Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
27
Vain tuotteista, jotka on fullfilled tai sold by amazon saa ilmaset postit kun tilaus ylittää 39€.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Siis tuosta linkistä avautuu tuotteet, jotka maksaa 20.28e/setti ja lukee "Free delivery to Germany" eli ei oo mukana tuossa yli 39e:n ilmaistoimituksessa.
:confused:

Niitä täytyy tilata kaksi settiä, koska 20,28 € on vähemmän kuin 39 €. Jos laitat kaksi settiä ostoskoriin ja menet ostamaan, niin postikuluiksi tulee 0 €.

 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 657
:confused:

Niitä täytyy tilata kaksi settiä, koska 20,28 € on vähemmän kuin 39 €. Jos laitat kaksi settiä ostoskoriin ja menet ostamaan, niin postikuluiksi tulee 0 €.
Tottakai kaks settiä, mutta postikuluiksi tulee silti 9,90e. Tuon linkin tuotesivuilla ei lue "FREE Shipping on orders over EUR 29" niin kuin ilmasiin posteihin oikeuttavissa lukee.

Ja mulla näyttää tosiaan yhden setin hinnaksi 20,28e eikä 21,95e niin kuin tuossa spoilerissa. Pitäisikö linkin mennä suoraan 21,95e maksavaan tuotteeseen? Ei meikäläisellä ainakaan mene.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 121
Tottakai kaks settiä, mutta postikuluiksi tulee silti 9,90e. Tuon linkin tuotesivuilla ei lue "FREE Shipping on orders over EUR 29" niin kuin ilmasiin posteihin oikeuttavissa lukee.

Ja mulla näyttää tosiaan yhden setin hinnaksi 20,28e eikä 21,95e niin kuin tuossa spoilerissa. Pitäisikö linkin mennä suoraan 21,95e maksavaan tuotteeseen? Ei meikäläisellä ainakaan mene.
Et vaan osaa valita Amazonia toimittajaksi, vaan ostat väärin..
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
413
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Italian Amazonin Warehouse Dealsissa on käytettyjä/palautettuja Sennheiserin G4ME ZERO -headsettejä hintaan 51-57€ plus postit ja veronmuunnos. Kalleimmat 'Like New' -kuulokkeet taisi olla n. 67€ posteineen. Suomen hinnat alkaa n. 180e.

Amazon.it: Scelte d'acquisto: Sennheiser GAME ZERO Cuffia Gaming Chiusa con Blocco Rumore, Nero
Tuli kyllä ihan spontaanisti tilattua nämä. Vanhoihin fatal1tyihin pitäisi juottaa uusi kuulokeliitäntä, mutta taitaapa ne sittenkin löytää tiensä ser-kierrätyksestä.
Meni muuten tilaus läpi, vaikkei käyttötilillä ollut tarpeeksi rahaa (MasterCard Debit). Velottakohan Amazon sitten, kun tilille tulee se tarpeeksi suuri summa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
^ Joo, no siinä tapauksessa saavat toimittaa minun puolesta vasta ensi viikolla:rofl:
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 360
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
228e 12tb warekovo verkkiksessä:vihellys: :rolleyes:

Edit: myös 8tb wd red pro 5v takuulla epäilyttävään hintaan 220e
Mikäs tämä tälläinen kovo on?
Joku uus kovomalli?
Näyttää meinaan noi hinnat olevan ihan laidasta laitaan muillakin myyjillä.
Tuli kuitenki laitettua tilaukseen, vaikka ei kummoisempaa tarvetta tuolle tilalle ole.
Saapahan nakata kaikki muut kovot pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Olin jo saanut 6 teran Seagate Ironwolfin tulevaa nassia varten mutta laitoinpa huvikseni tuon 12 teran järkäleen tilaukseen.. saa nähdä tuleeko. On nimittäin aivan käsittämätön hinta tuo 228e. Outo tapaus kyllä, verkkis näyttää hinnaksi 478,90 "wd gold" haulla mutta tuotesivulla tuo 228,90. Verkkiksen haussa/tuotesivulla näkyy vastaava 10 teran kiekko olevan 756,90. Amazon de:ssä 12 teran kultakiekko on 493.97.

EDIT: Jospa kerrankin heidän valheellinen "todennäköisesti aina halvempi" pitäisi paikkansa, hinnat ovat nimittäin ennemminkin "todennäköisesti aina kallein".
 
Viimeksi muokattu:

japau

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
336
pistin kans 2kpl noita 12tb lättyjä tulemaan. :D aika kova setti jos tulee perille
 

kz-

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
85
Miksi tekisi? Eivät kaikki kaupat ole cdon.comeja.
Myihän pro Shop kingstonin ssd kovo ja 50% hintaan vain noin kk sitten.
Proshopin SSD oli ihan rajoitetun erän tarjous.

Nyt on verkkiksen hinta korjattu, eli virhe oli.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Proshopin SSD oli ihan rajoitetun erän tarjous.

Nyt on verkkiksen hinta korjattu, eli virhe oli.
Se oli silti poikkeuksellisen halpa, koskaan en ole ennen enkä jälkeen nähnyt vastaavalla hinnalla. Asetti itselle ainakin riman Ssd suhteen, että alle satkulla pitää 500gb saada.

Kuinkakohan monta meni verkkiksestä tuolla hintaa kaupan? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 448
Eikös Verkkis ja Gigantti ole aika pitkälti ihan nätisti myyneet tuotteet "väärällä hinnalla" jos ovat sellaisen lipsauttaneet. Eiköhän tuo kovokin tilanneille ihan nätisti saavu niinkuin kuuluukin.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Minkälaisia tarjouksia pysymiseen sai muut tuohon Elisan Telian asiakkaille tarkoitettuun 16,90€/kk Premium+ -liittymään tarttuneet?

Minulle tarjottiin 600 minuuttia ja 600 viestiä, rajaton 50M netti kotimaassa, pohjolassa ja Baltiassa sekä 7 Gt EU-nettiä) 12 kk ajaksi hintaan 14,90€/kk (normisti 24,90€/kk).

En tarttunut, onhan Elisan paketti paljon parempi. Katsellaan sitten vuoden päästä uudelleen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
40
Minkälaisia tarjouksia pysymiseen sai muut tuohon Elisan Telian asiakkaille tarkoitettuun 16,90€/kk Premium+ -liittymään tarttuneet?

Minulle tarjottiin 600 minuuttia ja 600 viestiä, rajaton 50M netti kotimaassa, pohjolassa ja Baltiassa sekä 7 Gt EU-nettiä) 12 kk ajaksi hintaan 14,90€/kk (normisti 24,90€/kk).

En tarttunut, onhan Elisan paketti paljon parempi. Katsellaan sitten vuoden päästä uudelleen.
Mulle tarjosivat suoraan tuota satasen liittymää (4 liittymää oli siirtymässä). Pysyin Telialla, kun Elisan kuuluvuus kesämökillä on huono.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
40
Olen telian asiakas ja telian sadan markan tarjous meni läpi kun käytti tavuviivaa suuntanumeron jälkeen (xxx-xxxxxxx).
Kiitoksia tästä vinkistä. Vaimolle sai tätä kautta päivitettyä satasen liittymän. Tänään oli tullut vahvistus liittymän päivittymisestä oma-teliaan. Ei tullut ongelmia, vaikka olikin vanha asiakas. Muut perheen liittymät jotka ovat mun nimissä kiersivät sitten Elisan kautta takaisin Telialle vastatarjouksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Tuli tuo Telian 12€ Lenovo Moto C Plus ja pitihän sitä testata, että minkälainen peli se on niin kosketusnäyttö on huono, että saa painella uusiksi. Muussa ei kuitenkaan valittamista toistaiseksi. Positiivinen yllätys, että akku on irrallinen.

Saattaa olla, että laitan takaisin pakettiin. Jonkinlaisena hätävarapuhelimena menisi ja 4G:een jakajana.


Aikaisempi ihan hyvä hätävarapuhelin oli Samsung S3 4G ja menin siihen alkuperäisen akun hommaamaan niin jonkun kuukauden päästä täysin kuollut luuri. Se muinainen ZTE Blade toimii vieläkin, vaikka sillä ei mitään tee.:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 713
Jeps, verkkiksen 12 Tt WD Goldin hinta pompannut nyt tuonne 478,90e. Harmi että eilen laitoin vaan yhden tilaukseen, tajusin liian myöhään että oishan noita voinut pari RAIDiinkin laittaa. :) Saa nähdä pitääkö tapella että saa tuon levyn vai tuleeko ihan kiltisti.
 

Ggg

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
@edup
Pystytkö muokata vielä tilausta ja muuttaa määriä? Ainakin minä joskus olen joidenkin tarjoustuotteiden kanssa saanut muutettua vaikka hinta olisi jo noussut.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
272
Ihmeellinen viikko noiden WD:n isompien levyjen hinnoissa. Välillä hinnnat ovat tippuneet reilusti. Onkohan tukkurilla ongelmia hintojen kanssa ja ne valuu myyjille?

On tullut laitettua jo monet tilaukset sisään kun aina on tullut parempia hintoja :vihellys:

Olen ollut tosi tyytyväinen perus WD Red 8TB levyn hiljaisuuteen. Onko jollain kokemusta onko toi Red Pro tai Gold oikeasti miten paljon äänekkäämpi kun sen niiden seek noise on ilmoitettu 36dB? Perus Red on 29dB.

WD Gold 12TB 228€ näyttäis olevan vielä tarjolla, outo kauppa kyllä itselle:
TTK-Service / WESTERN DIGITAL WD Gold 12TB HDD 7200rpm 6Gb/s serial ATA sATA 256MB cache 3.5inch intern RoHS compliant Enterprise Bulk
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Ihmeellinen viikko noiden WD:n isompien levyjen hinnoissa. Välillä hinnnat ovat tippuneet reilusti. Onkohan tukkurilla ongelmia hintojen kanssa ja ne valuu myyjille?

On tullut laitettua jo monet tilaukset sisään kun aina on tullut parempia hintoja :vihellys:

Olen ollut tosi tyytyväinen perus WD Red 8TB levyn hiljaisuuteen. Onko jollain kokemusta onko toi Red Pro tai Gold oikeasti miten paljon äänekkäämpi kun sen niiden seek noise on ilmoitettu 36dB? Perus Red on 29dB.

WD Gold 12TB 228€ näyttäis olevan vielä tarjolla, outo kauppa kyllä itselle:
TTK-Service / WESTERN DIGITAL WD Gold 12TB HDD 7200rpm 6Gb/s serial ATA sATA 256MB cache 3.5inch intern RoHS compliant Enterprise Bulk
Laitoin tuolta TTK-Servicestä tilaukseen. Saas nähdä miten käy
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
331
Ihmetyttää, että vieläkin tuo WD Red 8Tb Pro verkkokaupassa 219,90€. Eihän tuota saa edes saksasta alle 300€:n
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Kannattaa toki Mindstar tarjouksia kuolatessa muistaa toimitus pelkästään Saksaan, eli mitä sen +20€ postilaatikkopalvelun kautta Suomeen, ja epävarmuus takuiden selvittelystä.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
349
Onkos toi TTK-services sama yritys jonka tj tjsp itki jollain foorumilla äidin kuolemaa sun muuta miksi on kaikki mennyt perseelleen vai sekoitankohan nyt johonkin toiseen? No jokatapauksessa laskulla on aina hyvä tilata.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 583
Viestejä
4 205 156
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom