Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänne ainakin tuli.Kysellään taas onko porukka saanut vielä Elisan tarjoamia 40€ S-ryhmän lahjakortteja? Eli niitä, joita tarjottiin ennen Black Fridayta 11€ liittymien mukana.
Kysellään taas onko porukka saanut vielä Elisan tarjoamia 40€ S-ryhmän lahjakortteja? Eli niitä, joita tarjottiin ennen Black Fridayta 11€ liittymien mukana.
Kysellään taas onko porukka saanut vielä Elisan tarjoamia 40€ S-ryhmän lahjakortteja? Eli niitä, joita tarjottiin ennen Black Fridayta 11€ liittymien mukana.
Itse itselleni vastaten, Sonyn vastamelukuulokkeiden hinta laskenut hieman viimeviikonlopulta. Nyt siis 199€
Onpa kumma. Minulla tulee 199 € kummastakin linkistä. Gigantin etusivulla on linkki viikkotarjouksiin, josta nuo luurit löytyvät 199 hinnalla. Kokeilteko sitä kautta?329e näyttää minulle gigantin sivuilla kumpikin linkki.
Onpa kumma. Minulla tulee 199 € kummastakin linkistä. Gigantin etusivulla on linkki viikkotarjouksiin, josta nuo luurit löytyvät 199 hinnalla. Kokeilteko sitä kautta?
Niinpä näkyykin. Kiitos. En hoksannut tarkistaa sampanja version hintaa.No nyt mustat näkyy 199e hintaan. Samppanjaa en löytänyt viikkotarjouksista ja hinta on edelleen 329e.
Edit: Joskus ennenkin ollut samanlaisia ongelmia noiden hintojen kanssa. Koitin toista selaintakin.
En oo itse saanu, kahdelle liittymälle vielä tilasin prkl
Ilmanen 5e cdon, itse ei tarvetta
xY46E4x
Oliko jossain tieto koska tuo cdonin 5e-koodi vanhenee?
Tämä koskee sitten vain yli 20 euron tilauksia.Ilmanen 5e cdon, itse ei tarvetta
xY46E4xg
Tuote: MSI B350I PRO AC -emolevy
Hinta: ~68 euroa
Kauppa: SystemaStore jaMultitronic
Voimassa: Todennäköisesti "legendaarinen" hinnoitteluvirhe, joten YMMV
Linkki: MSI B350I PRO AC jaMSI MB B350I PRO AC Socket AM4
eli markkinoiden halvin Mini-ITX-emolevy AM4-kantaan, jos tuohon hintaan saa.
EDIT: Toinen kauppa nosti hinnan
Multitronicista ehtisin tilata tuolla virheellisellä hinnalla ja eilen oli merkattu paketti lähetetyksi. Systemastoresta ei tainnut lähteä yhtään emolevyä tuohon hintaan?
Onkos joku näitä saanut Gigantista? Oma tilaus tuli tehtyä 15.1. ja on siitä lähtien roikkunut "keräilyssä" tilassa ilman mitään lisätietoa.Gigantissa saatavilla edeltäjänsä malli G900 Chaos Spectrum 89 Eurolla
Logitech G900 Chaos Spectrum pelihiiri (musta) - Pelihiiret
Piti pistää tilaukseen kun on tullu kateltua noita jo hetken aikaan.
Minä sain tuohon tarjoushintaan, kun kävin tuona viikonloppuna paikallisesta Gigantista hakemassa viimeisen kappaleen hyllystä.Onkos joku näitä saanut Gigantista? Oma tilaus tuli tehtyä 15.1. ja on siitä lähtien roikkunut "keräilyssä" tilassa ilman mitään lisätietoa.
Itsellekin tuli tuo Plexin mainos ja siinä on todella harhaanjohtava otsikko. Tuon Plex Passin hommaaminen itsessään ei tuo maagisesti Plexiin mitään tv-kanavia joista olympialaisia voi katsoa ilmaiseksi vaan tarvitset edelleen digi-tv sovittimen plex-serveriin/tietokoneeseen, jolla näkee sitten ihan samat kanavat mitä antenni- tai kaapeliverkossasi ennestäänkin näkyy. Saat vaan striimattua ne langattomasti eri laitteisiin oli sitten kotona tai ei, sekä nauhoitettua niitä. Normaalisti tuo kuukausimaksu on 4,99€.Watch the Olympics Without Cable For Free | Plex
Ei varsinainen rautatarjous, mutta tuosta saa 30 päivän Plex passin ilmaiseksi. Tilaus jatkuu automaattisesti tuon 30 päivän jälkeen. Pitää lisätä maksukortti/paypal tili, jotta pystyy hyödyntämään kokeilujakson.
"Trail period ends Saturday, March 3rd 2018, 8:58:50 am. A payment method is required upfront, you will not be charged until the date shown above."
Juuri näin.Itsellekin tuli tuo Plexin mainos ja siinä on todella harhaanjohtava otsikko. Tuon Plex Passin hommaaminen itsessään ei tuo maagisesti Plexiin mitään tv-kanavia joista olympialaisia voi katsoa ilmaiseksi vaan tarvitset edelleen digi-tv sovittimen plex-serveriin/tietokoneeseen, jolla näkee sitten ihan samat kanavat mitä antenni- tai kaapeliverkossasi ennestäänkin näkyy. Saat vaan striimattua ne langattomasti eri laitteisiin oli sitten kotona tai ei, sekä nauhoitettua niitä. Normaalisti tuo kuukausimaksu on 4,99€.
Saiko kukaan tästä tarjouksesta vääriä kuulokkeita? Mulle tuli CDON:lta tuo vanha malli HP OMEN Headset with SteelSeries eikä noita HP Omen 800Tuote: HP Omen Gaming Mouse (Rival 300)
Hinta:19.90€
Kauppa: Cdon
Voimassa:
Linkki: HP Omen Gaming Mouse
Promokoodi:
Tuote: HP Omen 800 Gaming Headset
Hinta: 17.90€
Kauppa: Cdon
Voimassa:
Linkki: HP Omen 800 Gaming Headset
Promokoodi:
Jeps, sama tuli tänne. Jotenkin luulen ettei noita Omen 800 -headsettejä ollut olemassakaan.Saiko kukaan tästä tarjouksesta vääriä kuulokkeita? Mulle tuli CDON:lta tuo vanha malli HP OMEN Headset with SteelSeries eikä noita HP Omen 800
Saiko kukaan tästä tarjouksesta vääriä kuulokkeita? Mulle tuli CDON:lta tuo vanha malli HP OMEN Headset with SteelSeries eikä noita HP Omen 800
Jep tänne tuli kanssa. Ehdin avata ennen kuin huomasin.
en ihmettelisi, jos prosessi on hidas ja tönkkö.
Tai jos sitä ei saa ollenkaan edes käyntiin koska CDONin aspa ei ole tainnut viime aikoina pahemmin vastailla, kuluttajansuoja-porukoillekaan.
Tuote: Kaikenlaista ATK-sälää headseteista emolevyihin, näytönohjaimiin, pelituoleihin, kannettaviin jne
Hinta: Vaihtelee, alennukset listahinnoista n. 10%-40% halvemmalla, osasta lisäksi cashback
Kauppa: Jimm's @ Assembly Winter 2018 <-- nämä siis VAIN paikan päältä!
Voimassa: tämä viikonloppu eli 2.2.-4.2., tuotteita rajoitetusti
Linkki: Assembly Winter 2018 - Jimms.fi
Promokoodi: Ei ole
HUOM! Kaikkien tästä viestistä tykänneiden kesken arvon KAKSI (2) ilmaista koko viikonlopun ranneketta sekä KOLME (3) ilmaista päivälippua kyseiseen tapahtumaan - ilman päivälippua tai ranneketta ET voi hyödyntää näitä tarjouksia. Laita tykkäyksen lisäksi vielä yksityisviesti, siltä varalta että kaikki tykkääjät eivät halua osallistua arvontaan.. Kiitos!
Arvonta päättyy tänään torstaina klo 23:59, ilmoittelen tämän jälkeen pikimmiten voittajille henkilökohtaisesti yksityisviestillä. Assembly, Jimm's, IO-Tech tai ylipäätään kukaan muu kuin allekirjoittanut ei ole osallisena tässä hulvattoman hauskassa tykkäysleikissä.
Sijainti: Helsingin Messukeskus
Assembly-discord: https://discord.gg/ChPbNF
Kiitän^ Arvonta on nyt suoritettu; assykeiju (150kg) arpoi seuraavat onnekkaat voittajat:
Koko viikonlopun huvittelurannekkeet:
iNdo
Fightinglove
Päiväliput:
villle
@Antura (<--- jotain häikkää tässä linkkauksessa.. toivottavasti yksäri tavoittaa jossei tägäys onnistunut?)
Lierdex
SuperPete
Onnea voittajille! Laittelen tässä infoa yksäreillä kullekin, niin pääsette halutessanne jo huomenna mestoille heti kun ovet aukeavat.
Edit: Yksärit on nyt laiteltu! Tervetuloa Partyille!
Onkos joku näitä saanut Gigantista? Oma tilaus tuli tehtyä 15.1. ja on siitä lähtien roikkunut "keräilyssä" tilassa ilman mitään lisätietoa.
Tuleekohan assemblyn jälkeen jimmsiltä niistä siellä käytetyistä laitteista tarjouksia kuten ennen ollut? Aikoinaan oman Eizon näytönkin niin ostin.
Sitäpä pahoin pelkäsin, pitää yrittää nostaa meteli asiakaspalvelun kanssa kun ei noita pääkaupunkiseudulla ole missään hyllyssäkään että vois yrittää hakea tarjoushintaan.Samanlaista pikavipippi touhua kikantilta,kun noiden joulukuun muistien kanssa.Oottelen puolitoistakuukautta ja tilaus perutaan ja vastaavaa (kalliimpaa) ei anneta tilalle.
Ite kerkesin napata tuon Fractal Design Edison M 750W PSU @ 35e. Katotaan tuleeko perille...Pitää onneaan koittaa ja laitoin tilaten tuon Komplettin Dark Pro 3sen
Ite kerkesin napata tuon Fractal Design Edison M 750W PSU @ 35e. Katotaan tuleeko perille...
Sama täällä, saapa nähdä mitä käy.
Varattu (varastossa) on tän hetken status.
Laita linkkiä.Epäilen ettei tarvi tosta emosta mitään.Be Quietin jäähyyn saa vielä AM4 kiinnikkeet ilmaiseksi maaliskuun loppuun asti. En tiiä pitääkö olla AM4 emosta jotain todistusta.