Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Kellään kokemusta Suomalainen verkkokauppa | Synigo kaupasta? Olisi 1080ti näyttiksiä melko halvalla.
esim. MSI Gaming 1080ti, 618,76€+postit MSI VGA NV PCIe 11GB GTX1080TI | Synigo
ja MSI Armor 1080ti, 582,8€+postit MSI VGA NV PCIe 11GB GTX1080TI | Synigo
Mietin vaan, että kauppa on itselle tuntematon, eikä firmasta löydy käytännössä mitään tietoja. Tästä oli juttua muron discord puolella myös, mutta kukaan ei tunnusta ikinä tilanneen tuolta mitään. Hinnat tuntuu vähän liiankin hyviltä ollakseen totta, tosin maksuvaihtoehtoina oli ainakin luottokortti, joten ei tuosta nyt mitään ainakaan häviäisi.
Aika tuuheat toimituskulut, 25€ :eek:
Tuokohan se itte tuon?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 360
No katohan vain, silmän olis voinut ottaa käteen. Nopeella vilkaisulla katoin googlen hakutuloksista, että tuossa oikealla näkyy kartalla oleva osoite, mutta sehän olikin tuossa alla.
Muokataampa tuota viestiä :kippis:
upload_2017-11-22_16-6-49.png


Ihan 5/5 sherlockointia... Firman osoite tosiaan Ylöjärvellä eikä Pukkilassa. Tuosta vielä reittiohjeet "landelta" landelle https://goo.gl/maps/3WUcCBjqUPq
No älä nyt ittees ota :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Normi hinnoissahan nuo näyttikset on, kun ymmärtää ALVi hintaa kattoa...
Linkkaa toki mistä löytyy Suomesta GTX 1080 Ti Gaming X alle 620e veroineen tai halppisjäähyllä alle 600e.

Edit: Vaikuttaisi myös olevan hintavirhe.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
171
Tällä hetkellä olisi Freedome ja Safe käytössä. Tuleekohan aktivoinnissa ongelmia, jos hommaa Black Fridaystä Totalin korvaamaan nuo molemmat.
Itsellä oli 2 viikkoa sitten sama tillanne kun hommasin Totalin. Eikä ollut mitään ongelmaa aktivoinnin kanssa, ei kännykän eikä läppärin.

Muille opiskelijoille vinkkinä F-secure antaa 60% alennuksen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
272
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
247
Anteeksi ehkä tyhmäkin kysymys, mutta onko kenelläkään kokemuksia tuosta Freedomesta siinä mielessä, että onko aktivoinnilla jotain aikarajaa? Katselin FAQ lävitse ja muutenkin hieman googletin löytämättä vastausta kysymykseeni. Vanha tilaus NordVPN:llä meinaan loppuu vasta ensi vuoden puolella, joten haluaisin vasta silloin ottaa Freedomen käyttöön.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 524
Kovasti suosiossa tuntuu olevan VPNät nykyään. Mitä muuta käyttöä tuolla on kuin waretus tai muut laittomuudet?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Anteeksi ehkä tyhmäkin kysymys, mutta onko kenelläkään kokemuksia tuosta Freedomesta siinä mielessä, että onko aktivoinnilla jotain aikarajaa? Katselin FAQ lävitse ja muutenkin hieman googletin löytämättä vastausta kysymykseeni. Vanha tilaus NordVPN:llä meinaan loppuu vasta ensi vuoden puolella, joten haluaisin vasta silloin ottaa Freedomen käyttöön.
Esimerkiksi vuoden käyttöaika alkaa ostopäivästä. Koodin voi käyttää vaikka ensi kesänä, mutta käyttöaika kuluu silti koko ajan.
Kokeilin tämän itse muutama kuukausi sitten, koska minulle oli jäänyt yksi ylimääräinen koodi edelliseltä vuodelta ja sain sillä käyttöaikaa enää noin 1.5 kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Kovasti suosiossa tuntuu olevan VPNät nykyään. Mitä muuta käyttöä tuolla on kuin waretus tai muut laittomuudet?
Itse käytän pääasiassa seuraaviin:

- Geoblokkausten kiertäminen erinäisissä striimaus- ja videopalveluissa. Jopa tyyliin Youtubessa on videoita, jotka eivät normaalisti näy Suomessa, yleensä tekijänoikeussyistä
- Alueellisen hinnoittelun (eli Suomi-lisän) välttäminen digitaalisissa tuotteissa
- Oma tietosuoja ja mahdollisen throttlaamisen välttäminen, kun vierailee julkisissa verkoissa (yhtenä esimerkkinä vaikka VR:n WLAN junissa)
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
339
Esimerkiksi vuoden käyttöaika alkaa ostopäivästä. Koodin voi käyttää vaikka ensi kesänä, mutta käyttöaika kuluu silti koko ajan.
Kokeilin tämän itse muutama kuukausi sitten, koska minulle oli jäänyt yksi ylimääräinen koodi edelliseltä vuodelta ja sain sillä käyttöaikaa enää noin 1.5 kuukautta.
Täällä on kyllä ihan erilainen kokemus. Ostin helmikuussa 2017 Gigantista jostain tarjouksesta freedomen. 3 käyttäjää vuodeksi 19eur. se toimitettiin "fyysisenä" eli pahvikortti postitse jossa koodi. Otin ensimmäisen kerran käyttöön toukokuussa kun lähdin ulkomaille ja on tietysti nyt voimassa ensi vuoden toukokuuhun. Käyttöaika alkaa ostopäivästä ehkä silloin jos ostaa F-securen verkkokaupasta. F-secure safea myös tullut osassa tietokoneita käytettyä ja silloin ostin lataus version jostain muusta verkkokaupasta, sekin alkoi vasta sitten kun aktivoin sen my.f-secure.com:issa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Täällä on kyllä ihan erilainen kokemus. Ostin helmikuussa 2017 Gigantista jostain tarjouksesta freedomen. 3 käyttäjää vuodeksi 19eur. se toimitettiin "fyysisenä" eli pahvikortti postitse jossa koodi. Otin ensimmäisen kerran käyttöön toukokuussa kun lähdin ulkomaille ja on tietysti nyt voimassa ensi vuoden toukokuuhun. Käyttöaika alkaa ostopäivästä ehkä silloin jos ostaa F-securen verkkokaupasta. F-secure safea myös tullut osassa tietokoneita käytettyä ja silloin ostin lataus version jostain muusta verkkokaupasta, sekin alkoi vasta sitten kun aktivoin sen my.f-secure.com:issa.
Hyvä tarkennus, että "fyysinen" versio on erilainen. Eihän se oikein toimisi, jos lappuset vanhenisivat hyllyssä.
Puhuin tosiaan itse tilanteesta, jossa Freedome on ostettu suoraan F-securen sivuilta. Jäi vain tarkentamatta, kun oletin, että puhuimme tuosta aiemmin mainitusta tarjouksesta.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
247
Selvä homma, sitten se selviää varmaan tarkemmin huomenna, jos muistaisin heidän chatissä kysästä asiaa. F-Securen omilta sivuilta tosiaan hommasin tuon 1 v/3 laitetta paketin ja koodi kyllä tuli samantien, mutta en ala sitä aktivoimaan vielä, mikäli se olisikin niin ettei se aika ala raksuttamaan ostopäivästä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Esimerkiksi vuoden käyttöaika alkaa ostopäivästä. Koodin voi käyttää vaikka ensi kesänä, mutta käyttöaika kuluu silti koko ajan.
Kokeilin tämän itse muutama kuukausi sitten, koska minulle oli jäänyt yksi ylimääräinen koodi edelliseltä vuodelta ja sain sillä käyttöaikaa enää noin 1.5 kuukautta.
Aina on mulla alkanu aktivoinnista, vaikka ostettu F-Securelta. Ikivanhoille koodeillekin aina tullut täysimääräinen lisäys aikaan. Mistä se Freedome edes tietäisi, milloin se on ostettu, noitahan myydään eri tavoilla lukuisissa paikoissa?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Aina on mulla alkanu aktivoinnista, vaikka ostettu F-Securelta. Ikivanhoille koodeillekin aina tullut täysimääräinen lisäys aikaan. Mistä se Freedome edes tietää, milloin se on ostettu, noitahan myydään eri tavoilla lukuisissaa paikoissa?
No pahus. Voi tosiaan olla, että olen väärässä. ...Ah, itselläni oli tietysti jo samaa koodia käytetty aikaisemmin, joten loputkin käyttökerrat lähtivät kulumaan samalla. :facepalm:
Eli jos et käytä koodia kertaakaan, tilanteen pitäisi olla ok. Mun moka.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
No pahus. Voi tosiaan olla, että olen väärässä. ...Ah, itselläni oli tietysti jo samaa koodia käytetty aikaisemmin, joten loputkin lähtivät kulumaan samalla. :facepalm:
Eli jos et käytä koodia kertaakaan, tilanteen pitäisi olla ok. Mun moka.
Juu tuli just mieleen sama, eli olit ehkä aktivoinut koodin jo jossain aiemmin. Ekasta aktivoinnista lähtee kello raksuttamaan kaikkiin sen koodin lisensseihin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 491
Juu tuli just mieleen sama, eli olit ehkä aktivoinut koodin jo jossain aiemmin. Ekasta aktivoinnista lähtee kello raksuttamaan kaikkiin sen koodin lisensseihin.
Onpahan nyt itsellenikin tilanne melkein selvä :lol:

Kerran mulla meni kauan sitten Freedome täysin jumiin ohjelmistoon tulleen päivityksen jälkeen.
Ei saanut enää toimimaan kuin uudelleen asentamalla, jolloin menetin käytössä olleen lisenssin. Ilmoitin tästä F-securen chatissa,
niin antoivat mulle mitään mukisematta uuden koodin, jolla sai käyttöaikaa vuoden kolmelle laitteelle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Kellään kokemusta Suomalainen verkkokauppa | Synigo kaupasta? Olisi 1080ti näyttiksiä melko halvalla.
esim. MSI Gaming 1080ti, 618,76€+postit MSI VGA NV PCIe 11GB GTX1080TI | Synigo
ja MSI Armor 1080ti, 582,8€+postit MSI VGA NV PCIe 11GB GTX1080TI | Synigo
Mietin vaan, että kauppa on itselle tuntematon, eikä firmasta löydy käytännössä mitään tietoja. Tästä oli juttua muron discord puolella myös, mutta kukaan ei tunnusta ikinä tilanneen tuolta mitään. Hinnat tuntuu vähän liiankin hyviltä ollakseen totta, tosin maksuvaihtoehtoina oli ainakin luottokortti, joten ei tuosta nyt mitään ainakaan häviäisi.
Nyt hinta nousi 737,80€ ja 695,64€, vieläkin halvat...?
 
Liittynyt
08.11.2017
Viestejä
324
Nyt hinta nousi 737,80€ ja 695,64€, vieläkin halvat...?
Melkein ehdin tilata väärällä halvalla hinnalla klo 16. Laitin ostoskoriin ja rekisteröidyin ostajan tiedoin. Kuitenkin homma tyssäsi rekisteröinnin vahvistusviestiin jota ei ole tullut vieläkään.

No olis se ollu vähän turhan kova kortti itselle. Kytistelen 1080 alle 600€ tarjouksia nyt.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
343
Itsellä korissa mutta ei pääse SmartPostista eteenpäin, 7e kotitoimitusta en kyllä ota.
Sama ongelma. Ei tapahdu mitään vaikka kokeillut postinumeroa sekä kaupunkia kirjoittaa.

Kokeilkaa mennä takaisin edelliseen vaiheeseen postinumeron kohdalla jumiin jäädessä. Tämän jälkeen onnistui itselläni.
Tätäkin kokeilin kymmisen kertaa, mutta ei auttanut :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
232
Kokeilkaa mennä takaisin edelliseen vaiheeseen postinumeron kohdalla jumiin jäädessä. Tämän jälkeen onnistui itselläni.

Edit:
Montakohan noita oli oikeasti (väitti 100+).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 667
Jostain ne tietää. Itse olen ostanut yhden niiden tuotteen ja kun sai halvalla, niin ostin sitten heti muutaman kappaleen. Nyt kun olen antanut porukoille ja kaverille käyttöön yhdet koodit, niin niiden koneet näkyy mun ohjelmassa kun katsoo lisenssejä. Näen koska ne on ne aktivoinut ja miten kauan ne on voimassa.
Eli, jos haluaa pysyä anonyyminä niin ei välttämättä kannata ostaa F-securen vpn:ää. Käyttöehdoissa lukee myös, että avustavat poliisia rikosasioissa, joten keräävät myös logeja.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
504
No aika vauhdilla ne 100 pii:tä hävis kans ku päivitti sivua ja 00:01 vasta tuli ostoskorii näkyvii ja samantien "tarjous erä loppuunmyyty". Kyllä oli taas nörät asialla :D. en mä toki ees viel keksiny sille mitää käyttöö, et parempaa tarkotuksee meni.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 456
No voi piru meni ihan ohi tuo raspberry. Olisi pitänyt lukea tarkemmin, että olikin jo tänään myynnissä eikä huomenna.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Sen raspin saa vieläkin tilattua, kun painaa sitä osta nappia tuotekortissa eikä mene itse tuotteen sivulle.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Sen raspin saa vieläkin tilattua, kun painaa sitä osta nappia tuotekortissa eikä mene itse tuotteen sivulle.
Totta. Ei antanut kyllä toimitustavaksi kuin kotiovelle. Ilmeisesti noita ostoskoreja timeouttaa vieläkin tuolla. Itsellekin tuli pari kertaa loppuunmyytyä.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 456
No voihan helkkari, pitääköhän sitä sitten vähän aikaa venailla, jos itsekin vielä saisi.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Nyt tuli tonne listaankin, että nettierä loppuunmyyty. Kummallisesti toimii tämäkin nettikauppa.

Ja tilausajaksi on merkitty jotain 0:30. Olisko toi kuitenkin varannu sen jossain vaiheessa sitten tai jotain.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Bauer

Merten Jack Bauer
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Ajattelin aamutuimaan tilailla raspin leluksi kun piti sivujen mukaan aika iso erä olla. Näköjään kuitenki kaikki meni alle puoleen tuntiin? Onkohan mahollista?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
325
Ajattelin aamutuimaan tilailla raspin leluksi kun piti sivujen mukaan aika iso erä olla. Näköjään kuitenki kaikki meni alle puoleen tuntiin? Onkohan mahollista?
Mä refreshasin sivun ehkä 5-10s sisällä siitä kun tuli myyntiin ja valitti jo silloin että loppu. Yritin uudestaan 0:05 ja 0:10, mutta sama ilmoitus. En sitten tiedä saiko jotkut tämän jälkeen vielä ostettua.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Ajattelin aamutuimaan tilailla raspin leluksi kun piti sivujen mukaan aika iso erä olla. Näköjään kuitenki kaikki meni alle puoleen tuntiin? Onkohan mahollista?
No hetihän ne menivät ostoskoreihin jonkun ekan minuutin aikana. Välillä niitä sitten vapautui muutama kerrallaan, kun ilmeisesti ostamattomat ostoskorit vanhentuivat. Kuten tosta ylempää voi katsoa, sain yhden ostettua vielä 1:40 speden vinkistä. Saa nähdä, tuleeko.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
374
Itse juuri menin raspin ostamaan tarjousketjun linkistä 19,90, näytti että olisi ollut saldoja vielä hyvin jäljellä.

Ilmeisesti saavat väliajoin lisää jostakin, tilatessani oli 100+ ja nyt näyttää 50+. Tilausvahvistus ja kuitti tulivat spostiin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Itse juuri menin raspin ostamaan tarjousketjun linkistä 19,90, näytti että olisi ollut saldoja vielä hyvin jäljellä.

Ilmeisesti saavat väliajoin lisää jostakin, tilatessani oli 100+ ja nyt näyttää 50+. Tilausvahvistus ja kuitti tulivat spostiin.
Näköjään lukee lisäerä 200kpl. 10+ saldo.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
114
Loppuivat jo. Mihin tollaista käytetään?
Saa edelleen välillä ostoskoriin.

Mihin nyt edullista ja pientä, mutta kohtuullisen pippurista tietokonetta käytetään? Toiset liittävät pienen kosketusnäytön ja ajavat retroemulaattoreita, toiset laittavat kameran ja tallentavat sillä valvontakamerakuvaa, jotkut pitävät mediaserverinä. Jos ei mitään käyttöä keksi, niin tuskin silloin tarvitsee.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Tuo raspi taitaa olla barebone paketti? Eli mukana ei ole virtalähdettä saatika muistikorttia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 807
Viestejä
4 204 233
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom