Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
845
"Amazon-sovelluksella tilausta niin sovelluksen kautta tilaamalla 10€ alennus koodilla APP10DE"
Onko tämä koodi vanhentunut vai sisältyykö joitain ehtoja? En saanut toimimaan useammallakaan tuotteella.
Voimassa tammikuun puoleen väliin.

Tuolla ehdot ja lukee myös saako käyttää koodia


15€ versio (banneri appissa) on laajemmin toimiva

 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
210
Perheeen pojille pitäisi ostaa Joululahjaks kuulemma Xbox ohjain jolla pystyy siis PC:llä pelailee.

Osaisiko joku suositella jotain ja pitäs onnistua noudolla Jyväskylän suunnilta.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 666
Jos koneesta löytyy bluetooth niin ihan normi xbox ohjain toimii. Jos ei ole bluetoothia niin sitten xbox ohjain ja se usb adapteri. Tai jos johdollinen kelpaa niin ei tartte senkään kanssa pelata, toimii suoraan
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
210
Jos koneesta löytyy bluetooth niin ihan normi xbox ohjain toimii. Jos ei ole bluetoothia niin sitten xbox ohjain ja se usb adapteri. Tai jos johdollinen kelpaa niin ei tartte senkään kanssa pelata, toimii suoraan
Osaatko vinkata mitään mallia mitä katselis ?
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 666
Osaatko vinkata mitään mallia mitä katselis ?
Siis ihan Microsoftin virallinen Xbox ohjain. On niitä muitakin merkkejä mutta itsellä ei ole hyvää kokemusta niistä halvemmista ohjaimista. Se virallinen ohjain on aika varma valinta
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
61
Osaatko vinkata mitään mallia mitä katselis ?
Tuote: Tarjouskoodi JOULU2115 - 15% alennus konsolipeleistä, toimii ohjaimiin myös
Hinta:
Vaihtelee
Kauppa:Telia
Linkki:
Microsoft Xbox/PC -langaton ohjain

Uusi series ohjain windows sovittimella 69e-->59e koodilla

Koodi toimii noihin wallet kortteihin myös , 50e kortin hinnaksi 42,50e :cool:

Edit: Jaa olivatkin jo päässeet loppumaan, on siellä vielä yhtä mallia kaupassa mutta siinäkin toimitus vasta joulun jälkeen =(
 
Liittynyt
13.08.2018
Viestejä
629
Tuote: K-Plussa kortti

Hinta: 0€ (norm. 8,40€)

Kauppa: Plussa.com

Voimassa: 31.12.2020

Linkki: K-ruoka / Plussa.com

Kommentti: mainospuhe:
Plussapisteiden keräämiseen käytetty aika (eli sen kortin näyttäminen lukijalle erikseen, jos ei ole samassa kuin maksukortti) ei ole mitenkään niiden muutaman vitosen arvoinen, mitä tällä vuoden aikana saa.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Plussapisteiden keräämiseen käytetty aika (eli sen kortin näyttäminen lukijalle erikseen, jos ei ole samassa kuin maksukortti) ei ole mitenkään niiden muutaman vitosen arvoinen, mitä tällä vuoden aikana saa.
Hmm... No kyllä tuolla vähintään kympin kuussa saa. Opiskelija sain tuolla muistaakseni 30€ joka kuukausi.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
161
Olet opiskelija joka ostaa K-ryhmän liikkeistä 700-1100 eurolla kuussa? Hyvin menee nykyään opiskelijoilla. :) Veloitukseton S-kortti palauttaa muuten noin 2x määrän puhdasta rahaa.

Joskus jotain alennuksia olen hyödyntänyt plussa-kortillani jotka saadakseen on pitänyt korttia vilauttaa, mutta muuten pidän tuota suhteellisen hyödyttömänä. Uskomatonta, että tuosta kortista pitää nykyään oikein maksaa rahaa.
Opiskelijana saa 5 % eli 600 €/kk niin tulisi 30 €. Ja opiskelijana sai muistaakseni tienata noin 11k €/vuosi että edes tuet vähentyivät.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
Vielä kun tulis oheislaitteista (näppikset + hiiret) niin vois harkita näppiksen tilaamista..
Itse kaipaillut peliluureja ja valinta tiukentunut kahteen: Arctis 7X tai Turtle Beach stealth 700 gen 2.
Ja kilpikonnaan olen vähän kallistumassa...
Mutta odotellaan ja katsotaan tuleeko kummastakaan mitään hyviä tarjouksia...
Kun ei ole kiire mihinkään ;)
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Itse kaipaillut peliluureja ja valinta tiukentunut kahteen: Arctis 7X tai Turtle Beach stealth 700 gen 2.
Ja kilpikonnaan olen vähän kallistumassa...
Mutta odotellaan ja katsotaan tuleeko kummastakaan mitään hyviä tarjouksia...
Kun ei ole kiire mihinkään ;)
Täytyy sen verran huikkasta, ite tässä kanssa pohtinut langattomia kuulokkeita, kun ostin ensin langattoman hiiren + näppäimistön (näppiksen haluan nyt siis vaihtaa parempaan millä on 2,4ghz vastaanotin) ja nyt pohdin jopa, että ostaisin myös samalta tuoteperheeltä kuulokkeet eli:

Aiemmin en ole tippaakaan välittänyt razerista, kun olen pitänyt sitä täysin jonnegaming tuotteena, mutta ostin tuon hiiren missä on vaihdettavat peukalopainikkeet (FPS, MOBA, MMO) ja olen kyllä todella positiivisesti yllättynyt kyseisestä hiirestä. Tämän takia nyt todennäköisesti päätymässä myös Razerin langattomaan näppäimistöön ja ehkä myös tuohon headsettiin samalla.

€: Pidän myös hyvin paljon tuosta pelkistetystä ulkonäöstä. Tosin, 150€ olisi ehkä mukavampi hinta näille..
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
472
Olet opiskelija joka ostaa K-ryhmän liikkeistä 700-1100 eurolla kuussa? Hyvin menee nykyään opiskelijoilla. :) Veloitukseton S-kortti palauttaa muuten noin 2x määrän puhdasta rahaa.

Joskus jotain alennuksia olen hyödyntänyt plussa-kortillani jotka saadakseen on pitänyt korttia vilauttaa, mutta muuten pidän tuota suhteellisen hyödyttömänä. Uskomatonta, että tuosta kortista pitää nykyään oikein maksaa rahaa.
S-kortti maksaa 100€ (pantti). Ei toimi nfcllä eli tarvitsee aina kaivaa erikseen. Vaatii S-Pankki asiakkuuden, että saa rahat helposti itselleen. Plussassa ehkä huonompi bonusjärjestelmä, mut halvempi ja Androidilla maksaminen+plussat helppoa. Näytä puhelinta koneelle ja tulee plussa ja menee rahat.

Ässällä kyl nää asiakasomistajapäivät ihan hyvät kans. Mut eipä sillä mitään tee jos lähikauppa on keskoa tai toisinpäin.

Edit: Joku mainitsi mobilepayn mut sillä maksaminen on ihan helvettiä Google/Apple payhin verrattuna kun pitää availla sovellusta ja swaippailla ja yhdistellä Bluetooth jne. vs nfc-maksut.

Ja näille bonuskorteille taitanee olla omakin keskustelu? :speechless:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Ässä kannattaa muistaa että maksaa osinkoa, tuottavimpia ja varmimpia osakkeita mitä löytyy.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 104
Olet opiskelija joka ostaa K-ryhmän liikkeistä 700-1100 eurolla kuussa? Hyvin menee nykyään opiskelijoilla. :) Veloitukseton S-kortti palauttaa muuten noin 2x määrän puhdasta rahaa.

Joskus jotain alennuksia olen hyödyntänyt plussa-kortillani jotka saadakseen on pitänyt korttia vilauttaa, mutta muuten pidän tuota suhteellisen hyödyttömänä. Uskomatonta, että tuosta kortista pitää nykyään oikein maksaa rahaa.
Omassa osuuskaupassa 5% bonukseen pääseminen edellyttää 900 euron ostoja kuukaudessa.

Opiskelijan Plussa on kiinteä 5%, kunhan on yli 75€ ostot kuukaudessa. Eli opiskelijalle oikein hyvä etukortti.

K-Plussa -kortti on muuten tilapäisiä kampanjoita lukuunottamatta ollut maksullinen jo parikymmentä vuotta, että ihan tuo tarjousketjuun sopii sikälikin.

(Oman taloutemme ostokset suuntautuu silti pääosin S-ryhmään ja Lidliin, mutta opiskelijoille tuo plussadiilikään ei olisi hassumpi.)
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 097
Tuli nuo Arctis 7:t viimein Gigantista joku aika sitten. Ensituntumalta oikein mukavat (kevyet) päässä, mutta samalla huomasin myös että nuohan tippuu heti päästä jos esim kumartuu eli laittaa päätä kunnolla etukenoon. Onko muilla (isopäisillä) samaa kokemusta ja löytyykö tuohon jotain konstia? Pannan säätäminen ei tuntunut mitään auttavan..
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
723
Opiskelijan Plussa on kiinteä 5%, kunhan on yli 75€ ostot kuukaudessa. Eli opiskelijalle oikein hyvä etukortti.
Ja opiskelijoille vielä huomio että jotkut alet voi olla kauppakohtaisia. Porin Puuvillan cittarissa opiskelijat sai plussa-kortilla kaikesta ruoasta 5 vai oliko ihan 10% suoraa alennusta. Ainakin 2016-2017 sai :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 362
S-kortti maksaa 100€ (pantti). Ei toimi nfcllä eli tarvitsee aina kaivaa erikseen.
Tuo maksaa itsensä suht. nopeasti takaisin ja kuten sanoitkin se on pantti, rahan saa takaisin jos haluaa päättää asiakkuuden. Rinnakkaiskorteilla ei ole NFC:tä, mutta ei ole myöskään K-Plussa rinnakkaiskorteissa. Debit kortista siis löytyy. Parhaan hyödyn saadakseen pitäisi myös maksaa ostokset S-ryhmän debit kortilla, kun sillon saa tuon 0,5% maksutapa-edun. Pitäisi kyllä olla S-pankki pääasiallisena pankkina että tuo tulisi kunnolla hyödynnettyä.

Molempien ryhmien bonari järjestelmistä löytyy plussat ja miinukset, IMO ei yksiselitteisesti toinen ole parempi kuin toinen.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
314
Tuo maksaa itsensä suht. nopeasti takaisin ja kuten sanoitkin se on pantti, rahan saa takaisin jos haluaa päättää asiakkuuden. Rinnakkaiskorteilla ei ole NFC:tä, mutta ei ole myöskään K-Plussa rinnakkaiskorteissa. Debit kortista siis löytyy. Parhaan hyödyn saadakseen pitäisi myös maksaa ostokset S-ryhmän debit kortilla, kun sillon saa tuon 0,5% maksutapa-edun. Pitäisi kyllä olla S-pankki pääasiallisena pankkina että tuo tulisi kunnolla hyödynnettyä.

Molempien ryhmien bonari järjestelmistä löytyy plussat ja miinukset, IMO ei yksiselitteisesti toinen ole parempi kuin toinen.
Kyllä minun K-Plussan rinnakkaiskortista NFC löytyy.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 585
S-kortti maksaa 100€ (pantti).

....

Ja näille bonuskorteille taitanee olla omakin keskustelu? :speechless:
En löytänyt haulla bonuskortti ketjua, PAF ketju tuskin hyvä.

Mutta tarjouksiin liittyy enemmän kuin maksukortteihin.

S-kortti maksaa 100€ (pantti).
Mikä pantti ?
S-kortin saa jos liittyy paikalliseen osuukauppaa, taitaa osuus maksaa satasen.

Eli silloin osuus kunnan osakas/jäsen, se siten riipuu siitä osuuskaupasta kuinka paljon kykenee maksamaan korkoa "osinkoa", jos osuuskunta pysyy pystyssä ja sielä eroaa, niin pääoman saa takaisin.

Joillain on mennyt niin hyvin että tuosta saanut ihan kelpokoron ja innokkaimmat on liittyneet useampaan s-ryhmän osuukauppaan.

Se sitten makuasia mitä pitää jostain bonuskortti viritykstiä ja kuinka paljon sillä oikeasti kokee saavansa etua.

S-pankki liittyy kuvioon, eli se jo yksinään voi olla riittävä etu.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
472
En löytänyt haulla bonuskortti ketjua, PAF ketju tuskin hyvä.

Mutta tarjouksiin liittyy enemmän kuin maksukortteihin.


Mikä pantti ?
S-kortin saa jos liittyy paikalliseen osuukauppaa, taitaa osuus maksaa satasen.

Eli silloin osuus kunnan osakas/jäsen, se siten riipuu siitä osuuskaupasta kuinka paljon kykenee maksamaan korkoa "osinkoa", jos osuuskunta pysyy pystyssä ja sielä eroaa, niin pääoman saa takaisin.

Joillain on mennyt niin hyvin että tuosta saanut ihan kelpokoron ja innokkaimmat on liittyneet useampaan s-ryhmän osuukauppaan.

Se sitten makuasia mitä pitää jostain bonuskortti viritykstiä ja kuinka paljon sillä oikeasti kokee saavansa etua.

S-pankki liittyy kuvioon, eli se jo yksinään voi olla riittävä etu.
"Pantilla" meinasin just tota osuusmaksua, jonka saa takaisin erotessaan. Toiseen vastaukseen liittyen: mulla on rinnakkaiskortti erillisenä(NFC), maksukortin yhteydessä(NFC) sekä puhelimen appina (NFC). Viimeistä tulee eniten käytettyä.

Ja kuten mainittiin on molemmissa +/- enkä näe niitä suoraan kilpailijoina vaan mahdollisesti molemmat on hyvä olla. Pääasialliset ostospaikat varmaan määrittää kumpaa käyttää enemmän. (Lähtökohtaisesti yritän "päättää itse" missä käyn enkä antaisi kortin ohjailla.)

Taisi takaraivossa olla tämä: Mobiilimaksaminen kaupan kassalla eli en kans löytänyt nopeasti bonuskorttikeskustelua.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
495
Tuote: PrivateInternetAccess VPN palvelu
Hinta: 70,00€ / 3 vuotta ja 2 kuukautta = 1,84€ / kk (norm. 11,69€ / kk)
Kauppa: PIA:n omat sivut
Linkki: Register for Anonymous VPN Services | PIA Services
Tästä firmasta oli bf:n aikaan jonkun verran keskustelua tällä foorumilla, ei kuulemma enää nykyään omistajanvaihdoksen(?) tms takia tunnuta suosittelevan. Tarkempia syitä en muista, mutta kiinnostunut löytää varmasti hakutoiminnolla. Toimivuus sinänsä on ollut mun kokemuksella oikein hyvä ja nopeudet erinomaisia.

Mulla henkkoht tuo meni mustalle listalle siksi että heillä ei näytä olevan minkäänlaista varmistusviestiä uuden maksujakson alkamisesta. Mulla oli juurikin bf:n paikkeilla vanhenemassa edellinen tilaus ja (ihan sopimuksen mukaan) menossa seuraava vuosi maksuun, huomattavasti ekaa vuotta isommalla hinnalla (kuten sopimuksessa, tämäkin). Mun ongelma oli siinä että PIA ei lähettänyt mitään muistutussähköpostia tyyliin "tilauksesi on vanhenemassa ja veloitamme sinua automaattisesti 7 päivän päästä" tjsp. Moni muu firma (erilaiset pilvipalvelut ja pari muuta VPN:ää) ovat tällaiset lähettäneet, jonka takia olen pitänyt sitä "normina".
Tällä kertaa huomasin sattumalta 2 päivää ennen uutta maksua ja irtisanoin palvelun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
380
Tästä firmasta oli bf:n aikaan jonkun verran keskustelua tällä foorumilla, ei kuulemma enää nykyään omistajanvaihdoksen(?) tms takia tunnuta suosittelevan. Tarkempia syitä en muista, mutta kiinnostunut löytää varmasti hakutoiminnolla. Toimivuus sinänsä on ollut mun kokemuksella oikein hyvä ja nopeudet erinomaisia.

Mulla henkkoht tuo meni mustalle listalle siksi että heillä ei näytä olevan minkäänlaista varmistusviestiä uuden maksujakson alkamisesta. Mulla oli juurikin bf:n paikkeilla vanhenemassa edellinen tilaus ja (ihan sopimuksen mukaan) menossa seuraava vuosi maksuun, huomattavasti ekaa vuotta isommalla hinnalla (kuten sopimuksessa, tämäkin). Mun ongelma oli siinä että PIA ei lähettänyt mitään muistutussähköpostia tyyliin "tilauksesi on vanhenemassa ja veloitamme sinua automaattisesti 7 päivän päästä" tjsp. Moni muu firma (erilaiset pilvipalvelut ja pari muuta VPN:ää) ovat tällaiset lähettäneet, jonka takia olen pitänyt sitä "normina".
Tällä kertaa huomasin sattumalta 2 päivää ennen uutta maksua ja irtisanoin palvelun.
Juu totta kai näissä kaikissa VPN palveluissa on "buyer beware" eli kannattaa käyttää aikaa palvelun tutkimiseen ennen ostopäätöksen tekemistä josko kyseinen palvelu soveltuu itselle. Tuosta maksuhommasta en niin välittäisi kun henk.kohtaisesti inhoan kaikkia jatkuvia tilauksia ja perun tällaiset saman tien maksettuani jolloin palvelu päättyy sovittuna ajankohtana ja ehdin sitten katsoa haluanko jatkaa vielä asiakkaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Ässä kannattaa muistaa että maksaa osinkoa, tuottavimpia ja varmimpia osakkeita mitä löytyy.
Kyseessä ei ole osinko, vaan osuusmaksujen korko. Osuusmaksujen koroista 25% on veronalaista tuloa, joista otetaan 30% pääomavero. Eli esim. Sait 10€ korkoa, tästä 2,5€ on veronalaista tuloa, josta otetaan 30% vero. Näin ollen käteen jää siis 9,25€, jos kyseessä olisi puhdas osinko käteen jäisi 7€. Vielä vuosia sitten tämä olisi ollut tosiaan hyvä sijoitus, mutta ovat vähentäneet korkojen maksua huomattavasti viime vuosina ja koronan vaikutus on vielä kysymysmerkki, mutta jos jotain kiinnostaa niin kannattaa tutkia tätä "S-junaa".
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 186
Tuote: Tarjouskoodi JOULU815 - 15% alennus kaiuttimista
Hinta:
Vaihtelee
Kauppa: Telia
Linkki:
Telia:n kajarit
Kommentti: Myös tarjoustuotteet -15%
Kiitokset tästä, en ole viitsinyt tuota kalenteria itse tilata mutta tämä oli hyvä koodi, H/K Onyx 5:sta tullut katseltua jo jonkin aikaa ja koodilla lähti n.109 euroa + 3 eur postit niin meni tilaukseen!
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 362
Kyllä minun K-Plussan rinnakkaiskortista NFC löytyy.
Seison korjattuna. Googlaamalla löytyi että jossain vaiheessa on tehty uudistus ja uudet jäsenet saavat plussa-kortin NFC:llä ja vanhojen asiakkaiden pitää tilata uusi kortti jos tällaisen haluaa. Meidän talouden kortit ovat jotain Jeesuksen aikaisia, niin empä ole tuollaista tiennyt :)
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
559
Pakko kommentoida, että on tää vähän hassua tää pakonomainen aiheiden sivuraiteille vienti.
Yks linkkaa ilmasen plussakortin, niin jo on S- vs K-ketju -vääntö käynnissä. Missä Lidlin kulmaus?
Ei kai toi ketään sido mihkään ja keneltäkään oo pois, jos normaalisti maksullisen kortin ilmaiseksi hommaa..? Itse omistan kaikkien lafkojen kortit ja käyn missä milloinkin subjektiivisesti koen kannattavammaksi vaivaan ja bonushyötyyn suhteutettuna.
Jollakin saattaa olla yksi kauppa 20km säteellä, joku kokee missaavansa merkittävästi elinaikaa jos joutuu kahta korttia höyläämään kassalla, joku vain sattuu tykkäämään tietyn kaupan tarjonnasta. Jokainen varmaa osaa kauppakulutuksensa suhteuttaa omaan elämäänsä subjektiivisesti kannattavaksi, joka on täysin irrallista tuosta itse tarjouksesta.

Muttajoo, hyvä "ilmainen / no brainer" -tarjous minusta, jos ei plussakorttia vielä omista, eikä K-ketjua kohtaan antipatioita omaa. Jatkakaa.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
985
Riippuu paikkakunnasta ja s-ketjusta, kuinka hyödylliseksi s-bonuskortti tulee. Esim. Keskimaalla oli jo ennen bonusrajojen harmonisointia 900€ raja maksimibonukselle, kun esim. Pirkanmaalla se taisi olla 1200€. Lisäksi Keskimaalla on useamman kerran vuoteen kampanja, jossa kanta-asiakkaaksi liittymällä saa 100€ edestä etuja. Ainakin takavuosina tämä sisälsi mm. 40€ lahjakortin S-ryhmään. Toisin sanoen rahan panttaaminen voi olla taloudellisesti hyvin järkevää. Lisäksi ainakin Keskimaa on maksanut jo usean vuoden ajan peruspääoman korkoa (n. 6e vuodessa) ja lisäksi ylijäämän palautusta, jonka määrä on 1% kaikista vuoden aikana tehdyistä bonusostoista. Tähän kylkeen vielä s-etukampanjat sekä se, että esim. Jyväskylässä Prismat olivat useampana vuonna peräkkäin (en tiedä enää nykytilannetta) yksiä edullisimpia kauppoja Suomessa, olisi aika hölmöä olla hyödyntämättä sitä. Mutta kuten sanottua, kannattaa tutustua oman paikkakunnan s-ketjun etuihin ja tietysti etäisyys kauppaan on varmasti yksi iso tekijä.

Suosittelen myös s-pankin debit-korttia. Ei maksa mitään ja onpahan ongelmatilanteita varten olemassa toinenkin maksukortti eri pankista. Lapsiperheessä se maksutapaetu kannattaa hyödyntää, koska se on ihan oikeata rahaa mitä siitäkin jää vuodessa käteen, kunhan jaksaa välillä tilille siirtää rahaa, jos se ei ole pääasiallinen pankki.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
335
Olet opiskelija joka ostaa K-ryhmän liikkeistä 700-1100 eurolla kuussa? Hyvin menee nykyään opiskelijoilla. :) Veloitukseton S-kortti palauttaa muuten noin 2x määrän puhdasta rahaa.

Joskus jotain alennuksia olen hyödyntänyt plussa-kortillani jotka saadakseen on pitänyt korttia vilauttaa, mutta muuten pidän tuota suhteellisen hyödyttömänä. Uskomatonta, että tuosta kortista pitää nykyään oikein maksaa rahaa.
Kyllä itsellä näin opiskelijana tulee n. 25€ kuussa plussarahaa, muistaakseni enemmän pisteitä opiskelijoille. Ääs-kortti toki palauttaa, jahka maksaa ensin korkeammat hinnat kassalle. Todella kannattavaa :tup:
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
972
Joskus jotain alennuksia olen hyödyntänyt plussa-kortillani jotka saadakseen on pitänyt korttia vilauttaa, mutta muuten pidän tuota suhteellisen hyödyttömänä. Uskomatonta, että tuosta kortista pitää nykyään oikein maksaa rahaa.
No nythän se juurikin on taas ilmaiseksi saatavilla (eikös näitä ilmaiskampanjoita ole tyyliin pari kertaa vuodessa). Mitä muita hyötyjä kanta-asiakaskortilta oikein odotat kuin tuotteiden hinta-alennuksia? Eikös se etukortin pointti kuluttajalle ole juuri se että voi ostaa tuotteita alennettuun hintaan? Ja kuten todettua, Plussan voi liittää maksukorttiin tai puhelimen maksusovellukseen, joten ei sitä vanhanaikaisesti ole pakko erikseen vilauttaa. Jos ei välttämättä tahdo. Sullahan on itselläsikin Plussa-kortti, "uskomatonta". Ei se ilmainenkaan ole näköjään aina riittävän halpa.

Alkaa jo mennä offtopikin puolelle. En jatka tästä tämän enempää.
 
Liittynyt
08.02.2020
Viestejä
83
Onkos ihmisille vieläkään saapunut Qwerteet? Täällä ei ole näkynyt, niin olis mukava tietää mikä muiden tilanne.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 248
Onkos ihmisille vieläkään saapunut Qwerteet? Täällä ei ole näkynyt, niin olis mukava tietää mikä muiden tilanne.
Viikko sitten tuli jo monelle (myös itselle), juttua oli tuolla BF ketjussa...
Ja tosiaan, niillä postikuluilla taisi olla vaikutusta, miten nopsaan tuli, itse siis maksoin sen 2e "vakuutetun". Ja nythän on Englannissa lähes kaikki tavara liikenne jumissa, ollut jo tovin ruuhkaa, joten vaikea tietää missä ovat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 192
Onkos ihmisille vieläkään saapunut Qwerteet? Täällä ei ole näkynyt, niin olis mukava tietää mikä muiden tilanne.
On tullut, ja olen sieltä muutenkin tilannut paitoja, kun uutiskirjeen tilaajana lähettävät aina kerran 3-4kk semmoisen kupongin, jolla saa kaksi paitaa yhden hinnalla , neljä paitaa kahden hinnalla, jne..

Jos otit sen ei-seurattavan postilähetyksen, niin se tulee hitaasti ja varmasti ja joskus on kestänyt useita viikkoja minullakin.
 
Liittynyt
19.04.2019
Viestejä
61
Viikko sitten tuli jo monelle (myös itselle), juttua oli tuolla BF ketjussa...
Ja tosiaan, niillä postikuluilla taisi olla vaikutusta, miten nopsaan tuli, itse siis maksoin sen 2e "vakuutetun". Ja nythän on Englannissa lähes kaikki tavara liikenne jumissa, ollut jo tovin ruuhkaa, joten vaikea tietää missä ovat.
Maksoin 2e vakuutetun postivaihtoehdon. Ei ole näkynyt.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Onkos ihmisille vieläkään saapunut Qwerteet? Täällä ei ole näkynyt, niin olis mukava tietää mikä muiden tilanne.
Ei ole tullut. Herättelin jo toiveita, että jouluksi saapuisivat, kun muut olivat jo viime viikolla saaneet omansa mutta heikolta näyttää.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 943
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom