Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
laittomia avaimia!
Eikös noi OEM-avaimet ole enemmänkin harmaata aluetta? Eli käyttötarkoituksesta riippuen enemmän tai vähemmän laillisia, mutta tuskin nyt kannattaa kovin huonoa omaatuntoa potea tuollaisen käytöstä. Eikä yleensä kyse kai siitä ole, että noita avaimia olisi jostain "varastettu", vaan ihan quasi-laillisesti hankittu ja pistetty myyntiin...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
On täysin laillista myydä oem avaimia eteenpäin ja hintalattia riippuu siitä millä hinnoilla microsoft laittaa ne koodit jakoon. Microsoft ei myöskään yritä tehdä elämää hankalaksi estämällä niiden käyttöä.
Muutenkin on vähän merkit sellaiset, ettei Microsoftille ole enää niin tärkeää kerätä rahaa Windowsin lisenseillä, vaan mielellään jakavat sitä käytännössä ilmaiseksi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 222
laittomia avaimia!
Näistä voi jatkaa tuolla keskustelua, parin viikon välein aina pientä kiistelyä asian suhteen, eli omantunnon mukaan jokainen tehköön...
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 611
Mää valittamassa aidoista rehellisistä windows-lisensseistä ja samaan aikaan kiertämässä kaikki helvetin maksumuurit ja maarajoitukset sekä hyödyntäen kaikki kikkavitoset vpn:illä sun muilla epärehellisillä keinoilla :cool::sdarra:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Onko porukka jo saanut niitä Asus blue cavesta lupailtuja cashbäkkejä vai pitääkö tässä ottaa yhteyttä juristiin rahojensa saamiseksi.
Keskiyön nurkilla tuli viesti että hakemus hyväksytty. Maksu tapahtuu tosiaan seuraavan 90 päivän sisällä.

Eikö tuossa mene äkkiä cashback ja enemmänkin rahaa juristin maksuihin? Vai onko sulla joku kiinteä kuukausitaksa jolla saa palvelua niin paljon kuin lystää?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 473
Keskiyön nurkilla tuli viesti että hakemus hyväksytty. Maksu tapahtuu tosiaan seuraavan 90 päivän sisällä.

Eikö tuossa mene äkkiä cashback ja enemmänkin rahaa juristin maksuihin? Vai onko sulla joku kiinteä kuukausitaksa jolla saa palvelua niin paljon kuin lystää?
Onhan sellanen kuukausitaksalla toimiva juristipalvelu ihan järkevää ottaa nykyisin jo senkin takia, kun vähintään kerran kuussa tulee joku nollalla eurolla sulle kotiin toimitettuna kolmensadan euron eletroniigavehjes -hintavirhe, joka on vain pakko saada omilla moraaliarvoilla käytettyä hyväksi, tai muuten!
 
  • Tykkää
Reactions: Rn7
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
Observer 1080p autokamera on kyllä ihan kuraa. tai sitten mulla on jotain vikaa tässä laitteessa.
kuva on aivan älyttömän rakeinen 1080p tarkkuudella. Ei mitään toivoa että sais rekkareista tai tienviittojen teksteistä selvää.
HDR tila oli näissä päällä, pitää kokeilla vielä ilman. mutta ei todellakaan sitä laatua mitä parin youtube videon perusteella voisi olettaa.

Videotallennuksien väliin jää satunnaisesti hetkiä jotka ei tallennu mihinkään, reitiltä puuttuu muutamia satoja metrejä.
Videofiletkin on erikoisia . Oon asettanut 3min file-kooksi. tulee 1m50s. 10s , 15s , 1m14s jne, käytännössä ihan sattunnaisen mittaisia pätkiä.

Aamulla lähdettäessä ensimmäiset viedeot tallentui 1.5.2017 01:00 päivä ja aika stampillä, vaikka päiväyksen ja kellon asetttanut oikein. myöhemmät
videot korjaantui oikealle päivälle mutta kellonaika on edelleen väärä, näyttää klo 13:50 eteenpäin. videot on kuvattu vähää vaille 8:00

muistikorttina kinstonin 32gb uhs-i, joten tuskin on kortista kiinni nämä ongelmat..

jälleen ties monennenko kerran täytynee todeta että halvalla ei saa ku p***aa, milloinhan sitä oppii...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
286
Observer 1080p autokamera on kyllä ihan kuraa. tai sitten mulla on jotain vikaa tässä laitteessa.
kuva on aivan älyttömän rakeinen 1080p tarkkuudella. Ei mitään toivoa että sais rekkareista tai tienviittojen teksteistä selvää.
HDR tila oli näissä päällä, pitää kokeilla vielä ilman. mutta ei todellakaan sitä laatua mitä parin youtube videon perusteella voisi olettaa.

Videotallennuksien väliin jää satunnaisesti hetkiä jotka ei tallennu mihinkään, reitiltä puuttuu muutamia satoja metrejä.
Videofiletkin on erikoisia . Oon asettanut 3min file-kooksi. tulee 1m50s. 10s , 15s , 1m14s jne, käytännössä ihan sattunnaisen mittaisia pätkiä.

Aamulla lähdettäessä ensimmäiset viedeot tallentui 1.5.2017 01:00 päivä ja aika stampillä, vaikka päiväyksen ja kellon asetttanut oikein. myöhemmät
videot korjaantui oikealle päivälle mutta kellonaika on edelleen väärä, näyttää klo 13:50 eteenpäin. videot on kuvattu vähää vaille 8:00

muistikorttina kinstonin 32gb uhs-i, joten tuskin on kortista kiinni nämä ongelmat..

jälleen ties monennenko kerran täytynee todeta että halvalla ei saa ku p***aa, milloinhan sitä oppii...
Sulla taitaa olla vikaa siinä laitteessa. Pystyn ainakin omastani lukemaan edessä olevan auton kilvet. Katuviittoihin en ole edes perehtynyt, mutta en tuolta odottanutkaan mitään 4k-kameroista tuttua kuvanlaatua. Ihan hyvä laite hintaisekseen.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
453
Sulla taitaa olla vikaa siinä laitteessa. Pystyn ainakin omastani lukemaan edessä olevan auton kilvet. Katuviittoihin en ole edes perehtynyt, mutta en tuolta odottanutkaan mitään 4k-kameroista tuttua kuvanlaatua. Ihan hyvä laite hintaisekseen.
Siis onko tuo se Cittarin tarjouskamera?
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 653
@Mrmister Otithan sen tarran siitä kameran linssistä irti? :p

Joo, Cittarin kamera kyseessä joo ja itse oon ihan tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen, testimielessä tuli ostettua. Itsellä myöskään ei se kello pysy ajassa, mutta ei oikeastaan mua se juuri vaivaa. Tässä oman kameran testausta pimeässä autokameraketjusta, päivällä kuva on kyllä aivan erionmaista laatua:

 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
Joo onhan kahvi käyttökelpoista vanhempanakin, mutta selvästi parempaa tuoreena. Ja esim. lidlin tai rainbown ihan ok pavut on tuota hintaluokkaa normaalistikin.
On se toki käyttökelpoista pitempäänkin niinku moni muukin tuote. Tuohan oli ihan perusalennus päiväyksen ylittäneestä tuotteesta. Mietin lähinnä, että oliko tuo postaus joku vitsi. Tuollahan on pilvin pimein parempia tarjouksia koko ajan. Maraboun suklaalevyjäkin sais eurolla 2kpl. Ei taida olla kuitenkaan laadukkaan tarjousketjun kamaa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Jep. Näissä fiksuruoka, matsmart ym. palveluissa vedetään ns. linssiin aika lahjakkaasti kun tekee pienehköä vertailua vaikkapa Prisman hintoihin niin moni tuote on -30, -50% ja alennettu hinta suuriinpiirtein sama kuin Prisman normaalihinta.
Ei sieltä niitä ole pakko ostaa. Mutta sitten kun saa esim, Pauligin Cold Brew -kahvia hintaan 10c / pullo (kaupassa 2,29 tms), niin onhan tuossa jo "päiväystuotteenkin" hinta kohdillaan.
Vastaavia sieltä kannattaa bongata, ei noita mitä muutenkin on halpoja...
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Amazonista tilaillut papukahvia, ei tarvi kauppaan mennä jonottelemaan, ja kohtuuhintaan tuodaan erikoisetkin kotiovelle ilmaisilla posteilla
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Kahvin mausta yhtään välittävät ymmärtää kiertää kaukaa.
Itse olen pitänyt Löfsbergin (joitain) kahveja ihan hyvinä. Mikä on mielestäsi hyvä kahvipapu? Ihan mielenkiinnosta voisi jostain hakea ja testata, jos on olemassa jotain überpapuja. Ja siis ihan vilpittömästi kysyn.

Amazonista tilaillut papukahvia, ei tarvi kauppaan mennä jonottelemaan, ja kohtuuhintaan tuodaan erikoisetkin kotiovelle ilmaisilla posteilla
Sama kyssäri sulle kans.
 
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
155
Yllätyin kyllä positiivisesti Gigantin tarjousnäppäimistöstä...



Omistin aiemmin Sampsankin hehkuttaman Deltaco Gaming GAM-024:n, joka maksoi 9,90 (vai 11,90) aikoinaan, mutta kyllä tämä NOS on kaikin puolin parempi... Näppäimissä on parempi tuntuma, ne tuntuisivat olevan kovempaa muovia eivätkä ehkä parin kuukauden päästä "sula käsiin" kuten Deltacolla kävi, rakenne on tanakampi muutenkin, näppäinääni on miehekäs ja tässä on bonuksena yksinkertainen LED-taustavalaistus. Anti-ghosting tässä ei ole välttämättä parasta A-luokkaa, mutta riittävä mun tarpeisiin ja parempi kuin monilla muilla halvoilla "peli"-näppäimistöillä.

Eli what can I say, loistava valinta tähän hintaan!?

Jos hajoaa vähän ajan käytön jälkeen, niin vedetään sitten sanoja takaisin, mutta eipähän ole kallis tuote...


PS. Scroll lock -valo ei mulla toimi. Eipä paljon haittaa...
Hain omani tänään. Näppäimistön tuntuma on todella huono ja heppoinen. Menee minulla vaihtoon. Roccat näppis gigantissa 22,9€ (norm. 65€) hintaan menee tilaukseen.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Millaisia paahtopäiväyksiä vs. toimitusaika on tullut?
Lokakuun lopussa näytti schwiizer olevan paahdettu, tilasinkohan joululuun alussa.
Amazonissa tomitus riippuu vähä tuotteista, joa heti varastossa ja heidän itse hoitamia tuotteita, yleensä viikon noin ollut toimitus.
Jacobsis ja lavazzasta en löytä y paahtopäivää mutta parastaennen aika pitkälle 22 vuoteen.
 
Liittynyt
13.12.2020
Viestejä
415
Lokakuun lopussa näytti schwiizer olevan paahdettu, tilasinkohan joululuun alussa.
Amazonissa tomitus riippuu vähä tuotteista, joa heti varastossa ja heidän itse hoitamia tuotteita, yleensä viikon noin ollut toimitus.
Jacobsis ja lavazzasta en löytä y paahtopäivää mutta parastaennen aika pitkälle 22 vuoteen.
Eli suunnilleen samaa kuin täällä markettipavuilla.

HasBeenistä joskus paljonkin tilanneena, niin tuore on aina tuore.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Itse olen pitänyt Löfsbergin (joitain) kahveja ihan hyvinä. Mikä on mielestäsi hyvä kahvipapu? Ihan mielenkiinnosta voisi jostain hakea ja testata, jos on olemassa jotain überpapuja. Ja siis ihan vilpittömästi kysyn.
Sama kyssäri sulle kans.
En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 266
Itse olen pitänyt Löfsbergin (joitain) kahveja ihan hyvinä. Mikä on mielestäsi hyvä kahvipapu? Ihan mielenkiinnosta voisi jostain hakea ja testata, jos on olemassa jotain überpapuja. Ja siis ihan vilpittömästi kysyn.
En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.
Juuri näin. Löfsbergissä kahvimerkkinä ei varmasti mitään vikaa ole (vaikka itse en ole heiltä vielä hyvää sekoitusta maistanut) mutta paahtopäivä on tuossa jotain tautisen vanhaa. Itse on tullut ostettua Kaffa Roasteryn tuotteita, pidän niiden makumaailmasta.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
En vastaa heidän puolesta mutta itse jättäisin nuo kauppaan merkistä riippumatta paahtopäivän takia. Ne ovat vuosi sitten paahdettu ja kahvi ei parane iän kanssa.
Juuri näin. Löfsbergissä kahvimerkkinä ei varmasti mitään vikaa ole (vaikka itse en ole heiltä vielä hyvää sekoitusta maistanut) mutta paahtopäivä on tuossa jotain tautisen vanhaa. Itse on tullut ostettua Kaffa Roasteryn tuotteita, pidän niiden makumaailmasta.
Kai sitä sitten itsellä ei ole niin hienostuneet makuhermot, kun ostin joskus aiemmin ison erän noita vanhaksi meneviä papuja ja join niitä erittäin tyytyväisenä 6-12 kk.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 266
Kai sitä sitten itsellä ei ole niin hienostuneet makuhermot, kun ostin joskus aiemmin ison erän noita vanhaksi meneviä papuja ja join niitä erittäin tyytyväisenä 6-12 kk.
Siinä tapauksessa kannattaa tarrata tarjoukseen ja ostaa halpaa kahvia. :kahvi:
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
443
Tuli kanssa viesti:
Unfortunately, the product Galaxy A51 5G that you have ordered is out of stock and discontinued. Sadly, this means that we will not be able to deliver the product to you. We are very sorry for this.
ja 50e lahjakortti.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
Hain omani tänään. Näppäimistön tuntuma on todella huono ja heppoinen. Menee minulla vaihtoon. Roccat näppis gigantissa 22,9€ (norm. 65€) hintaan menee tilaukseen.
Roccatia tuli testattua, enkä tykännyt, koska näppäimet oli hieman liian pienet ja vasemman laidan extranappulat häiritsivät pelaamista sillä tyylillä mihin olen tottunut (eli vasen käsi kurottaa lounaasta käsin, eikä suoraan alhaalta päin).

Makuasia ja yleiskäyttöön olisi ollut ihan jees näppäimistö, mutta pelaaminen jotenkin tökki mun kohdalla. Tällainen mahdollisimman normaalin näköinen ja -kokoinen näppäimistö on se mikä mulle parhaiten soveltuu. Tällaista PC-näppäimistöä olen näpytellyt kohta 31 vuotta kotona ja koulussa pidempäänkin, enkä aio tyyliä vaihtaa.. ;)

Ja tosiaan Sampsa Kurri kehui aiemmin Deltacon halpaa rimpulanäppäimistöä, joka mielestäni on kaikin puolin huonompi kuin tämä NOS...

Kympillä ei toki aivan täysin priimaa voi saada mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.05.2020
Viestejä
155
Roccatia tuli testattua, enkä tykännyt, koska näppäimet oli hieman liian pienet ja vasemman laidan extranappulat häiritsivät pelaamista sillä tyylillä mihin olen tottunut (eli vasen käsi kurottaa lounaasta käsin, eikä suoraan alhaalta päin).

Makuasia ja yleiskäyttöön olisi ollut ihan jees näppäimistö, mutta pelaaminen jotenkin tökki mun kohdalla. Tällainen mahdollisimman normaalin näköinen ja -kokoinen näppäimistö on se mikä mulle parhaiten soveltuu. Tällaista PC-näppäimistöä olen näpytellyt kohta 31 vuotta kotona ja koulussa pidempäänkin, enkä aio tyyliä vaihtaa.. ;)

Ja tosiaan Sampsa Kurri kehui aiemmin Deltacon halpaa rimpulanäppäimistöä, joka mielestäni on kaikin puolin huonompi kuin tämä NOS...

Kympillä ei toki aivan täysin priimaa voi saada mitenkään.
Itsellä 10v vanha mikkisoftan näppis, ei ollut halvimmasta päästä, curved malli. Jos ei löydy parempaa, pitäydyn tässä. Deltacon halpis oli samaa tasoa tän gigantin halpiksen kanssa, eli huono.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 387
Siinä tapauksessa kannattaa tarrata tarjoukseen ja ostaa halpaa kahvia. :kahvi:
Olin tarttunutkin jo tarjoukseen. 10 pussia tulossa, kolmea eri Löfsbergiä. Tuolla olis siis pari muutakin laatua euron kalliimmalla per 2 pussia.

Mutta siis ihan oikeasti kiinnostais, että mitä porukka pitää erityisen hyvänä kahvina, jos noista maistaa sen vanhentumisenkin. Tekis mieli vain kokeilla, että onko a) maistuuko vanhentunut kahvi pahalle ja b) joku hyväksi todettu kahvi oikeasti parempaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Olin tarttunutkin jo tarjoukseen. 10 pussia tulossa, kolmea eri Löfsbergiä. Tuolla olis siis pari muutakin laatua euron kalliimmalla per 2 pussia.

Mutta siis ihan oikeasti kiinnostais, että mitä porukka pitää erityisen hyvänä kahvina, jos noista maistaa sen vanhentumisenkin. Tekis mieli vain kokeilla, että onko a) maistuuko vanhentunut kahvi pahalle ja b) joku hyväksi todettu kahvi oikeasti parempaa.
Pitää olla omasta pihasta tänään poimittua ja neitsyiden kantamaa sisälle tai tuomio on perus-muroIoTech tyyliin "täyttä kuraa..." :rolleyes:
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Joo ja rahatkin vielä sisässä.
Mistä tuon tilauksen statuksen näkee? Omasta ei ole kuulunut mitään kanssa.

Edit: löytyikin jo ja oma tilassa processing. Kaipa ihan ok jos laittavat 50e lahjakortin tosin samsung shopista harvemmin ostanut kun monesti kalliimpi kun verkkokauppa.com, gigantti jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Jaahas, mulle tuli viesti että on loppu ja discontinued (?!)

Tässä ollaan vissiin kahden kerroksen väkeä.
Sulta peruttiin koko tilaus? Oma vielä processing.
Täälläkin meni peruutukseen ja oisko ollu musta malli. Ja tosiaan 50€ lahjakortti tilalle. Eipä tuolta nyt oikee mitää ihmeempää tolla kannata tilata kuin ehkä se 55€ tuote että saa ilmatteeks.. Muissa puhelimissa esim hinta sen 50-100€ enemmä kuin gigantti/vk.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
Itsellä 10v vanha mikkisoftan näppis, ei ollut halvimmasta päästä, curved malli. Jos ei löydy parempaa, pitäydyn tässä. Deltacon halpis oli samaa tasoa tän gigantin halpiksen kanssa, eli huono.
Mulla oli Microsoftin medianäppäimistö käytössä noin 10 vuotta johonkin 2016 asti, ja oli kyllä hyvä. Jos olisi täsmälleen samanlaisen saanut kaupasta samaan hintaan, niin olisin varmaan ostanut...

Sen jälkeen olen nuukana miehenä pärjäillyt mahdollisimman halvoilla näppäimistöillä. On tämä NOS näistä tämän hintaluokan näppiksistä paras tähän mennessä...

Tuli kokeiltua myös Powerin 10 euron tarjouspelinäppäimistöä, ja sekin oli selvästi huonompi.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Täälläkin meni peruutukseen ja oisko ollu musta malli. Ja tosiaan 50€ lahjakortti tilalle. Eipä tuolta nyt oikee mitää ihmeempää tolla kannata tilata kuin ehkä se 55€ tuote että saa ilmatteeks.. Muissa puhelimissa esim hinta sen 50-100€ enemmä kuin gigantti/vk.
Omaa peruutusta odotellessa siis toki vähän kyseenalaista että myytiin kuitenkin ja joku saldo systeemi oli koska sitten oli sold out. Hintavirheeseen voisivat vedota toki, mutta toimittivat osalle laitteet. Vaikea uskoa että samsungilta ei mistään löytyisi omaa malliaan jota on myyty valtavasti :)

Tulee mieleen viime vuoden elisa bf tarjous asus läppäristä joista taisteltiin Elisan kanssa monen toimesta ja lopulta suurin osa sai laitteet.

Mutta samalla ei taida jaksaa tuohon itse lähteä kun puhelimet vaihtuu itsellä aika usein ja tuokin olisi max pari kk testissä.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Mutta siis ihan oikeasti kiinnostais, että mitä porukka pitää erityisen hyvänä kahvina, jos noista maistaa sen vanhentumisenkin. Tekis mieli vain kokeilla, että onko a) maistuuko vanhentunut kahvi pahalle ja b) joku hyväksi todettu kahvi oikeasti parempaa.
Löfsberg on ihan hyvää kampetta minun mielestä, ettei se siitä riipu. Kahvi on tuoretuote, siinä olevat rasvat alkaa härskiintymään mitä pidempään odottaa sen jälkeen kun se on paahdettu - papuina myyty kahvi toki säilyttää paremmin ne öljyt sisällään kuin se kama mitä jauhetaan valmiiksi pussiin. Itse en kyllä olisi kauheen kriittinen, kahvissa on sen verran paljon muuttujia että ite en pidä nimenomaisesti vanhaa kahvia kauheena ongelmana. Jos ei kiinnitä huomiota jauhatuksen karkeuteen ja laatuun, veden lämpötilaan ja sen sellaiseen niin se ei nyt pahiten mene pieleen sen kahvin tuoreuden takia. Jos ne kahvit kippaa vain johonkin automaattiin niin kyllähän ne toimii, itsellä esimerkiksi menee kahvia tommoinen pussillinen per viikko DeLonghin automaatin kautta niin siinä hirveesti tunnu jos se yksi pussi on vuosikertaa, se on kompromissikahvia ja aikamoinen kulutushyödyke joka tapauksessa.

Tässä threadissa mainittu Kaffa on ihan hyvää kamaa, ite ostin aika paljon myös Cafetoria Roasteryn kahveja. Markettikamppeesta noilla Pauligin kaupunkikahvit on jees, niissä on ihan oikeasti eroja, niillä maistaa selvästi eroja miten erilaisia kahvit voi olla:

Ja nämä on tosiaan makuasioita, oma makuhan sen lopulta sanoo että mikä on parempaa ja mikä huonompaa ja jos ei koe saavansa erilaisista kahveista niin paljon iloa niin jatkaa tyytyväisenä valitsemallaan tiellä. Jos saa, niin sen jälkeen voi alkaa miettiä tapaansa keittää sitä kahvia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Markettikahveista myös Rainbowin tummapaahto on hinnastaan huolimatta erinomainen kahvi. Minä olen sitä kahvisnobeillekin juottanut eivätkä ole uskoneet ennen paketin näyttämistä että kyseessä on alle kolme euroa maksava tuote.

Kaupunkikahvit silti mun suosikkeja.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 206
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom