Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Saiskohan tuohon vauhtia jos kuluttajaneuvontaan laittais kyselyä? Varmaan alkaisi olla jo aika, että jonkun toisen mallin toimittaisivat.
 
Eipä oo tännekään näkynyt. Tilaus tehty 1.1 ja nyt näyttää Tilattu, odotetaan varastoon 16 maaliskuuta 2018.

Voiko firma siirtää toimituspäivää loputtomiin vai pitääkö jossain vaiheessa ruveta antamaan vastaavaa tilalle samaan rahaan? Juu ja tiedän et näyttikset kortilla mut näyttäs kompletillle tulevan 16.2 1070 ti Strixejä
Komplett vaikuttaisi ainakin siirtelevän toimituspäiviä miten huvittaa. Itse tuli joulukuun alussa tilattua XFX:n Vega 56 ja emolevy.

Kun olivat pari kuukautta siirrelleet, kyselin kortin perään ja totesivat, ettei niitä ole tulossa ollenkaan, mutta voisivat toimittaa emolevyn jos poistan Vegan tilauksen.

Tarjosivat sentään 70€ alennusta 800€ Vega 56 Airboostista...
 
Saiskohan tuohon vauhtia jos kuluttajaneuvontaan laittais kyselyä? Varmaan alkaisi olla jo aika, että jonkun toisen mallin toimittaisivat.
Peruuta tilaus ja osta tuote, joka on saatavilla. Jos mitään ei ole myydä, niin rahat saat kyllä aivan varmasti takaisin. Tarvitse tähänkään asiaan mitään kuluttaja-asiamiestä vaivata.
 
Peruuta tilaus ja osta tuote, joka on saatavilla. Jos mitään ei ole myydä, niin rahat saat kyllä aivan varmasti takaisin. Tarvitse tähänkään asiaan mitään kuluttaja-asiamiestä vaivata.

Miksi kuluttajan pitäisi perua ihan oikeaoppisesti ostettu ja myyty tarjoustuote ja ostaa nyt 150€+ hintaan kalliimpi vastaava? Meinaatko tosiaan, että yrityksellä ei ole omaa velvollisuutteen toimittaa tuotetta? Nyt ei ole kyse edes mistään hintavirheestä vaan ihan oikeasta tarjouksesta. Eihän yrityskään voi myydä olematonta tuotetta, viivyttää toimituspäivää jatkuvasti ja lopulta vain yksipuolisesti perua toimitusta.

Joka tapauksessa pitäisi kyllä pyrkiä sopimaan se asia ihan alkuun sen yrityksen kanssa ja kysyä koska toimittavat/saako vastaavan tilalle.
 
upload_2018-2-9_11-13-37.png

"Hupsista!
Maksukanavasta paluu tapahtui odottamattomasti. Mikäli mielestänne maksoitte tilauksenne ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme esittäen tilaustunniste 1518300428.

Halutessanne voitte lähettää tilauksenne uudelleen käyttäen toista maksutapaa alta."

Pitänee jatkossa turvautua naapurin 6€ pitsaan kun Pizza Online ei toimi, valitettavasti kebula sulkee ovensa jo klo 23.
 
Viimeksi muokattu:
"Hupsista!
Maksukanavasta paluu tapahtui odottamattomasti. Mikäli mielestänne maksoitte tilauksenne ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme esittäen tilaustunniste 1518300428.

Halutessanne voitte lähettää tilauksenne uudelleen käyttäen toista maksutapaa alta."

Pitänee jatkossa turvautua naapurin 6€ pitsaan kun Pizza Online ei toimi, valitettavasti kebula sulkee ovensa jo klo 23.

Itelle tullu yhden kerran vastaava viesti silloin kun en malttanut oottaa et tilaus ja maksunvahvistus menee loppuun asti. Muuten Pizza-Online on kyllä toiminu loistavasti.
 
Viikko sitten bongasin täältä Komplettin PSU-tarjouksen ja laitoin tilaukseen, perjantaina saapui noudettavaksi. Tuotesivu oli hävinnyt melko nopeasti, mikä viittaisi hintavirheeseen. Kunnioitettavaa että kuitenkin toimittavat, kelpaa päivitellä poweria tuoreempaan.

Enpä ole muuten aiemmin törmännyt powerin mukana toimitettavaan suojapussiin. :D
 
Viikko sitten bongasin täältä Komplettin PSU-tarjouksen ja laitoin tilaukseen, perjantaina saapui noudettavaksi. Tuotesivu oli hävinnyt melko nopeasti, mikä viittaisi hintavirheeseen. Kunnioitettavaa että kuitenkin toimittavat, kelpaa päivitellä poweria tuoreempaan.

Enpä ole muuten aiemmin törmännyt powerin mukana toimitettavaan suojapussiin. :D

Musta tuntuu että toi on tahallista mainontaa mitä Komplett harrastaa. Miettikää nyt, tuota tapahtuu jatkuvasti ja vain muutamat saa aina näitä tilattua. Toimitetaan kuitenkin eli tilanneille jää hyvä mieli ja levittävät hyvää sanomaa eteenpäin. Huomattavasti kuitenkin edullisempaa kuin normaali mainonta koska noita yleensä ehtii vaan muutamat tilaamaan.
 
Tuote: Denon AVRX3400H 7.2 Surround AV Receiver and Driver heOS Dolby Vision Komtabilität, Dolby Atmos, Dtsx, WiFi, Bluetooth, Spotify Connect 4 K/60Hz 8 HDMI Inputs 7 180 W – Black
Hinta: 597€ sis postit
Kauppa: Amazon.de
Voimassa:
Linkki:
Denon AVRX3400H 7.2 Surround AV Receiver and Driver heOS Dolby Vision Komtabilität, Dolby Atmos, Dtsx, WiFi, Bluetooth, Spotify Connect 4 K/60Hz 8 HDMI Inputs 7 180 W – Black @ Amazon.de
Promokoodi:

Sama laite Suomessa. n 899€.

Kiitoksia tästä, lähti tilaukseen. Jospa tällä pari vuotta pärjää ennenkuin HDMI 2.1 yleistyy. Päätteillä en kyllä tee mitään, kun on aktiivikaiuttimet käytössä.
 
"Hupsista!
Maksukanavasta paluu tapahtui odottamattomasti. Mikäli mielestänne maksoitte tilauksenne ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme esittäen tilaustunniste 1518300428.

Halutessanne voitte lähettää tilauksenne uudelleen käyttäen toista maksutapaa alta."

Pitänee jatkossa turvautua naapurin 6€ pitsaan kun Pizza Online ei toimi, valitettavasti kebula sulkee ovensa jo klo 23.

Sori, en mä tahallani! :sori:

Enkä ihan tosissanikaan.
 
Tuote: 500GB Samsung 850 Evo 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s TLC Toggle

Hinta: 99,90e + postitus (+ mahd. alv-muutos?)


Tuote: 250GB Samsung 850 Evo 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s TLC Toggle

Hinta: 69,90e + postitus (+ mahd. alv-muutos?)


Kauppa: verkkokauppa mindfactory.de (MindStar)

Voimassa: 400 kpl ja 200 kpl erät

Linkki: Sonderangebote im MindStar


+

16GB Crucial CT16G4RFS4266 DDR4-2666 regECC DIMM CL19 Single // 99e

256GB Samsung 850 PRO 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s MLC Toggle // 89,0e

Kuinka pitkän takuun mindfactory tarjoaa samsungin 850 pro levylle?
 
Tämän ohi meno harmittaa. Jos tulee muista näitä poistoja uusien mallien tieltä niin pistäkäähän tarjousketjuun!

Itse tartuin tuohon, mukaan tuli vielä 3kk viaplayta ja samsungin langaton latausalusta kaupan päälle, joten voi todellakin puhua hyvästä tarjouksesta.
 
Näköjänsä perjantaina 16. päivä Tammiston Gigantin gaming-alueen avajaisissa 30 kpl GTX 1060 6 GB hintaan 199 euroa kappale. Onnea jonottajille. Vaikka nyt vain Asus Dualia onkin.
 
Samsung members appsin kautta puhelimesta.
Havaitsin itse pari ongelmaan, jotka korjasin. Tuossa piti siis olla suomalainen sim sisällä sekä käyttäjä, jonka maa on suomi. En edes ymmärrä mistä jenkkilä oli tullut alkuperäisen käyttäjän maaksi, joten jouduin tekemään uuden.
 
Mystisesti kolme tuntia tarjouksen huomaamisesta alkoi vanha näyttö oireilla? Kävikö tässä nyt klassinen "vanha kyllä toimii edelleen hyvin... ohops mites tuo pesäpallomaila nyt noin lipsahti!" -skenaario :think:
Ei suinkaan :D Kävi kyllä mielessä että miten voi olla mahdollista. Nyt tää taas toimii kun käytin virrat ja piuhat pois yms. Outo juttu.
Tässä kuva tilanteesta. Vasemmalla ikkuna oikeassa reunassa ja oikeassa reunassa taas vasemmassa reunassa. Alkoi tulemaan tuollaista ihme raitaa kuvaan toiseen reunaan ja värit miten sattuu.

Thor näyttö.jpg
Tää näyttö on siis fujitsu thor p23t-6, eli onhan tuo 27 tuuman 1440p ihan kiva parannus tähän :)
E: Eipä toiminut kauaa. Tuli vika takaisin :tup:
 
Hobby Hall:
PS4 VR lasit 199€
PlayStation 4 VR -virtuaalilasit
Ei taida olla montaa kappaletta ja myynnissä ilman PS4 kameraa

Lenovo 14" Full HD kone 128 SSD:llä 299€
Lenovo 320-14AST 14" kannettava 80XU001AMX

Oliko monikin ehtinyt ostaa nuo VR-lasit? Itse tilasin samantien viestin jälkeen ja sähköpostiin tuli normaali tilausvahvistus. Tilausta eikä seurantakoodia ollut eiliseen mennessä näkynyt niin otin yhteyttä Hobby Halliin. Sanottiin, että tilaus on peruutettu, koska pakkausvaiheessa oli huomattu tavaran loppuneen. Minkäänlaista ilmoitusta en ollut saanut (ei sähköpostia tai Omille Sivuille mitään mainintaa). Aspa sanoi kyllä, että pitäisi tulla automaattinen ilmoitus vastaavissa tilanteissa. Roskapostissakaan ei ollut myöskään.

Pitääpä sitten odottaa seuraavaa tarjousta :D
 
Kiitoksia, kävin hakemassa vaimon kanssa 2 korttia.

Kävin itsekin paikan päällä, mutta myöhästyin reilusti tuosta erästä. Onneksi kotiinviemisiksi löytyi kuitenkin Asus GeForce 1050 GTX Phoenix 2 GB hintaan 79 €. Olivat tosin hyllystä myös loppu ja myyjäkin kertoi, että ne kaikki meni jo. Päätin kävellä vielä kassan kautta, että mahtaisikohan siellä olla kenties näitä, sivukorvalla kun kuulin, että 1 kpl per asiakas olisi näitä ale-eriä ja muutamia trokaajia näytti olevan liikenteessä. Onnekseni siellä kassan takana pöydällä lojui 4-5 kpl näitä näytönohjaimia, siitä tuli napattua sitten yksi mukaan :)
 
Pakko kyllä sanoa että aika perseestä tuo Gigantin homma. Vähän päälle tunnin etuajassa tulin ja venailin siinä jonossa kunnes päästiin sisään ja pääsin 28:neksi, joten ajattelin että kyllä se pakkasessa jäätyminen vielä iloksi muuttuu jos näyttiksiä on 30kpl saataville mutta kun myyjälle pääsin niin kappas vaan kaikki kortit myymäläsaldosta loppuneet. Noh, kortin sain ostettua kuitenkin alehintaan mutta uutta erää saa venata enskuun 22. päivään asti kutakuinkin koneiden mukaan että jippii :D

Minkä helvetin takia tälläsissä aleissa ei rajoiteta ostomääriä yhteen kappaleeseen per asiakas? Onhan se kiva päästä siihen top30 joukkoon ja sitten kuulla että trokarit ostanu vähän enemmän niitä alekortteja niin itselle ei jää mitään käteen. Kaiken lisäksi uusi erä saapuu yli kuukauden päästä, mutta pakkohan se kuitenkin oli hyväksyä ja ostaa tuohon hintaan.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että monenko aikaan jengi jakso mennä tohon jonoon jo? Itse kun ennen ysiä tulin niin oli aika jono jo kasautunut siihen. Ja sitten vielä että saiko myös ne jannut tilattua noita kortteja joilla oli yli 30:n se vuoronumero vai rajottiko Gigantti sitäkin?

Ei tää nyt maailmaa kaada mutta vähän jäi p:n maku suuhun tähän touhuun kun tunti tuli käytettyä tuossa jääkalikkana jonottaessa ja sitten ei edes korttia saa palkinnoksi :(
 
Pakko kyllä sanoa että aika perseestä tuo Gigantin homma. Vähän päälle tunnin etuajassa tulin ja venailin siinä jonossa kunnes päästiin sisään ja pääsin 28:neksi, joten ajattelin että kyllä se pakkasessa jäätyminen vielä iloksi muuttuu jos näyttiksiä on 30kpl saataville mutta kun myyjälle pääsin niin kappas vaan kaikki kortit myymäläsaldosta loppuneet. Noh, kortin sain ostettua kuitenkin alehintaan mutta uutta erää saa venata enskuun 22. päivään asti kutakuinkin koneiden mukaan että jippii :D

Minkä helvetin takia tälläsissä aleissa ei rajoiteta ostomääriä yhteen kappaleeseen per asiakas? Onhan se kiva päästä siihen top30 joukkoon ja sitten kuulla että trokarit ostanu vähän enemmän niitä alekortteja niin itselle ei jää mitään käteen. Kaiken lisäksi uusi erä saapuu yli kuukauden päästä, mutta pakkohan se kuitenkin oli hyväksyä ja ostaa tuohon hintaan.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että monenko aikaan jengi jakso mennä tohon jonoon jo? Itse kun ennen ysiä tulin niin oli aika jono jo kasautunut siihen. Ja sitten vielä että saiko myös ne jannut tilattua noita kortteja joilla oli yli 30:n se vuoronumero vai rajottiko Gigantti sitäkin?

Ei tää nyt maailmaa kaada mutta vähän jäi p:n maku suuhun tähän touhuun kun tunti tuli käytettyä tuossa jääkalikkana jonottaessa ja sitten ei edes korttia saa palkinnoksi :(
Jos itse olisin yrittäjä niin tuskin rajoittaisin. Yrityksen tavoite tehdä voittoa = myydä mahdollisimman paljon. Mitä sitä omaa tiliään rajoittamaan. Asiakas tyytyväisyys toki mutta asiakkaita ne tukkuostajatkin ovat.
 
Jos itse olisin yrittäjä niin tuskin rajoittaisin. Yrityksen tavoite tehdä voittoa = myydä mahdollisimman paljon. Mitä sitä omaa tiliään rajoittamaan. Asiakas tyytyväisyys toki mutta asiakkaita ne tukkuostajatkin ovat.

Lähinnäkin sitä meinaan että kun siellä myyjät näki tuntia aikasemmin että miten paljon jengiä saapunut että kyllä ne kortit ja muut hyvät tarjoukset menee niin kyllä se paljon reilumpaa kaikille jonottajille on että ne ketkä saapunut vuorollaan niin saa mahdollisuuden ostaa sen tuotteen mitä hakeekin. Kyllä kummasti Verkkis, ynm. osaa rajottaa aletuotteet 1kpl per asiakas vaikka ei mitään takuuta siitä että kukaan edes ostaisi mitään. Kivijalkamyymälässä mielestäni voisi hieman järkeä käyttää tämän suhteen. Kyllä ainakin itse tämän kokemuksen perusteella ostan mieluummin muualta jos vaan mahdollista. Onhan se tosin itse ainakin pidemmän aikaa tiedetty että Gigantti ei aspan ja asiakastyytyväisyyden suhteen kyllä todellakaan mikään hyvä liike ole.
 
Jos itse olisin yrittäjä niin tuskin rajoittaisin. Yrityksen tavoite tehdä voittoa = myydä mahdollisimman paljon. Mitä sitä omaa tiliään rajoittamaan. Asiakas tyytyväisyys toki mutta asiakkaita ne tukkuostajatkin ovat.

Meinaatko ettei tuo 30kpl erä mene kaupaksi vaikka olisi rajoitteet? Itse näkisin, että se 30 tyytyväistä asiakasta on parempi kuin 10 tyytyväistä trokaria ja 20 pettynyttä muuta. Ne trokarit varmasti hakevat muutenkin vain trokattavat tuotteet mutta nuo 20 voisivat ostaa tyytyväisinä muutakin.

En vain yksinkertaisesti näe miten se 30 tuotteen myyminen 3kpl/hlö on tuottavampaa kuin 1kpl/hlö, kun varmaa on että kaikki menevät kaupaksi. (Viimeistään siinä vaiheessa, kun trokarit käyvät viidesti kassan kautta.)
 
Meinaatko ettei tuo 30kpl erä mene kaupaksi vaikka olisi rajoitteet? Itse näkisin, että se 30 tyytyväistä asiakasta on parempi kuin 10 tyytyväistä trokaria ja 20 pettynyttä muuta. Ne trokarit varmasti hakevat muutenkin vain trokattavat tuotteet mutta nuo 20 voisivat ostaa tyytyväisinä muutakin.

En vain yksinkertaisesti näe miten se 30 tuotteen myyminen 3kpl/hlö on tuottavampaa kuin 1kpl/hlö, kun varmaa on että kaikki menevät kaupaksi. (Viimeistään siinä vaiheessa, kun trokarit käyvät viidesti kassan kautta.)
En nyt tarkoittanut etteikö tuossa olisi voinut toimia toisin. Kaikki tekee bisnestä tyylillään ja enemmän vaikutusta on valittaa suoraan myyjälle eikä täällä :)
 
Eiköhän Gigantin myyjillä ole muutakin mietittävää vuoron alkaessa kuin mielipahan rajoittaminen ja saatavuuden maksimoiminen.

Tai siis ylipäätään, ei ne liikkeen myyjät voi tuolle mitään jos ei korporaatio ole ohjeistanut toisin.
 
Mainos taisi olla "rajoitettu 30kpl erä", eli jos oli jo kaikki myyty kun oman vuorosi sait, mutta sait kuitenkin varattua kortin myöhemmäksi, sanoisin että muillakin oli mahdollisuus, siinä jonossa ainakin.

Mielestäni Gigantti on ollut varsin reilu noiden suhteen, että jos tarjouserä on jo ehtinyt loppumaan, niin pystyy varaamaan itselleen samaan hintaan myöhemmin toimitettavaksi/haettavaksi. Olen näin tehnyt pariin kertaan ainakin. Toki tässä vaikuttaa se, onko tuotetta ylipäätään tulossa lisää. Mielestäni kuitenkaan kovin moni muu firma ei tuollaista mahdollisuutta anna, vaan myydään eioota/normaalihintaan heti kun erä on loppunut.

Toki tässä jos ei ole rajoitettu yhteen kappaleeseen noin rajoitettua erää, niin on Gigantillakin peiliin katsomista, menikö se nyt ihan oikein.
 
Jos itse olisin yrittäjä niin tuskin rajoittaisin. Yrityksen tavoite tehdä voittoa = myydä mahdollisimman paljon. Mitä sitä omaa tiliään rajoittamaan. Asiakas tyytyväisyys toki mutta asiakkaita ne tukkuostajatkin ovat.
Sisäänheittotuote
Saa olla tyhmä kauppias jos sisäänheittotuotteelle, missä on erittäin rajoitettu saatavuus, ei laita ostorajoituksia.
 
Pakko kyllä sanoa että aika perseestä tuo Gigantin homma. Vähän päälle tunnin etuajassa tulin ja venailin siinä jonossa kunnes päästiin sisään ja pääsin 28:neksi, joten ajattelin että kyllä se pakkasessa jäätyminen vielä iloksi muuttuu jos näyttiksiä on 30kpl saataville mutta kun myyjälle pääsin niin kappas vaan kaikki kortit myymäläsaldosta loppuneet. Noh, kortin sain ostettua kuitenkin alehintaan mutta uutta erää saa venata enskuun 22. päivään asti kutakuinkin koneiden mukaan että jippii :D

Minkä helvetin takia tälläsissä aleissa ei rajoiteta ostomääriä yhteen kappaleeseen per asiakas? Onhan se kiva päästä siihen top30 joukkoon ja sitten kuulla että trokarit ostanu vähän enemmän niitä alekortteja niin itselle ei jää mitään käteen. Kaiken lisäksi uusi erä saapuu yli kuukauden päästä, mutta pakkohan se kuitenkin oli hyväksyä ja ostaa tuohon hintaan.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että monenko aikaan jengi jakso mennä tohon jonoon jo? Itse kun ennen ysiä tulin niin oli aika jono jo kasautunut siihen. Ja sitten vielä että saiko myös ne jannut tilattua noita kortteja joilla oli yli 30:n se vuoronumero vai rajottiko Gigantti sitäkin?

Ei tää nyt maailmaa kaada mutta vähän jäi p:n maku suuhun tähän touhuun kun tunti tuli käytettyä tuossa jääkalikkana jonottaessa ja sitten ei edes korttia saa palkinnoksi :(


Yksi per asiakas oli tuotteita, en tiedä miksi et saanut korttia heti mukaan jos olit 28 jonossa.

Itse tulin paikalle n.8.20 ja olimme jonossa 14. ja 15.
 

Välillä mietin itsekin mistä tässäkin ketjussa pitäisi keskustella, kun aina näyttää löytyvän joku, joka ei tykkää siitä, että keskustelufoorumilla keskustellaan. Tämähän jopa liittyy asiaan, kun keskustellaan hyvästä tarjouksesta eikä tällä kertaa esimerkiksi hintavirheistä tai puhelimien spekseistä.

Mainos taisi olla "rajoitettu 30kpl erä", eli jos oli jo kaikki myyty kun oman vuorosi sait, mutta sait kuitenkin varattua kortin myöhemmäksi, sanoisin että muillakin oli mahdollisuus, siinä jonossa ainakin.

Mielestäni Gigantti on ollut varsin reilu noiden suhteen, että jos tarjouserä on jo ehtinyt loppumaan, niin pystyy varaamaan itselleen samaan hintaan myöhemmin toimitettavaksi/haettavaksi. Olen näin tehnyt pariin kertaan ainakin. Toki tässä vaikuttaa se, onko tuotetta ylipäätään tulossa lisää. Mielestäni kuitenkaan kovin moni muu firma ei tuollaista mahdollisuutta anna, vaan myydään eioota/normaalihintaan heti kun erä on loppunut.

Toki tässä jos ei ole rajoitettu yhteen kappaleeseen noin rajoitettua erää, niin on Gigantillakin peiliin katsomista, menikö se nyt ihan oikein.

Tämä on toki totta. 99% firmoista myisi tuon 30kpl erän 1kpl/asiakas ja sen jälkeen myisi suoraan ei-oota. Mikään ei velvoita myymään tuon erän jälkeen ylimääräisiä, että siinä mielessä toki saisi olla vain tyytyväinen että sai näyttiksen nykytilanteessa lähes puoleen hintaan. (Ja toki mikään ei velvoita myymälää myymään 1kpl/asiakas mutta tällaisissa tarjouksissa se on aikalailla perusoletus ja fiksuin toimintatapa. Kuitenkin erikoinen ratkaisu laittaa liike ilmeisesti boikottiin vaikka sai loppuunmyydyn sisäänheittotuotteen tilattua.)
 
Viimeksi muokattu:
Ei porukka tajua vaikka kissan kokoisilla kirjaimilla pyydettäisiin harkitsemaan

Tuo johtuu aina siitä, että kopioidaan suoraan jostain huomaamatta, että myös tekstin muotoilu kopioituu. Sitä ei myöskään huomaa helposti, jos valkoinen teema on käytössä ja vain tekstin musta väri kopioituu.

Ts. ei kannata pahemmin hermostua tuosta, ja olisikin tietty mukavampaa, jos foorumi osaisi olla välittämättä tekstin muotoilusta copy-pasteissa, koska juuri koskaan muotoilun kopiointi ei ole tarkoituksellista. Itse yleensä osaan kiinnittää huomiota ja kierrätän muotoillut tekstit notepadin kautta.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 114
Viestejä
4 502 390
Jäsenet
74 329
Uusin jäsen
Bopperhopper

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom