Hintaisekseen specsit ovat ainakin kunnossa(2500U, 8GB/256GB, IPS-näyttö). Osta vaan, jos on läppärille tarvetta. Ei ole parempaakaan tässä vähään aikaan näkynyt.
Ok, kiitos infosta. Ehkä tuo pitää ostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hintaisekseen specsit ovat ainakin kunnossa(2500U, 8GB/256GB, IPS-näyttö). Osta vaan, jos on läppärille tarvetta. Ei ole parempaakaan tässä vähään aikaan näkynyt.
Miten sittten hyvät tarjoukset pitäisi tarjota?
Verkkokuppa.comin Oho-tarjouksien pointti ei ole koskaan auennut minulle. Ensinnäkään niiden serverit ei kestä ostopiikkiä ja toisekseen, jos tuotteet myydään nanosekunnin murto-osissa niin mikä on pointti? Parisataa nopeinta saa oikeasti tuotteet ja kymmeniätuhansia muita vain vituttaa.
Totuttuun tapaan Verkkokaupan omat työntekijät ovat pian trokaamassa samoja tuotteita Huuto.netin puolella hieman suolaisemmalla hinnalla.
Ne on nykyajan kahvipaketteja, saadaan ihmisiä kauppaan vaikka loppupeleissä ei ostaisikaan tuotetta.
Toki osa tilaa postissa, mutta uskon että suuri määrä noutaa varauksen liikkeestä.
Näyttää siltä että Jimms on ainoa jok ei oo mukana toi sinklidei kampamjassa
Joko pisnes piiiissaa ilman "nyt -5%" paskaa tai sitten tä oo lopun alku
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_009928044572.html?wid=1349303
Gearbestissä näyttäisi olevan Xiaomin Mi Band 3 ihan edulliseen hintaan mutta ei ole hajuakaan että onko tuo nyt se kansainvälinen versio vai ei. Sillä ei taida olla ilmeisesti mitään väliä kun tuon kielen voi vaihtaa ilmeisesti jälkikäteen itse?
Tuleekos tuo tuolla 18e ilman tullin puuttumista asiaan? Eikös se raja ole jotain 21e?Sillä ei ole mitään merkitystä. Säädät yhden kerran hommat kohalleen niin et enää tiedä onko se international vai kiina-versio. Tilasin vararannekkeen itelle, koska 18e on halvin hinta, jonka olen nähnyt tuosta tuotteesta.
itse laitoin maksu noutaessa. noihin kun voi jälkeen päin laittaa vaikka postituksen jos ei pääse noutamaan.SSD sanoo että 0 kappaletta, näköään häviää ostoskorista sinä aikana kun odottaa maksupalveluun siirtoa...
Maksoitteko muut laskulla vai millä sattui menemään läpi? xd
Täys normihinta tuolle kellolle. Jos ei siinä lue International niin silloin se ei ole se. En ostaisi kiinaversiota, joka ikinen päivitys sotkee kielivalinnat. Vituttaa säätää muutenkin tietotekniikan kanssa niin kahta kauheammin vielä tällaisen kanssa jossa säästö on ihan mitätön.
Tuleekos tuo tuolla 18e ilman tullin puuttumista asiaan? Eikös se raja ole jotain 21e?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Hetkinen, itse olen kyllä kuullut ja ollut siinä uskossa, että postit myös lasketaan mukaan...? Ainakin tullin omista ohjeista sellaisen käsityksen saa: Esimerkkejä verojen laskemisesta EDIT: Tai vähän sekava tuo linkin selvitys on, ei ole esim. esimerkkiä "lippalakki 15e + 10e postikulut" jolloin se 22e ylittyisi, että mitä silloin tapahtuu.https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle/esimerkkeja-verojen-laskemisesta22€ poislukien postit on raja. Eli jos tuote 21€ ja postit 10€ niin tulee ilman alvia. Jos tuote 23€ ja postit 10€ niin maksat alvit 33€ mukaan.
Kyllähän noita ainakin tunnin melkein riitti.Ihan miten vaan mutta toi "10(20,30 jne) kpl erä" on ärsyttävä
Esmes ne verpatim 2TB kovikset ollut verkkiksessa myynnissä jo 5-6 vuotta, kellekään ei kelpaa, nyt 30e:lla loppuu sekunnin murtoosassa... nähdään tori:lla.fi ?
Verbatimit ovat huono esimerkki koska eivät todellakaan loppuneet sekunneissa edes sen jälkeen kun linkitin ne tarjousketjuun, saattaa tosin johtua siitä että porukka luuli että tarjoukset ovat jo julkaistu mutta verbatimit lisättiin vaivihkaa listalle.Esmes ne verpatim 2TB kovikset ollut verkkiksessa myynnissä jo 5-6 vuotta, kellekään ei kelpaa, nyt 30e:lla loppuu sekunnin murtoosassa... nähdään tori:lla.fi ?
Aiemmin himoitsin josko CDON tai muu liike olisi tyrkännyt PSN Plus 12kk korttia tarjoukseen sinkkupäivän kunniaksi, mutta kävikin päinvastoin ja jokainen liike tuntuu vetäneen PSN Plus tilaukset kokonaan pois myynnistä, ainakaan CDON:sta en enää löytänyt tuotetta ollenkaan.
Hetkinen, itse olen kyllä kuullut ja ollut siinä uskossa, että postit myös lasketaan mukaan...? Ainakin tullin omista ohjeista sellaisen käsityksen saa: Esimerkkejä verojen laskemisesta EDIT: Tai vähän sekava tuo linkin selvitys on, ei ole esim. esimerkkiä "lippalakki 15e + 10e postikulut" jolloin se 22e ylittyisi, että mitä silloin tapahtuu.
Ainakin aiemmin tänään oli vielä saatavilla:
Kukaan onnistunut saamaan tuota Telian S9+ (599€) + S3 Frontier (50€) tarjousta? Vai onko kello jo leivottu 599€:n, koska sittenhän tuo on pirun halpa
Miten tuo tilataan koska kelloa ei mitenkään mainita tilauksessa?
Taisi loppua jo aikapäiviä sitten.Tätä mietin itsekin, mikä homma
Normaalin s9 kanssa tuon saa vieläTätä mietin itsekin, mikä homma
Kiitoksia. Linkkaamani tullin selvitys+esimerkit ovat sekavia/puutteellisia (tahallaan?). Eli selvästi jos tavara alle 22e, ei tule lisäalveja, oli postikulut vaikka 1000e päälle, mutta jos tavara on yli 22e, vaikka 23e, silloin lisäalvit lasketaan tuotehinnasta + postikuluista, ei pelkästään tuotehinnasta!Jep tuo on aika yleinen harhakuva monella. Tuolla on tuo laskuri jossa voi testata asiaa. Tässä esimerkki:
Tullilaskuri - Tulli
Kiitoksia. Linkkaamani tullin selvitys+esimerkit ovat sekavia/puutteellisia (tahallaan?). Eli selvästi jos tavara alle 22e, ei tule lisäalveja, oli postikulut vaikka 1000e päälle, mutta jos tavara on yli 22e, vaikka 23e, silloin lisäalvit lasketaan tuotehinnasta + postikuluista, ei pelkästään tuotehinnasta!
Jonottamalla -30 asteen pakkasessa 10 tuntia
Saakos tähän ääkköset jotenkin? vanha Acerin näppäimistö kaipaisi uutta tilalle ja ensimmäinen mekaaninen houkuttelisi pelaamiseen. Pieni koko plussaaTuote: Cooler Master Masterkeys Pro S rgb cherry red
Hinta: 67,9€+3,9€
Kauppa: Komplett
Voimassa: 11.11.2018
Linkki: Cooler Master Masterkeys Pro S RGB punai - Näppäimistöt kompakti
Tuskin on hintavirhe. Ovat viime aikoina olleet jokaisessa Kompletin alessa samaan hintaan. Tuohon hintaan ihan hyvä ostos. 179€ hinta on aivan absurdi, vaikka langattomat ovatkin. Äänenlaatu on kuitenkin sama kuin 70€ Arctis 3:ssa.En tiedä onko hintavirhe vai tarjous vai mikä, mutta omani sain tänään. Muualla maksaa keskimäärin 179e.
Tuote: Steelseries arctis 7 2019
inta: 98.90 + 3.90 postit
Kauppa: komplett.fi
Voimassa: ei tietoa
Arctis 7 2019
Saakos tähän ääkköset jotenkin? vanha Acerin näppäimistö kaipaisi uutta tilalle ja ensimmäinen mekaaninen houkuttelisi pelaamiseen. Pieni koko plussaa
Onko Giganttiin mitään ilMaisen toimituksen koodia? Tosin ei varmaan kotiinkuljetukseen (tv) ainakaa.
Gigantti - ilmainen toimitus koodilla GIGA556 (myös kotiinkuljetus). Ei ole tietoa mihin asti voimassa.
Sehän riippuu mitä haluaa. Mä oon ostanut verkkokaupalta varmaan n. 20000€ vuosien varrella, nykyäänkin ostan välillä kun työpaikka on lähellä. Ostot kuitenkin vähenemään päin.
Mä en kuitenkaan ole aikoihin avannut mitään niiden tarjouksia tai katalogeja, sen sijaan olen vitutuksesta ruvennut enemmän tutustumaan kilpailijoihin.
Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Onko Giganttiin mitään ilMaisen toimituksen koodia? Tosin ei varmaan kotiinkuljetukseen (tv) ainakaa.
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille? Kyllä kyllä. Pitäisikö niitä sitten myydä yksi kappale viiden minuutin välein, jolloin taas nopeimmat botit tai onnekkaimmat sivunpäivittäjät veisivät tuotteen ja ainoina eroina nykyiseen olisi, että sivu olisi nurin koko päivän ja "oikeat asiakkaat" pääsisivät valittamaan lisäksi siitä, miten ei ole aikaa päivystää koko päivää tarjouksen takia.Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille?
Tuo en ole robotti voisi toimia mutta muuten ison kuorman tulo yhdestä IP:sta voisi blokata aika monta yritystä.Liian tiheästi sivupyyntöjä lähettävät IP-osoitteet voisi hetkeksi estää ja lisätä "En ole robotti" -kuittauksen, kun tuote lisätään ostoskoriin. Nuo vaikeuttaisivat edes vähän skriptien ja bottien käyttöä.
Xiaomi Pocophone F1 6.18 inch 4G Phablet Global Version - $309.99 Free Shipping|GearBest.com
Xiaomi Pocophone F1 6.18 inch 4G Phablet Global Version
- GRAPHITE BLACK 6+128GB
$309.99
Shipping:
$5.55 to Finland
Voimassa viestin lähetyshetkellä vielä 3pv 12h 20min
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille? Kyllä kyllä. Pitäisikö niitä sitten myydä yksi kappale viiden minuutin välein, jolloin taas nopeimmat botit tai onnekkaimmat sivunpäivittäjät veisivät tuotteen ja ainoina eroina nykyiseen olisi, että sivu olisi nurin koko päivän ja "oikeat asiakkaat" pääsisivät valittamaan lisäksi siitä, miten ei ole aikaa päivystää koko päivää tarjouksen takia.
Ei hyvästä rajallisesta tarjouksesta tule myyjää syyttää, mainoshan sellainen vain on.
Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Verkkiksellähän on vaikka millä mitalla tarjouksia jossa tuotteita riittää koko tarjousajaksi, itse asiassa ylivoimaisesti suurin osa tarjouksista on tuollaisia. Sitten on näitä supertarjouksia jonka veroisia muista kaupoista ei juurikaan löydy ja joiden erät myydään loppuun parhaimmillaan sekunneissa. Jos haluaa saman ostokokemuksen kuin muissa
kaupoissa niin jättää vaan ne oho-tarjoukset huomioimatta, ne muut tarjoukset on yhtä hyviä tai huonoja kuin kilpailijoillakin.
Verkkiksellähän on vaikka millä mitalla tarjouksia jossa tuotteita riittää koko tarjousajaksi, itse asiassa ylivoimaisesti suurin osa tarjouksista on tuollaisia. Sitten on näitä supertarjouksia jonka veroisia muista kaupoista ei juurikaan löydy ja joiden erät myydään loppuun parhaimmillaan sekunneissa. Jos haluaa saman ostokokemuksen kuin muissa
kaupoissa niin jättää vaan ne oho-tarjoukset huomioimatta, ne muut tarjoukset on yhtä hyviä tai huonoja kuin kilpailijoillakin.
Eilen ainakin oli tällainen postattu:
En ole kokeillut.