Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 503
Jos ihmisiä kiinnostaa. Soittelin DNA:lle ja kyselin tarjotaanko tota 9,90€ muille kuin DNA:lta pois siirtyville, ja vastaus oli ei, kyseessä on erikoiskampanja vain DNA-asiakkaille. Heidän tarjous oli 21€/kk.
Ja mulle sanoivat standilla, että tarjous on voimassa vain Telian asiakkaille. Itse kun olen Saunalahdella, niin tarjosi muistaakseni vain jotain 17.90€ hintaa vaikka on tuo 14.90€/kk Huoleton 4G. Ihmettelin miksi tarjota moista vain Telian asiakkaille, kun he ovat ainoita jotka eivät sitä 11€ Telian tarjousta saa... (Varmaan myyjä mennyt sanoistaan sekaisin, kun DNA->Telia siirtyville tarjoaminen kuulostaa paljon järkevämmältä.)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
Jos ihmisiä kiinnostaa. Soittelin DNA:lle ja kyselin tarjotaanko tota 9,90€ muille kuin DNA:lta pois siirtyville, ja vastaus oli ei, kyseessä on erikoiskampanja vain DNA-asiakkaille. Heidän tarjous oli 21€/kk.
Olin jo tilannut toiselta operaattorilta liittymän ja soitin dna:n asiakaspalveluun sulkeakseni pari muuta 4g liittymää, niin tarjosivat silloin 16,9€/kk 600+600+100mbps liittymää.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Ja mulle sanoivat standilla, että tarjous on voimassa vain Telian asiakkaille. Itse kun olen Saunalahdella, niin tarjosi muistaakseni vain jotain 17.90€ hintaa vaikka on tuo 14.90€/kk Huoleton 4G. Ihmettelin miksi tarjota moista vain Telian asiakkaille, kun he ovat ainoita jotka eivät sitä 11€ Telian tarjousta saa... (Varmaan myyjä mennyt sanoistaan sekaisin, kun DNA->Telia siirtyville tarjoaminen kuulostaa paljon järkevämmältä.)
Juu varmasti mennyt sekaisin, koska juuri siirsin kaikki 5 liittymää Telialle Elisalta, eikä ainakaan puhelimitse ollut moista tarjousta tarjota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 388
Tulipa äsken kamppis viesti Elisalta:
Hei! Haluamme pitää sinut asiakkaanamme, joten tarjoamme liittymääsi edun: Saunalahti Tarkka Premium 50M + 600 min/sms (sis. 10 Gt EU-roamingdata, rajaton Pohjola+Baltia -roamingdata), nyt 11 kuukaudeksi hintaan 11 € / kk (norm. 26,90 €/kk). Lisäksi pysyessäsi asiakkaanamme saat erikoisetuna 40 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortin. Etu on henkilökohtainen ja saatavilla 18.11.2017 asti. Edun saat soittamalla maksuttomaan numeroomme 0800 97562 (arkisin klo 9-20, la 10-16). Terveisin Elisa
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Saunalahden vastatarjouksesta sama 11e/kk + 2kpl 40e lahjakortteja s-ryhmään (kaksi liittymää eri henkilöille). Ihan hyvä diili tekemättä käytännössä mitään.

Ainoastaan saunalahdella netin nopeus hitaanpi kuin telialla.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 030
Itellä on paska osallistua tommosiin kun tää meidän talo jostain syystä syö elisan signaalin. Talo päästä päähän käveltynä katkeaa puhelu. Telialla tätä ei tapahdu (ja luultavasti ei dna:llakaan kun yhteisverkon alueella olen.)

Ainiin oli asiaakin. Onko missään ollut mallia törkeän hyvä tarjous microsd korteista. Tarttis muutaman kokoluokissa 8-32GB.
 

kz-

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
85
Sain Elisalta vielä tuon lahjakortin vaikka otin winbackin jo eilen, kun ei liittymätyyppikään ollut järjestelmävirheen takia muuttunut tänään.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
7
Itse otin kanssa tuon winbackin elisalta ton 40e lahjakortin kanssa. Kuulostin alussa epävarmalta vielä vaihdon suhteen ni sain vielä joulukuun kk maksun ilmatteeks. Valittelin huonommasta netistä ja mobiilivarmisteesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 388
Tänne kanssa äsken soitteli Elisalta ja tarjosi siihen tarjoukseen vielä yhden kuukauden ilmaiseksi. En ottanut silti kun ei mökillä kuulu, niin ei iloa. Oli kyllä hyvä sauma vaihtaa operaattoria tämä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Elisa olis rahallisesti sen 33€ edullisempi (mobiilivarmennex11kk vähennetty). Mutta kuitenkin puolet hitaampi netti, nyt on kyllä paha paikka. Saiskohan ton lahjakortin jotenki junailtua ja silti siirryttyä Telialle. :D
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 129
Elisa olis rahallisesti sen 33€ edullisempi (mobiilivarmennex11kk vähennetty). Mutta kuitenkin puolet hitaampi netti, nyt on kyllä paha paikka. Saiskohan ton lahjakortin jotenki junailtua ja silti siirryttyä Telialle. :D
Tuskin se netti puolet hitaampi on kuitenkaan, silloin toki jos Linuxdistrot pyörii 24/7 ja molemmat operaattorit antais yli 100M 24/7.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
639
Tuli tuossa mieleen että kannattaako Logitechin G610 + G403 combosta maksaa 80 €?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Pysyin Elisalla, tosiaan sama tarjous tuli, 40€ lahjakortti, mutta puhin itselleni mobiilivarmenteen pysyvästi hintaan 0€ sen ilmaisen kuukauden sijaan.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 323
Tuli tuossa mieleen että kannattaako Logitechin G610 + G403 combosta maksaa 80 €?

Lähetetty minun SLA-L22 laitteesta Tapatalkilla
Mielestäni hyvä hinta. G610 hoitaa hommansa hyvin ja G403 on mielestäni ainakin yksi parhaista hiiristä.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
109
Noo ihan 100 varma en juuri nyt ole muuttuuko tilanne jos 402?
G403 on melko turvallinen muotoilultaan eli sopii useimpien käteen ja siinä on tän hetken paras sensori ja paino pienempi kuin G402:ssa.
G402 on vähän turhan painava fps pelaamiseen ja muodon pitää osua just omaan käteen. Lisäksi siinä on vanhempi sensori.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 668
G403 on melko turvallinen muotoilultaan eli sopii useimpien käteen ja siinä on tän hetken paras sensori ja paino pienempi kuin G402:ssa.
G402 on vähän turhan painava fps pelaamiseen ja muodon pitää osua just omaan käteen. Lisäksi siinä on vanhempi sensori.
Noo ihan 100 varma en juuri nyt ole muuttuuko tilanne jos 402?
Omasta mielestä G403 on jopa liian kevyt. Hiiren johto painaa enemmän ja tuntuu kevyessä hiiressä vastuksena. Langattomana menettelee, mutta välillä sitä hiirtä joutuu käyttäessä latailemaankin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
251

Liitteet

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 813
Pitättäydyin Elisassa. Tuli vastatarjous samaan hintaan. Ainut ero oli 50mbit netti 100 sijaan, mutta omaan nettiselailuun jne riittää varsin hyvin toi 50mbit.
Lisäksi parempi kattavuus asuinalueellani.
Mikäli tuo tarjous on sama kuin minulla eli Tarkka Premium 50M + 600min/sms, niin tuo tarkoittaa sitten yhteensä 600 minuuttia tai viestiä. Eli esim. 300min + 300 viestiä. Eli on heikompi tarjous kuin Telialla. Mutta kun lupasivat vielä 40€:n s-ryhmän lahjakortinkin per liittymä, niin minäkin jäin Elisan asiakkaaksi. Riittää tuo puhe/viestimäärä omassa käytössä hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 328
Mikäli tuo tarjous on sama kuin minulla eli Tarkka Premium 50M + 600min/sms, niin tuo tarkoittaa sitten yhteensä 600 minuuttia tai viestiä. Eli esim. 300min + 300 viestiä. Eli on heikompi tarjous kuin Telialla. Mutta kun lupasivat vielä 40€:n s-ryhmän lahjakortinkin per liittymä, niin minäkin jäin Elisan asiakkaaksi. Riittää tuo puhe/viestimäärä omassa käytössä hyvin.
Tänään on tullut vielä 2 kosiskeluviestiä elisalta lisää, eli kahden päivän aikana 5 yhteensä. Tuntuu kyllä että puntit tutisee Elisalla kun noin kovasti pommittavat noita viestejä. Eikait normaalisti operaattorinvaihdon yhteydessä ole tullut kuin 1 testiviesti siitä että voi kysellä vastatarjousta asiakaspalvelusta. Itselle kyllä riittäisi tuo Elisan tarjoamakin paketti ihan hyvin ja lahjakortti kiinnostaisi, mutta toisaalta tekee myös mieli vaihtaa Teliaan paremman kuuluvuuden vuoksi. Odotellaan vielä huomiseen josko sieltä pamahtaa lisää viestejä Elisalta.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 129
Tänään on tullut vielä 2 kosiskeluviestiä elisalta lisää, eli kahden päivän aikana 5 yhteensä. Tuntuu kyllä että puntit tutisee Elisalla kun noin kovasti pommittavat noita viestejä. Eikait normaalisti operaattorinvaihdon yhteydessä ole tullut kuin 1 testiviesti siitä että voi kysellä vastatarjousta asiakaspalvelusta. Itselle kyllä riittäisi tuo Elisan tarjoamakin paketti ihan hyvin ja lahjakortti kiinnostaisi, mutta toisaalta tekee myös mieli vaihtaa Teliaan paremman kuuluvuuden vuoksi. Odotellaan vielä huomiseen josko sieltä pamahtaa lisää viestejä Elisalta.
Vaimon liittymä vaihtui tuossa taannoin elo-syyskuussa Telialle kun sai firman piikkiin sen, niin kyllä niitä viestejä sieltä tuli jatkuvalla syötöllä, soittelin tosta aspaankin että nää on vähän noloa kun ei oo mikään kilpailutilanne edes kyseessä niin sanoivat ettei niihin voi vaikuttaa, kyseessä on automaatti.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Mikäli tuo tarjous on sama kuin minulla eli Tarkka Premium 50M + 600min/sms, niin tuo tarkoittaa sitten yhteensä 600 minuuttia tai viestiä. Eli esim. 300min + 300 viestiä. Eli on heikompi tarjous kuin Telialla. Mutta kun lupasivat vielä 40€:n s-ryhmän lahjakortinkin per liittymä, niin minäkin jäin Elisan asiakkaaksi. Riittää tuo puhe/viestimäärä omassa käytössä hyvin.
No eipä tullut ehtoja tarkemmin kyseltyä.
Itse tulee puhuttua jtn 200-400min välillä ja pari tekstaria, joten riittää hyvin.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Taas soiteltiin Telialta nyt tuli vastatarjouksena Elisan vastatarjoukseen. 40€ lahjakortti K-ketjuun per liittymä. Eli siirryin Telialle taas kerran, saan muutenkin henkk. alen K:sta niin tarjous on itselle huomattavasti parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 328
Taas soiteltiin Telialta nyt tuli vastatarjouksena Elisan vastatarjoukseen. 40€ lahjakortti K-ketjuun per liittymä. Eli siirryin Telialle taas kerran, saan muutenkin henkk. alen K:sta niin tarjous on itselle huomattavasti parempi.
Eli kannattaa tarttua Elisan vastatarjoukseen vaikka haluaa siirtyä Telialle? Millähän varmuudella tuolta Telialta saa vastatarjouksen vastatarjoukseen. :lol:
 
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
62
Soitinpa itsekin Elisalle, koska tuo S-ryhmän 40€ lahjakortti on kyllä aika kova tarjous. 50mpbs ja 600min/sms riittää minulle paremmin kuin hyvin. Ilmaista mobiilivarmennusta eivät suostuneet antamaan, mutta eipä tuota ole muutenkaan tullut käytettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 503
Eli kannattaa tarttua Elisan vastatarjoukseen vaikka haluaa siirtyä Telialle? Millähän varmuudella tuolta Telialta saa vastatarjouksen vastatarjoukseen. :lol:
Tätä itsekin vähän kummastelen. Mistä lähtien vastatarjoukseen on tullut (automaattinen) vastatarjous vai onko tässä soiteltu vielä Telialle takaisin itse? Ainakaan aiemmin en muista saaneeni tuollaisia, kun esim. Telian asiakkaana olen saanut Elisalta tarjouksen --> numsi sinne --> kalastelu Telialta ja jäänti Telialle --> Elisan osalta hiljaisuus koska en heillä koskaan ollutkaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Eli kannattaa tarttua Elisan vastatarjoukseen vaikka haluaa siirtyä Telialle? Millähän varmuudella tuolta Telialta saa vastatarjouksen vastatarjoukseen. :lol:
Sanoi puhelun aikana ihan suoraan että heitä on ohjeistettu vastaamaan Elisan tarjoukseen K-ketjun lahjakorteilla, eli varmaan ihan itsekin soittamalla hoituu tuo. Ilman että tarvii vaihdella liittymiä edes takas.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Tätä itsekin vähän kummastelen. Mistä lähtien vastatarjoukseen on tullut (automaattinen) vastatarjous vai onko tässä soiteltu vielä Telialle takaisin itse? Ainakaan aiemmin en muista saaneeni tuollaisia, kun esim. Telian asiakkaana olen saanut Elisalta tarjouksen --> numsi sinne --> kalastelu Telialta ja jäänti Telialle --> Elisan osalta hiljaisuus koska en heillä koskaan ollutkaan.
Aloitti puhelun jotakuinkin näin "Huomasin että olet peruuttanut meidän liittymätarjouksen ja päätit pysyä Elisan asiakkaana... jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 328
@Harmaatukka kauan sulla kesti, että Telialta annettiin uusi vastatarjous? Mietin tässä että soittelenko itse Telialle kun tartuin jo tuohon Elisan vastatarjoukseen ja odottelen nyt vaan jos Telialta lähestyttäisiin uudestaaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Itsellenikin tuolta Elisalta sitten jälkeen päin soitettiin, kun olin ottanut Telian vastatarjouksen vastaan, että oliko tuo numeronsiirron peruminen tarkoituksellinen.

Johon sitten vastasin että juu, sai pari kuukautta ilmaiseksi ja katsoo sen jälkeen uudestaan.
Syy vaihtoon kun oli heikohko toiminta Telialla tuossa oman huoneiston paikalla. Nyt on tosin kuuluvuus parantunut siihen, eikä mennyt kuin viikko. (pistettiin häiriöilmoitus siinä asiakaspalvelijan kanssa samalla)

Eli nyt ei ole edes tarvetta vaihtaa kuuluvuudenkaan takia.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Eilen soitin itse Telialle ja varmistin koska uudet liittymät aukeaa, kun sitä ei lue missään papereissa eikä tullut mitään viestiä (22. päivä). Sen jälkeen meni hetki ja Elisalta soitettiin tuo niiden vastatarjous. Jonka sitten otin vastaan koska lahjakortit ja ilmainen mobiilivarmennus. Tänään tuli Telialta puhelu puolelta päivin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 503
Eli siis jos olen ymmärtänyt oikein niin parhaimmat tarjoukset ovat olleet:
Telia: 11€/kk 11kk tuo L-liittymä ja 40e K-lahjakortti
Elisa: heidän 11€/kk 11k versio Teliasta, 40€ S-lahjakortti, ensimmäinen kuukaisi hintaan 0€
(DNA tarjonnut ilmeisesti myös joillekin omaa versiotaan tuosta 11€/kk 11kk tai määräaikaisena 12kk 9,90€/kk.)

Näinkö? Vaikeaksi menee päättää missä sitä olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Elisalta soittivat takaisinkosiskelupuhelun ja sain tingittyä ilmaisen mobiilivarmenteen, 40e lahjakortin ja ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
214
Eli siis jos olen ymmärtänyt oikein niin parhaimmat tarjoukset ovat olleet:
Telia: 11€/kk 11kk tuo L-liittymä ja 40e K-lahjakortti
Elisa: heidän 11€/kk 11k versio Teliasta, 40€ S-lahjakortti, ensimmäinen kuukaisi hintaan 0€
(DNA tarjonnut ilmeisesti myös joillekin omaa versiotaan tuosta 11€/kk 11kk tai määräaikaisena 12kk 9,90€/kk.)

Näinkö? Vaikeaksi menee päättää missä sitä olisi.
Elisalle saa vielä tosiaan pysyvästi ilmaisen mobiilivarmenteen kun mainitsee että Telialla se on myös ilmanen. Eli tarjousten ero on enää käytännössä. Telian netti 100/50 vs Elisan 50/10. Elisalla tosiaan S-kortti ja Telialla K.
Vähän epäselväksi on vielä jääny että onko Elisa 600 yksikköä vais 600 min+600 sms.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 030
Just soittelin DNAlle kysyäkseni kilpailevaa tarjousta ja eivät tarjonneet muuta kuin vuoden määräaikaista sopparia (50mb rajaton netti + rajattomat puhelut & tekstarit 9,90e/kk). Kysyin vielä, että onko mitään vastaavaa tarjousta ilman vuoden määräaikaista sopparia niin eipäs ollut. Kiitos ja näkemiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 494
Just soittelin DNAlle kysyäkseni kilpailevaa tarjousta ja eivät tarjonneet muuta kuin vuoden määräaikaista sopparia (50mb rajaton netti + rajattomat puhelut & tekstarit 9,90e/kk). Kysyin vielä, että onko mitään vastaavaa tarjousta ilman vuoden määräaikaista sopparia niin eipäs ollut. Kiitos ja näkemiin.
Juuri tuli tekstari dna:lta:

"Onko taloudessasi Telian puhelinliittymä? Kun siirrät Telian liittymän nyt DNA:lle, saat DNA Rajaton 4G Teho -liittymän erikoishintaan vain 11 eur/kk/12 kk. Ei määräaikaa! Soita, tekstaa ja surffaa rajattomasti kotimaassa jopa 50 Mbit/s nopeudella. Tarjous on henkilökohtainen ja voimassa vain tänään ja huomenna 17.-18.11.2017. Hyödynnä tarjous DNA Kaupassa tai soittamalla maksuttomaan numeroon 0800 550 044 (ark. 9-20, la 10-16). Terveisin DNA"
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Mulle taas DNA tarjoais Rajaton 4g teho liittymää 11e/kk. Hinta voimassa 12kk ja ilman määräaikaa. MOI:lta numeronsiirto menossa Telian sinkkutarjoukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22
Elisalle saa vielä tosiaan pysyvästi ilmaisen mobiilivarmenteen kun mainitsee että Telialla se on myös ilmanen. Eli tarjousten ero on enää käytännössä. Telian netti 100/50 vs Elisan 50/10. Elisalla tosiaan S-kortti ja Telialla K.
Vähän epäselväksi on vielä jääny että onko Elisa 600 yksikköä vais 600 min+600 sms.
Tunti sitten elisan aspa soitti ja ei luvannut kuin 3kk ilmaiseksi. Pitääköhän vielä huomenna ottaa Teliaan yhteyttä jos saisi sen 40e lahjakortin sieltäkin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 608
Viestejä
4 253 549
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom