Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
275
Itellä ihan sama homma. Sama päivä ja kahta eri ämyriä. Vähän kiitti vitusti -fiilis kun olis voinu ostaa jonkun muun jos ei olis noita venannu.
Mulla tuli myöhemmin tehty tilaus ja siinä kaikki tilatut tuotteet. Sit jälkimmäisessä tuli auto imuri mutta ei paistinpannua ja kissan härpäkkeitä. Rahojakaan ei ole maksettu vielä takaisin.

Samalla viereisessä lidlissä paistinpannua normihintaan myynnissä... laittoivatko alennetut toimittamatta ja kamat täydellä hinnalla kauppaan? :/

Olisivat ainakin voineet kaupan saldosta toimittaa tilaajille kun samaa firmaa eikä kauppiaita tai vastaavia.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
120
22-29.6.2020 on Haukatut hinnat -kampanja voimassa ja tuo tarjous varmaan myös saman ajan. Jyväskylässä näyttäisi toimivan myös (10M nopeus kuuluu vuokraan).
Tilaus onnistui myös vaikka on ennestään tuo Elisan 100M liittymä 10e/kk hinnalla. Jos menee läpi niin säästäähän tuossa 6kk aikana muutaman kympin
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 312
Tuo oli päättynyt kauppa. Sieltä voi käydä katsomassa muutkin kohteet hakusanalla "Mikroaitta", niin näkyy aukiolevat ja jo sulkeutuneet kohteet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
221
olipas harmi, että noin vanha liike mennyt nurin, kuin viimeinen muisto kivijalkaliikkeiden kulta-ajoista 2000 luvun alulta, kun konepaketin hankita lähti siitä, että kierreltiin atk liikkeet ja pyydettiin pakettitarjous. Mikroapaja, mikromafia, mikroaitta, lhj-computers ja mitä kaikkia niitä nyt oli.
Miksiköhän konkurssipesän huutokaupassa myydää rahoitusyhtiön omistamaa autoa?

Muistaakseni tämä Mikroaitan yrittäjä pyöritti myös taksibisnestä ja oli Mikroaitan teippaukset siinä pirssissä. Lieneekö tuo Ooppeli ollut taksikäytössä juuri. Sorry ot. RIP Mikroaitta.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 571
Huutokaupassa oli myynnissä kiinan nes miniä silloin kun oli loppu jokapaikasta, alissa 20e, sielä huudettiin 100€ :)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 571
Linkkiä huutokaupat.com alienexpressinin hintoihin?
Nes minin julkaisusta tovi, välissä tuli snes minikin. Ei taida nuin kauas historiaa löytyä. Taisi osa olla lähemmäs 150€
Edit 14€ nykyään wish hinta ekalla googletuksella, oli aikoonaan alilla yli 20€ huh :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 249
Oliko näistä Amazonin tarjouksista lisää tietoa, maanantaille oli huhuttu jotain mutta ei ole näkynyt.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
375
Trampoliinit nähtävästi menneet aika hyvin kaupaksi joka paikasta. Voi heittää vinkkiä jos jossakin olis vielä +4m metrin hyvän olosta trampoliinia jossain :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 162
Tuote: Elisan kotikuitu
Hinta: 100M netti 1€/kk puoleks vuodeks
Kauppa: Elisa.fi
Linkki: Elisa - Verkkokauppa
Muuta: Tämä on YV-kohteisiin. Eli taloihin jossa perus nopeus kuuluu vuokraan.
Tämän sai myös nykyiseen liittymään. Chatin kautta pyysin mutta näytti tuolta "Päivitä liittymä" -sivunkin kautta olevan 1€/kk. En tiedä miten sivu käyttäytyy jos yrittää päivittää samaan liittymätyyppiin, vai toimiiko normaalisti.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 040
Ei suostunut myyntipalvelu tuohon hintaan myymään, kun ei ole DNA:n liittymää.
Öö, no nytpä on loogista asiakaspalvelua. Kuuntelin kyllä tunnollisesti myyntipuheet, mutta ei siis ole minullakaan :D Pahoitteluni yrityksen puolesta (ja omasta tietämättömyydestäni)...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 732
Vaikka se vaatisi liittymän, niin ZTE MF286 + DNA toimi minulla pari vuotta paljon paremmin kuin mikään aikaisempi (Huawei 4g-pohjainen) ratkaisu. Sain parempia nopeuksia kuin aikaisempi ADSL ja vielä paljon vanhempi kaapelimodeemi. Lagia oli enemmän, mutta ei se pätkinyt ja erityisesti se tuli tarpeeseen 4K-telkkarin hankkimisen myötä. Kyllä tuota suosittelen, jos ei FPS-pelit ole elämä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
134
Minulla oli lähinnä "sukulaispäivityksiä" varten kysely. Oma huawei+telia on toiminut hyvin.
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
98
Tämän sai myös nykyiseen liittymään. Chatin kautta pyysin mutta näytti tuolta "Päivitä liittymä" -sivunkin kautta olevan 1€/kk. En tiedä miten sivu käyttäytyy jos yrittää päivittää samaan liittymätyyppiin, vai toimiiko normaalisti.
Mulla sama 100M netti ennestään ja sain uusittua eurolla kuus. Ei viihdettä mulla niin voi olla eri hinta sille.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
87
Mulla oli Elisan tarjous 3kk/3e 100M nettiä vielä voimassa ja sain silti otettua tuon 6kk 1e/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 165
Saksan Amzonissa on ulkoisia ulkoisia elements ja book kiintolevyjä ja ssd levyjä tarjouksessa kirjatkaa mitä löytyy.
esim, Crucial MX500 SSD 1TB
Lähtee alennuksen jälkeen hintaan.


esim. Samsung 860 QVO 1TB hintaan 84 €



GESCHENK5E 5€ koodi toimii myös tarjoustuotteilla tuotteilla yhden kerran.

silloin hinnaksi jää.
Kiitoksia koodista. Toshiban 3TB lätty 66,80 €.
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
365
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
10
ei toimi tuo elisan tarjous jos on viihde ja 100mb taloyhtiökaista, chatista ei ollut mitään apua
Minulla oli ennestään pelkkä 100mb ilman Elisa Viihdettä, muutin ensin nopeuden 10mb (0e/kk) ja sit päivitin takaisin 100mb, niin antoi tuohon tarjoushintaa 1e/kk/6kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 144
Tuote: Exentri -lompakko
Hinta: 32,99€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: ?
Linkki:
Musta Exentri Black -lompakko, musta 32,99
Ruskea Exentri Sand -lompakko, ruskea 32,99

Loistava lompakko. Minulla ollut käytössä monta vuotta. Pieneen tilaan mahtuu seteleitä ja iso kasa kortteja (yhteen lokeroon mahtuu helposti kaksi eli mahtuu tarvittaessa jopa 14 korttia). Kolikkopussia ei ole.
Tätä täytyy vaan kompata. Erinomainen lompsa. Piti tarkistaa sähköpostista, että koska olen omani ostanut ja 2013 näköjään jo. Seitsemän vuotta ollut moinen käytössä eikä kulumisen merkkejä ole laisinkaan. Ehdottoman hyvä tuote.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 040
Tätä täytyy vaan kompata. Erinomainen lompsa. Piti tarkistaa sähköpostista, että koska olen omani ostanut ja 2013 näköjään jo. Seitsemän vuotta ollut moinen käytössä eikä kulumisen merkkejä ole laisinkaan. Ehdottoman hyvä tuote.
Prkl. Tällä kommentilla laitoin tilaukseen. Vihdoin myös seteleille on paikka -Kiitos molemmille :)
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
858
Minulla oli ennestään pelkkä 100mb ilman Elisa Viihdettä, muutin ensin nopeuden 10mb (0e/kk) ja sit päivitin takaisin 100mb, niin antoi tuohon tarjoushintaa 1e/kk/6kk.
Tämä toimi. Varoituksena buuttaavat etänä modeemin sekä laskun että noston jälkeen eli aikaa kannattaa varata. (kaapelimodeemi)
 
Liittynyt
27.09.2018
Viestejä
24
Nokia 6.2 32 Gt

hinta 129€
Kauppa Dna

Kampanjan kestosta ei tietoa, mutta hinta on 40€ halvempi kuin on tainnut koskaan olla.
Tämä olisi vahvassa harkinnassa varapuhelimeksi. Vatimuksina puhdas Android 10 ja vähintään 32 gigaa tilaa.

Vai löytyisikö Kiinan ihmeistä jotain parempaa/halvempaa?
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 156
Autodudella tarjouskamppis päällä. Poimintana esimerkiksi GTechniq C4 17,50€.

 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 305
Itse näköjään ostin tammikuussa gigantista tuohon hintaan.
Hinta.fi väittää ettei olisi ollut alle 169 koskaan mutta eihän se välttämättä pidä paikkaansa.

edit: Ei kun katsoinkin väärän version, on tuo pari kertaa ollut samaan hintaan.
 

Lem

Liittynyt
11.09.2017
Viestejä
77
Onko heittää suosituksia ja hyviä tarjouksia akkumoottorisahoista? Kovin vaativaan käyttöön ei ole tulossa muttei saisi olla ihan onnetonkaan peli vaan tyyliin polttopuiden teko ja mökilläkin mahdollisesti puuta saisi kaadettua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 965
Lietsotaan vielä G Budseista v1, ei taida muistakaan maista saada merkittävästi Dnan 99€:tä halvemmalla?(postit yms kutenkin) Vai onko jollain tiedossa jostain joku maaginen hinta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
829
Kellään vinkata Suomesta hyvää ja halpaa alle 30€ msd-koon 128gt muistikorttia hd valvontakameraan? :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
846
Tuote: Ryzen 3 3100
Hinta: 87.90 €
Kauppa: Datatronic
Voimassa: ???
Linkki: AMD Ryzen 3 3100 3.9GHz, 18MB, AM4, 65W, Wraith Stealth cooler
Tuote: Kingston 16GB (2 x 8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz
Hinta: 66,95€
Kauppa: amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B07WD5VKVL
Muuta: Aktivoi voucher, joka päivittyy kassalla.

Jos nuo tilais niin mikä ois hyvä emolevy noiden kans? Hinta sais olla n. 100-160€. Löytyiskö tuolta amazonista vaikka hyvä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 965
Tuo kiiltävä on vaan rumempi. Plus jotkut ilmeisesti netissä sitä mieltä että v1 parempi. Puhelu-jutuilla ei väliä kun en puhelimella soita(tai jotain 4-6 kertaa vuodessa). S7 kanssa pitäisi toimia. Toki nykyisen lanka Creative EP630:t on jo vuosikausia toimineet(välillä toki uusien).
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
194

valitkaa tuolta new ja amazon.de. nimim lähti kokeilematta takas nuo oletusjäbän (sayatadishmaya) napit kun kuulemma myy mm. käytettyjä uutena.

ja jos buds vs buds+ miettii niin ehdottomasti buds+. jos ainoo jolla on väliä on joku äänenlaatu niin lähtökohtasesti osta eri napit, esim sonyn nimioksennus wf-x1000m3 tjsp. noi samsungit ja airpodit palvelee kokonaiskuvaa eikä mitään tiettyä aluetta. sonyt sitten pirun jees äänenlaadulla ja anc mutta ei esim kestä vettä yhtään ja painaa liikaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 892
Viestejä
4 321 131
Jäsenet
72 127
Uusin jäsen
Rau-ta

Hinta.fi

Ylös Bottom