Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
567
Kun valitsee klarnan, nii jostain syystä tilaus ei mee ainakaan tääl eteenpäin.
Itsellä adblokkeri piti ottaa pois. Tuosta tuli kyllä vähän hämmentävä vahvistus, jossa pyydetään maksamaan 11 pv sisällä lasku tai tuotetta ei lähetetä, mutta eikö Klarnan valtti ole, että tuotteen voi maksaa kun sen on vastaanottanut?

"Maksa tilauksesi tulevan 11 päivän kuluessa, jotta se käsitellään. Huomaa, että maksun kirjautumisessa järjestelmäämme voi kestää 3–5 päivää. Jos maksu ei näy järjestelmässämme 13. lokakuuta 2021 mennessä, tilauksesi perutaan automaattisesti."
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
492
Edit. ei mitään... Pistin nyt kuitenkin paypalin ja luottokortin yhdistelmällä, tuskin ne kauaa makuuttaa rahoja siellä jos tuleekin peruminen.
 
Viimeksi muokattu:

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 944
Itsellä adblokkeri piti ottaa pois. Tuosta tuli kyllä vähän hämmentävä vahvistus, jossa pyydetään maksamaan 11 pv sisällä lasku tai tuotetta ei lähetetä, mutta eikö Klarnan valtti ole, että tuotteen voi maksaa kun sen on vastaanottanut?

"Maksa tilauksesi tulevan 11 päivän kuluessa, jotta se käsitellään. Huomaa, että maksun kirjautumisessa järjestelmäämme voi kestää 3–5 päivää. Jos maksu ei näy järjestelmässämme 13. lokakuuta 2021 mennessä, tilauksesi perutaan automaattisesti."
Valitsin itse pätkäversion niin ei ainakaan tarvitse heti maksaa kerralla koko läppäriä pois jos ei ole saapunut ennen laskua. Tosin ymmärtääkseni Klarnan kanssa itse tuote pitäisi saapua ensin ainakin niiden omien sivujen mukaan vaikka normaalilla laskulla ottaakin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 562
Ainakin 3080 tilauksissa luotolta kun meni, niin nehän on katevarauksia kunnes toimitetaan
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
923
Tämähän nimenomaan on aivan selkeä hintavirhe, koska yhtä vaihdettavissa olevaa komponenttia ei ole hinnoiteltu. Se on sitten eri asia pitäisikö kuluttajan se ymmärtää ja tajuta että sen yhden komponentin ei tulisi olla niin halpa. Oikea hinta kyseiselle komponentille olisi jotain 1000 euron luokkaa, nyt se on 0 euroa, mutta laskurihan ei näytä sitä varsinaista hintaa vaan hinnan suhteessa muihin valittavissa oleviin vaihtoehtoihin.
Kappas, meni mulla tilausta tehdessä tuo ohi, oletin varastontyhjennykseksi kun vanhaa RTX2060 kuiten myyvät.
Näitä tuskin kukaan tuohon hintaan tulee saamaan, mutta on mulla täksikin illaksi lotto vetämässä :cigar:
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
216
Jos nämä olisi heti varastosta toimitettavissa (luten esim sinänsä ok hintainen Thinkpad E15 Ryzen 5300U,5500U tai 5700U:lla niin voisi olla toiveita siitä että saisi halvalla... Toimitusaika on kuitenkin yli 6 viikkoa eli nämä lähtisi toimituksen jälkeen vasta valmistukseen. En nää mitään mahdollisuuksia sille että Lenovo valmistaisi koneita suoraan persnetolla taistelematta viimeiseen asti.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
Valitsin itse pätkäversion niin ei ainakaan tarvitse heti maksaa kerralla koko läppäriä pois jos ei ole saapunut ennen laskua. Tosin ymmärtääkseni Klarnan kanssa itse tuote pitäisi saapua ensin ainakin niiden omien sivujen mukaan vaikka normaalilla laskulla ottaakin.
Klarnalla kannattaa hei laittaa tieto että laittavat laskun odotustilaan jos hankaluuksia tulee. Klarnan kanssa suurin vaikeus on että ne ei poista laskua ennen kuin myyjä pyytää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Kun saa tilausvahvistuksen, niin on vahvoilla asiasta kiistellessä. Lisäksi, jos tilaa Klarnalla, ei ole rahaakaan sisässä.

Itse mietin tätä settiä:
1632573325407.png


En ole toki vielä ostanut. Minulla on parempi PC.

Eli otin 16GB muistia, siinä voi säästää pari euroa ostamalla itse, mutta säästyy näin aikaa ja vaivaa, kun pitää etsiä se yhteensopiva palikka. Veikkaan, että maksimissaan meni kympin säästöt ohi..

Sitten otin Windowsin pois ja hankin lisenssin jostain halvemmalla kuin 60€.

SSD pienin mahdollinen toiseen (vaihdan siihen 1TB SSD:n tilalle, jos ostan) ja toisesta Dummy HDD pois, niin saa 80Wh akun. Tämä minun comboni on todella tyhmä, jos ei vaihda tuota 128GB SSD:tä itse isompaan - niin jos ei halua itse vaihdella, niin täällä SSD-konfiguraatiolla ei kannata tilata. Tuosta vaikka SSD tilalle:

Sitten otin RGB-näppäimistön. Taustavalaisu on kiva.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Jos nämä olisi heti varastosta toimitettavissa (luten esim sinänsä ok hintainen Thinkpad E15 Ryzen 5300U,5500U tai 5700U:lla niin voisi olla toiveita siitä että saisi halvalla... Toimitusaika on kuitenkin yli 6 viikkoa eli nämä lähtisi toimituksen jälkeen vasta valmistukseen. En nää mitään mahdollisuuksia sille että Lenovo valmistaisi koneita suoraan persnetolla taistelematta viimeiseen asti.
En minäkään (tai sanotaanko 90 % varmuus että ei toimiteta), mutta koskaan ei tiedä etukäteen, milloin sattuu riittävän automatisoitu prosessi, jota käsittelemään ei satu ketään ihmistä, jota kiinnostaisi. Toki mitä enemmän hintavirhetuotteen tilaajia, sitä epätodennäköisempää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
217
Prosessorin (plus emon) hinta on tuossa konfiguraattorissa selvästi 0 euroa, joten selvä bugi, ja emme tule läppäreitä saamaan, kuten kaikki varmasti tietävät.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Saako tuolta Klarnalta rahat takaisin jos ostaa tuon koneen, maksaa heidän kauttaan eikä kone koskaan tulekaan?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 447
Yli 6 viikkoa on kuitenkin pitkä aika. Sinä aikana ehdit vaikka itse perua tilauksen jos myyjä ei tohdi.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
357
Itsekkin sain tilauksen sisään ja vahvistus tuli myös. 449€ jäi hintaa. Jostain syystä en opiskelija-alennusta saada (sivu näyttää 404 erroria, kun menee tuotteelle opiskelijakaupan kautta)

Tuohon hintaan en kyllä valita, äärimmäisen hyvä diili. Klarnalla otettu myös niin eipä tossa mitään riskejä edes ole. Toivotaan että toimittaa, 6vk odotus ei itseä haittaa :D
 
Liittynyt
30.08.2018
Viestejä
174
Tilaus sisässä ja paypalilla maksoin. Miten nopeasti muille tuli tilausvahvistukset?
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
40
Itse lähdin tilaamaan hintavirhettä edes isommin miettimättä, Ranskassa on tänä viikonloppuna paikallinen BF menossa. Siellä oli esim just Lenovolla nettikaupassa vajaan kolmen huntin Y25-25 pelinäyttöä 200e cashbackilla muiden alekoodien päälle kaupan, kun paikallinen tuttu tilasi eilen illalla.

Suomen kaupassa toinen esimerkki olisi tuo 399 Legion pelipuhelin, joka on sekin hyvällä prosentilla menossa kun on vanhaa rautaa, eli kyllä tästä jonkin sortin tappelu saadaan aikaiseksi jos eivät toimita. Sen verran tukevia alennuksia on muutenkin tällä hetkellä heillä pöydässä.

Jos ei muuta niin tätä ihmetellessä saa ainakin ajan kulumaan kylminä ja kyisinä syysiltoina. :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Hintavirhe-epäilyt kannattaa laittaa tänne:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
61
Itse en hintavirhettä tässä epäilisi. Laitetaan myös tilaukseen kunhan pääsee tietokoneen äärelle kun ei puhelin anna klarnalla tilausta jatkaa jostain syystä...
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 944
Noniin, eipä enää saa tilattua:

404 Virhe
Virhe! Tätä sivua ei löydy.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
12
No luulisi siellä jotain hälytyksiä tulevan niillekin järjestelmästä, jos tuhat konetta tilataan tunnissa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Siis miten tämä olisi hintavirhe? Hyvä tarjous muttei mikään uskomaton.

3060 on kuitenkin n. 40% nopeampi kuin 2060, ja niitä saanut tyyliin 850e. Näyttö on kalleimmista komponenteista ja tässä ihan ok laadukas 120Hz muttei mikään tajunnanräjäyttävä. EI tässä nyt mitään 3090 mihinkään 799e olla saamassa.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 944
Siis miten tämä olisi hintavirhe? Hyvä tarjous muttei mikään uskomaton.

3060 on kuitenkin n. 40% nopeampi kuin 2060, ja niitä saanut tyyliin 850e. Näyttö on kalleimmista komponenteista ja tässä ihan ok laadukas 120Hz muttei mikään tajunnanräjäyttävä. EI tässä nyt mitään 3090 mihinkään 799e olla saamassa.
Katsos huviksesi paljon tuolla i7-10870H:lla maksaa halvimmat koneet.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Siis miten tämä olisi hintavirhe? Hyvä tarjous muttei mikään uskomaton.

3060 on kuitenkin n. 40% nopeampi kuin 2060, ja niitä saanut tyyliin 850e. Näyttö on kalleimmista komponenteista ja tässä ihan ok laadukas 120Hz muttei mikään tajunnanräjäyttävä. EI tässä nyt mitään 3090 mihinkään 799e olla saamassa.
Tämä! Kyseessä on kuitenkin melkein 600€ kone, joten esim. lapsen vanhemmat, jotka eivät ymmärrä tekniikan päälle pitävät tätä hyvän hintaisena läppärinä. Eri juttu jos ois ollu 150€ läpyskä
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
589
Mitäs täällä oli? Nyt näkyy 404.

Välillä antoi 404 myös kotimainen sivu, pari kolme kertaa kun kokoonpanoja vaihtelin, ikään kuin olisi välillä poistettu mutta kyllä tuo tuotesivu taas kaivamalla löytyi :hmm:
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Mitäs täällä oli? Nyt näkyy 404.

Välillä antoi 404 myös kotimainen sivu, pari kolme kertaa kun kokoonpanoja vaihtelin, ikään kuin olisi välillä poistettu mutta kyllä tuo tuotesivu taas kaivamalla löytyi :hmm:
Samanlainen kone, jota on varastossa
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Ottiko joku screenshotin tuotesivusta? Kuluttajariitalautakunta tulee sitä pyytämään ensimmäisenä.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 944
Ottiko joku screenshotin tuotesivusta? Kuluttajariitalautakunta tulee sitä pyytämään ensimmäisenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 134
Ottiko joku screenshotin tuotesivusta? Kuluttajariitalautakunta tulee sitä pyytämään ensimmäisenä.
Tämä ja kaikkea muuta on tuolla hintavirheketjussa, jonne nyt kannattaa siirtyä puimaan tätä asiaa.


edit: @Desgorr ehti ensin ja tämä viesti räjäytetään moderaation toimesta myöhemmin tänään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Katsos huviksesi paljon tuolla i7-10870H:lla maksaa halvimmat koneet.
Jos se ei ole merkittävästi 5600H nopeampi niin turha kysymys, jos joku haluaa ylihintaa maksaa turhasta niin siitä vaan.

Btw, Lenovon näytössä ei ole gsynciä joka on aika tärkeä ominaisuus ainakin niille jotka siihen on tottunut. Ja ilmeisesti vain 250 nits
 
Viimeksi muokattu:

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 885
Kerkesin lisätä ostoskoriin ennenkuin kävin kaupassa joten kiersin tuon 404.

431 euroa jäi hinnaksi 8 gigan muistilla ja 128 gigan SSD:llä. Nopeasti katsoin niin nuo molemmat saa helposti päivitettyä tarvittaessa pienellä panostuksella. Klarnalla maksu. No katsotaan peruuko Lenovo tai haluanko edes pitää. Nopean googlettelun perusteella ihan soiva peli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 247
Hyvä kamppis Fazerilla päällä kuun loppuun. Käytetty euro Fazer tuotteisiin = 1 piste. Pisteillä voi lunastaa 10€ ja/tai 25€ (lunastus 10/25pisteellä) lahjakortin ja 45 pisteellä tuotepalkinnon.

Nyt äkkiä kassojen päädyissä olevia kuittiroskiksia tyhjäämään ja lunastamaan ilmaisia lahjakortteja!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
567
Itselläkin läppäri ostoskorissa, en edes tajunnut kuinka hyvä tarjous aikaisemmin. Varmaan Klarnalla kannattaa maksaa, kun todennäköisesti joutuu tappelee?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 876
Viestejä
4 205 278
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
janisainio

Hinta.fi

Ylös Bottom