Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 401
Mistä löydät tiedon että noissa on RGB paneli eikä RGBW
Sori jos olen tyhmä, mielestäni valmistajat ei niitä ilmoita.
Vai oletatko taas että kaikki muut käyttää RGB panelia paitsi LG

Kannattaa muistaa että samsungit lg, ym luetttelemasi tulevat kaikki geneerisiltä turkkilaisilta valmistajilta.

Toki jos ostaa vain arvalla, voi olla lg välttäminen olla kannattavaa.
Aluksi, seuraa tätä ketjua ja kysy sieltä opastusta
Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Täältä löytyvät aika kattavasti kaikkien televisioiden paneelityypit ja maininta siitä, mikäli käytetään RGBW-paneeleita.
DisplaySpecifications - Specifications and features of desktop monitors and TVs
Televisiomalleja on maailmalla valtava eri määrä, ja jokaisesta mallista voi olla suuri määrä erilaisia variantteja (mallin perässä olevat isot kirjaimet esim 'PLA') . Kannattaa etsiä joko tarkka malli tai mallia lähinnä oleva malli.

Suosittu testisivusto on myös
Reviews and Ratings
Täältä löytyy testejä ja mm. tietoa tuosta RGBW-paneelien ongelmista (ps. LG:n OLED-paneelit käyttävät myös RGBW -pistematriisia mutta niin, että jokaisella pikselillä on 4 alipikseliä RGBW RGBW RGBW RGBW)
Jokaisesta restatusta paneelista löytyy myös valokuva paneelin pistematriisista.

Täällä kerrotaan tuosta RGBW -paneelin ongelmista ja sen vaikutuksesta todelliseen resoluutioon.
What is the Resolution?
upload_2019-11-23_14-27-53.png
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Hei
Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi
Hei

Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi

En sitten saanut alennuskoodia, toisin kuin sinä. Ajattelin, että tällä kertaa selvittäisiin ilman lakimiestä, mutta nähtävästi ei. :rage:
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Kyse siis EUROSPORT PLAYER TILAUS Puolan kautta

[/QUOTE]1018, member: 1819"]Samoin täällä on. Meinasin perua vuoden jälkeen, mutta tuohon hintaan antaapa olla.

Lähetetty minun SM-J530F laitteesta Tapatalkilla[/QUOTE]


Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

2019-11-23_1415.png
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 077
Kyse siis EUROSPORT PLAYER TILAUS Puolan kautta

Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

Kiitokset raportista; perun uusiutumisen omalta kohdaltani. Seuraavana veloituksena (huomenna) tosiaan näkyy "44,50 zł / YEAR", mutta en nyt aio luottaa siihen.

Puolaan näkyy paraikaa olevan tarjolla ihan sama Black Friday -diili kuin viimekin vuonna (löytyi samalla URLilla muuttaen vain 2018 -> 2019), jota varmaankin kokeilen vanhan tilaukseni loputtua:
Eurosport Player | Black Friday 2019
 
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
41
Hei

Tilaamanne tuotteen kohdalla oli verkkokauppajärjestelmässä tapahtunut hinnoitteluvirhe, tämä valitettava tuotetietojärjestelmän tekninen virhe aiheutti sen että tuotteella näkyi väärä tarjoushinta.
Koska kyseinen tarjoushinta oli virheellinen ja hintavirhe erittäin huomattava, jouduimme valitettavasti perumaan tuotteeseen kohdistuneet tilaukset.
Heti kun virheellisesti hinnoiteltu tuote havaittiin verkkokaupassa, poistettiin se myynnistä ja hinta korjattiin oikeaksi.
Lisätietoja virheen oikaisusta löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta: Mainoksen virheen oikaisu

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.

Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu
Hobby Hall Suomi Oy
asiakaspalvelu@hobbyhall.fi
Puh. 09 85668000
www.hobbyhall.fi

En sitten saanut alennuskoodia, toisin kuin sinä. Ajattelin, että tällä kertaa selvittäisiin ilman lakimiestä, mutta nähtävästi ei. :rage:
Säästä lakimiestäsi ja itseäsi. Tossa mun alennus koodi, vaikuttaa mun mielestä toi koodi niin yksinkertaiselta että vois käydä ihan kaikille. Mutta jos ei käy niin älä haasta mua oikeuteen :D

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin ALENNUS5
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 055
Säästä lakimiestäsi ja itseäsi. Tossa mun alennus koodi, vaikuttaa mun mielestä toi koodi niin yksinkertaiselta että vois käydä ihan kaikille. Mutta jos ei käy niin älä haasta mua oikeuteen :D

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin ALENNUS5
Sain saman koodin. Taisi @Mika__ myös saada saman koodin. Se on geneerinen koodi, joka kuitenkin lähetetään kaikille uutiskirjeen tilaajille, jos ei lähetetty jo.

Tein kaksi tilausta, sain saman koodin kaksi kertaa. Näin paljon siellä seurataan näitä tilauksia.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Enpä kyllä uskonutkaan HH-läppäriä saavani, mutta ei se tarkoita sitä että päästän firman hinnoitteluvirheestä pelkällä vaikenemisella. Jotain henkistä korvausta on henkilökohtaiseen s-postiin tultava, ja pientä rahallista tappiota firmalle hinnoittelupuolen huolimattomuudesta. Ihan ilkeyksissään.
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

amazon.png amazon2.png
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

Noi Amazonin sivut näyttää joskus ihan mitä sattuu, tsekkaa koodilla postin seurannasta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 957
Enpä kyllä uskonutkaan HH-läppäriä saavani, mutta ei se tarkoita sitä että päästän firman hinnoitteluvirheestä pelkällä vaikenemisella. Jotain henkistä korvausta on henkilökohtaiseen s-postiin tultava, ja pientä rahallista tappiota firmalle hinnoittelupuolen huolimattomuudesta. Ihan ilkeyksissään.
Voisiko tuon henkisen kärsimyksen näistä läppäreistä, jotka oli jo tilausvaiheessa tiedetty hintavirheeksi, siirtää tuonne hintavirhe ketjuun, joka on täällä useaan otteeseen mainittu ja linkitetty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 730
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:
Niin, eikös lentorahdin jakelijat liittyneet tukilakkoon jo alkuviikosta?

Noh, toivottavasti lakko ratkeaa ennen kuin alkaa kaljat loppumaan... :D
 
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
51
Juu kattellaa ensi vuonna tätä menoo. Jos vaikka sais sitte joululahjat perille :DDDDD :rage: posti. Ei näy mitään vielä postin omassa seurannassa, enkä kyllä olettaisi siellä vielä mitään näkyvänkään normaalissa tilanteessa. Toivottavasti ny ei mene ikuisuus tässä. En vaa millää jaksais alkaa säätää minkää Postin kanssa ja alkaa kyselee jostakin mun paketista niinku amazoni opastaa.. :dead:
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
ALENNUS5 Toimi hyvin. Melkein säästi sillä postikulut.
Nyt on kesäksi tuoksuja.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
52
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

Itella Liettuan kautta tuli oma Express -paketti joka pölyyntynyt paikkakunnan varastossa tiistaiaamusta.

Screenshot 2019-11-23 at 16.08.58.png
 

nri

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
53
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

Kuten muut ehtivät toteamaan jo, ei kannata Amazonin sivujen tracking statuksiin luottaa ollenkaan. DHL/Posti näyttää sen oikean statuksen paketille. Kävi itselle täysin sama, että Amazonin trackingin mukaan yritettiin olevinaan ulkomailla toimittaa pariin kertaan, minkä jälkeen tuote vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Todellisuudessa matkalla Suomeen jatkuvasti tuona aikana ja toimitettiin normaalisti ehjänä.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
121
Hei te jotka olette tilanneet vastikään jotakin amazon.de sivuilta, onko teillä ollut minkäänlaisia ongelmia postituksen suhteen? Itse tein tilauksen 2 päivää sitten ja kun huvikseen kävin tarkastamassa tilauksen tilanteen niin tuli eteen tämmönen pikku juttu. Kuvittelin että noi postin pelleilyt ei vaikuttaisi tässä tapauksessa mutta toisin taisi käydä. :shifty:

Mulla myös ongelmia Amazonin toimituksen kanssa, mitä ei aiemmin ole ollut. Myöhässä jo toista viikkoa, joten palauttivat rahat. En tiedä onko sieltä enää koko pakettia tulossakaan, kun ei ole kuulemma seurantakoodillinen paketti. Varmaan palautuu jossain vaiheessa takaisin.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 092
Blue on äänekkäin mitä on olemassa.
Juuri tätä ajoin takaa eli kysyin, vastaako tuo Kailh suunnilleen Cherryä. Eli ilmeisesti näin on. Hyvä tarjous mutta harmillisesti omaan käyttöön turhan äänekäs malli. V2 versio näytti olevan kympin kalliimmalla btw, esim. Jimssillä hinta 99e.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
580
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 120
Tuote: NZXT H700i Ninja :facepalm::D
Hinta: 101,90€ + pk. 9,90€
Kauppa: Tietokonekauppa.fi
Linkki: NZXT H700i - Ninja Special Edition - Full torni

Jos ei välitä tuosta Ninja-teemasta niin hintaisekseen ihan OK. Mukana tulee 4 tuuletinta jotka ovat 1000 ja 1200RPM

H700i-malliston hinta normaalisti siellä 160-180€, tarjouksissa alle 150:
Tuotehaku: h700i | Hinta.fi
NZXT | Gaming PC Hardware - Computer Cases, Liquid Cooling, Fan Control and PC Monitoring
Kiitos! Tämä oli enemmän kuin täydellinen tähän väliin. Keräämässä osia Fortnite fanin ensimmäiseen pelikoneeseen, vielä jostain halvalla paljon RGB:tä sisään, niin se on siinä :)
Itse en tuosta Ninjasta(?) ole kuullutkaan, mutta toivottavasti lahjansaaja on :)

edit: ainakin maksu meni läpi, mutta nyt näyttää tietokonekauppa heittävän error 500 :bored:
edit2: Heräsi, tässähän siis taitaa olla RGB:tä vakiona..?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
371
Kiitokset raportista; perun uusiutumisen omalta kohdaltani. Seuraavana veloituksena (huomenna) tosiaan näkyy "44,50 zł / YEAR", mutta en nyt aio luottaa siihen.

Puolaan näkyy paraikaa olevan tarjolla ihan sama Black Friday -diili kuin viimekin vuonna (löytyi samalla URLilla muuttaen vain 2018 -> 2019), jota varmaankin kokeilen vanhan tilaukseni loputtua:
Eurosport Player | Black Friday 2019
Laittaisitko sitten raporttia, miten meni. Tuossa tarjoussivulla kun sanotaan "vain uusille tilaajille".

Oman tilaukseni kohdalla on veloituspäivänä 26.11.2019 ja hinnan kohdalla "hintasuunnitelma 44,50 zł", josta ei ota selvää, onko se vanha vai uusi hinta. Mutta taitaa olla aika varma, että ottaisivat sen 89 zł, jos antaa vain jatkua. Mieluummin ottaisin puoleen hintaan :)

Ainahan voisi tehdä uuden tilin. Ehkä jopa oikealla nimellä onnistuisi, jos laittaa eri sähköpostin. Onhan niitä samanninisiä ihmisiä... :D
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
13
Kyse siis EUROSPORT PLAYER TILAUS Puolan kautta
1018, member: 1819"]Samoin täällä on. Meinasin perua vuoden jälkeen, mutta tuohon hintaan antaapa olla.

Lähetetty minun SM-J530F laitteesta Tapatalkilla[/QUOTE]


Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

[/QUOTE]
Itse koitin tilata ja pukkaa vain "error, please try again" prosessoimatta edes korttia. VPN ei myöskään auttanut sillä maksu on suomalaiselta kortilta
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
496
Kuten muut ehtivät toteamaan jo, ei kannata Amazonin sivujen tracking statuksiin luottaa ollenkaan. DHL/Posti näyttää sen oikean statuksen paketille. Kävi itselle täysin sama, että Amazonin trackingin mukaan yritettiin olevinaan ulkomailla toimittaa pariin kertaan, minkä jälkeen tuote vaurioitunut ja palautetaan lähettäjälle. Todellisuudessa matkalla Suomeen jatkuvasti tuona aikana ja toimitettiin normaalisti ehjänä.
Mulla oli ihan samat tekstit. Mietin että mistä ne ton vaurioitumisen kaivaa.
 

Law

Liittynyt
31.05.2018
Viestejä
108
Säästä lakimiestäsi ja itseäsi. Tossa mun alennus koodi, vaikuttaa mun mielestä toi koodi niin yksinkertaiselta että vois käydä ihan kaikille. Mutta jos ei käy niin älä haasta mua oikeuteen :D

Pyydämme vielä kerran anteeksi teknisen ongelman aiheuttamaa tilauksen perumista ja siitä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa. Myönnämme sinulle seuraavasta
ostoksesta 5EUR lahjakortin ALENNUS5
Onko tässä HH koodissa joku minimi raja ostossa? Entä missä missä vaiheessa tilausta koodi pitää laittaa? Ei näkynyt ostoskorissa koodille paikkaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Tuote:Sound Blaster E5 - High-resolution USB DAC and portable (Bluetooth) headphone amplifier
Hinta: 89 €
Kauppa: Creative
Linkki: Sound Blaster E5

Creative Labs Sound Blaster E5, 174€ | Hinta.fi
Tuossa on ihan oikeasti hyvän kuuloinen luurivahvistin, jos pitää TPA6120:n saundista. Ykkösluureina toimii 32 ohmiset DT 770 Pro-halpikset ja kuulostaa omaan makuun paremmalta kuin moni kalliimpi setuppi.
En tiedä miten hyvin BT, mikit ja muut ominaisuuden toimii. Rauta vaikuttaa ainakin ihan asialliselta.
Komplett myi tuota joskus 60 eurolla eikä tuo 89 euroakaan välttämättä paha ole, jos ei "lievät" miinukset häiritse. Minua hieman häiritsee.

Monella on pullistunut akku ja meneehän tuo akku muutenkin paskaksi ennen aikojaan, koska "työpöytäkäytössä" akku on jatkuvasti täyteen ladattu (Litium-akut happanevat ennen aikojaan ollessaan 24/7 täydessä varauksessa).
Minulla tuo akku on vielä jossain kunnossa, koska laite suostuu käynnistymään.
Jos otat akun irti, niin tuo ei kuulemma käynnisty ja tämä on hieman huono juttu niille, joilla ei pysy juotin kädessä.
Konkkakaan ei ilmeisesti toimi, koska latauspiiri tarvinnee sopivan jännitteen lähteäkseen lataamaan.
Minulla on takataskussa poistolaarin tarjoamia japsikennoilla tehtyjä random-puhelimien akkuja, joten akku vaihtunee tarpeen vaatiessa, mikäli laite ei toimi "hyppydiodilla" (Liian pitkä tarina.).
Pitää muutenkin jossain vaiheessa vilkaista sisuskaluja ja mittailla, että onko tuossa oikeasti 2,2 ohmin ulostusimpedanssi. TI:n referenssikytkennässä 10 ohmia on miltei pakollinen, mutta homman voi kiertää ainakin ferrittihelmellä.
Kuvien perusteella tuossa on jopa kaksi elkoa, joten ne pitää myös korvata jollain fiksummalla. Harvemmin näkee näissä halpisromuissa käytettävän tantaaleja, mutta tässä tapauksessa niitä on viljelty runsaasti, mikä on ihan positiivinen asia.

Toinen miinus on softa. Ihan randomilla tiputtaa direct-moden pois päältä ja ilmeisesti muutkaan asetukset eivät pysy välttämättä kohdillaan bootin jälkeen.

On minulla myös Creativen G6. Äkkiseltään kuunneltuna melko tuhnu E5:een verrattuna. G6:n Erilliskomponentein toteutettu vahvistinaste on muistaakseni perus AB-pääte BD139/BD140 kivillä, joten ei mikään ihmekään, ettei pärjää E5:n superhaifai-piirille.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 077
Re: Eurosport Player | Black Friday 2019
Laittaisitko sitten raporttia, miten meni. Tuossa tarjoussivulla kun sanotaan "vain uusille tilaajille".

Oman tilaukseni kohdalla on veloituspäivänä 26.11.2019 ja hinnan kohdalla "hintasuunnitelma 44,50 zł", josta ei ota selvää, onko se vanha vai uusi hinta. Mutta taitaa olla aika varma, että ottaisivat sen 89 zł, jos antaa vain jatkua. Mieluummin ottaisin puoleen hintaan :)

Ainahan voisi tehdä uuden tilin. Ehkä jopa oikealla nimellä onnistuisi, jos laittaa eri sähköpostin. Onhan niitä samanninisiä ihmisiä... :D
Itse koitin tilata ja pukkaa vain "error, please try again" prosessoimatta edes korttia. VPN ei myöskään auttanut sillä maksu on suomalaiselta kortilta
Joo, ei tuo tunnu onnistuvan tuosta vain. Koetin vanhalla ja uudella tunnuksella, puola-VPN:llä, ja sekä kortilla että Paypalilla. Kun uudistivat aiemmin tänä vuonna tuon saitin, niin varmaan tarkensivat georajoituksiaan ostoissa.

Briteissä BF-hinta tuntuu olevan £20/vuosi, joka on jo vähän enemmän kuin Puolan normaali vuosihinta, mutta lienee saatavilla ainakin Skrillin brittiläisellä virtuaalikortilla (osto saattaa toki vaatia VPN:n). Hollannissa 20 €. Mutta toistaiseksi jätän omalta kohdalta sikseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
555
1018, member: 1819"]Samoin täällä on. Meinasin perua vuoden jälkeen, mutta tuohon hintaan antaapa olla.

Lähetetty minun SM-J530F laitteesta Tapatalkilla

Kalenterissa oli muistutus 11.11 kohdalla että pitää mahdollisesti perua tämä. No kun katsoin niin mielestäni next payment kohdassa oli 44,50zlotya ( n 11,50EUR) joten ajattelin että annetaan jatkua. Tänään oli sitten tullut Nordea wallet ilmoitus että korttia käytetty 89zlt ( 21EUR). Halpahan tuo on edelleen mutta ikävä yllätys joka tapauksessa. Tilaus tyyppikin on muuttunut. Eipä asiasta minkäänlaista sähköposta ole tullut, ehkä lähettävät kuitin myöhemmin.

Normi Suomihinta 39,99Eur/vuosi

[/QUOTE]
Itse koitin tilata ja pukkaa vain "error, please try again" prosessoimatta edes korttia. VPN ei myöskään auttanut sillä maksu on suomalaiselta kortilta[/QUOTE]

Itselläni oli sama tilanne 22.11 kohdalla. Katsoin päivää ennen androidin Eurosport-appsilla, että seuraava veloitus 44,50zlotya ja VAIN se sieltä on nyt veloitettu, sillä appsilla näkee myös kuitin. Katsos sieltä mitä sanoo...

Tämä tili on tehty puolison nimeen viime vuonna ilman mitään VPN-kikkailuita.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 077
Melkein harmittaa, että peruin Eurosportin uusiutumisen. Se olisi sittenkin ollut halvin saatavilla oleva vuosihinta riippumatta siitä, olisiko sieltä mennyt se 44,5 vai 89 zlotya. :kahvi:

(Mutta ei oikeastaan harmita, koska ainakin se reilu 20 € tuntuu jo turhan paljolta; sama kuin 3 kk normaalihinnoin, eikä tuota keskimääräisenä vuotena kaipaisi kuin max kahdeksi kuukaudeksi. Kympillä kumminkin oli hyvä.)
 
Liittynyt
16.06.2019
Viestejä
352
Tuossa on ihan oikeasti hyvän kuuloinen luurivahvistin, jos pitää TPA6120:n saundista. Ykkösluureina toimii 32 ohmiset DT 770 Pro-halpikset ja kuulostaa omaan makuun paremmalta kuin moni kalliimpi setuppi.
En tiedä miten hyvin BT, mikit ja muut ominaisuuden toimii. Rauta vaikuttaa ainakin ihan asialliselta.
[\QUOTE]

Kalliiksi tulee nämä tarjousketjut
Vaikutti mielenkiintoselta tuotteelta niin piti sit tämäkin tilata - kiitti vinkistä
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
420
@Zat @jyrkidude @sanser ja oliko joku muukin tuosta Eurosport Playerista. Tuonne Black Friday ketjuun jo laitoinkin, mutta itsellä siis viime vuoden BF-tarjous Puolasta mikä oli nyt uusiutunut automaattisesti sillä samalla vanhalla hinnalla.


Viime vuoden Black Friday tarjouksesta otettu Eurosport Player uusiutui automaattisesti samalla hinnalla, eipähän tarvitse siihen metsästää uutta tarjousta tänä vuonna :lol:

 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 077
@Zat @jyrkidude @sanser ja oliko joku muukin tuosta Eurosport Playerista. Tuonne Black Friday ketjuun jo laitoinkin, mutta itsellä siis viime vuoden BF-tarjous Puolasta mikä oli nyt uusiutunut automaattisesti sillä samalla vanhalla hinnalla.


Harmi etten huomannut BF-ketjua saati viestiäsi eiliseen mennessä, jolloin peruin uusiutumisen itseltäni. :beye:

Ja siis peruin, koska käyttäjä Mzxqpgrfa ilmoitti täällä, että olivatkin veloittaneet 89 zl. Toki olisin sen sijaan voinut esim asettaa kortin online-päivärajan johonkin 13 euroon, joka olisi varmistanut että vain alemman hinnan veloitus olisi onnistunut, mutta nyt kävi näin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Kalliiksi tulee nämä tarjousketjut
Vaikutti mielenkiintoselta tuotteelta niin piti sit tämäkin tilata - kiitti vinkistä
Tarkista ainakin ensimmäisenä, että vehkeessä on uusin firmware sisässä. Erittäin todennäköisesti on, koska pykälää vanhempi firmis on vuodelta 2016.

Minä käytän tuota pelkästään kuulokevahvistimena ja aktiivipurkkien etusena, joten en todellakaan osaa sanoa, että kuinka pahasti softa ym. bugaa muilta osin. Todennäköisesti maksimit.
Suomeksi käännettynä tarkoittaa sitä, etten tätäkään tohdi suositella, koska joku ominaisuus kusee satavarmasti.

Voihan senkin tosin laskea miinukseksi, että ns. tarkoilla luureilla kuunneltuna huonosti purkitettu materiaali kuulostaa E5:llä todellakin paskalta.
Parhaimmillaan tämä halpispurkki kykenee penistä nostattavaan kuuntelukokemukseen, mutta tämäkin on osittain kiinni kuulijan korvista, aivoista sekä mieltymyksistä.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
31
Harmi etten huomannut BF-ketjua saati viestiäsi eiliseen mennessä, jolloin peruin uusiutumisen itseltäni. :beye:

Ja siis peruin, koska käyttäjä Mzxqpgrfa ilmoitti täällä, että olivatkin veloittaneet 89 zl. Toki olisin sen sijaan voinut esim asettaa kortin online-päivärajan johonkin 13 euroon, joka olisi varmistanut että vain alemman hinnan veloitus olisi onnistunut, mutta nyt kävi näin.
Itsekin peruin tilauksen eilen, näytti seuraavaksi maksupäiväksi 26.11.2019 ja hinnaksi 44,50 zł / vuosi. Tuon tilauksen pystyi näköjään kuitenkin ottamaan uudelleen käyttöön, ja näyttää nyt edelleen samaa maksupäivää ja hintaa. Täytyypä laskea maksurajat niin että ei voi tuplahinttaa lähteä ja katsoa mitä tapahtuu 26. päivä.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
445
Tuote: Xbox One S All Digital Edition + Sea of Thieves, Forza Horizon 3, Minecraft
Hinta: 119,95 €
Kauppa: Cdon
Linkki: Xbox One S All Digital Edition + Sea of Thieves, Forza Horizon 3, Minecraft - Pelit - CDON.COM

Cdonilla tulivat Black Friday -tarjoukset voimaan. Tarjouksessa myös esim. PS Plus 12 kk 40,95 €: PlayStation Plus: 12 Kuukauden Jäsenyys 25 %:n alennuksella (Finland) - Pelit - CDON.COM
Xbox One S All Digital Edition... tässä ei sitten ole levyn käyttö mahdollisuutta..
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 077
Xbox One S All Digital Edition... tässä ei sitten ole levyn käyttö mahdollisuutta..
Jep, siksi sen nimi onkin "SAD Edition" :D

Mutta kuten BF-ketjussa sanoin,
Tuotetta en sinänsä suosittelisi, koska optisen aseman poisjättö on idioottimaista, mutta köyhäilevälle voi olla suht lyömätön setti tuolla hinnalla.

Tuon kaveriksi sitten esim 5 kk Game Pass Ultimatea 3 eurolla käyttämällä sen tutustumisedut tässä järjestyksessä: 1., 2. ja 3.
(Myös vielä pitemmän jakson saa kohtuuhinnalla, jos ennen kohtaa "3." ostaa ja lunastaa 1 tai 2 vuoden jakson Live Goldia jostain halpa-avainkaupasta.)
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
496
Mistä löytäisin tietoa tai vertailuita eri oral-b harjoista, noita malleja on enemmän kuin hammaslääkäri määrää :confused:

Cdonissa siis muutama malli alessa ja hiljattain oli amazonissakin mutta en tiedä mikä pitäisi ostaa. Nykyinen on joku melko perusmalli, anttilasta aikoinaan ostettu kahden rungon paketti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 697
Mistä löytäisin tietoa tai vertailuita eri oral-b harjoista, noita malleja on enemmän kuin hammaslääkäri määrää :confused:

Cdonissa siis muutama malli alessa ja hiljattain oli amazonissakin mutta en tiedä mikä pitäisi ostaa. Nykyinen on joku melko perusmalli, anttilasta aikoinaan ostettu kahden rungon paketti.
Täällä oli muistaakseni paljon hyvää infoa ja vertailua eri mallien välillä. Electric Teeth - Dental Health Simplified
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 244
Mistä löytäisin tietoa tai vertailuita eri oral-b harjoista, noita malleja on enemmän kuin hammaslääkäri määrää :confused:

Cdonissa siis muutama malli alessa ja hiljattain oli amazonissakin mutta en tiedä mikä pitäisi ostaa. Nykyinen on joku melko perusmalli, anttilasta aikoinaan ostettu kahden rungon paketti.
Puhdistusteho ihan sama ostat sitten 20 tai 100 harjan. Kalliimmista löytyy sitten erilaisia turhia ohjelmia ja lithium-akkua.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 791
Viestejä
4 192 185
Jäsenet
70 788
Uusin jäsen
Bäri

Hinta.fi

Ylös Bottom