Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Mulla on tuosta se vanhempi G602. Muuten loistava, mutta nuo peukalonapit on muotoiltu kehnosti, eikä niitä erota toisistaan ilman haparointia ja siten niistä ei myöskään tule käytettyä kuin paria reunimmaista.
Auts, Mulla on G700s ja siinä noi ovat loistavat. Olen haaveillut siitä missä on 12 nappia, mutta en tiedä miten hyvin ne erottaisi toisistaan. Tuo 6 olisi hyvä kompromissi, kun nuo neljä on hieman naftisti. Pakko kait se on käydä liikkees kokeilees, jos vaan olisi liikkeitä nykyään missä kokeilla. Pakko kait se on tilata ja palauttaa sitten kun on kokeillut.

EDIT: Kuvan perusteella napit on jaoteltu kolmeen osaan ja välis on aika leveä rako, joten luulisi että erottaisi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Auts, Mulla on G700s ja siinä noi ovat loistavat. Olen haaveillut siitä missä on 12 nappia, mutta en tiedä miten hyvin ne erottaisi toisistaan. Tuo 6 olisi hyvä kompromissi, kun nuo neljä on hieman naftisti. Pakko kait se on käydä liikkees kokeilees, jos vaan olisi liikkeitä nykyään missä kokeilla. Pakko kait se on tilata ja palauttaa sitten kun on kokeillut.

EDIT: Kuvan perusteella napit on jaoteltu kolmeen osaan ja välis on aika leveä rako, joten luulisi että erottaisi.
Kyllä ne ihan selvästi erillään toisista ovat, mutta missään vaiheessa en ole siltikään oppinut erottamaan niitä mm. pelatessa niin hyvin toisistaan, että ne olisivat nopeissa tilanteissa käytettäviä muuten kuin juuri niiden reunimmaisten osalta. Tai jos tarkalleen asiaa ajattelen, niin kyllä mulla ne kaikki 3 alarivin painiketta on aktiivisessa käytössä, mutta ylärivi ei sitten niinkään. Lisäksi nuo painikkeet ovat sivuprofiililtaan kolmion muotoisia ja painallus tehdään siitä kolmion kärjestä, joka on sekin omiaan sekoittamaan. Eikä siinä vielä kaikki, sillä reunimmaistan painikkeiden päässä on ainakin G602:ssa muovinen koristejatko, joka tuntuu about samalta sormelle, mutta ei ole painike. Voi olla, että sopii toisille paremmin, eli kannattaa käydä itse testaamassa. Tämä on minulla jo toinen G602, josta voi päätellä, että ei tuo ongelma kovinkaan suuri ole. :D
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Kyllä ne ihan selvästi erillään toisista ovat, mutta missään vaiheessa en ole siltikään oppinut erottamaan niitä mm. pelatessa niin hyvin toisistaan, että ne olisivat nopeissa tilanteissa käytettäviä muuten kuin juuri niiden reunimmaisten osalta.
Tuoissa G700s hiiressä kun laitat tai pidät peukaloa noiden nappein päällä, niin tunnet ne kaikki yhtäaikaa ja siten niitä on tosi helppo painaa tarvittaessa. Luontaisesti aina sormi siinä. Tuollai rivissä, kuin tuossa 6xx sarjalaisessa, voi tosiaan tulla se ongelma, että ne on hankala käyttää.
Jos olisi tuollai, kuten G700s ja pari lisänappia hiiren alemmassa laidassa, niin siten niitä voisi helpommin käyttää, lukumäärän ollessa 6.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 001
Tuote: HS digitilaus 3 kk erikoishintaan
Hinta: 5,95/kk
Voimassa: tänään 17.6.
Linkki: Tilaa HS Digi
Korjatkaa jos olen väärässä mutta silloin tällöin kun olen hyödyntänyt näitä tarjousjaksoja niin pitää luovuttaa sielunsa Sanomalle ja heti tilauksen päättymisen jälkeen alkavat sitten soittelemaan että laitettaiskos uudelleen :angry:
Onko niistä mahdollisuutta päästä eroon muuten kuin jyrähtämällä luuriin ettei halua vastaanottaa puhelinmarkkinointia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 713
Korjatkaa jos olen väärässä mutta silloin tällöin kun olen hyödyntänyt näitä tarjousjaksoja niin pitää luovuttaa sielunsa Sanomalle ja heti tilauksen päättymisen jälkeen alkavat sitten soittelemaan että laitettaiskos uudelleen :angry:
Onko niistä mahdollisuutta päästä eroon muuten kuin jyrähtämällä luuriin ettei halua vastaanottaa puhelinmarkkinointia?
Pitää ottaa uusi ilmaisjakso heti edellisen päätyttyä, ennen kuin ehtivät soittaa. ;)
 
Liittynyt
29.02.2020
Viestejä
20
Telialla juhannusetu jos on tarvetta vaihtaa puhelinta. Kaupan päälle Ipods kuulokkeet tai Samsung galaxy watch active 2 40mm.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Mulla on tammikuussa 2015 ostettu G602 ja kaikki toimii vielä, tosin hiirenrullan napautusta en käytä kuin nettiä selatessa. Oli ainoana hiirenä, kunnes ~vuosi sitten aloin katselemaan kevyempää hiireä pelaamiseen (vaikkakin G602 on 110g pienillä modeilla ja AAA patterilla).

Tuossa G604 on tosiaan tehty huikea parannus noihin peukalonappeihin, mikä käy ilmi heti kun sitä koittaa käteen ja kutakuinkin jokaisesta revikasta minkä netistä löytää. Muutenkin tekniikaltaan ylivoimainen. Ainoa heikkous pelaamista ajatellen tuo ~134g:n paino, jonka tosin joku on onnistunut modaamaan alle 108 grammaan.
 
Liittynyt
29.02.2020
Viestejä
20
Mistä tämä löytyy en sivuilla nähnyt nopeasti et mitä luureja koskisi?
Apple iPhone 11 Pro -puhelimia ja Samsung Galaxy Z Flip -puhelinta.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 398
mulla on kans sama. ja sivunäppäimet peukalolle on parhaimmat. etummaiset vaihtaa pistooli ja kivääri. keskimmäiset dynamiitti ja ammuslaatikko. takimmainen on sitten heal.
etusormen vieressä olevat etummainen on sprint slide, taaimmainen on sit kartta tai zoomaa minimappia.

Ainoa vika on että mulla meni rullanäppäin rikki heti 2viikon kuluttua. tai siis ei ota hennosta sitä kosketusta vaikka naksahtaa. mutta ku pelatessa voimaa muutenki käyttää ei sitä huomaa ja kyllä se kranaatti aina lentää. Mutta normaalissa nettikäytössä keskirullalla avaaminen linkkejä uuteen välilehteen ei aina meinaa onnistua. Toimiiko sulla toi rullan klikkaus ihan kuin junan vessa? onko vanhakin hiiri?
Tuo rullapainikkeen hajoaminen on käytännössä tyyppivika G602:ssa (tai kyseisessä Omronin kytkimessä ylipäätään).
Omastani tuo myös aikoinaan hajosi ja kyselin suoraan Logitechin tuesta mitä sille tulisi tehdä, niin lähettivät uuden tilalle eivätkä pyytäneet vanhaa takaisin.
Vanhan lahjoitin pois ja uusi (jossa kyseinen kytkin vielä toimii) toimii nykyisin varahiirenä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 656
Tuon kanssa kannattaa sitten olla tarkkana, koska jos tilauksen päättää ennen ilmaisjakson loppua, loppuu myös palvelun käyttö ja jos taas unohtaa lopettaa sen itse, jatkuu tilaus kyselemättä maksullisena.
Joo tuo on tarpeellinen vinkki. Lisäilin viime ilmaistarjouksesta puolen tunnin ajan kirjoja suosikeiksi. Sitten peruin tilauksen ja kirjat jäi kuuntelematta. Nyt ei enää onnistu ku kokeiluetu on käytetty :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Korjatkaa jos olen väärässä mutta silloin tällöin kun olen hyödyntänyt näitä tarjousjaksoja niin pitää luovuttaa sielunsa Sanomalle ja heti tilauksen päättymisen jälkeen alkavat sitten soittelemaan että laitettaiskos uudelleen :angry:
Onko niistä mahdollisuutta päästä eroon muuten kuin jyrähtämällä luuriin ettei halua vastaanottaa puhelinmarkkinointia?
Itse juuri poistin Sanoman tilin kokonaan kun en löytänyt mahdollisuutta poistaa maksukorttia joka piti syöttää taannoisen 2 kk ilmaiseen Ruutu+-tilaukseen. Luultavasti auttaa myös puhelinmarkkinoinnin estämiseen jos ei muuten tarvitse Sanoma-tiliä.
 

Diego Serrano

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
135
Korjatkaa jos olen väärässä mutta silloin tällöin kun olen hyödyntänyt näitä tarjousjaksoja niin pitää luovuttaa sielunsa Sanomalle ja heti tilauksen päättymisen jälkeen alkavat sitten soittelemaan että laitettaiskos uudelleen :angry:
Onko niistä mahdollisuutta päästä eroon muuten kuin jyrähtämällä luuriin ettei halua vastaanottaa puhelinmarkkinointia?
Älä laita siihen oikeaa puhelinnumeroa.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
331
Hesari tarjoaa melkeinpä koko ajan ilmasta 2-4vk pätkää. Tekee vaan uuden 10min mailin ja homma skulaa.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845
Tuote: G.Skill Flare X 2x16GB DDR4 3200C14 (F4-3200C14D-32GFX)
Hinta: 234,90€ + 6,80€ pk
Kauppa: tietokonekauppa.fi (Turku)
Linkki: memory D4 3200 32GB C14 GSkill FlareX K2

siitä kitti Samsung B-dietä jos haluaa 2x16GB. Ei noita Suomesta oikein alempaan hintaan tunnu saavan. Esm. jos Saksassa olis 24ALV niin heillä se olis 222€ pintaan eli hieman suomilisää muttei törkeästi. Postit toki hieman suolaiset tuolla tietokonekaupassa
Nyt Proshopilta juuri noiden postikulujen verran halvemmalla eli 234,90 kuluineen!

Nyt vaikeutui päätöksen teko: ostaisiko tän 32Gb kitin joka kulkis varmasti "ihan riittävästi" Ryzenin kanssa vai kovemmalla XMP:llä varustetun 16Gb kitin (4000Mhz+ B-die) Saksasta noin 170€ :confused: Toisaalta en tarvii yli 16Gb mutten myöskään ultra-nopeita kampoja, kun niiden hyöty on melko olematon, mutta raudanhimot sanoo että jompikumpi ois nyt pakko ostaa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Jahas, Lidin Sportyfeel tilaus lähti tulemaan tänään.

"Ohessa seurantanumero" -> sekä toimittaja ja seurantanumero kohta tyhjiä. :facepalm:
Menee juuri sopivasti lomien aikaan kun ei ketään ole kotona noutamassa ja postilla vain viikko hakuaikaa... :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 713
Jahas, Lidin Sportyfeel tilaus lähti tulemaan tänään.

"Ohessa seurantanumero" -> sekä toimittaja ja seurantanumero kohta tyhjiä. :facepalm:
Menee juuri sopivasti lomien aikaan kun ei ketään ole kotona noutamassa ja postilla vain viikko hakuaikaa... :p
Mulla saapui jo paketti, mutta nyt tuli lähetysilmoitus paketista, eikä tosiaan tietenkään seurantakoodeja missään. Saas nähdä tuleeko tilaus tuplana vai mikä homman nimi oikein on.

Varmaan ihan hyvä että sulkivat tuon puljun, ei hirveästi vakuuta toiminta. :D
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
274
Jahas, Lidin Sportyfeel tilaus lähti tulemaan tänään.

"Ohessa seurantanumero" -> sekä toimittaja ja seurantanumero kohta tyhjiä. :facepalm:
Menee juuri sopivasti lomien aikaan kun ei ketään ole kotona noutamassa ja postilla vain viikko hakuaikaa... :p
Täällä sama homma. :D Maksutapakin on väärin tuossa sähköpostissa. On siellä melkoista toimintaa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 085
Jahas, Lidin Sportyfeel tilaus lähti tulemaan tänään.

"Ohessa seurantanumero" -> sekä toimittaja ja seurantanumero kohta tyhjiä. :facepalm:
Menee juuri sopivasti lomien aikaan kun ei ketään ole kotona noutamassa ja postilla vain viikko hakuaikaa... :p
Postilla lähettelevät, joten paketin seuranta pitäisi löytyä OmaPostista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Täältä jo poistettu Pahiksen "kesähässis" tarjouksen kamat tulivat ihan sikanopeasti; keskiviikkona yhden aikaan yöllä tilattu ja nyt lapasessa.

Joku mode tietty voisi kertoa mikä vika on euron alekuorissa, nämä nimittäin ovat ihan laadukkaan oloisia ja esim. nuo puukuoret (näissä ei ole puolen millin viilua tai muovia "puu"kuviolla) istuvat ihan hiton tiukkaan XS:n.
Vastaavat ovat kiinasta tilattuna 5-6 eurosta ylöspäin - ilmeisesti 99c ei ole tarjous??

Vaikken olisi tilannut kympillä Iron Maiden mukia töihin, ym. krääsää, niin esim. 8 kuorelle olisi tullut hintaa alle 1,45€/kpl postikuluineen...
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 606
Täältä jo poistettu Pahiksen "kesähässis" tarjouksen kamat tulivat ihan sikanopeasti; keskiviikkona yhden aikaan yöllä tilattu ja nyt lapasessa.

Joku mode tietty voisi kertoa mikä vika on euron alekuorissa, nämä nimittäin ovat ihan laadukkaan oloisia ja esim. nuo puukuoret (näissä ei ole puolen millin viilua tai muovia "puu"kuviolla) istuvat ihan hiton tiukkaan XS:n.
Vastaavat ovat kiinasta tilattuna 5-6 eurosta ylöspäin - ilmeisesti 99c ei ole tarjous??

Vaikken olisi tilannut kympillä Iron Maiden mukia töihin, ym. krääsää, niin esim. 8 kuorelle olisi tullut hintaa alle 1,45€/kpl postikuluineen...
Tuo oli kyllä pitkästä aikaa hyvä tarjous, tuli itsekin hyödynnettyä.

Mutta aihealue varmaan vähän väärä, täällä taidetaan tykätä nykyään lähinnä ruohonleikkuri ja kissanruoka/lisäravinnetarjouksista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
897
Jahas, Lidin Sportyfeel tilaus lähti tulemaan tänään.

"Ohessa seurantanumero" -> sekä toimittaja ja seurantanumero kohta tyhjiä. :facepalm:
Menee juuri sopivasti lomien aikaan kun ei ketään ole kotona noutamassa ja postilla vain viikko hakuaikaa... :p
Kurkkaa joskus myöhemmin tänään tai maanantaina OmaPostista jos todella kiinnostaa. Käsitin että nuo tulevat Postin varastoista, jolloin todennäköisesti omapostissa näkyy lähetys automaattisesti.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Täältä jo poistettu Pahiksen "kesähässis" tarjouksen kamat tulivat ihan sikanopeasti; keskiviikkona yhden aikaan yöllä tilattu ja nyt lapasessa.

Joku mode tietty voisi kertoa mikä vika on euron alekuorissa, nämä nimittäin ovat ihan laadukkaan oloisia ja esim. nuo puukuoret (näissä ei ole puolen millin viilua tai muovia "puu"kuviolla) istuvat ihan hiton tiukkaan XS:n.
Vastaavat ovat kiinasta tilattuna 5-6 eurosta ylöspäin - ilmeisesti 99c ei ole tarjous??

Vaikken olisi tilannut kympillä Iron Maiden mukia töihin, ym. krääsää, niin esim. 8 kuorelle olisi tullut hintaa alle 1,45€/kpl postikuluineen...
Siinä "tarjouksessa" linkitettiin koko sivusto, josta suurin osa ei kuitenkaan edes ollut mitään tarjouksia. Itsekin sitä vilkaisin, enkä todellakaan jaksanut alkaa etsimään sieltä, että sattuisiko siellä seassa olemaan jotain järkevää ostettavaa.

Ei sillä, että sitä olisi siltikään ollut pakko poistaa, mutta onhan se nyt ihan pyllystä linkittää jotain hobbyhall.fi:tä ja sanoa että siellä on kaikkea kivaa, vaikka 95% kamoista on normihintaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
669
Lieneekö tuossa oikeasti kapasiteettia 20 000 mAh verran kun on kuitenkin noin pienikokoinen?
Ankereissa on yleensä ainakin laadukas ja jämäkkä tuntuma. Ihan hyvät palautteet keskimäärin on Verkkokauppa.comissa.
Verkkokauppa.com voisi kyllä muuttaa jo pikkuhiljaa sloganinsa "Todennäköisesti aina kalliimpi" muotoon. Senverran harvoin kyseinen sivusto tässäkin ketjussa esiintyy.
Kampanjahinnat vaihtelevat. Se on totta, että Verkkokauppa.com ei ole läheskään aina halvin. Mutta Verkkokauppa.comilla on mm. koko valikoima huomioiden varsin hyvä saatavuus ja hyvät kivijalkasijainnit, joilla se on monia kilpailijoitaan edellä, jolloin pelkällä hinnalla ei tarvitse kilpailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
669
toimiiko iphone 8:ssa tämä myös tuo nopea lataus että 7 kertaa ainaki iphone 7 voi ladata hetkessä täyteen?
iPhone 7 tukee enintään 10.5 (5 V x 2.1 A) watin latausta, joten siinä ei ole varsinaista pikalatausta. iPhone 8 tukee 15 watin pikalatausta USB Power Delivery 2.0 -standardilla, mutta tämä Anker ei tue USB-PD:tä. Kyseinen Anker lataa iPhone 7:ää iPhone 7:n tukemalla maksimiteholla (10.5 W) ja iPhone 8:aa samalla teholla (10.5 W), mutta ei iPhone 8:n tukemalla maksimiteholla. Akkujen kapasiteetin puolesta 7 latauskertaa lienee lähellä totuutta, riippuen siitä, ovatko puhelimet latauksen aikana näyttö sammuksissa vai tehdäänkö niillä koko ajan jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Lidl puolelta tuli tänään viesti 24.5 tehdystä tilauksesta:
kiitos Sportyfeel.fi -tilauksestasi. Valitettavasti osaa tilauksestasi ei voida toimittaa. Verkkokaupassa olleen teknisen ongelman vuoksi joitakin verkkokaupan tuotteita on pystynyt ostamaan enemmän kuin niitä tosiasiassa on ollut varastosaldojen mukaan saatavilla. Tästä syystä joudumme hyvittämään tilattujen, mutta ei toimitettujen tuotteiden arvon sinulle takaisin. Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin tilaus on alunperin suoritettu ja tulet saamaan maksupalveluntarjoajaltamme (Checkout) vielä erillisen viestin. Loput tilaamasi tuotteet lähetetään mahdollisimman pian

Laitoin kyselyä perään että mikä tuote puuttuu ja tekninen ongelma ei ole minun murhe. Voivat itse tilata tuotetta lisää koska tilaus vahvistettu ja rahat otettu. Jos kyseessä tärkeämpi osa tilausta niin voisin vaatia tätä. Jos kissa ei saa 10e tunnelia niin se tuskin siitä pettyy ja rahojen palautus on ihan ok :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Siinä "tarjouksessa" linkitettiin koko sivusto, josta suurin osa ei kuitenkaan edes ollut mitään tarjouksia. Itsekin sitä vilkaisin, enkä todellakaan jaksanut alkaa etsimään sieltä, että sattuisiko siellä seassa olemaan jotain järkevää ostettavaa.

Ei sillä, että sitä olisi siltikään ollut pakko poistaa, mutta onhan se nyt ihan pyllystä linkittää jotain hobbyhall.fi:tä ja sanoa että siellä on kaikkea kivaa, vaikka 95% kamoista on normihintaan.
Siis me ollaan tietotekniikkafoorumilla, ja modet poistaa tarjouksia koska eivät osaa käyttää hakukonetta?

En sekuntikellottanut, mutta esim. tämä kesti <30 sek:

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 702
Siis me ollaan tietotekniikkafoorumilla, ja modet poistaa tarjouksia koska eivät osaa käyttää hakukonetta?

En sekuntikellottanut, mutta esim. tämä kesti <30 sek:

Ei, vaan ollaan tarjousketjussa, jonne on tarkoitus postata tarjouksia, eikä kokonaisia sivustoja joissa on tuhannen normaalihintaisen tuotteen seassa yksi tarjous ja joka pitää jokaisen itse sieltä etsiä.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Lieneekö tuossa oikeasti kapasiteettia 20 000 mAh verran kun on kuitenkin noin pienikokoinen?


Verkkokauppa.com voisi kyllä muuttaa jo pikkuhiljaa sloganinsa "Todennäköisesti aina kalliimpi" muotoon. Senverran harvoin kyseinen sivusto tässäkin ketjussa esiintyy.


Eiks se ole sama kuin tuo? https://www.amazon.de/Anker-PowerCo...PowerCore+II+20+000+mAh&qid=1592484686&sr=8-5
Amazonis on halvempikin.

Verkkokaupalla oli ennen, kun ne toimi Arctecho nimellä, niin takuu että ne alensi hintaa jos muualla oli halvempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 203
kiitos tilauksestasi Sportyfeel-verkkokauppaamme. Valitettavasti tilaustasi ei voida lainkaan toimittaa, verkkokaupassa olleen teknisen saldovirheen vuoksi. Verkkokaupassa olleen teknisen ongelman vuoksi joitakin Sportyfeel.fi -verkkokaupan tuotteita on pystynyt ostamaan enemmän kuin niitä tosiasiassa on ollut varastosaldojen mukaan saatavilla. Tästä syystä joudumme perumaan kaupan ja hyvittämään tilauksenne arvon sinulle takaisin.
Hyvitys tapahtuu samalla maksutavalla kuin tilaus on alunperin suoritettu automaattisesti, joten tulet saamaan maksupalveluista vastaavalta (Checkout) taholta erillisen viestin, jossa kerrotaan kuinka saat tilauksen arvon takaisin.
Sellaset setit. Kuukauden odottelut ja lopulta perutaan kokonaan :rofl2: Päälle vielä säätäminen rahojen palauttamisesta. Kiitos Lidl.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
425
Tuote: SAXX - Kinetic Boxer - Tekokuitualusvaatteet

Luin että telakoitumisvaatteet, taisin aloittaa jussin vieton liian aikaisin.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
121
Tuote: Nokia 4.2 3/32 GB -älypuhelin
Hinta: 99 € + maksuton toimitus ja palautus
Kauppa: DNA
Voimassa: 15.06.2020-05.07.2020 (Alepäivät)
Linkki: Nokia 4.2, Pink Sand | DNA ja Nokia 4.2, Black | DNA
Lisätietoa: Värit: hiekka ja musta. Sormenjälkilukija, NFC, FM-radio, 3,5 millimetrin ääniliitäntä yläreunassa, kaksi SIM-korttipaikkaa ja microSD-muistikorttipaikka (kaikki kolme korttia voivat olla samaan aikaan käytössä), ilmoitusvalo ja jämäkkä rakenne. DNA:lta kolmen vuoden takuu. Puhdas Android 10 ja tulossa Android 11. Kuuluu Android One -ohjelmaan, joten saa tietoturvapäivityksiä ainakin kevääseen 2022 asti enintään kuukauden välein. Android One: Secure, up-to-date and easy to use.
Olisi ollut soppeli lapselle, mutta talouden muut vehkeet jo type C mallia ja tuo on MicroUSB, joten se vesitti tämän tarjouksen. Harmi. :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
669
Olisi ollut soppeli lapselle, mutta talouden muut vehkeet jo type C mallia ja tuo on MicroUSB, joten se vesitti tämän tarjouksen. Harmi. :(
Kävisikö Samsung Galaxy A20e? Pitkälti vastaavat speksit. Kooltaan hieman Nokiaa pienempi. Ei ilmoitusvaloa. Ohjelmistotuki saattaa olla lyhyempi. USB Type-C ja pikalataus. Sensoripuolella löytyy gyroskooppi ja kompassi (eri sovellukset toimivat varmemmin ja nopeammin koko ominaisuuskirjollaan). 3,5 millimetrin ääniliitäntä on alareunassa. DNA:lta kolmen vuoden takuu sekä maksuton toimitus ja palautus. Värit: koralli, musta, sininen ja valkoinen.

Samsung Galaxy A20e, Black | DNA
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
121
Kävisikö Samsung Galaxy A20e? Pitkälti vastaavat speksit. Kooltaan hieman Nokiaa pienempi. Ei ilmoitusvaloa. Ohjelmistotuki saattaa olla lyhyempi. USB Type-C ja pikalataus. Sensoripuolella löytyy gyroskooppi ja kompassi (eri sovellukset toimivat varmemmin ja nopeammin koko ominaisuuskirjollaan). 3,5 millimetrin ääniliitäntä on alareunassa. DNA:lta kolmen vuoden takuu sekä maksuton toimitus ja palautus. Värit: koralli, musta, sininen ja valkoinen.

Samsung Galaxy A20e, Black | DNA
Kävihän tuo hyvinkin, tilasin! Kiitos! :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
Netissä oli vinkkiä että Amazon kesäale alkaisi ensi viikon maanantaina, onko mitään varmistusta olemassa?
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
274
Tänään kävin hakemassa sportyfeel tilauksen. Päälle 3 viikkoa siinä meni mutta kaikki tavarat tuli ja ei mitään vikaa ole löytyny. Odottelijoille vain tiedoksi että kylläpä ne sieltä aikanaan tulee.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Tulipahan tälläne levy tilattua kakkos koneeseen käyttikselle, kun pikatoimituksena sai normaali hintaan.. ja tarjouksessa oli. Tiiä sitten onko hyvä tarjous edes, mutta mieluummin tuo 250gb kuin 128gb kokonen levy. Ainakin 5 vuoden takuu on tuohon hintaan.

45€ gigantissa hinta tarjouksessa, muualla suomessa aikalailla korkeampi tuntuu olevan

 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Tulipahan tälläne levy tilattua kakkos koneeseen käyttikselle, kun pikatoimituksena sai normaali hintaan.. ja tarjouksessa oli. Tiiä sitten onko hyvä tarjous edes, mutta mieluummin tuo 250gb kuin 128gb kokonen levy. Ainakin 5 vuoden takuu on tuohon hintaan.
Vanhasta erästä yrittävät päästä eroon. Siinä ja siinä saako tuota levyä kutsua NVMe:ksi ilman valheellista markkinointia, kun cache täyttyy jo kolmen gigan jälkeen ja levy hidastuu SATA-levyäkin hitaammaksi. Kyllä tuo silti kovalevyn voittaa.
 

Eräilves

Turrien turri
Tukijäsen
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
2 082
Vanhasta erästä yrittävät päästä eroon. Siinä ja siinä saako tuota levyä kutsua NVMe:ksi ilman valheellista markkinointia, kun cache täyttyy jo kolmen gigan jälkeen ja levy hidastuu SATA-levyäkin hitaammaksi. Kyllä tuo silti kovalevyn voittaa.
Juu, kun pääasia että onpi vain uusi, ja käyttis menee ainoastaan sille. Kunhan toimii normaalin ssd:n nopeudella edes niin hyvä oes :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 500
Viestejä
4 201 556
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom