Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Kylläpä cdon.fi veti nyt pommin 24. luukun takaa. :cigar:
Olin tulossa sanomaan samaa mutta näköjään useampi muukin kerkesi. Ennustinkin jo tuon tarjouksen mutta olisihan tuossa nyt voinut olla muutakin. Muissa luukuissakin ollut 4 tarjousta niin aika paska maku jää siitä, että vikassa luukussa on vain ilmaiset postit etenkin kun juuri on kaupattu plussat joka palvelee juuri tuon tarkoituksen. Olisivat edes jatkaneet 23.pvän plussa ja lahjakorttitarjouksia.

E: Pakko jatkaa sen verran, että kaikenkaikkiaan kokonaisuutena oli aika surkea tuo CDONin joulukalenteri. Plussakin kallistunut aiemmasta. Plussaan ja lahjakorttiin tuli kuitenkin tartuttua. Bongasiko joku oikeasti hyvän tarjouksen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Eikä tuo ilmaiset postikulut edes koske kaikkia tuotteita tai tuoteryhmiä. Talvialennukset ovat surkeita ja tuotteiden ovh hinnat revitty jostain perseestä, esim pölynimurin ovh 279 euroa, kun sama tuote on maksanut 129 euroa korkeimmillaan Cdonin historian aikana. 60 % mahtialennus on todellisuudessa luokkaa 6-7 %.
Parempi siis jättää svedupellejen kauppa omaan arvoonsa jatkossa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 070
Olin tulossa sanomaan samaa mutta näköjään useampi muukin kerkesi. Ennustinkin jo tuon tarjouksen mutta olisihan tuossa nyt voinut olla muutakin. Muissa luukuissakin ollut 4 tarjousta niin aika paska maku jää siitä, että vikassa luukussa on vain ilmaiset postit etenkin kun juuri on kaupattu plussat joka palvelee juuri tuon tarkoituksen. Olisivat edes jatkaneet 23.pvän plussa ja lahjakorttitarjouksia.

E: Pakko jatkaa sen verran, että kaikenkaikkiaan kokonaisuutena oli aika surkea tuo CDONin joulukalenteri. Plussakin kallistunut aiemmasta. Plussaan ja lahjakorttiin tuli kuitenkin tartuttua. Bongasiko joku oikeasti hyvän tarjouksen?
https://cdon.fi/kodin-elektroniikka/hp-15-6-star-wars-special-edition-sleeve-p35438283
Ei vain ole mitään käyttöä tuotteelle.

Nuo loppui harkinta aikana.
https://cdon.fi/kodin-elektroniikka/samsung-pro-plus-64gb-microsd-p33655976

Jos tarvitsee kameralaukkua, ok hinta 16.50€ (muuttuu kassalla)
http://cdon.fi/kodin-elektroniikka/lowepro-stockholm-120-shoulder-bag-p20302951
Jos on vielä saanut alennuskoodin laittaa kaveriksi http://cdon.fi/kodin-elektroniikka/sandisk-ultra-sdhc-class-10-uhs-i-48mb-s-16gb-p34790821

ok hinta razer hiiri 52.90€, vaikka tästäkin tullut uudempaa. https://cdon.fi/kodin-elektroniikka/razer-deathadder-chroma-gaming-hiiri-p29815592
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
174
Minulla näkyi alennettu hinta kaupassa mutta maksuvaiheessa yrittää veloittaa 29 euroa kortilta.


Täyttä kusetusta
Koitit varmaan tilailla sitä kello 24.00 jälkeen,siksi se ei antanut ostaa sitä tuohon 14,90 hintaan. Eli siis koitit tilailla sitä ja vuorokausi oli jo muuttunut 24.12.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
897

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 614
Bongasiko joku oikeasti hyvän tarjouksen?
Oli siellä muutama 4K-leffa ja PS4-peli 50-70% alessa, mutta siinäpä se sitten olikin.

Tuo joulukalenteri oli aika kakkaa, mutta vuoden mittaan cdon.comissa on kuitenkin yleensä muutamia niin kovia tarjouksia, että plussajäsenyys kannattaa jos ja kun sen saa tällaisella hinnalla.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
FREE delivery for orders over EUR 29e lukee tossa ilmoituksessa. Tilasin itse melkein satasella vähän muutakin rojua joten luotin tohon ilmoituksen tekstiin. Silti, 7.5e posteilla ero on silti merkittävä listahintaan.
Aiheen ohi pistitkö kuolio itse tilaten noille tuulettimille? Minä laitoin nyt 3 niin saapa isompaan radiin sitten ledilliset tuulettimet. Vähän huolettaa matka Saksasta Suomeen mutta toisaalta jos Posti ei saanut 2 x 140 ML tuulareita rikki niin ei kai sitä tee Saksan Postikaan :p Kiitos vinkistä muuten, ihan hyvä hintahan tuo on jos haluaa noita tuulettimia ledeillä.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Aiheen ohi pistitkö kuolio itse tilaten noille tuulettimille? Minä laitoin nyt 3 niin saapa isompaan radiin sitten ledilliset tuulettimet. Vähän huolettaa matka Saksasta Suomeen mutta toisaalta jos Posti ei saanut 2 x 140 ML tuulareita rikki niin ei kai sitä tee Saksan Postikaan :p Kiitos vinkistä muuten, ihan hyvä hintahan tuo on jos haluaa noita tuulettimia ledeillä.
Laitoin. Tilasin kolme 120mm ja kaksi 140mm jolla tuleekin mukavasti koko koppa MLää täyteen. Lisäksi sata-lisävirtaliittimellä varustettu pwm hubi niin saa noi kaikki jopa käyttöön.

2
2 of Corsair Series ML120 Premium Case Fan
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
EUR 27,08

3
3 of Corsair Series ML120 Premium Case Fan
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
EUR 13,54


Thermaltake 023 AN1NAN A1 Commander FP Hub for PWM Case Fan Black

Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
EUR 15,52
*edit*

Peruin tilauksen Jimmyltä, kun oli mennyt yli kuukausi eikä tilaamastani jonsbon UMX4:stä ollut kuulunut mitään. Samassa tilauksessa oli mun ML-ropelit k.o. koppaan. Sitten kirjaimellisesti samalla minuutilla huomasin tän ropelitarjouksen, ja kun kattelin näitä niin toi amazonin "suosittelen" himmeli tarjos mulle corsairin 460x:ää. Katoin et se on halvin verkkokauppa.com:ssa neljän päivän toimitusajalla, joten laitoin sinne siitä tilauksen sisään.

Eli mulla on tulossa tuulettimia:

Corsairin 460x lasikoppaan eteen 3x120ML, katoon 2x140ML ja perään 1x120ML. Ei antanu toi amazoni tilata kuin kolme noita ML:iä enkä alkanu jaksaa kikkailla, joten pistin jimmyltä yhden 120ML:n tilaukseen.

Kaikenkaikkiaan toi amazonin hinnantiputus säästi mulle karvan alle 40e, eli ei huono.

Sitten ei tartte enää muuta kun odotella, että onko seuraava buildi Kabylake vaiko Ryzen :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Aika hiljaista ollut tarjousten osalta, vaikka pitäisi olla hurjat joulunjälkeiset Alet käynnissä. Ainakin Verkkokauppa.comin ja Gigantin "alennukset" täyttä paskaa tähän asti. Jopa perus viikkotarjoukset pyyhkivät näillä SUPER HYPER MEGAGIGA ALEilla lattiaa. Tyhmiin suomijuntteihin nuo valitettavasti uppoavat.
 

apeaapina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
348
Aika hiljaista ollut tarjousten osalta, vaikka pitäisi olla hurjat joulunjälkeiset Alet käynnissä. Ainakin Verkkokauppa.comin ja Gigantin "alennukset" täyttä paskaa tähän asti. Jopa perus viikkotarjoukset pyyhkivät näillä SUPER HYPER MEGAGIGA ALEilla lattiaa. Tyhmiin suomijuntteihin nuo valitettavasti uppoavat.
Jotkut liikkeet saattavat aloittaa alet vasta tammikuun puolella.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 158
Missä hinnoissa tuo GoPro yleensä pyörii?
Lienee poistuva malli, mutta uutena näyttää olleen $200 eli varmaan tässä vaiheessa Suomessakin olisi jotain 150-170€.

Itseäni kiinnostaisi myös 50€ kalliimpi (150€) Hero Session Powerista - prosenteissa paljon hintaeroa toki, mutta saa pienemmän koon ja vähän enemmän ominaisuuksiakin. Tuo oli markkinoille tullessaan viime vuonna ronskisti ylihinnoiteltu jonnekin 400€ tienoille, mutta on pidempään jo ollut 200€ hinnoissa.
 

TBO

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
36
Tuo giga-antin 149€ Fidelio X2 tuli napattua. Hyvät arvostelut tuo on saanut, ja tuohon hintaan päihittää vastaavat Sennheiseritkin.
Jää nähtävä- kuultavaksi ovatko tarpeeksi herkät vanhalle vahvistamattomalle iPodille, vai joutuuko sitä DAC-ostoksille myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Hyvä arvostelu noista PHILIPS kuulokkeista. Tekisi kyllä mieli ostaa itelle, vaikka ei nyt mitään akuuttia tarvetta ole kuulokkeille. :p
Tuossa täytyy kuitenkin huomioida se, että arvostelu on alkupään ylistetyistä Wooxeista ja nykymallit tekee Gibson. Joidenkin mielestä äänenlaatu on muuttunut valmistajan vaihtuessa mutta kunnon vertailua näiden alkupään ja loppupään kuulokkeista ei taida löytyä. (Vaihdoksessa tehdyt Wooxit/Gibsonit olivat molemmat ihan susia.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Tuosta muutoksesta en tiennytkään, hyvä kun kerroit. Paljastaako tuo nimen perässä oleva /00 muutoksen jälkeiset mallit? Vituttaa kyllä tällaiset muutokset tuotteissa, kun itse en perseaukisena jatkuvasti jaksa seurata uusia tuulia. :mad:
Eipä sitä taida paljastaa muu kuin laatikossa lukeva teksti (Gibson/Woox), itse kuulokkeissa peräti taitaa kaikissa lukea WOOX. http://www.philips.com/a-w/about/ne...o-sell-WOOX-Innovations-to-Gibson-Brands.html
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Meniköhän vahingossa alvittomalla hinnalla:

237,90*1,24=294,996
Samaten jos tuon i7:n hintaan lisää tuon 24%, saadaan järkevämmältä (kauppiaan näkökulmasta) kuulostava 403€. Tiedä häntä, mutta jos olisi paalua niin 6700K olisi jo tuloillaan.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Samaten jos tuon i7:n hintaan lisää tuon 24%, saadaan järkevämmältä (kauppiaan näkökulmasta) kuulostava 403€. Tiedä häntä, mutta jos olisi paalua niin 6700K olisi jo tuloillaan.
Tilaukseen lähti, piti kyllä odottaa Kabyjen hinnat eka, mut saahan ton sitten palauttaa :facepalm:
 

Hammu

Rauchbegrenzungskennfeld
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
745
Tilaukseen lähti, piti kyllä odottaa Kabyjen hinnat eka, mut saahan ton sitten palauttaa :facepalm:
Saksassa 7700K jokusen kympin kalliimpi kuin 6700K -> suomihinta neljä ja puoli rahaa? Paska diili none the less tuo kaby lake.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 023
Onneksi tuo ei ole niin iso alennus, että voivat vedota virheeseen. Nyt voin ensimmäistä kertaa elämässäni sanoa ostaneeni tarkoituksella vuotta vanhempaa rautaa, kun se oli parempi diili ja jopa yhtä nopea.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Samaten jos tuon i7:n hintaan lisää tuon 24%, saadaan järkevämmältä (kauppiaan näkökulmasta) kuulostava 403€. Tiedä häntä, mutta jos olisi paalua niin 6700K olisi jo tuloillaan.
Oikeassa olit, hinta pompsahti myös 402,90€
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 023
Ei taida pieni ALV-ongelma olla sen verran iso asia, että voivat vedota järjestelmävirheeseen?

Minä ainakin luulin, että kyseessä on oikea tarjous ja se kilpailijoita halvempi hinnoittelu :rolleyes:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
652
Citymarketin mainoksessa oli tarjous hyperx cloud core pelikuulokkeista. 45€ mielestäni aika halpa hinta. Voimassa 5-8.1.2017
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 418
Tuota toimitusaikaa just ihmettelen, että miten voi nykypäivänä kestää 1-2kk. No ei tuo taida muutenkaan kauhean loistava tarjous olla, että ei varmaan kannata tilata.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Tuota toimitusaikaa just ihmettelen, että miten voi nykypäivänä kestää 1-2kk. No ei tuo taida muutenkaan kauhean loistava tarjous olla, että ei varmaan kannata tilata.
Samaa pakettia oli Black Fridayn aikana tarjouksessa, varmaan sen takia pitkä toimitusaika.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Saksan Amazonista tilatessa kannattaa muistaa että siellä on eri alv-kanta (19%) kuin täällä (24%) ja tuotteisiin ainakin Amazonilla yleensä lisätään se alv-erotus hintaan. Ihan joka Saksapulju ei tätä mielestäni tee vaikka pitäisi jos myynti Suomeen on vuositasolla yli 100 000 euroa. Esimerkiksi:

Kassalle mentäessä hinta 434,41 euroa, toimitus toki on ilmainen.
Tämä hinnannousu johtuu nimenomaan alv-erotuksesta, sen voi vaikka laskea itse.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
134
Ja ihan kassan kaikkia steppejä ei tarvitse naksutella tuon hinnan nähdäkseen, vaan näkyy jo ostoskorissa "Estimate VAT, postage and packaging" kohdasta.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 081
Ja ihan kassan kaikkia steppejä ei tarvitse naksutella tuon hinnan nähdäkseen, vaan näkyy jo ostoskorissa "Estimate VAT, postage and packaging" kohdasta.
Ja kenties vähemmällä naksuttelulla aika tarkan tuloksen saa, kun lisää itse listahintaan helposti muistettavan prosentin 4,20% eli kertoo 1,042:lla. Pätee kaikkiin Saksa-Amazonin itse myymiin tuotteisiin, pl. tietyt poikkeukset (elintarvikkeissa ja kirjoissa erilainen verotus, ja Lightning Dealeissa hinta ei nouse).
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 265
Ja kenties vähemmällä naksuttelulla aika tarkan tuloksen saa, kun lisää itse listahintaan helposti muistettavan prosentin 4,20% eli kertoo 1,042:lla. Pätee kaikkiin Saksa-Amazonin itse myymiin tuotteisiin, pl. tietyt poikkeukset (elintarvikkeissa ja kirjoissa erilainen verotus, ja Lightning Dealeissa hinta ei nouse).
Ihan hyvä vinkki mutta valitettavan moneen tuotteen kohdalla joutuu menemään sinne checkout-prosessiin ennen kuin tietää toimittaako myyjä Suomeen.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 848
Amazon.de palvelussa olis Xbox one S sininen + fifa peli 229e, mutta toimitusajaksi mainitaan 1-2kk,

voiko tämä oikeasti olla totta? Tuntuu älyttömältä. Lisäksi osaisiko joku arvioida mitä tuo maksaisi suomen VAT:lla, kun palvelu ei kerro ennenkuin pistää sinne kaikki mahdolliset tiedot.
Samaa pakettia oli Black Fridayn aikana tarjouksessa, varmaan sen takia pitkä toimitusaika.
Millaseen hintaan Xbox One S on mahtanut olla black fridayn aikaan myynnissä ja mitähän siitä nyt kannattaa maksaa? Gigantissa tämän viikon Xbox One S 1Tb + Fifa 2017 249e. Itseä ei FIfa kiinnosta ja toiselle ohjaimelle olisi tarvetta, niin jää tuo välistä.

http://www.gigantti.fi/product/peli...one-s-1-tb-fifa-17-exclusive-bundle-valkoinen
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
382
Millaseen hintaan Xbox One S on mahtanut olla black fridayn aikaan myynnissä ja mitähän siitä nyt kannattaa maksaa? Gigantissa tämän viikon Xbox One S 1Tb + Fifa 2017 249e. Itseä ei FIfa kiinnosta ja toiselle ohjaimelle olisi tarvetta, niin jää tuo välistä.

http://www.gigantti.fi/product/peli...one-s-1-tb-fifa-17-exclusive-bundle-valkoinen
Ainakin FIFA17-bundle pyöri 199e pitkään 500gb konsolilla mutta eipä muistaakseni noilla isommilla kovoilla näkynyt tarjouksia erityisemmin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 081
Millaseen hintaan Xbox One S on mahtanut olla black fridayn aikaan myynnissä ja mitähän siitä nyt kannattaa maksaa? Gigantissa tämän viikon Xbox One S 1Tb + Fifa 2017 249e. Itseä ei FIfa kiinnosta ja toiselle ohjaimelle olisi tarvetta, niin jää tuo välistä.

http://www.gigantti.fi/product/peli...one-s-1-tb-fifa-17-exclusive-bundle-valkoinen
On tuo luultavasti paras näkemäni hinta teraiselle S-boksille, mutta toisaalta 500 gigan FIFA-bundlea myytiin CDONissa halvimmillaan 200 eurolla (ja Xbonen tilan laajentaminenhan onnistuu millä tahansa USB-kiintolevyllä ilman mitään kikkailua).
 
Viimeksi muokattu:

Jack Bauer

Merten Jack Bauer
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Onko joku koittanut ostaa www.bitdefender.com :sta tuolla alennuksella tuotetta? -50% saa jos ostaa vaihtaa valuutaksi intian ruplat niin internet securityllä 1y/3devices hintaa tulisi googlen mukaan n. 19,5€.

Itse en ole kokeillut, mutta jos jollain on kokemusta ja voi vahvistaa tämän nii olisi hienoa. Tuolla hintaa väistyy F-Secure jos noin onnistuu ostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 023
Kyllä se on vaikeaa kysyä täällä ketjussa ja vaikeaa lukea keskustelua täältä.

Yrittäkää kuitenkin - se onnistuu, kun vähän yrittää.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 415
Viestejä
4 194 597
Jäsenet
70 729
Uusin jäsen
jukkara

Hinta.fi

Ylös Bottom