Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
No näin siinä sit kävi, että päivän pähkimisen jälkeen mä tilasin sen perhanan Nespresson.
Kasasin sen vaadittavat 300 kapselia seteistä ja irtopurkeista mitkä vaikutti hyvältä ja pistin tilauksen sisään. Kaffit maksoi 196 euroa ja koneen saa sitten "ilmaiseksi". Tarjosivat myös ilmaisen pikatoimituksen ja postin pitäis tuoda kone huomenna ysiin mennessä kotiin niin pääsen heti testaamaan mihin perkeleeseen sitä tuli rahat laitettua. Ehkä sitä on varaa panostaa omaan kermaperseilyyn nyt tämän verran :whistling:

Kiitos vaan @mölyä tästä rahanmenovinkistä :rofl:
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
680
No näin siinä sit kävi, että päivän pähkimisen jälkeen mä tilasin sen perhanan Nespresson.
Kasasin sen vaadittavat 300 kapselia seteistä ja irtopurkeista mitkä vaikutti hyvältä ja pistin tilauksen sisään. Kaffit maksoi 196 euroa ja koneen saa sitten "ilmaiseksi". Tarjosivat myös ilmaisen pikatoimituksen ja postin pitäis tuoda kone huomenna ysiin mennessä kotiin niin pääsen heti testaamaan mihin perkeleeseen sitä tuli rahat laitettua. Ehkä sitä on varaa panostaa omaan kermaperseilyyn nyt tämän verran :whistling:

Kiitos vaan @mölyä tästä rahanmenovinkistä :rofl:
Nespresson kapselit tulee normipostillakin aika haipakkaa. Jos aamupäivästä tilaan niin on huomenna iltapäivästä lähipostin pisteestä haettavissa. R-kiskalta mun tapauksessa.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Onko amazon.de palautus maksuton ja vaivatonta? Ei näköjään kellee kelpaa toi muistisetti mistä aikaisemmin oli puhetta, niin ajattelin palauttaa.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
429
Onko amazon.de palautus maksuton ja vaivatonta? Ei näköjään kellee kelpaa toi muistisetti mistä aikaisemmin oli puhetta, niin ajattelin palauttaa.
On suht. vaivatonta. Tekee palautuspyynnön netissä ja saa lähetyskuluihin jotain 8€. Sehän ei riitä mihinkään jos kirjattuna jotain lähettää Saksaan Postilla. Amazonin asiakaspalvelusta saa sitten lähetystunnusta vastaan loput rahat takaisin. Itse taisin saada tuon 8€ ja vielä koko Postin veloittaman summan kokonaisuudessaan (16€).
 
  • Tykkää
Reactions: Sir

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Okei, eli oikein hienosti toimii heillä systeemit jos ei tarvitse mistään mitään maksaa. Palautukseen vaan sit. Jaksa noita apinoiden tarjouksia kuunnella. Saat 80€ kun on käytetty, ei kinosta vaikka kui ois uus. Käytetty on aina käytetty. Vittu saatana taas. Ihmiset. Mutta kiitos Husse.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Ja sitten seuraava homma. Tilasin cdonista eli Xstra Digital Storagesta seuraavat osat: Ryzen 9 3950X, Crucial ssd BX500 1Tt ja Samsungin ssd M.2 PCIE 500gt laskulla. Sitten vielä Ryzen 7 3700X jonka maksoin heti visalla, koska kovasti tämän toivoin saavani. Yksikään paketti ei ole liikkunut mihinkään, muutamassa kaksin kappalein seurantanumeroita. Miten saan nämä kaikki peruttua helpoiten? Säätämiseksi meni ja visalaskunkin maksoin jo :mad:





Screenshot_2020-08-26 FedEx Pikatoimitukset, lähetti- ja lähetyspalvelut Suomi(1).png
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 266
Pakko nyt kehua, kun minulle tuli hyvä ostokokemus. Tämä ei ole mainos. Parempaakaan ketjua en keksinyt, niin menkööt tänne.

Täällä hyvin turtuu näihin Verkkokauppa/Gigantti/Power/Amazon/ymsmikäliexyzfirma tarjouksiin ja jauhanta usein myös keskittyy näiden firmojen toimintaan milloin missäkin asiassa. Minulla oli tarve mitättömälle USB3-hubille (Transcend HUB3, hinta 24€) ja huomasin että halvin hinta oli helsinkiläisessä Mikromafiassa. Laitoin tilauksen sisään ja muutaman minuutin kuluttua tuli ihmisen lähettämä viesti jossa todettiin hyvin ystävälliseen sävyyn tuotteen olevan noudettavissa vaikka heti. Kävin myöhemmin hakemassa tuotteen ja palvelu oli ystävällistä ja ripeää.
Asiakaskokemus oli todella hyvä, ja yrittäjää tukee mielellään nykyajan megamarketti-maailmassa. Taidanpa katsoa jos seuraavaa rautakierrosta ostaessa kurkkaisi heidän verkkokaupan ensimmäisenä. Välillä hyvin pienetkin asiat merkitsee, kuten vaikka nyt minuun teki vaikutuksen kun noutoilmoitus tuli ihmiseltä eikä koneelta.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Pakko nyt kehua, kun minulle tuli hyvä ostokokemus. Tämä ei ole mainos. Parempaakaan ketjua en keksinyt, niin menkööt tänne.

Täällä hyvin turtuu näihin Verkkokauppa/Gigantti/Power/Amazon/ymsmikäliexyzfirma tarjouksiin ja jauhanta usein myös keskittyy näiden firmojen toimintaan milloin missäkin asiassa. Minulla oli tarve mitättömälle USB3-hubille (Transcend HUB3, hinta 24€) ja huomasin että halvin hinta oli helsinkiläisessä Mikromafiassa. Laitoin tilauksen sisään ja muutaman minuutin kuluttua tuli ihmisen lähettämä viesti jossa todettiin hyvin ystävälliseen sävyyn tuotteen olevan noudettavissa vaikka heti. Kävin myöhemmin hakemassa tuotteen ja palvelu oli ystävällistä ja ripeää.
Asiakaskokemus oli todella hyvä, ja yrittäjää tukee mielellään nykyajan megamarketti-maailmassa. Taidanpa katsoa jos seuraavaa rautakierrosta ostaessa kurkkaisi heidän verkkokaupan ensimmäisenä. Välillä hyvin pienetkin asiat merkitsee, kuten vaikka nyt minuun teki vaikutuksen kun noutoilmoitus tuli ihmiseltä eikä koneelta.
Tätä itsekkin kaipaisin enemmän. Verkkokaupassa tulee asioitua usein, koska työmatkan varrella. Mutta siitä hommasta on asiakaspalvelu kaukana. Työtään he vain suorittaa. Ei mitään muuta. Itse en muistanut koko mikromafian olemassa oloa. Offtopikkia, mutta positiivista sellaista. :)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
93
Pakko nyt kehua, kun minulle tuli hyvä ostokokemus. Tämä ei ole mainos. Parempaakaan ketjua en keksinyt, niin menkööt tänne.

Täällä hyvin turtuu näihin Verkkokauppa/Gigantti/Power/Amazon/ymsmikäliexyzfirma tarjouksiin ja jauhanta usein myös keskittyy näiden firmojen toimintaan milloin missäkin asiassa. Minulla oli tarve mitättömälle USB3-hubille (Transcend HUB3, hinta 24€) ja huomasin että halvin hinta oli helsinkiläisessä Mikromafiassa. Laitoin tilauksen sisään ja muutaman minuutin kuluttua tuli ihmisen lähettämä viesti jossa todettiin hyvin ystävälliseen sävyyn tuotteen olevan noudettavissa vaikka heti. Kävin myöhemmin hakemassa tuotteen ja palvelu oli ystävällistä ja ripeää.
Asiakaskokemus oli todella hyvä, ja yrittäjää tukee mielellään nykyajan megamarketti-maailmassa. Taidanpa katsoa jos seuraavaa rautakierrosta ostaessa kurkkaisi heidän verkkokaupan ensimmäisenä. Välillä hyvin pienetkin asiat merkitsee, kuten vaikka nyt minuun teki vaikutuksen kun noutoilmoitus tuli ihmiseltä eikä koneelta.
Itsellä myös pari kokemusta kyseisestä kaupasta. Tilasin ja hain, ei mitään ongelmia. Hyvä maku on jäänyt.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 961
Onkos tämä hyvä emolevy AM4 prossulle? https://www.amazon.de/gp/product/B07TNSYXXV

Ois melko edullisesti amazonissa, 169,99e + veroero.
Ihan ok emo ja hyvä virransyöttö, Jimms ketjun tarjouksessa 174,90€ vielä muutama jäljellä varmaan edullisempi veroeron jälkeen.

 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 606
Äänekäs tuuletin emossa, jos ei se haittaa niin rock rock
Taitaa se vähän haitata, kun eukko käyttää koteloa yöpöytänä :)

Mikäs ois hyvä vaihtoehto? Kotelo Fractal Design S2, ois kiva jos kaikki etupanelin liittimet yms ois yhteensopivia.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Taitaa se vähän haitata, kun eukko käyttää koteloa yöpöytänä :)

Mikäs ois hyvä vaihtoehto? Kotelo Fractal Design S2, ois kiva jos kaikki etupanelin liittimet yms ois yhteensopivia.
B450 Tomahawk Maxilla tuskin menee mettään.
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 236
No näin siinä sit kävi, että päivän pähkimisen jälkeen mä tilasin sen perhanan Nespresson.
Kasasin sen vaadittavat 300 kapselia seteistä ja irtopurkeista mitkä vaikutti hyvältä ja pistin tilauksen sisään. Kaffit maksoi 196 euroa ja koneen saa sitten "ilmaiseksi". Tarjosivat myös ilmaisen pikatoimituksen ja postin pitäis tuoda kone huomenna ysiin mennessä kotiin niin pääsen heti testaamaan mihin perkeleeseen sitä tuli rahat laitettua. Ehkä sitä on varaa panostaa omaan kermaperseilyyn nyt tämän verran :whistling:

Kiitos vaan @mölyä tästä rahanmenovinkistä :rofl:
Nyt laitat lapun portinpieleen, jossa nuo @kjns markkinointisuitsutukset ja myyt ohikulkijoille kahvia 3€/kuppi. Ja kappas, 66 myydyn kupillisen jälkeen sinulla on ilmainen keitin ja 119 ilmaista kapselia itselläsi. :cool:
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Virransyötöllä tuskin on kauheesti merkitystä jos käytetään yöpöytänä. Jos vaatimukset on hiljaisuus, AM4 kanta ja soveltuvuus yöpöydäksi niin kannattaa katsella halvimpia emoja. Jos lisävaatimuksia niin suosittelen Konepaketit aluetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Taitaa se vähän haitata, kun eukko käyttää koteloa yöpöytänä :)

Mikäs ois hyvä vaihtoehto? Kotelo Fractal Design S2, ois kiva jos kaikki etupanelin liittimet yms ois yhteensopivia.
Mitä olet siihen kiinni laittamassa?

Sama B550:lla, joka ei tarvitse erillistä tuuletinta piirisarjalle. Jos siinä on joku 3600, jota ei kellotella ja päivitystarpeita ei ole, niin joku halpa lauta vaan alle, jossa on edes jäähy VRM:lle ja hyvin toimii. Amazonista ostaisin kai tuon:
(katsoin 2-3min, voi olla parempiakin tarjouksia)
(ja oletin, että Amazonista tulee uudella BIOS:illa)

--

Ehkä tämä olisi parempi ketju:
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 606
Mitä olet siihen kiinni laittamassa?

Sama B550:lla, joka ei tarvitse erillistä tuuletinta piirisarjalle. Jos siinä on joku 3600, jota ei kellotella ja päivitystarpeita ei ole, niin joku halpa lauta vaan alle, jossa on edes jäähy VRM:lle ja hyvin toimii. Amazonista ostaisin kai tuon:
(katsoin 2-3min, voi olla parempiakin tarjouksia)
(ja oletin, että Amazonista tulee uudella BIOS:illa)

--

Ehkä tämä olisi parempi ketju:
Jos nyt ikinä saan tuon tarjous prossun, niin 3700X ja 2080 Super, ei mitään kellotustarpeita. Joo jatketaan vaan toisessa ketjussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Tuote: 9600K
Hinta: 166,16€
Kauppa: Dustin
Linkki: https://www.dustinhome.fi/product/5011095710/core-i5-9600k
Muuta: Kaipa näillekin tuohon hintaan jotain käyttöä löytyy? Sitä en tiedä, että onko taas joku Dustinin hintavirhe. Normihinnat ovat noin 200€, joten ihan tavalliselta alennukselta kyllä vaikuttaa.
Itse ostaisin emon perusteella, jos on jo 300-sarjan kellotusemo ja rahaa kiinni siinä, niin tämä on ihan kiva diili.

Jos ei ole vielä tehty emolevyhankintaa, ja voi odottaa niiden tulemista tarjoukseen, ostaisin tämän:
Se on 6c/12t ja huonoina puolina se, että tuota ei kelloteta. Mutta sitten voi ostaa halvemman emon. Nyt nuo 400-sarjan emolevyt on törkeän hintaisia.

..ja sitten on vielä Ryzen 3600, jonka kustannus B450-emon kanssa on ihan sama kuin noiden + järkevän emolevyn.

--

..ja juuri tuon 10000-sarjan hinnoittelun takia ei ole järkevää ostaa vanhoja prosessoreita korkeaan hintaan. Tuo tarjoushinta on se hinta, mitä niiden pitäisi nyt maksaa normaalisti.
 
Liittynyt
04.10.2017
Viestejä
30
Näistä oli vielä vittuilu kaukana, hyvällä huumorilla pientä kevennystä ;)

Harkitsen muuten tosissani ton kahvikasan ja koneen tilaamista. Nyt kun ollaan vahvasti etätöissä niin olis kiva tirauttaa välillä jotain vähän spessumpaa sumppia kuppiin, vaikka saludossa ei mitään vikaa olekaan. Kaks hunttia premium-koneesta ja vuoden kahveista ( kuppi per päivä tahdilla) niin voisha sitä paskemmankin diilin hankkia kahviherkutteluihin :hungry:
Meillä on tämmönen härveli, itse en kahvia juo, mutta muija juo kupin yleensä aamuisin. Hyvin pelannut jo useamman vuoden, maksoi muistaakseni Sikantissa 39e tms. Valitaan kapselin ilmoittama määrä noita vihreitä viivoja ja painetaan joko sinistä kylmän veden nappia tai punaista kuuman veden nappia. Hetken surisee ja homma valmis. Suosikkeja on nykyään Starbucksin kapselit.

Sen verran vielä kahvikeskustelua, koska olennainen tieto. Kannattaa muistaa, että yleensä noissa kahvikapseleissa on 12kk käyttöaika, joka pitää kyllä paikkansa... Kerran ostin halvalla 10kk vanhoja kapseleita ja makueron kyllä huomasi tuoreeseen.

Itsellä kanssa Mikan mainitsema keitin ja olen ollut tyytyväinen. :thumbsup:
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Sen verran vielä kahvikeskustelua, koska olennainen tieto. Kannattaa muistaa, että yleensä noissa kahvikapseleissa on 12kk käyttöaika, joka pitää kyllä paikkansa... Kerran ostin halvalla 10kk vanhoja kapseleita ja makueron kyllä huomasi tuoreeseen.

Itsellä kanssa Mikan mainitsema keitin ja olen ollut tyytyväinen. :thumbsup:
Mulla on kans ollu juuri tämä sama keitin, ja omasta mielestä se oli aivan kuraa. Koitin todella useita erillaisia kapseleita, mutta todellisuus oli se että tuo ei millään kyennyt yhtä kuumaan kahviin kuin mitä olen moccamasterissa tottunut juomaan. Kahvi tuntui aina laimealta. Jos on tottunu kahvikupista ottamaan siten kiinni että kätensä polttaa jos kupin korvasta ottaa kiinni, niin tuo kapselikahvinkeitin ei kyllä ole siinä tapauksessa henkilölle se oikea. Siis itse kun tykkään juoda maitokahveja viellä. ja kyllä minulla oli tuohon viellä erikseen ne maitokapselitksi, että en itse lorauttanut sekaan sitä maitoa joka olisi sen kahvin jäähdyttäny. Tuo kone on vain liian tehoton kuuman kahvinkeittoon, yksi keino oli saada kuumaa kahvia, että kaadoin säiliöön kuumaa vettä, mutta se maistui pahemmalta kuin kylmästä vedestä keitetty kahvi. joten jos halusin parempaa kahvia, niin olisi minun pitänyt teekeittimellä keittää kuuma vesi ensin ja kaataa se tuonne kapselikeittimeen ja sitärataaa. Mutta siinätapauksessa oli jo sama itse puhkaissa se kapseli, kaataa sisältö mukiin ja lorauttaa päälle vedenkeittimestä kiehuvaa vettä. Ja loppuun myin pois kapselikeittimen, join loput kapselit käyttäen vedenkeitintä ja ostin normaaleita pikakahveja ja maustettuja pikakahvipurkkeja joita laitetaan lusikallinen keitettyyn veteen ja sekoitetaan. Suosikki oli pähkinän makuinen pikakahvi ja sekaan laitoin hyppysellisen kaakaota ja vedenkeittimestä vettä ja lopuksi kuohukermaa loraus.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
604
Mulla on kans ollu juuri tämä sama keitin, ja omasta mielestä se oli aivan kuraa. Koitin todella useita erillaisia kapseleita, mutta todellisuus oli se että tuo ei millään kyennyt yhtä kuumaan kahviin kuin mitä olen moccamasterissa tottunut juomaan. Kahvi tuntui aina laimealta. Jos on tottunu kahvikupista
Jatketaanko kahvikeskustelua tuolla oikeassa ryhmässä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 996
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 138
Pakko nyt kehua, kun minulle tuli hyvä ostokokemus. Tämä ei ole mainos. Parempaakaan ketjua en keksinyt, niin menkööt tänne.

Täällä hyvin turtuu näihin Verkkokauppa/Gigantti/Power/Amazon/ymsmikäliexyzfirma tarjouksiin ja jauhanta usein myös keskittyy näiden firmojen toimintaan milloin missäkin asiassa. Minulla oli tarve mitättömälle USB3-hubille (Transcend HUB3, hinta 24€) ja huomasin että halvin hinta oli helsinkiläisessä Mikromafiassa. Laitoin tilauksen sisään ja muutaman minuutin kuluttua tuli ihmisen lähettämä viesti jossa todettiin hyvin ystävälliseen sävyyn tuotteen olevan noudettavissa vaikka heti. Kävin myöhemmin hakemassa tuotteen ja palvelu oli ystävällistä ja ripeää.
Asiakaskokemus oli todella hyvä, ja yrittäjää tukee mielellään nykyajan megamarketti-maailmassa. Taidanpa katsoa jos seuraavaa rautakierrosta ostaessa kurkkaisi heidän verkkokaupan ensimmäisenä. Välillä hyvin pienetkin asiat merkitsee, kuten vaikka nyt minuun teki vaikutuksen kun noutoilmoitus tuli ihmiseltä eikä koneelta.
Tuo on kyllä hyvä. Ensimmäiset kokemukset jostain 90-luvulta, niistä nyt ei liikaa muista.
Joulun aikoihin tilasin kotelon, tukkurin saldot eivät pitäneetkään paikkaansa, josta minulle soitettiin(!). Yhdessä sitten etsittiin sopiva vastine ja siihen vielä sai asialliset alennukset, koska sitä alkuperäistä koteloa ei voitu toimittaa.
Ei lainkaan sitä perus venkoilua pelkällä sähköpostilla, "sori, ei tätä ole. Tilaus peruttu.".

Kokonaisarvio, täydet kaksi peukkua.
:thumbsup::thumbsup: / :thumbsup::thumbsup:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Ei taida enää olla rediä, itselläni ei ainakaan ollut. Tosin en muista, mikä niissä nyt on... White? Jotenkin tuli tuollainen mieleen
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Itse ostaisin emon perusteella, jos on jo 300-sarjan kellotusemo ja rahaa kiinni siinä, niin tämä on ihan kiva diili.

Jos ei ole vielä tehty emolevyhankintaa, ja voi odottaa niiden tulemista tarjoukseen, ostaisin tämän:
Se on 6c/12t ja huonoina puolina se, että tuota ei kelloteta. Mutta sitten voi ostaa halvemman emon. Nyt nuo 400-sarjan emolevyt on törkeän hintaisia.

..ja sitten on vielä Ryzen 3600, jonka kustannus B450-emon kanssa on ihan sama kuin noiden + järkevän emolevyn.

--

..ja juuri tuon 10000-sarjan hinnoittelun takia ei ole järkevää ostaa vanhoja prosessoreita korkeaan hintaan. Tuo tarjoushinta on se hinta, mitä niiden pitäisi nyt maksaa normaalisti.
Kiitokset, tuli napattua tuo i5-10400 aiemmin ja näyttäisi lähteneen kustilla polkemaan. Näköjään hintakin noussut 195 euroon, eli lienee jonkin sortin hintavirhe. Emojen hintojen laskua odotellessa. Tosin eipä nyt ole mitään paniikkia edes konetta päivittää vielä hetkeen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
8TB ylöspäin pitäis olla WD Red, en tiedä tuosta 6TB
Saa korjata jos muistan väärin mutta käsittääkseni ei ole kuin ihan alkuaikoina, eli siis vuosia sitten, saanut redejä tai niitä vastaavia white label kovoja. Muistaakseni järjestys meni red -> white label red -> white label ultrastar he8 -> white label ultrastar he10 -> pinnivikainen ja firmisrampa white label red (tästä olen vähän epävarma)-> tämän hetkinen EDAZ joka ilmeisesti on firmisrampa ultrastar hc320 johon pitää myös tehdä pinnin teippaus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
84
Onks tietoa kauan kestää, että noita bonuswayn bonuksia saa kotiutettua?
Jos tarkoitit sitä että kuinka kauan niissä bonusten hyväksymisissä kestää, Bonuswaylta tuli äskettäin uutiskirjettä:

Koodi:
Tietoisku bonusten maksuajoista

Tänään on vuorossa Bonusviikon tietoisku, jossa vastaamme tärkeään kysymykseen liittyen bonuksien keräämiseen!

Miksi bonusten arviointi kestää 8-18 viikkoa tai joskus pidempään?
Bonusten arviointi- ja maksuprosessi koostuu näistä osista:
1. Kauppa odottaa tilauksen palautusajan umpeutumista
2. Kauppa käy läpi myynnit ja hyväksyy tapahtumat, joista saamme myyntipalkkion. Tämän osuuden kesto riippuu mm. myyntien määrästä
3. Lopuksi kauppiaalle lähetetään lasku, ja saamme maksun 30 päivän sisällä.
4. Bonuksesi siirretään bonussaldoosi
Sori offtopic, tätä ei tarvinne jatkaa täällä varmaankaan :rolleyes:
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 353
Tuote: Finlux 4K-televisioita poistohintaan
Hinta: 149€ (40"),199€ (49"), 249€ (55"), takuu 4 vuotta!
Kauppa: Prisma Sello Espoo
Voimassa: ?
Linkki: ei ole
Eivät nämä mitään testivalioita ole, mutta vaikka 2.- televisioksi tai muksuille konsolin näytöksi...
Ainaki aikaisemmin nää oli Turkkilaisia Vestelejä, samoin kuin verkkiksen Procasterit. Hyviä diilejä
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Saa korjata jos muistan väärin mutta käsittääkseni ei ole kuin ihan alkuaikoina, eli siis vuosia sitten, saanut redejä tai niitä vastaavia white label kovoja. Muistaakseni järjestys meni red -> white label red -> white label ultrastar he8 -> white label ultrastar he10 -> pinnivikainen ja firmisrampa white label red (tästä olen vähän epävarma)-> tämän hetkinen EDAZ joka ilmeisesti on firmisrampa ultrastar hc320 johon pitää myös tehdä pinnin teippaus.
Joo, toi Eedami tuli itelle (EDAZ), heitin suoraan virrat sata-sovittimella, niin ei tarvinnut pelleillä pinnien kanssa... En kyllä mistään firmisrammasta tiedä, mites hyö on rampautettu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Ainaki aikaisemmin nää oli Turkkilaisia Vestelejä, samoin kuin verkkiksen Procasterit. Hyviä diilejä
Vestel omistaa Finluxin tavaramerkin, niin todennäköisesti on. Myös on mahdollista, että muidenkin merkkien halpamalleja tehdään niiden tehtailla.

Kun näitä nyt on varmaan vuosikymmenen verran tehty, niin veikkaisin, että ovat ihan kunnollisia perusmalleja ja prosessi on kunnossa. En mitään suurta laatua olettaisi, mutta varmasti on toimivia perustelkkareita ja käytettyjä parempi ostos tuolla hinnalla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 701
Muutaman Finluxin uudehkon television kokemuksella sanoisin, että huonompaa käyttöliittymää ei ole missään. Jos TV tulee pelkästään kuvalähteeksi jollekin toiselle laitteelle, niin korkeintaan sitten voisi harkita noillakaan hinnoilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Onko kokemuksia tästä kamppeesta? Kiinnostaisi duuninäytöksi kotikonttorille.
Itsellä on tämän "sisarmalli" P27q-10 toimistokäytössä kotona ja olen ollut näyttöön todella tyytyväinen.
Tilasinkin tämän korvaamaan vanhan 24":sen kakkosnäytön.

Ja jos ei miellytäkkään kun saapuu, niin pitää palauttaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Joo, toi Eedami tuli itelle (EDAZ), heitin suoraan virrat sata-sovittimella, niin ei tarvinnut pelleillä pinnien kanssa... En kyllä mistään firmisrammasta tiedä, mites hyö on rampautettu?
Omassa 10/2019 ostetussa 8TB asemassa oli WD80EMAZ joka on Ultrastrar jonka nopeus on pudotettu 7200rpm -> 5400rpm. Eli sellainen firmisraiskaus. Ja vaatii tosiaan molex-adapterin ellei halua teippailla tai katkoa pinniä.

Onko kokemuksia tästä kamppeesta? Kiinnostaisi duuninäytöksi kotikonttorille.
Ellei kaarvuus haittaa (itseäni ei haitannut) ja haluaa sulavamman 2K 144Hz näytön missä ei ikkunat "pätki" raahattaessa, Verkkiksessä on Samsungin C27JG50:stä 229,90 eurolla. VA näyttö ja sopii omaan kotitoimistoon IPS-Predatorin viereen kuin nyrkki naamaan. Korvasi omassa käytössä 75Hz näytön...
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 756
Itsellä on tämän "sisarmalli" P27q-10 toimistokäytössä kotona ja olen ollut näyttöön todella tyytyväinen.
Tilasinkin tämän korvaamaan vanhan 24":sen kakkosnäytön.

Ja jos ei miellytäkkään kun saapuu, niin pitää palauttaa.
Joo, itsellä on tämän pienempi malli Lenovon L24q-10 käytössä ja olen ollut tyytyväinen kyllä. Mietin vain olisko hieman isompi kivempi, sama resohan näissä kuitenkin on.

Mulle tuli juuri tämmöinen monitorin kaveriksi, yllättävän hyvä eikä heijastele näyttöön yhtään. Teen kuitenkin joskus yöaikaankin hommia, niin ei tarvitse pitää muita valoja eikä toisaalta, olla ihan pimeässä joka ei ole hyväksi silmille. Suosittelut, kolme eri värilämpötilaa ja portaaton kirkkauden säätö, parikymppiä AliExpressistä, toimitus otti kaksi viikkoa.

 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
445
Päivitystä tilanteeseen. Ryzen prossut ilmeisesti heilläkin jälkitoimituksessa, kun ilmoittivat odottavansa niitä varastoon 28.8 tai viimeistään 31.8.
Jaahas...jokohan Ryzen saatiin liikenteeseen! Kuriiri on vaihtunut FedExistä UPS:iin ja lähtömaakin Tsekkeihin (Tuchomerice). Jännityksellä odotetaan mitä Xstra Digital Storage toimittaa. o_O
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
842
Omassa 10/2019 ostetussa 8TB asemassa oli WD80EMAZ joka on Ultrastrar jonka nopeus on pudotettu 7200rpm -> 5400rpm. Eli sellainen firmisraiskaus. Ja vaatii tosiaan molex-adapterin ellei halua teippailla tai katkoa pinniä
EDAZ on myös 8TB ainakin saksan amazonista nykyään.

Ainoa ero ilmeisesti helium ja ilma (EDAZ) täyte.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
331
Jaahas...jokohan Ryzen saatiin liikenteeseen! Kuriiri on vaihtunut FedExistä UPS:iin ja lähtömaakin Tsekkeihin (Tuchomerice). Jännityksellä odotetaan mitä Xstra Digital Storage toimittaa. o_O
Äskenkö sait uuden seurantanumeron? Itse en ole saanut muuta ilmoitusta kuin, että 3700x lähetetään 21.8...
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
445
Äskenkö sait uuden seurantanumeron? Itse en ole saanut muuta ilmoitusta kuin, että 3700x lähetetään 21.8...
Tuli tänään tekstiviesti UPS:ilta. Seurantanumero tietenkin eri, mutta muuta en ole viimeaikoina ulkomailta tilannut kuin Ryzen 3700x (CDON/Xstra Digital Store) Paketin sisällöstä ei muuta mainintaa kuin paino 1kg.
Ei sieltä mitään prossua tullutkaan. Pojalle tilattiin ulkomailta lenkkarit ja sen seurantakoodi tuli. Pahoittelut tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
565
Tuli tänään tekstiviesti UPS:ilta. Seurantanumero tietenkin eri, mutta muuta en ole viimeaikoina ulkomailta tilannut kuin Ryzen 3700x (CDON/Xstra Digital Store) Paketin sisällöstä ei muuta mainintaa kuin paino 1kg.
Itse sain 25.8. seuraavat selittelyt, kun kyselin kiven perään. Eipä ole kuulunut lähetyskoodia.
 

Liitteet

Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 449
Viestejä
4 199 887
Jäsenet
70 908
Uusin jäsen
Biurpo

Hinta.fi

Ylös Bottom