Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Onnea kaikille neste-apin käyttäjille, säästyä kertyy jopa 10€! (olettaen että autossanne on vähintää 60l tankki)
:tup: Tuo on siis tuntuva alennus. Täällä myös ilmnoitellaan alle kympin tuotteiden alennuksista joissa voi säästöä kertyä vaikka 2€ (jäähytahnat)
Ite kävin just tankkaamassa paikallisella ABC kylmäasemalla kun oli 7c halvempi kuin keskustan abseilla (ja 5%/5c alennuksilla liikkumisalueemme halvin löpö äyleensäkin) kahteen autoon 198€:llä. ja tuo oli noin 10€ säästö

60 litraa viiden sentin alennuksella on sitä paitsi 3€ alennus
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
159
:tup: Tuo on siis tuntuva alennus. Täällä myös ilmnoitellaan alle kympin tuotteiden alennuksista joissa voi säästöä kertyä vaikka 2€ (jäähytahnat)
Ite kävin just tankkaamassa paikallisella ABC kylmäasemalla kun oli 7c halvempi kuin keskustan abseilla (ja 5%/5c alennuksilla liikkumisalueemme halvin löpö äyleensäkin) kahteen autoon 198€:llä. ja tuo oli noin 10€ säästö

60 litraa viiden sentin alennuksella on sitä paitsi 3€ alennus
Etkö huomannut, että hyvän tarjouksen tankkauksia on jopa 3kpl, jolloin tuo kertautuu ja pyöristin vielä pienet lisätkin, jolloin "ostohousut" kiskotaan jalkaan mahdollisimman nopeasti!

e: haen siis tällä takaa sitä, mistä ikuhappykin jo sanoi, että bensan hintaa vahdataan ihan sokeasti, vaikka säästöt ovat lähestulkoon mitättömiä. Poislukien keskisen alennukset :) Sitten vastaavasti köydään hakee viereisestä K-extrasta paketti leipää 2,7€, vaikka 2km päässä olevasta prismasta saadaan se hintaa 1,2€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 098
Kai erinomaisuus muutenkin olisi kyseenalainen. Tavanomaisella "tankki täyteen" tankkauksella (50l) säästöä 2,5€ ja vähemmän jos ei kuiviin aja. Aikalailla maksimit 3 tankkauksesta voisi olla 6€ ja silloin rahaa täytyy tankkiin laittaa jo päälle 200€.

Jotenkin meillä suomalaisilla on kummallinen fiksaatio tuohon bensan hintaan, vaikka se on pieni osa autoilukuluja 2000-luvun autolla. Itsekin syyllistyn siihen, että täytyy koittaa tankata mahdollisimman halvalla vaikka säästö vuodessa lasketaan korkeintaan muutamassa kympissä.
Minulla on 2000-luvun auto, ja on ne polttoainekulut pienehkölläkin ajomäärällä yli puolet kaikista kuluista.(ml. Arvonalenema, huollot, vakuutus, vero, renkaat) Toki auto on pakollinen, enkä jättäisi sitä polttoainetta ostamatta vaikka se maksaisi 3€/litra.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
566
Minulla on 2000-luvun auto, ja on ne polttoainekulut pienehkölläkin ajomäärällä yli puolet kaikista kuluista.(ml. Arvonalenema, huollot, vakuutus, vero, renkaat) Toki auto on pakollinen, enkä jättäisi sitä polttoainetta ostamatta vaikka se maksaisi 3€/litra.
Omalla kohdallani kirjanpito ei tue väitettä että jäisi alle puoleen. Tällaiselta näyttää¹ viime vuoden osalta:

Koodi:
Ajoneuvovero                                 254,28
Arvonmuutos                                2 500,00
Autovakuutus                                 706,94
Katsastusmaksut                               49,00
Korot                                        573,46
Palvelumaksut                                144,00
Liikennevakuutus                             191,23
Pesetykset, pesuaineet ja -tarvikkeet         92,65
Polttoaineet                               1 496,33
Säilytys ja pysäköinti                       272,88
Ylläpito, työt                               174,00
Ylläpito, varaosat                            76,00
Kyseessä 2010-luvun alkupuolen auto. Ajoa n. 13 tkm, mikä on ei-korona-aikoihin nähden alakanttiin. Jos arvonalenema² jätetään laskelmista pois ja ajoa oletetaan jonkin verran enemmän, niin silloin polttoainekulujen osalta päästään aika lailla puoleen muista kuluista. Mutta tämmöisenä poikkeusvuotena jää alle puoleen, ja arvonalenema huomioituna jää reilustikin alle puoleen.

Tämä meni pahasti off-topicin puolelle, pahoitteluni siitä.

¹) Olipa hikinen homma kopioida tuo tuohon.
²) Tuo on arvioitu nettiauto.comista vilkuilemalla vastaavilla spekseillä olevia autoja, totuudenhan tietysti tietää sitten vasta kun auton vaihtaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 098
Mulla hieman erilainen kulujakauma, koska kahden tonnin toyotan arvo laskee korkeintaan kymppejä vuodessa, vain pakollinen vakuutus, ei korkoja, ei palvelumaksuja, ei pysäköintikuluja, ei pesukuluja. tämän vuoden remontit maksoi 280€ osineen. Eli noin neljä tonnia vähemmän kuluja vuodessa kuin sinulla.
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
240
...

e: haen siis tällä takaa sitä, mistä ikuhappykin jo sanoi, että bensan hintaa vahdataan ihan sokeasti, vaikka säästöt ovat lähestulkoon mitättömiä. Poislukien keskisen alennukset :)
...
Enemmän mua kyllä ihmetyttää ihmiset jotka jaksaa keskisellä jonottaa päivän halpaa bensaa.

Itse lukeudun ehkä siihen sakkiin joka hintoja vilkuilee ajellessaan ja sen perusteella päättää mistä tankkaa ja kuinka paljon. Ehkä sillä sen yhden renkaan hinnan vuodessa säästää. Toi 5snt/litra tarjous kyllä häviää helposti jo päivittäiselle hintojen heittelylle. Muutenkin oman perstuntuman perusteella neste harvemmin se halvin asema on.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Näyttää samalta mitä on saanut Motonetista yms. vuosikaudet. Toimii jos tajuaa käyttää pukkeja tai muita varotoimenpiteitä kun vaihtaa renkaita, pelkästään tuon varaan en jättäisi autoa ilmaan.
Ite pehmeällä alustalla tai halpistunkeilla just pidän sen 20sekkaa autoa ilmassa ilman rengasta mikä menee viimeisen pultin irrotuksesta uuden kohdilleen saantiin ja ekaan pulttien. Siihen nuo kelpaa
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Enemmän mua kyllä ihmetyttää ihmiset jotka jaksaa keskisellä jonottaa päivän halpaa bensaa.

Itse lukeudun ehkä siihen sakkiin joka hintoja vilkuilee ajellessaan ja sen perusteella päättää mistä tankkaa ja kuinka paljon. Ehkä sillä sen yhden renkaan hinnan vuodessa säästää. Toi 5snt/litra tarjous kyllä häviää helposti jo päivittäiselle hintojen heittelylle. Muutenkin oman perstuntuman perusteella neste harvemmin se halvin asema on.
Ti illalla on täällä halvin bensan hinta. Ja melkein aina neste on silloin halvin. Seuraavana aamuna esim kiisselissä on 0,1e/l hintaero siihen edellisen illan hintaan. Yritän aina tankata tiistaina tankin täyteen...
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Ti illalla on täällä halvin bensan hinta. Ja melkein aina neste on silloin halvin. Seuraavana aamuna esim kiisselissä on 0,1e/l hintaero siihen edellisen illan hintaan. Yritän aina tankata tiistaina tankin täyteen...
Just ti iltana tankkasin meidän autot kun oli selvästi halvempaa kuin aikaisempina päivinä ja hämmennyin kun ke oli vielä laskenu 2c alemmas, sit to hyppäski taas normitasolle
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 409
Näköjään hävisi aika tehokkaasti Amazon de:stä 980 Pron ja tavallisen 980:n tarjoukset... näyttää hinnat olevan samoja kuin suomessa tarjouksissa tai jopa kalliimpia. Näinköhän loppui kokonaan hyvät alet noista(?)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Näköjään hävisi aika tehokkaasti Amazon de:stä 980 Pron ja tavallisen 980:n tarjoukset... näyttää hinnat olevan samoja kuin suomessa tarjouksissa tai jopa kalliimpia. Näinköhän loppui kokonaan hyvät alet noista(?)
Ps5 väki alannu ostamaan, potentiaalisuus a asiakkaita aika paljon.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
Ite pehmeällä alustalla tai halpistunkeilla just pidän sen 20sekkaa autoa ilmassa ilman rengasta mikä menee viimeisen pultin irrotuksesta uuden kohdilleen saantiin ja ekaan pulttien. Siihen nuo kelpaa
Voi se noinkin toimia, itsellä ollut tuollainen nyt varmaan 15v käytössä ja hyvin toiminut eikä koskaan ollut mitään ongelmia. Toki aina pistänyt jotain muutakin alle kun auto on ilmassa ja vasta sitten rengas irti. Vaikka vain 20sekkaa olisi ilman rengasta niin teoriassa siinä on se vaara että se romahtaa juuri silloin kun olet uutta nakkia työntämässä kiinni, rengas taittuu alle ja sinne jää jalka tai käsi renkaan ja asfaltin väliin. Jos ei muuta niin lyö sinne yhden vaihtorenkaista auton pohjan ja asfaltin väliin niin jos tunkki pettää niin suurin vahinko on vääntynyt/naarmuuntunut vanne.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Voi se noinkin toimia, itsellä ollut tuollainen nyt varmaan 15v käytössä ja hyvin toiminut eikä koskaan ollut mitään ongelmia. Toki aina pistänyt jotain muutakin alle kun auto on ilmassa ja vasta sitten rengas irti. Vaikka vain 20sekkaa olisi ilman rengasta niin teoriassa siinä on se vaara että se romahtaa juuri silloin kun olet uutta nakkia työntämässä kiinni, rengas taittuu alle ja sinne jää jalka tai käsi renkaan ja asfaltin väliin. Jos ei muuta niin lyö sinne yhden vaihtorenkaista auton pohjan ja asfaltin väliin niin jos tunkki pettää niin suurin vahinko on vääntynyt/naarmuuntunut vanne.
Juu, itse olen melko vainoharhainen ton kanssa kun mulla on kerran hajonnu hallitunkki ja kerran kaatunu saksitunkki niin en tunge käsiä tai jalkoja tukemattoman auton alle, rengas on yleensä auton helman alla mutta kun autot mistä yleensä vaihan renkaita on vähän maastokelpoisempia niin ne kerkiää pudota aika pitkän matkan ennen kuin rengas ottaa vastaan.


Hups, tää oli edelleen hyvät tarjoukset keskustelu, menee turhan kauas aiheesta jo tää keskustelu
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Näköjään hävisi aika tehokkaasti Amazon de:stä 980 Pron ja tavallisen 980:n tarjoukset... näyttää hinnat olevan samoja kuin suomessa tarjouksissa tai jopa kalliimpia. Näinköhän loppui kokonaan hyvät alet noista(?)
Tuskinpa. Noita SSD:tä ja samaten muisteja on tullut tarjoukseen tässä kuukauden parin sisään useamman kertaa tuonne. Kyllä niitä tulee jatkossakin, epäilen että hyvin voi tulla parempia tarjouksia BF:nä. Ja eikö Prime day tule sitä ennen? Tai ainakin joku Singles day pitäisi tulla, tosin ei välttämättä tuolla ole kummoiset tarjoukset silloin. Jossain vaiheessa pitäisi alkaa tulemaan kunnon pcie5 levyjä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 889
Näyttää samalta mitä on saanut Motonetista yms. vuosikaudet. Toimii jos tajuaa käyttää pukkeja tai muita varotoimenpiteitä kun vaihtaa renkaita, pelkästään tuon varaan en jättäisi autoa ilmaan.
Kaikki tunkit pitää joka tapauksessa varmistaa, mutta noi 2 t halvat tunkit ovat suorastaan... pelottavia (olen omistanut monta) ja erittäin epämukavia käyttää. Oikeasti kannattaa kytätä tarjouksia vähän järeämmistä tunkeista.

Ainoat hyvät puolet että pieni ja kevyt, jos pitää kerrostalon varastossa tms säilyttää .

E: itsellä tämä: MTX Automotive Hallitunkki 3 tn matala | Motonet Oy. Ei mikään ammattilaislaite, mutta kuorma nousee leikiten ja ei pelota koko ajan että laite räjähtää silmille ja auto rojahtaa alas (ei kyllä tarkoita sitä etteikö niin voisi käydä, eiköhän tuokin ole chinesiumista tehty).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Kaikki tunkit pitää joka tapauksessa varmistaa, mutta noi 2 t halvat tunkit ovat suorastaan... pelottavia (olen omistanut monta) ja erittäin epämukavia käyttää. Oikeasti kannattaa kytätä tarjouksia vähän järeämmistä tunkeista.

Ainoat hyvät puolet että pieni ja kevyt, jos pitää kerrostalon varastossa tms säilyttää .
Itse en harrasta auton kanssa näpertelyä käytännössä ollenkaan. Mutta ikinä en jättäisi varmistamatta...
En missään tilanteessa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Kaikki tunkit pitää joka tapauksessa varmistaa, mutta noi 2 t halvat tunkit ovat suorastaan... pelottavia (olen omistanut monta) ja erittäin epämukavia käyttää. Oikeasti kannattaa kytätä tarjouksia vähän järeämmistä tunkeista.

Ainoat hyvät puolet että pieni ja kevyt, jos pitää kerrostalon varastossa tms säilyttää .

E: itsellä tämä: MTX Automotive Hallitunkki 3 tn matala | Motonet Oy. Ei mikään ammattilaislaite, mutta kuorma nousee leikiten ja ei pelota koko ajan että laite räjähtää silmille ja auto rojahtaa alas (ei kyllä tarkoita sitä etteikö niin voisi käydä, eiköhän tuokin ole chinesiumista tehty).
Itse en harrasta auton kanssa näpertelyä käytännössä ollenkaan. Mutta ikinä en jättäisi varmistamatta...
En missään tilanteessa...
Oisko autojen tunkeille ja näpertelyyn joku parempi ketju? Tunkeista keskustellaan joka kevät ja syksy tietenkin kun renkaiden vaihtoaika lähestyy niin siten hyvät tarjoukset keskustelu liittyy tuohon halppis tunkkiin. Mutta näpertelystä keskustellaan varmaan ympäri vuoden.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Oisko autojen tunkeille ja näpertelyyn joku parempi ketju? Tunkeista keskustellaan joka kevät ja syksy tietenkin kun renkaiden vaihtoaika lähestyy niin siten hyvät tarjoukset keskustelu liittyy tuohon halppis tunkkiin. Mutta näpertelystä keskustellaan varmaan ympäri vuoden.
Offtopic SEIS!
:lol:
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774

Tunkkikeskustelujen paikka.
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
187
Suosittelen kaikkia bensan hinnan kyttääjiä etsimään ja jakamaan "tarjouksia" Tankille-sovelluksen avulla. Toimii todella hyvin jo ruuhka-Suomessa, syrjempänä hinnat eivät päivity ihan niin usein. Näkee kätevästi alueen hintatason ja voi sitten valita millä asemalla käy matkan varrella. Kovin isoja koukkauksia ei 5 snt/l hintaeronkaan vuoksi kannata tehdä, kuten keskustelusta kävi ilmi (3 €/60 l).

Neste-asemista näkee aseman avaamalla onko kyse Express-asemasta, joka ei kuulu aiemmin mainitun alennuksen piiriin. Lisäksi henkilökohtaiset alennukset (S-ryhmän bonukset, St1 jäsen-/mobiiliale, TB vastaavat jne.) pitää itse huomioida, mutta uskon olevan meille sentin viilaajille tuttua kauraa.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 104
Tuote: Torin 2t hallitunkki
Hinta:10
Kauppa:Kärkkäinen
Voimassa: 6.10.2021
Linkki: Torin 2t hallitunkki | Karkkainen.com verkkokauppa
Koskaan en ole näin halvalla nähnyt hallitunkkia. Kyllä minä pidän tätä hyvänä tarjouksena ja voittaa sata nolla autojen mukana tulevat tunkit. Mulla on aina ollut näitä halpistunkkeja, aina on auto noussut. Pihalla kun touhuaa niin ei siinä tuollaisen ison hyvän tunkin kanssa hommasta oikein tule mitään, ne on tehty tukevalle alustalle ja niiden siirtäminen kantamalla on melkoisen hankalaa. Kauan nämä eivät yleensä kestä mutta senhän näkee hinnastakin :thumbsup:
Eli hyvä tarjous sellaiselle joka tietää mitä ostaa ja mitä sillä tehdään.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 153
Koskaan en ole näin halvalla nähnyt hallitunkkia. Kyllä minä pidän tätä hyvänä tarjouksena ja voittaa sata nolla autojen mukana tulevat tunkit. Mulla on aina ollut näitä halpistunkkeja, aina on auto noussut. Pihalla kun touhuaa niin ei siinä tuollaisen ison hyvän tunkin kanssa hommasta oikein tule mitään, ne on tehty tukevalle alustalle ja niiden siirtäminen kantamalla on melkoisen hankalaa. Kauan nämä eivät yleensä kestä mutta senhän näkee hinnastakin :thumbsup:
Eli hyvä tarjous sellaiselle joka tietää mitä ostaa ja mitä sillä tehdään.

Oikein kätevä kaksi kertaa vuodessa tehtävään renkaanvaihtoon. Kannattaa toki muistaa sama kuin kaikkien tunkkien kanssa. Tunkin varassa olevan auton alle ei mennä. Jos aiot auton alle mennä niin kiinteät pukit alle ensin.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Mulla on ollu toi nyt puol vuotta ja hyvin on kestäny. Mukava, tukeva ja hienonnäköinen. 199€ hintaan et saa parempaa!
On hyvä hinta/laatu. Aika monta kävin istumassa tässä ~200€ luokassa ja tämä oli oikein hyvä vaihtoehto.
Ei narise eikä heilu käsinojat ym.
e. ja monessa pelituolissa on maaginen 100kg raja, tässä 150kg :kippis:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
86
Koskaan en ole näin halvalla nähnyt hallitunkkia. Kyllä minä pidän tätä hyvänä tarjouksena ja voittaa sata nolla autojen mukana tulevat tunkit. Mulla on aina ollut näitä halpistunkkeja, aina on auto noussut. Pihalla kun touhuaa niin ei siinä tuollaisen ison hyvän tunkin kanssa hommasta oikein tule mitään, ne on tehty tukevalle alustalle ja niiden siirtäminen kantamalla on melkoisen hankalaa. Kauan nämä eivät yleensä kestä mutta senhän näkee hinnastakin :thumbsup:
Eli hyvä tarjous sellaiselle joka tietää mitä ostaa ja mitä sillä tehdään.
Olen tuollaista tusinatunkkia nyt 17 vuotta käyttänyt, yli sadat renkaat vaihdettu. Ei ongelmaa ja aion jatkossakin käyttää :)
 
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
141
Olen tuollaista tusinatunkkia nyt 17 vuotta käyttänyt, yli sadat renkaat vaihdettu. Ei ongelmaa ja aion jatkossakin käyttää :)
Järki päässä kun vain pitää ja nostaa niitä pienempiä kippoja, eikä kokeile nostaa esim toyota hiluxin persettä ilmaan rungosta siinä oma 2t halppis tunkka puski öljyt mäelle ja lysähti. Ja ei hiluxin takapää ei paina yli 2t mutta rajoilla mennään. Ja muistakaa tietysti laittaa auton alle myös varalla jotain jos sattuu kaatuun ettei jalat tai kädet jää litistyksiin. Itse en noihin parin kympin rimpuloihin luota.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Järki päässä kun vain pitää ja nostaa niitä pienempiä kippoja, eikä kokeile nostaa esim toyota hiluxin persettä ilmaan rungosta siinä oma 2t halppis tunkka puski öljyt mäelle ja lysähti. Ja ei hiluxin takapää ei paina yli 2t mutta rajoilla mennään. Ja muistakaa tietysti laittaa auton alle myös varalla jotain jos sattuu kaatuun ettei jalat tai kädet jää litistyksiin. Itse en noihin parin kympin rimpuloihin luota.
Tollaset pitäis ilmiantaa Tukesille ja suoraan myyntikieltoon. Vaikka on halpis niin 2t tunkki on 2t tunkki. Siinä on ihmisten terveys vaarassa kun ne ei kestä luvattua määrää. On niistä takaisinkutsuja ollutkin.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Pilkon Citymarketissa Joensuussa on alpron proteiinijuomat (15g per tölkki) 75% alennuksessa.

*ne on siinä keskikäytävällä kuormalavassa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 857
Tuote: Iiyama G-Master Red Eagle GB3461WQSU-B1 34” IPS UWQHD näyttö
Speksejä: 2x HDMI, 2x DisplayPort, USB3.0 hub (1 up 2 down), 1ms Response Time (MBR), 144Hz, FreeSync Premium
Kauppa: Amazon.de
Hinta: Suomi-verolla: €383.10 (tuotesivulla €367.65, norm. 524€)
Linkki:
Iiyaman testeissä ihan tykätty edullisemman pään ultrawide, tasainen, 144Hz pelinäyttö ilman rgb:tä ja tingeltangeleita. Tilasin itselle kotitoimistoon juuri kun olin tätä jonkin aikaa kyttäillyt ja nyt tipahti hinta. Laajasti säätyvä jalusta, 2x dp ja 2x hdmi, löytyy pip ja pbp joten soveltuu moneen käyttöön.
Mulla tulee nyt hinnaksi 429+veroero (447e). Joko ehti hinta nousta? Kuponkia ei näy.

Onkohan tällainen riittävän hyvä kun paino on työpöytäkäytöllä ja kuvissa ja videoissa? Jatkot täällä Mikä näyttö minulle? Näyttösuositukset ja kyselyt
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Mulla tulee nyt hinnaksi 429+veroero (447e). Joko ehti hinta nousta? Kuponkia ei näy.
No voihan räkä. Ei ollut tosiaan kuponkia tai muuta spessua, vain suora -30% hinta tänä aamuna.
Tuon toosan hinta on seilannut tässä lähiakoina aika voimakkaasti, ensimmäisen kerran kun katsoin sitä niin tuotesivulla oli joku 385€ tms. hinta ja sen jälkeen se pomppasi tuonne 429 euroon, kun taas tänään oli aamulla tipahtanut alhaisimpaan näkemääni hintaan 367€ jolla sen sitten tilasin.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 095
Gigantilla PS5 digiversio + lisäohjain 499e. En tiedä onko tuo hintana hyvä tarjous vai ei? Laitoin kuitenkin tilaten hetken mielijohteesta. ”Tilaukset toimitetaan viikon 40-42 aikana.”

edit: loppu
Yllättävän nopea toimitus oli ainakin itselleni, tänään lähti matkaan.
 
Liittynyt
06.05.2020
Viestejä
163
Sisäpiiritiedon mukaan Kingstonin A2000 1T SSD kovo olisi tulossa torstaista alkaen Kärkkäiselle aleen 89,90€
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Liittynyt
23.09.2018
Viestejä
558
Tuote:Garmin Forerunner 935 musta GPS-urheilukello
Hinta:229
Kauppa:kärkkäinen
Voimassa:31.12.9999
Linkki: Garmin Forerunner 935 musta GPS-urheilukello | Karkkainen.com verkkokauppa
Kommentoisin tähän, että Garminin juoksukelloista tulee todennäköisesti uudet mallit näillä näppylöillä tai viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Garmin tyypillisesti ei myöskään päivitä uusia softaominaisuuksia vanhoihin kelloihin. Uusien mallien tietysti selittää tätä alennushintaa, eikä tee tuosta sen huonompaa.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
ei kannata jos meinaat alle sata tölkkiä ostaa ja silloinkin kannattaa vilkaista paikallisen prisman valikoima kun yleensä halvempi kuin cittari
No olihan nuo senverta halpoja jos vertasi prisman tuotteisiin että jos cittarista niitä olis ostanu 100 kpl vs prismasta 100 kpl. niin säästöä olisi tullu 129 euroa tämän cittarin tarjouksen myötä. Mutta näinkö ne kerkis mennä. Eilen kävin ostamassa pussillisen kympillä. Säästinhän mie tuossa parisen kymppiä.

/tänään loppu ne tuotteet.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Keskiviikkona "ostin" fazerilta sen 25€ lahjakortin ja kuitit meni manuaaliseen tarkistukseen. Ei ole vieläkään lahjakorttia kuulunut eikä keräilysivuille voi enää kirjautua.
Laitoin itse lahjakortin ostoon torstaina, ja maanantaina tuli. Äsken tuli vielä sähköpostia, että voitin kampanjasta myös Fazerin 130v juhlamukin. Kelpaa :tup:
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
129
ei kannata jos meinaat alle sata tölkkiä ostaa ja silloinkin kannattaa vilkaista paikallisen prisman valikoima kun yleensä halvempi kuin cittari
Höh olin jo ajelemassa pk-seudulta -> joensuusun ja pääsin jo mikkeliin asti ja sitten olikin jo loppu ;). Olisin ostellut 3 tölkkiä, et jos jollain olisi ylimääräisenä niin...
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Kommentoisin tähän, että Garminin juoksukelloista tulee todennäköisesti uudet mallit näillä näppylöillä tai viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Garmin tyypillisesti ei myöskään päivitä uusia softaominaisuuksia vanhoihin kelloihin. Uusien mallien tietysti selittää tätä alennushintaa, eikä tee tuosta sen huonompaa.
Tuskin haittaa ton mallin ostajaa, kun eihän tuokaa se viimeisin ole vaan 4 vuotta vanha malli. Pari vuotta sitten tuli 945.
Jättäisin kanssa kauppaan iän takia, päivityksiä turha odottaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 556
Viestejä
4 203 879
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom