Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei satu millään mitään kampanjasivua etusivulta/muualta silmään... Joten jos joku viittis linkata jos niillä on koottu tarjoukset johonkinTuote:Fractal Design Kelvin S24 Water Cooling 240mm
Hinta: 99€
Kauppa: www.webhallen.com
Voimassa: -
Fractal Design Kelvin S24 Water Cooling 240mm
Muutenkin webhallenissa jo käynnissä black friday
chromecast ultra 49€ gigantti
Tuossa gigantin mainoslehtisessä oli noita pelejä mainostettuna mutta toi klikkaa tästä ei toimi. Onkohan jolla kulla linkkiä tuohon klikkaa tästä linkkiin josta voisi noita pelejä katsoa?
jaa, onko tuon hinta laskenu vasta, vai onko verkkokauppa laittanu myös tarjoukseen? eikö tuo ultra ole yleensä 79€ luokkaa?En nyt tiedä onko niin erikoinen tarjous kun verkkiksessä se on 49€ muutenkin.
Google Chromecast Ultra ‐langaton 4K Ultra HD mediatoistin 49,00 €
Gigantti, Power ja Verkkokauppa tekevät ns. pricematchin toistensa tarjoustuotteista, että tämän vuoksi tuon Ultran ja luultavasti monia muitakin tuotteita saa huomenna mistä tahansa näistä kolmesta samaan hintaan.jaa, onko tuon hinta laskenu vasta, vai onko verkkokauppa laittanu myös tarjoukseen? eikö tuo ultra ole yleensä 79€ luokkaa?
e:
Chromecast Ultra, mediatoistin hinta 74,00€
Puuh.. löytääkö joku Gigantin sivuilta tuon 99€ Philips Huenpaketin? Itse löydän vain 149-199 hintaisia..
Huomenna cittarissa
VR lasit, PS4 kamera ja VR World -peli
299€ (plussakortilla)
Eikö gigantin tarjouksia näe muualta kuin tuosta paskasta tarjouslehtisestä ja sitten joutuu itse etsimään sen tuotteen sivuilta erikseen kun ei tuossa lehtisessä ole mitään klikattavia linkkejä?
Kai tuo Androidilla toimii ilman kikkailuja?
Siltä varalta että noita vapautuu vielä, niin kannattaa huomioida että kyseessä on/oli ilmeisesti mobiiliversio.Tuote: F-SECURE FREEDOME 1Y/1DEV
Hinta: 9,90€
Kauppa: www.veikonkone.fi
Voimassa: 24.11 asti
Jos lisenssi yhdelle laitteelle riittää, niin aika edukkaasti lähtee
Freedome
E: loppui jo
Mistä?Ei oikein mitään itelle nyt pystyny tilailee, mut nappasin tuolta yhden Bosch:n varsi-imurin, ku oli 99€. Emäntä anopille huuteli semmoista joululahjaksi, ni täyty napata yks matkaan.
Mä oon jossain gigantin odotushuoneessa "
Verkkosivuillamme on tällä hetkellä paljon liikennettä, mutta sinun vuorosi on aivan pian"
Hyvät kaiuttimet ja hinta ihan OK.Onkohan nuo T8L:t hyvä ostos, 200 eurolla sais Hobby Hallista?
Addon T8L aktiivikaiutinpari, musta
Ei... tasan 60min tällä hetkellä jonossa...Onko joku oikeesti päässy tuolta gigantin hullujenhuoneelta eteenpäin?
Onko kukaan vielä nähnyt hyvää SSD tarjousta 750Gb+ kokoisista 2.5" levyistä?
Onko joku oikeesti päässy tuolta gigantin hullujenhuoneelta eteenpäin?
Puolisen tuntia sitten aloitin tilaamaan paria tuuletinta, johan tässä kohta pääsee toimitustapaa suunnittelemaanOnko joku oikeesti päässy tuolta gigantin hullujenhuoneelta eteenpäin?
Onko joku oikeesti päässy tuolta gigantin hullujenhuoneelta eteenpäin?
joo eivät ole hinnat päivittyneet muissakaan tuotteissa.. ja sivut jumissa..
Katos, siellä oli tollanenkin. Itse huomasin vaan ne Electroluxin mallit. Tuosta Boschista oli vähän ristiriitaista tietoa kun mainostettiin lion-akkuja mut sitten puhuttiin myös nimh-akuista. Kumpikohan olisi parempi, tuo Bosch vai se 129e Electrolux?Gigantista
Jostain syystä klikatessa näkyi tuo alentumaton hinta ensimmäisellä kerralla ja olin jo kaatamassa mustaa laavaa tuutin täydeltä. Mutta joo, kyllähän tuossa pelattavaa on.Tää vaikutti aika hyvältä setiltä:
Xbox One S 1TB + Steep + The Crew + Forza Horizon 3 + Hot Wheels - Pelit - CDON.COM
Näitä ei sitten saa tilattua kuin yhden ja päälle tulee postikuluja 3,90e, eli ei ainakaan erikseen tilattuna niin tolkuttoman hyvä tarjous kuin ensin voisi luulla.Eihän tuolta Gigantista ihan heti mitään saa tilattua, mutta tässä 1€ maksavia 120mm be quiet! Pure Wings 2 tuulettimia.
be quiet! Pure Wings 2 tuuletin 120 mm - Tuulettimet ja jäähdytys
Ja ihan kiusallaan sitten vielä 1kpl/tilaus. Kolmella olisi päivittänyt kaikki kerralla, mutta yhdellä mitään tee.Eihän tuolta Gigantista ihan heti mitään saa tilattua, mutta tässä 1€ maksavia 120mm be quiet! Pure Wings 2 tuulettimia.
be quiet! Pure Wings 2 tuuletin 120 mm - Tuulettimet ja jäähdytys