Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Spotify premium 3kk kympillä, toimi itsellä vanhana asiakkaana.

Hinta: 10,99€
Spotify
Linkki: Spotify
Hyvä sattuma, tyttö juuri tänään pyysi Spotify Premiumia kun ei kuulemma Tidalista löydy kaikkia biisejä joita haluaisi kuunnella, nyt sai 3kk premiumia ilmaiseksi kun uusi asiakas on.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Lidlin 18 euron ruohotrimmeri on hintaansa nähden soiva peli. En oikein osaa ottaa siitä maahan painamalla siimaa ulos, enkä suosittele kyllä kovin laitetta maahan mäiskimäänkään, koska runko on ohutta muoviputkea. Mutta hommansa laite kyllä vaikuttaa hoitavan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Lidlin 18 euron ruohotrimmeri on hintaansa nähden soiva peli. En oikein osaa ottaa siitä maahan painamalla siimaa ulos, enkä suosittele kyllä kovin laitetta maahan mäiskimäänkään, koska runko on ohutta muoviputkea. Mutta hommansa laite kyllä vaikuttaa hoitavan.
Varot vaan, ettei ole simaa liittimessä, niin homma toimii!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Lortto88 sanoi:
Tuote: Romos Powerbank 60000mah
Hinta: 35.5e Belgiasta tilattuna. (kupongeilla ja Bonuswaylla voi saada muutaman euron pois hinnasta)
Kauppa: AliExpress
Voimassa: 2.5?
Linkki: 35.99US $ 58% OFF|[World Premiere]ROMOSS PEA60 Power Bank 60000mAh SCP PD QC 3.0 Quick Charge Powerbank External Battery Charger For Huawei iPhone|Power Bank| - AliExpress
Muuta: Laitan tänne keskusteluun, kun noista Aliexpressin tarjouksista on muistaakseni välillä jaksettu marista: Tässä suuri, 1.3kg powerbank vaikka sähköttömälle kesämökille pitämään somehirmut tyytyväisinä. Lupailevat viikon posteja Belgiasta. Tässä hinta ilmeisesti nousee n.45-50 euroon kampanjan jälkeen.
Mielenkiinnosta: saiko näitä kukaan? Itse tilasin 2 kpl ja välillä tullut tietoa, että Belgian varasto tyhjä ja ihan just tulossa lisää. Tein sitten disputen ja myyjä meinaa lähettää, kunhan suljen disputen. Tähän en luonnollisestikaan suostu.

Jatkuvasti silti myynyt 7 päivän toimituksella Belgian-varastolta tavaraa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
231
Mielenkiinnosta: saiko näitä kukaan? Itse tilasin 2 kpl ja välillä tullut tietoa, että Belgian varasto tyhjä ja ihan just tulossa lisää. Tein sitten disputen ja myyjä meinaa lähettää, kunhan suljen disputen. Tähän en luonnollisestikaan suostu.

Jatkuvasti silti myynyt 7 päivän toimituksella Belgian-varastolta tavaraa.
Odottelen itsekin tätä, jäin odottelemaan vastauksia valmistajalta. Vaikka tosin toimitus on muka tehty.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
303
Täällä sama. Vappuna tilaus sisään ja noin 2 vkoa myöhemmin aloin utelemaan, että missä tuote on. Sain toki jo kerran lähetystunnuksen, mutta sen mukaan tavara menikin Tsekkeihein ja kyselin, että mitähän nyt. Myyjä selitti, että pitää antaa lähetystunnukset joka tilaajalle, muuten Ali antaa sakkoa ym, jos tilaukset eivät lähdekään luvatussa ajassa. Nyt sitten uuden lupauksen varassa eli 10-15 päivää eli näinä päivinä pitäisi tavaran liikkua. (Ehkä)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
769
Tilasiko kukaan näitä? Saitteko koskaan? 13.5 tilasin. 19.5 tuli vahvistus että tulossa on. No eipä edisty. 26.5 tuli viesti että valitettavasti lähetys on viivästynyt ja tulopäivä viimeistään 29.5. Eipä tullut, huomenna pitäs kokeilla refundia pistää perään.

Tuote: Asus ROG Strix B550-F Gaming ATX-emolevy
Hinta: 154,21 (sis. veroero)
Kauppa: Amazon.de
Linkki: Asus Rog Strix
Voimassa: ?


Pakettiseurannan mukaan paketti on saksasta mennyt Ranskaan ja siellä se jumittaa vielä tänäkin päivänä.

Delay in delivery due to external factors
ROISSY AEROPORT CHRONOPOST, SEINE-SAINT-DENIS FR
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tuote: Logitech G502 Hero
Hinta: 34,90€
Kauppa: Gigantti
Linkki: Logitech G502 Hero pelihiiri (musta) - Tietokoneen hiiret

Muuta: Hintahälytykseen pomppasi. Haettiin parit äsken ja muualla 59,90€ ja siitä ylöspäin.
Laadukas pelirotta.
Jimm'sillä G502 Hero SE tarjouksessa samaan 34,90€ hintaan. Ei liene muuta eroa kuin väri ja hieman korkeampi normaalihinta?

Tuote: Logitech G502 Hero SE
Hinta: 34,90€
Kauppa: Jimm's
Linkki: Logitech G502 HERO SE, optinen pelihiiri, 25 000 dpi, musta/valkoinen (Tarjous! norm 79,90€) - 34,90€
Onhan noissa muutakin eroa kuin väritys, esim HERO SE mallissa 25K dpi sensori kun normaalissa mallissa 16K dpi. En tosin tiedä onko tuosta nyt niin hyötyä ja itse totesin jo aikoja sitten G502 hiiren liian painavaksi/raskaaksi ja ei sopinut omaan käteen läheskään niin hyvin kuin G402 jota siis vieläkin käytän.

Edit. Sekin näköjään alennuksessa gigantissa hintaan 32,95€. Ja on "vain" 4K dpi :)
Logitech G402 Hyperion Fury pelihiiri - Tietokoneen hiiret

Edit. Tosin jimms näyttää että molemmissa G502 HERO malleissa on 25K dpi, joten gigantin sivut taitavat näyttää väärin että olisi vain 16K sensori.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Onhan noissa muutakin eroa kuin väritys, esim HERO SE mallissa 25K dpi sensori kun normaalissa mallissa 16K dpi. En tosin tiedä onko tuosta nyt niin hyötyä ja itse totesin jo aikoja sitten G502 hiiren liian painavaksi/raskaaksi ja ei sopinut omaan käteen läheskään niin hyvin kuin G402 jota siis vieläkin käytän.

Edit. Sekin näköjään alennuksessa gigantissa hintaan 32,95€. Ja on "vain" 4K dpi sensori :)
Logitech G402 Hyperion Fury pelihiiri - Tietokoneen hiiret

Edit. Tosin jimms näyttää että molemmissa G502 HERO hiirisssä on 25K dpi sensori, joten gigantin sivut taitavat näyttää väärin että olisi vain 16K sensori.
SE taisi tulla sen verran myöhemmin myyntiin, että tämä päivitys oli jo saatavilla, eli normaaliin sen saa firmispäivityksellä
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
137
Tuote: LG OLED55CX, telkkari
Hinta: 999€
Kauppa: Verkkokauppa
Linkki: LG OLED55CX 55" 4K Ultra HD OLED -televisio 999,00

Tuote: LG OLED65CX, telkkari
Hinta: 1399€
Kauppa: Verkkokauppa
Linkki: LG OLED65CX 65" 4K Ultra HD OLED -televisio 1 399,00

Myös ilmaiset postit sunnuntaihin asti.
Gigantti myös liikkeessä lupasi myydä samaan hintaan ja itse kävin 65" poistamassa Powerista, samalla pystyi käyttämään mypower sähköpostissa tulleen -10%. Olin myös köyhä ja käytin Koroton&Kuluton luottoa hyödyksi :psmoke:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Täällä sama. Vappuna tilaus sisään ja noin 2 vkoa myöhemmin aloin utelemaan, että missä tuote on. Sain toki jo kerran lähetystunnuksen, mutta sen mukaan tavara menikin Tsekkeihein ja kyselin, että mitähän nyt. Myyjä selitti, että pitää antaa lähetystunnukset joka tilaajalle, muuten Ali antaa sakkoa ym, jos tilaukset eivät lähdekään luvatussa ajassa. Nyt sitten uuden lupauksen varassa eli 10-15 päivää eli näinä päivinä pitäisi tavaran liikkua. (Ehkä)
Oman seurantakoodin tuote saapunut ja vastaanotettu Latviassa vai oliko Liettuassa. Kai disputen aukaisitte?
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
361
Gigantti myös liikkeessä lupasi myydä samaan hintaan ja itse kävin 65" poistamassa Powerista, samalla pystyi käyttämään mypower sähköpostissa tulleen -10%. Olin myös köyhä ja käytin Koroton&Kuluton luottoa hyödyksi :psmoke:
Mulle ei Powerissa myönnetty tuota osamaksua kun en ole ehtinyt olla töissä vielä 6kk. Tämä siis selvisi vasta aivan lopussa kaikkien kysymysten jälkeen ja liikkeessä meni varmaan helposti yli puoli tuntia aikaa tuohon koko touhuun.

Saisivat jossain selkeästi mainita nuo ehdot niin ei turhan takia vaivautuis sinne, tai edes heti alkuun voisi käydä ne läpi. Sinänsä hassua kun tuonkin voisi helposti maksaa vaikka kolmessa kuukaudessa pois, ja sitten ei myönnetä kolmeksi vuodeksi maksuaikaa vaikka käy töissä. Ja samaan aikaan voisin tilata vaikka Elisalta yli tonnin puhelimen korotta osamaksulla, vaikka olisin työtön.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 587
Gigantti myös liikkeessä lupasi myydä samaan hintaan ja itse kävin 65" poistamassa Powerista, samalla pystyi käyttämään mypower sähköpostissa tulleen -10%. Olin myös köyhä ja käytin Koroton&Kuluton luottoa hyödyksi :psmoke:
Mikä tää mypower -10 % on? Käykö kännyköihinkin?
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 895
Mulle ei Powerissa myönnetty tuota osamaksua kun en ole ehtinyt olla töissä vielä 6kk. Tämä siis selvisi vasta aivan lopussa kaikkien kysymysten jälkeen ja liikkeessä meni varmaan helposti yli puoli tuntia aikaa tuohon koko touhuun.

Saisivat jossain selkeästi mainita nuo ehdot niin ei turhan takia vaivautuis sinne, tai edes heti alkuun voisi käydä ne läpi. Sinänsä hassua kun tuonkin voisi helposti maksaa vaikka kolmessa kuukaudessa pois, ja sitten ei myönnetä kolmeksi vuodeksi maksuaikaa vaikka käy töissä. Ja samaan aikaan voisin tilata vaikka Elisalta yli tonnin puhelimen korotta osamaksulla, vaikka olisin työtön.
Monille lafkoille riittää että olet uudessa työpaikassa koeajalla.Työuran pituudella ei ole mitään merkitystä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
737
Laitan vielä tähän kuvan viestistä jos sattuu kyselemään liikkeessä.
Varoitan sen verran että kun itse sain saman sähköpostin pari kuukautta takaperin niin myyjä tarkasti sen "tämä viesti on lähetetty osoitteeseen..." rivin. Eli jos lähtee kuvankaappauksen kanssa ostoksille on, riippuen myyjän aktiivisuudesta, ainakin jonkinmoinen mahdollisuus pettyä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
688
Voimassa 22.6 asti.

Onko kukaan kokeillut päivittää tuota familyksi?

Tidalin vastaavassa tarjouksessa ilmaisjakso jatkui normaalisti kun päivitti family planiin.
Ei tuo itselläni tarjoa mitään erikoista. Ihan normaalin kuukausilaskutuksen siis vaan. Free on siis tällä hetkellä käytössä.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852

VKn Outletissa suht iso määrä emolevyjä n. -50% HUOM ei oheiskilkkeitä, eli osa vaatinee esim. noctuan tms. jäähyksi (en muista tuleeko niissä uudet kiinnikkeet), osassa jäähyn kiinnitysroippeet mukana.
Jos ei linkillä löydy, niin sort by newest.
Varoituksen sanasena, että ostin tuolta tuollaisen "takuukorjatun" asus B550 emon, mutta se toiminut. Vein takaisin, eikä ongelmia palautuksessa, mutta bensat ja koneen purkamisen vaiva otti päähän (myös vika oli mystinen BSOD, joten sitä ei välttämättä olisi tullut esiin jos kaikkia ajureita ei olisi asentanut)

Kääk. Piti mennä keskusteluun
 
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
398
"Takuukorjaus on ostajalle maksuton

Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.", KKV

Eli myyjältä voi aina tiedustella vaikka puhelimella, että haluavatko he vaikka noutaa tuotteen, jolloin näiltä tavaran toimittamisen kustannuksilta vältytään.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
"Takuukorjaus on ostajalle maksuton

Takuunantaja vastaa korjauksesta syntyneistä kustannuksista. Kustannuksiin luetaan muun muassa kuluttajalle tavaran toimittamisesta korjattavaksi aiheutuneet kulut, varaosat sekä korjaajan työ- ja matkakulut.", KKV

Eli myyjältä voi aina tiedustella vaikka puhelimella, että haluavatko he vaikka noutaa tuotteen, jolloin näiltä tavaran toimittamisen kustannuksilta vältytään.
Kulut korvataan halvimman mukaan mikä on julkiset. Ei ole mitään velvollisuutta bensoja korvata ja aina on mahdollisuus palauttaa veloituksetta postin kautta.
 

minapamina

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 136
Näin. Jos oma budjetti koneelle on 3000e, niin tuskin tuollaisia on ostamassa puutteellisilla io-shieldeillä. Mutta jos haluaa oikeasti halvalla vähän paremman emon, tai vaihtoehtoisesti vaan halvan koneen, niin omasta mielestä hyviä vaihtoehtoja, parhaimmillaan emo on rikki ja saa tilalle täysin uuden ale-hintaan.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Jännästi Logitech Powerplayn hinta pompannut.

On tuo silti halvempi kuin koskaan aiemmin.


Ja tuon hintahan on noussut jo 6.5., eli käytännössä kuukausi sitten. 6.4. hinta nousi 149e, sen jälkeen se on ollut kahden päivän (3.-4.5.) ajan 115e. Eli eipä tuota voi miksikään hintojen puljailuksi kutsua.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Enemmän mua "kismitti" muutamien tuotteiden alennukset, mikä tarkoittaa sitä että niitä ei tarvitse nyt myydä -30% alella kun sen saa vain normaalihintaisista tuotteista. ;) Mutta tää on aina tätä, kyllä tuolta silti löytöjä voi tehdä. Pitää käydä torstaina pyörimässä paikalliset Gigantit läpi.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Kyllähän tuolla esimerkiksi G Pro Wireless ja Superlight ovat ihan hyvissä tarjouksissa. Ja G29 ratti n. 175e hintaan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
On tuo silti halvempi kuin koskaan aiemmin.


Ja tuon hintahan on noussut jo 6.5., eli käytännössä kuukausi sitten. 6.4. hinta nousi 149e, sen jälkeen se on ollut kahden päivän (3.-4.5.) ajan 115e. Eli eipä tuota voi miksikään hintojen puljailuksi kutsua.
Totta tietysti, en tajunnut ihan päivätasolla tsekata. Kuvaaja vain näytti hieman epäilyttävältä. Ja toisaalta, 129 eurolla myyty about 4 vuotta. Mutta ei tosiaan mitenkään räikeä, vaikka vähän puljattu olisikin. Muistelin vain, että Gigantista ollut juttuja, että nostavat päivää-kahta ennen hinnat.
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Edit: Äh... oli tarkoitus laittaa ei keskustelu lankaan.

Oulussa Data Groupilla Asus 1660 Super Tuffeja hyllyssä, 355€
 
Viimeksi muokattu:

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 284
Enemmän mua "kismitti" muutamien tuotteiden alennukset, mikä tarkoittaa sitä että niitä ei tarvitse nyt myydä -30% alella kun sen saa vain normaalihintaisista tuotteista. ;) Mutta tää on aina tätä, kyllä tuolta silti löytöjä voi tehdä. Pitää käydä torstaina pyörimässä paikalliset Gigantit läpi.
Tarkastin chatissa ja sano että ton - 30% saa alkuperäis hinnasta vaikka tarjous päällä jos tuolla - ja 30% tulee edullisempi hinta
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Tuote: Gaming -tuotteita
Hinta: -30%
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 3.6.2021
Linkki: Gaming-tarjoukset - Gigantti
Muuta:
Vain klubilaisille, ja vain myymälöissä! Alennus normaalihinnoista.
Kiitokset tästä, menin katsomaan mitä siellä on tarjouksessa ja mitä vielä, tiistaina haettu Corsairin K70SE -50€, kotimatkalla pysähdys Giganttiin ja palauttivat heti tuon 50€ :thumbsup:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Tuo varmaan paras hintalaatusuhteeltaan, jos budjetti n 1700e. Pärjäilee muutaman vuoden, ja sit päivittää kokonaan uusiks, kun nyt ei oo järkeä ite kasailla.

E. Vai onko parempaa tarjousta joku bongannut? Esim Jimssin tarjoussetti 3060:llä maksaa 1400e.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Gigantti myös liikkeessä lupasi myydä samaan hintaan ja itse kävin 65" poistamassa Powerista, samalla pystyi käyttämään mypower sähköpostissa tulleen -10%. Olin myös köyhä ja käytin Koroton&Kuluton luottoa hyödyksi :psmoke:
Kai muistit poweri pointsit ? 20€ vielä lisää
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.
tämäpä. yleensä tuo ei edes ole halvin. ipartsia tai aeromotorsia tulee yleensä käytettyä.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
145
Tämä ei ole tarjous, eikä edes tarjouskampanja! Tuolla osat on aina tarjouksessa ja hintoja pumpataan sen mukaan. Itse olen ostanut halvimmat varaosat -18% alella.
Itellä oli toivomuslistalla alustasarja tallennettuna, näköjään alennus nyt -42% mutta hinta 14€ enemmän mitä kuukausi sitten..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 233
Hmm, tekisi mieli hyödyntää tuo Gigantin -30% tarjous Elgaton Stream Deck XL mutta ei löydy paikallisesta sitten ollenkaan. Onkohan mahdollista saada tilattua Torstaille varastoon, voi toki myös olla että eivät halua että noin tehdään kun ei kerran netistäkään voi tilata.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Ja ei tosiaan koske rahtia/kotiinkuljetusta.
Joo, sellainen rajoitus oli tullut VALAVUORI koodiin, että enää halvin toimitustapa on ilmainen (itsellä oli lähin pakettiautomaatti). Kommenttisi taisi kyllä koskea tuota alkuperäistä lassiv:n postausta?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 683
Viestejä
4 188 783
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom