Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 234
@sahtimonni Fallouttia en kyllä suosittele kovolle pistämään. Blue taitaa olla ihan perusnopea kovoksi mutta Falloutissa hajosi itellä pää kun joskus läpällä asensin kovolle ja kun niitä latausruutuja on aika usein niin.. ei.
Olet varmaan oikeassa. Ehkä jotkut vähemmän kovo-intensiiviset pelit toimivat paremmin.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Tämmöiseen törmäsin: Braun MQ745 Apertif Multiquick 7
Eli blenderi paskana jo pitkään ja sitten sauvakin päästi savut pihalle ja ajattelin panostaa laatuun sauvan osalta ja sitten tuli tämmönen paketti millä vois melkein sen blenderinkin korvata. Hinta nyt kahdessa paikassa tuo ~80€, mutta esim. cdonissa myös normaaliin 160€ ja poweri myy samaa 138€. Pari päivää sitten gigantin sivuilla oli vielä tuosta ns. paras paketti 165€ joka melkein ois keittänyt kahvitkin. Vittu että voi olla hankalaa yhden sauvasekoittajan osto!
Stavmixer Braun MQ745 Aperitive 06 L 750W

Eli tästä: Braun MultiQuick 9 sauvasekoitin MQ9045 - Tehosekoittimet ja vatkaimet
Olisi ollut paketti missä silppurit ja vtusti kaikkea muutakin härpäkettä mukana. Olin menossa tilamaan niin oli hävinny kaikki "erikoispaketit"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Tämmöiseen törmäsin: Braun MQ745 Apertif Multiquick 7
Eli blenderi paskana jo pitkään ja sitten sauvakin päästi savut pihalle ja ajattelin panostaa laatuun sauvan osalta ja sitten tuli tämmönen paketti millä vois melkein sen blenderinkin korvata. Hinta nyt kahdessa paikassa tuo ~80€, mutta esim. cdonissa myös normaaliin 160€ ja poweri myy samaa 138€. Pari päivää sitten gigantin sivuilla oli vielä tuosta ns. paras paketti 165€ joka melkein ois keittänyt kahvitkin. Vittu että voi olla hankalaa yhden sauvasekoittajan osto!
Stavmixer Braun MQ745 Aperitive 06 L 750W

Eli tästä: Braun MultiQuick 9 sauvasekoitin MQ9045 - Tehosekoittimet ja vatkaimet
Olisi ollut paketti missä silppurit ja vtusti kaikkea muutakin härpäkettä mukana. Olin menossa tilamaan niin oli hävinny kaikki "erikoispaketit"
Tai sitten osta käsityönä tehty sveitsiläinen Bamix. Itse en ole enää blenderiä erikseen kaivannut. 25v takuu ja hiljainen kun mikä. Tuossa swissline mallissa tulee nuo lisätarvikkeet, ja itselläni on sama.

Bamix M200 SwissLine sauvasekoitin - Sokos verkkokauppa
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Oishan se bamix paras, mutta joku raja sentään hinnallekkin.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
23
Nou hätä; tilasin itse ko. 7-sarjan härpäkkeen aikoinaan amazon.de:stä 60€:llä (ja ilmainen toimitus): Braun Multiquick 7 hand blender MQ 735 Sauce


Oikein hyvin toimii, joskin melko hätäinen lapsilukko.

Tämmöiseen törmäsin: Braun MQ745 Apertif Multiquick 7
Eli blenderi paskana jo pitkään ja sitten sauvakin päästi savut pihalle ja ajattelin panostaa laatuun sauvan osalta ja sitten tuli tämmönen paketti millä vois melkein sen blenderinkin korvata. Hinta nyt kahdessa paikassa tuo ~80€, mutta esim. cdonissa myös normaaliin 160€ ja poweri myy samaa 138€. Pari päivää sitten gigantin sivuilla oli vielä tuosta ns. paras paketti 165€ joka melkein ois keittänyt kahvitkin. Vittu että voi olla hankalaa yhden sauvasekoittajan osto!
Stavmixer Braun MQ745 Aperitive 06 L 750W
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Tuote: Asus ROG Swift PG279Q 27"
Hinta
: 699 € (norm. ~900 €)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 7.8.-13.8.
Linkki: Asus ROG Swift PG279Q 27" pelinäyttö (musta) - PC pelaaminen
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?

Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
136
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?

Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
Samaa itsekin pähkäillyt tässä jo jokusen kuukauden, sen verran "vanhaa" tekniikkaa tuo jo alkaa olla että itse taidan passata vaikka mieli tekiskin.. Samsungin uutuuksia aattelin ootella hyviin tarjouksiin, ellei jotain hinta/laatusuhteeltaan parempaa löydy sitä ennen.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Tais mennä jo tuo WD My Book tarjous?
Tarjous ei ole varsinaisesti mennyt vaan tuote on loppu. Kyseessä on kuitenkin tehdaskorjatut levyt eli niitä tulee aina vähän väliä myyntiin. Neljä ja kolme teraista levyä on vielä jäljellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Tarjous ei ole varsinaisesti mennyt vaan tuote on loppu. Kyseessä on kuitenkin tehdaskorjatut levyt eli niitä tulee aina vähän väliä myyntiin. Neljä ja kolme teraista levyä on vielä jäljellä.
Yritin katsastella, mutta en löytänyt kohtaa mistä voisi heittää ostoskoriin ja ostaa, siis 4 terasta juurikin :tdown:

EDIT: Firefox sekoili. Chrome antaa tilata :beye:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Noita wd recert levyjä on kyllä lähes aina valikoimissa paitsi noita 6tb, että sinällään pienempien kokojen tilaamisen kanssa ei ole kiirettä :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
No mulle riittää tuo nelonen. Asiasta keskusteltu varmasti sata kertaa, mutta onko noissa ollut kenelläkään mitään ongelmia?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
No mulle riittää tuo nelonen. Asiasta keskusteltu varmasti sata kertaa, mutta onko noissa ollut kenelläkään mitään ongelmia?
En muista ainakaan lukeneeni valituksia ja itsekin olen kolme ostanut ja niiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaksi niistä on NAS:issa RAID1-levyinä ja yksi on työpaikalla time capsulena. Niissä on sentään puolen vuoden takuu, joten on niissä jonkinlainen turva. En muutenkaan usko, että itse kovalevyjä on tehdashuollettu vaan ongelma on todennäköisesti ollut piirilevyssä, USB-portissa tai jossain muussa kotelon ominaisuudessa.
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
340
Samaa itsekin pähkäillyt tässä jo jokusen kuukauden, sen verran "vanhaa" tekniikkaa tuo jo alkaa olla että itse taidan passata vaikka mieli tekiskin.. Samsungin uutuuksia aattelin ootella hyviin tarjouksiin, ellei jotain hinta/laatusuhteeltaan parempaa löydy sitä ennen.
Täällä sama ongelma, näyttöä tarvitsisi mutta tuo on lähes kaksi vuotta vanha näyttö ja laatuongelmaa (valovuoto) ja tyyppiongelmaa (IPS glow) taitaa yhä riittää noissa. Muutenkin alkaa tämä IPS olemaan aikansa elänyt tekniikka kontrasteineen ja gloweineen, mutta eipä toisaalta taida parannusta olla lähitulevaisuudessa tulossa...

Tutkiskelin asiaa ja ei noita 1440p144+ näyttöjä näytä olevan tulossa uusiakaan, paitsi ehkä Samsungilta tulee G-Sync versio niiden uudesta 1440p144 VA:sta? Eli melkein taivuttava tähän...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Yritin katsastella, mutta en löytänyt kohtaa mistä voisi heittää ostoskoriin ja ostaa, siis 4 terasta juurikin :tdown:

EDIT: Firefox sekoili. Chrome antaa tilata :beye:
Näin täällä Firefoxilla:



Tyhjennä cache, niin eiköhän se ala pelittämään sielläkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
376
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?

Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
Onhan tuo edelleen huippuluokkaa tuossa sarjassa kilpailun puutteen vuoksi. Asukselta on tulossa näillä näppäimillä 27" 4K näyttö PG27UQ "Quantum-dot IPS" paneelilla mutta hinta on ilmeisesti alkuun kevyesti tonnin paremmalla puolella ja 4K pelaaminen on vielä nykyään vähän lapsenkengissä. Ei tuon kanssa voi pahasti mennä metsään jos ei sitten satu huono tuuri hehkun kanssa.

Tuossa vielä vertailuvideo TN-paneelilla varustettuun sisarmalliin, tosin tästäkin huolimatta monet vannovat TN-näyttöjen olevan pahinta paskaa mitä pöydälleen voi hankkia:

 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Onko tuo hyvä vehje tuohon hintaan? En ole näyttöjä hankinta-aikeissa useampaan vuoteen seurannut, niin hieman epäilyttää lähes 2v vanhasta mallista tuon verran maksaa, mutta aikalailla kaikki herkuthan tuosta näkyisi löytyvän. Onko samaan hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja?

Onko IPS paneeli kuinka iso parannus TN paneeliin nähden näissä 400€+ näytöissä? Oma kokemukseni TN:stä on lähinnä halvoista monitoreista, joissa etenkin vertikaalinen gamma shift on häirinnyt. Ovatko TN:n puutteet selvästi pienempiä paremmissa monitoreissa?
Itse pistin tilaukseen ensimmäiseksi pelinäytöksi. Vanha U2715H saa tosin jäädä pöydälle vielä kakkosnäytöksi kuvanmuokkaukseen ym. Näytön kalibrointilaitetta ja kahden näytön monitorinvartta voisi ruveta seuraavaksi katselemaan.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
96
Täällä sama ongelma, näyttöä tarvitsisi mutta tuo on lähes kaksi vuotta vanha näyttö ja laatuongelmaa (valovuoto) ja tyyppiongelmaa (IPS glow) taitaa yhä riittää noissa. Muutenkin alkaa tämä IPS olemaan aikansa elänyt tekniikka kontrasteineen ja gloweineen, mutta eipä toisaalta taida parannusta olla lähitulevaisuudessa tulossa...

Tutkiskelin asiaa ja ei noita 1440p144+ näyttöjä näytä olevan tulossa uusiakaan, paitsi ehkä Samsungilta tulee G-Sync versio niiden uudesta 1440p144 VA:sta? Eli melkein taivuttava tähän...
Asukselta on tulossa tällainen ROG SWIFT PG27VQ | Monitors | ASUS Global monitori, tosin TN-paneelilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 142
Itse pistin tilaukseen ensimmäiseksi pelinäytöksi. Vanha U2715H saa tosin jäädä pöydälle vielä kakkosnäytöksi kuvanmuokkaukseen ym. Näytön kalibrointilaitetta ja kahden näytön monitorinvartta voisi ruveta seuraavaksi katselemaan.
Minulla on Arctic Z2 Pro ja Spyder 5 Pro. Spyderistä kannattaa ehkä ostaa se Express, itse ostin tämän ketjun tarjouksista tuon paremman Expressin hintaan..

..mutta kalibraattori on erityisen kätevä , jos on kaksi näyttöä. Muuten toinen näyttää ihan erilaiselta siinä vieressä, ja heti siirtämällä kuvan toiselle näytölle huomaa eron.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Tyhjä levy on kohtuullisen nopea, mutta lähes täytenä hidastuu kuten kaikki pyörivät limput.
Purin juuri toisen levyn ja iskin koneeseen kiinni samanlaisen rinnalle.

Kuinka uutta levyä sieltä tuli? Vai nollaavatko levyjen tiedot huollossa?
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Itse olen käsittänyt että noissa on uudet kiintolevyt mutta mahdollisesti uusittu elektroniikka tai runko vain ympärillä. Vai voiko noissa olla myös käytettyjä levyjä?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Kuinka uutta levyä sieltä tuli? Vai nollaavatko levyjen tiedot huollossa?
Tiedot ovat nollattu tai levyt ovat upouusia. Ihan uutta vastaavaa tavaraa sieltä tulee ainakin päällisin puolin ja kaikki suojamuovitkin ovat koteloiden päällä.
Itse olen käsittänyt että noissa on uudet kiintolevyt mutta mahdollisesti uusittu elektroniikka tai runko vain ympärillä. Vai voiko noissa olla myös käytettyjä levyjä?
Veikkaan ensimmäistä mutta varmaan parhaimman vastauksen saa kysymällä suoraan Western Digitalilta.


WD recertified products may consist of customer return units and may be repaired. All products are tested and determined to meet WD's stringent quality standards before they are sold as recertified. Please note that some recertified items may have marks, scratches, or other slight signs of wear.

All recertified products carry manufacturer's limited warranty of 6 months.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Minulla on Arctic Z2 Pro ja Spyder 5 Pro. Spyderistä kannattaa ehkä ostaa se Express, itse ostin tämän ketjun tarjouksista tuon paremman Expressin hintaan..

..mutta kalibraattori on erityisen kätevä , jos on kaksi näyttöä. Muuten toinen näyttää ihan erilaiselta siinä vieressä, ja heti siirtämällä kuvan toiselle näytölle huomaa eron.
Kiitos suosituksista. Itse olen harkinnut X-Rite i1Display Pro:ta kalibrointilaitteeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 142
Kiitos suosituksista. Itse olen harkinnut X-Rite i1Display Pro:ta kalibrointilaitteeksi.
Todennäköisesti on jopa parempi. Spyder on enemmän sellainen Wizard, jossa painellaan Next->Next->Next, ja ohjelma tekee kaiken puolestasi. Ne Spyder 5 Pro:n huonevalon kompensaatiot ja automaattiehdotukset ovat yleensä huonompia, kuin oletusasetukset (6500K, 2.2, älä koske brightnessiin, ei). Tämä on loistava vaihtoehto vaan, jos haluaa laitteen, joka hoitaa koko kalibroinnin automaattisesti ja ei itse halua koskea mihinkään asetuksiin.

Minulla on kyllä kevyemmät näytöt (5kg), joten en voi taata, että Z2 Pro kestää molemmat näyttösi. Ja vielä tilasin itse kaupasta, joka ei ole enää toimita Suomeen, kun hinnoissa oli kymppien ero.. :(
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Itse en ensimmäisen kerran jälkeen ole koskenut Spyderin omiin softiin. DisplayCAL tekee parempaa jälkeä ja paljon paremmat ominaisuudet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 234
Tyhjä levy on kohtuullisen nopea, mutta lähes täytenä hidastuu kuten kaikki pyörivät limput.
Purin juuri toisen levyn ja iskin koneeseen kiinni samanlaisen rinnalle.

Kiitos. Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa, vaikka onkin 5400rpm levy. Eipä nuo nopeammatkaan perinteiset levyt taida tarjota kovin merkittävää suorituskykylisää tuohon verrattuna.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
^ Linkistäsi puuttuu tuo viimonen piste, eli antaa virheen tällä hetkellä...
En kyllä usko tablettien kuolevan poies vielä toviin, mitä tuon tilalla voisi muka käyttää?
 

JHMK

-
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
712
Tänään Telian luurinmetsästys avajaistarjouksena Samsung Tab A 10,1" 199e.

https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/nettilaite.aspx?DeviceName=Samsung+Galaxy+Tab+A+10.1.

Onko ostamisen arvoinen? Vähän epäilyttää muutenkin nykyinen tilanne kun tuntuu siltä tabletit kuolee kohta pois kokonaan...
Jos on 2016 malli niin ihan ok. Itsellä oli jonkun aikaa, mut vaihdoin sit iPadiin. Kyllä Apple vaan on paljon sulavampi käyttää.

Mitä tulee tulevaisuuteen, niin vaikka kaikki uusi tablettimyynti ja softakehitys lopetettaisiin nyt samantien veitsellä leikaten, säilyisi laitteet käytettävinä vielä 2-3 vuotta. Pikku hiljaa toki Youtube ja Facebook tyyliset lakkaisi toimimasta kun rajapinnat muuttuisi, mutt hyvin suuri osa toiminnallisuudesta ei katoa vaikka uutta softaa ei tulisikaan.

Kuinkahan vanhoja Android versioita Google muuten tukee Gmail/Youtube/Synkronointi osalta, kellään esim alkuperäistä Galaxy S luuria ja kokemusta toimiiko siinä enää mikään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Onkohan tuo nyt LTE -malli vai ei? Teknisissä tiedoissa puhutaan noista mobiilitaajuuksista, mutta muuta mainintaa niistä ei ole. Saako noita muuten ostettua suoraan myymälöistä samaan hintaan, jos mainitsee tuosta tarjouksesta?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Onkohan tuo nyt LTE -malli vai ei? Teknisissä tiedoissa puhutaan noista mobiilitaajuuksista, mutta muuta mainintaa niistä ei ole. Saako noita muuten ostettua suoraan myymälöistä samaan hintaan, jos mainitsee tuosta tarjouksesta?
Tosiaan tossa teknisissä tiedoissahan lukee "4G-vastaanottonopeus enintään 150 Mbit/s", joka kyllä minusta ainakin tarkoittaa, että 4g löytyy, muuten on kyllä harhaanjohtavaa markkinointia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Näin täällä Firefoxilla:



Tyhjennä cache, niin eiköhän se ala pelittämään sielläkin.
Tuo vastaava 4TB tuli tuolla hinnalla ovelle ja muoviklipsut lentäen katsoin sisällön niin kiintolevynä sisällä on WD Blue 4TB(3,63TB). Positiivistä, että ei ollut siikakeitin. Outoa, että 417 megaa oli käytössä ja puolet näytti olleen tiedostoina. Loput jotenkin kummasti piilossa.

Ai niin kiintolevyn valmistuspäivä 06 MAY 2017, että ei tosiaankaan mikään vanha. Kumma juttu, että tässä on musta tarra eikä sininen niin kuin WD Blue:ssa on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
136
Käytännössä saa siis LTE-version WiFin hinnalla? Gigantissa on samaan hintaan WiFi-mallia. Iteki mietin pitäisikö ostaa, kun 10" tablettia ajatellut 7" kaveriksi.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Tuo vastaava 4TB tuli tuolla hinnalla ovelle ja muoviklipsut lentäen katsoin sisällön niin kiintolevynä sisällä on WD Blue 4TB(3,63TB). Positiivistä, että ei ollut siikakeitin. Outoa, että 417 megaa oli käytössä ja puolet näytti olleen tiedostoina. Loput jotenkin kummasti piilossa.

Ai niin kiintolevyn valmistuspäivä 06 MAY 2017, että ei tosiaankaan mikään vanha. Kumma juttu, että tässä on musta tarra eikä sininen niin kuin WD Blue:ssa on.
Itse tilasin pari viikkoa takaperin 6tb ja siitä n. kuukausi ennen myös 6tb. Kovojen päiväykset olivat 2015 ja 2016, että ei mitään uusia ainakaan itsellä. Itsekin tosin noita pienempiä aikaisemmin hommannut niin ne on yleensä olleet lähes uusia (päiväys).
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
704
Tuo vastaava 4TB tuli tuolla hinnalla ovelle ja muoviklipsut lentäen katsoin sisällön niin kiintolevynä sisällä on WD Blue 4TB(3,63TB). Positiivistä, että ei ollut siikakeitin. Outoa, että 417 megaa oli käytössä ja puolet näytti olleen tiedostoina. Loput jotenkin kummasti piilossa.

Ai niin kiintolevyn valmistuspäivä 06 MAY 2017, että ei tosiaankaan mikään vanha. Kumma juttu, että tässä on musta tarra eikä sininen niin kuin WD Blue:ssa on.
Ainakin ennen WD:n käytäntö on ollut että takuukorjatussa levyissä on pelkkä valkoinen tarra? Oletettavasti levy on WD40EZRX tai WD40EZRZ eli vanhaa vihreää vastaava?

Nyt olisi 4tb punaisiakin levyjä varastossa My Cloud | Western Digital (WD)
Tulispa vielä noita mirroreita/EX2a varastoon niin saisi gigahintaa vielä alemmaksi punaisten osalta. Ja noissa ei menettäisi edes sitä "6kk takuutakaan" vaikka levyt poistaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Ainakin ennen WD:n käytäntö on ollut että takuukorjatussa levyissä on pelkkä valkoinen tarra? Oletettavasti levy on WD40EZRX tai WD40EZRZ eli vanhaa vihreää vastaava?
WD40EZRZ. Mitä eroa tuolla toisella?
No joo on tämä enimmäkseen valkoinen tarra ja mustaa loput. Kelailin vaan aluksi, että onko tämä jotain Black sarjaa, mutta kierrosnopeus ei siihen viitannut, mutta tuo mallikoodi paljasti.

Riipaisin tuossa vanhasta WD Elementistä(tämän näköinen--> https://dqzrr9k4bjpzk.cloudfront.net/images/1107006/423166783.jpg) 2 teran kiintolevyn pois suoraan tietokoneeseen ja sekin oli vihreä. Ihan tarrassakin vihreää. WD20EARX 07 JUL 2011. Tokihan tuo oli uutena ostettu. Tuossa oli hyvät klipsut, että ei hajonnut ja helppo oli avata.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 940
Viestejä
4 207 070
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom