoissa, että ”Lisätakuu jatkuu valmistajan takuuehtojen mukaisena”. Näin ei käytännössä kuitenkaan ollut vaan lisätakuussa virheen seuraamuksena oli vastaavan tuotteen puuttuessa kaupan purkaminen, jossa ostajan saama hyvitys jäi 2 vuoden jälkeen 50 %:iin tavaran ostohinnasta.

Silloin, kun lisätakuun ehdoissa kuluttajalle annetaan käytännössä ainoana vaihtoehtona virheen seuraamukseksi kaupan purkaminen, tämä heikentää kuluttajan asemaa siitä, mikä se olisi ollut KSL:n säännösten perusteella ilman takuuta. Mikäli ostaja ei halua purkaa kauppaa, hän voi lain mukaan vaatia virhettä vastaavaa hinnanalennusta. Tällöin tuotetta ei myöskään tarvitse palauttaa myyjälle ja ostaja voi halutessaan korjauttaa sen itse. Myös virheen korjaaminen silloin, kun se voi tapahtua kohtuullisin kustannuksin, tulisi olla yhtenä kuluttajan valittavana olevana virheen seuraamuksena.

Verkkokauppa.com Oyj ilmoitti muuttavansa kolmen vuoden takuunsa ehtoja siten, että
1) Yhtiö luopuu lahjakorttien käyttämisestä ellei asiakas toivo sellaista itse.
2) Tuotteen arvon alentumaa ei lasketa ensimmäisen kahden vuoden aikana, ja kolmantena vuonna tuotteessa ilmoitettu virhe pyritään ensisijaisesti korjaamaan tai vaihtamaan tuote virheettömään.
3) Yhtiö muuttaa kaupan purkamisessa käytettävää mallia, ja ottaa käyttöön tapauskohtaisesti arvioitavan käyttöhyödyn vähentämisen. Arvioinnissa otetaan huomioon myös tuotteen oletettavissa oleva käyttöikä ja tuotteen mahdolliset huoltokerrat.
4) Yhtiö tarjoaa asiakkaalle vaihtoehtoja virheen korjaamiseksi ja ottaa läpinäkyvästi käyttöön myös hinnanalennuksen mahdollisuuden.

Päivitetty 19.6.2018
Verkkokauppa.com Oyj ilmoitti muuttavansa kolmen vuoden takuunsa ehtoja siten, että

1) Yhtiö luopuu lahjakorttien käyttämisestä ellei asiakas toivo sellaista itse.
2) Tuotteen arvon alentumaa ei lasketa ensimmäisen kahden vuoden aikana, ja kolmantena vuonna tuotteessa ilmoitettu virhe pyritään ensisijaisesti korjaamaan tai vaihtamaan tuote virheettömään.
3) Yhtiö muuttaa kaupan purkamisessa käytettävää mallia, ja ottaa käyttöön tapauskohtaisesti arvioitavan käyttöhyödyn vähentämisen. Arvioinnissa otetaan huomioon myös tuotteen oletettavissa oleva käyttöikä ja tuotteen mahdolliset huoltokerrat.
4) Yhtiö tarjoaa asiakkaalle vaihtoehtoja virheen korjaamiseksi ja ottaa läpinäkyvästi käyttöön myös hinnanalennuksen mahdollisuuden.
 
Kun kerrot Philipsistä, mallihan on eri kuin mistä keskustellaan?

Säästökuluista johtuen eiköhän se kuvanparannuspiiri ja ambilight ole ihan samat.. Täysin järjetöntä laittaa eri piirit ja eri ambilight eri malleihin. Enkä ottanut edes kantaa oman telkkarini mustantoistoon, vaikka halusin :)

edit: offtopic loppuu osaltani tähän, en halunnut kuin sanoa, että on mielestäni hyvä tarjous ja voidaan jatkaa telkkariketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Hämeen konttoritekniikalta tuli tänään näppäimistö. Melko nopeasti toimitettu meni alle vuorokausi.
 
Tuote: Rapoo X9310 2.4G Langaton ohut hiiri/Ultra-Slim-Näppäimistö, Musta
Hinta: € 23.95
Kauppa: CDON.COM
Linkki: Rapoo X9310 2.4G Langaton ohut hiiri/Ultra-Slim-Näppäimistö, Musta

Ovh hinta taas hieman yläkanttiin mutta 40e pintaa paikoissa joissa tuota enää myynnissä, bluetoothia tuossa ei ole.

Näppis saapui tänää ja on omasta mielestä laadukkaan oloinen, tukeva sekä hyvä näppäintuntuma. Tuossa on skandit vaikka itseä vähän tilatessa arvelutti niiden kohtalo, tuolla hinnalla hyvä ostos jos kaipaa pientä näppistä :tup:
 
Viikonlopputarjoukset pelikamoja

Pari kivaa tarjousta

Tuote: L33T Elite V3 Pelituoli
Hinta: 149€
Kauppa: Multitronic
Voimassa: 26.5
Linkki: L33T Elite V3 Pelituoli

Tuote:
Asus GeForce RTX 2080 Ti A11G Gaming ROG Strix -näytönohjain + Sekiro: Shadows Die Twice pelikuponki
Hinta: 1349€ hinta.fi seuraavalla 1429€
Voimassa: 26.5
Linkki: Asus GeForce RTX 2080 Ti A11G

Tuote:
Asus 27" VG278Q, Full HD, TN -pelinäyttö
Hinta: 299€
Voimassa: ?
Linkki: Asus 27" VG278Q, Full HD, TN -pelinäyttö

Ihan mielenkiinnosta... Paljonka multitronic maksaa palkkaa?
 
Onko jollakulla kokemusta noista Kärkkäisen tarjousvaelluskengistä ja Kärkkäisen toimituksista yleensäkin? Tekisi mieli vaihtaa vanhat kuluneet Meindlit uusiin kenkiin, mutta onnistuuko Kärkkäiseltä tilata pari eri kokoa noita kenkiä ja palauttaa sitten sopimattomat?
 
Itse ostanut Kärkkäiseltä muutaman ulkoiluvaatteen eikä kyllä mitään ongelmaa ollut. Oli halvimpia hintoja silloin, nopeasti tuli sieltä, eikä itsellä ole mitään naurettavaa "henkistä estettä" ostaa sieltä. Jos edukkaasti saa niin ihan sama kuka myy.

Niin siis kenkiä en ole sieltä ostanut, lisätään se vielä.
 
Onko jollakulla kokemusta noista Kärkkäisen tarjousvaelluskengistä ja Kärkkäisen toimituksista yleensäkin? Tekisi mieli vaihtaa vanhat kuluneet Meindlit uusiin kenkiin, mutta onnistuuko Kärkkäiseltä tilata pari eri kokoa noita kenkiä ja palauttaa sitten sopimattomat?

Itselläni on nuo tarjouksessa olevat cosmas tapiot (korkea varsi) 99€ ja voin suositella. Linkkasinkin tuonne tarjous ketjuun ne jokin aika sirten. Kannattaa kysyä siellä chatista tuota vaihtoehtoa, mutta uskoisin että toimii. Nopea toimitus on sieltä ja tuotteet juuri sellaisia mitä pitää :tup:
 
Onko jollakulla kokemusta noista Kärkkäisen tarjousvaelluskengistä ja Kärkkäisen toimituksista yleensäkin? Tekisi mieli vaihtaa vanhat kuluneet Meindlit uusiin kenkiin, mutta onnistuuko Kärkkäiseltä tilata pari eri kokoa noita kenkiä ja palauttaa sitten sopimattomat?


Useammat kengät ostaneena palautus toimii hyvin ja toimitukset erittäin nopeita.
 
öö, miks kaikesta pitää aina yrittää tehdä niin kovin vaikeeta, posteja on vielä suomessa vissiin enemmän ko gigantteja.

Pilkun nussintaa: Oikeita postejahan ei varmaan kovin montaa enempää ole kuin niitä verkkokaupan myymälöitä nykyään :) Kaiken mailman asiamiesposteja sitten toki on, mutta nyt kun posti on poistunut ilmeisesti jo pikkukaupungeistakin, niin itse posteja ei tosiaan kai montaa ole.
 
Lukemalla ketjun aikaisemmat viestit tietäisit että ei ole maikkarin ym. sovelluksia.
En nyt jaksa kahlata taaksepäin, mutta jos kyse VKn tarjous hilipisistä niin arvosteluiden mukaan on. Löytyy kanavien palveluiden tms takaa eikä apeista.
3 ja 4nen siis.
 
Voihan se olla noinkin, ei oo ollu tarvetta muulle kun Royal Mailin täkäläiselle branchille muutamaan vuoteen ja niiden kuninkaallinen office on parinsadan metrin päässä, sitä ennen Correos ja Eesti Post hävitti mun postit ansiokkaasti useita vuosia.
 
En nyt jaksa kahlata taaksepäin, mutta jos kyse VKn tarjous hilipisistä niin arvosteluiden mukaan on. Löytyy kanavien palveluiden tms takaa eikä apeista.
3 ja 4nen siis.
Tuo kuvaamasi on HbbTv ominaisuus. Niin tai näin, ei tuo virallinen älytelkkari ole joten ei jatkoon. Kuvalaitteena Phillips on varmasti kelpo vehje hintaisekseen :)
 
Olen ymmärtänyt mm. tältä palstalta, ettei HDR:llä tee tuossa hintaluokassa (edes normaalihinnalla) hevon vittua.
Noissa HDR-laitteissa ymmärtääkseni aika paljon varianssia. Sen verta hyviä arvasteluja saanut erinäisillä sivustoilla tämä malli, että uskon että on noi hdr ominaisuudet ovat tyhjää parempia, mutta ei tietenkään mitään verrattuna OLED-telkkareihin tai sitten niihin jotka täyttävät vesan HDR 1000 kategorian standardit.
 
Tuolla greniuksella olisi monennäköistä tarjouksessa, mutta tuo hyvä webcam pisti silmään ja tilasin kun tarvetta oli..

Logitech HD Pro C920 - Grenius

Eli logitekin hd pro c920 29,90€ sisältäen postit.

Hinta selittyy sillä että on hieman käytetty, yrityskäytössä? Mutta antavat 12kk takuun ainakin ja ei kovi kummoista luulisi webcamissa olevan mitä saa rikki.

Kokemusta ei kaupasta ollut, mutta n. 40 min tilauksesta niin tuli seurantakoodi ainakin :tup:

Nyt saatu kamera ja kokeiltu.. Tuli hyvin suojattuna ja pakattuna, toki ei alkuperäsessä pakkauksessa. Kamera näyttää kuin uuelta ja toimii kuin uusi :tup: ja 12kk takuu, niin miksi ihmeessä maksaa 80€ samasta.. :D
 
Itselle irtosi tänään vielä DNA:n liikkeestä 100€ lisähyvitys kun ostin Note 9 puhelimen, vaihdossa annoin SGS 7 ja kokonaishyvitys oli 182€. Ainakaan DNA:n sivuilla ei ollut tuosta mitään mainintaa?
 
Amazon.com sanoi:
We recently discovered an error that caused the following item(s) to be displayed at an incorrect price:

WD 10TB My Book Desktop External Hard Drive, USB 3.0 - WDBBGB0100HBK-NESN

In this case, we're unable to offer this item for the incorrectly posted price. Therefore, we've cancelled your order for this item, and you haven't been charged.

At any given time, despite our best efforts, a small number of the millions of items on our site may be mispriced. We're very sorry for any disappointment this may cause.

To help make up for the inconvenience, we've applied a $20.00 Amazon.com Gift Card to your account. This amount will be applied to your next eligible order automatically without entering a claim code.

We value your business and hope to see you again soon.

Sincerely,

Customer Service
Amazon.com

Eli hintavirheestä tuli parin kympin lahjakortti palkaksi.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 456
Viestejä
4 512 753
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom