Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
Pistin tilauxeen tua Gigantin Corsair Hydron, mutta en saa maxua suoritettua. Kierättää vaan samaan, vaikka kokeilis korttia tai pankkimaxamista. Mikähän tossa ny haraa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Pistin tilauxeen tua Gigantin Corsair Hydron, mutta en saa maxua suoritettua. Kierättää vaan samaan, vaikka kokeilis korttia tai pankkimaxamista. Mikähän tossa ny haraa?
Itsellä ei gigantissa mikään mennyt mobiililla läpi. Heti kun hyppäsin pöytäkoneelle niin toimi.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Hyvä suosia kotimaista, kun kusettavat asiakkaita. En ole Powerin kanssa ikinä asioinut, mutta ei ole tarkoitus jatkossakaan.
Mitä kotimaista tarkoitit? ei kai meillä oikein muuta ole kuin verkkokauppa ja sok/kesko. Kaikki muu isompi taitaa olla ulkomaista omistusta.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Aa eli median hehkuttama kotimaisen suosiminen on yhtä tyhjän kanssa. Noh, ei tule tunnontuskia tilata Kiinasta tai Saksasta jatkossakaan.
Siis eivät ne mediassakaan mitään powereita ja gigantteja tarkoita...
Ne eivät työllistä kuin pienen kourallisen suomalaisia myyjinä (ja esimiehinä).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Tietokonekauppa tms pienet liikkeet joskus myyvät jotain tiettyä halvalla, silloin tullut esim itse osteltua vastaavista. Esim muutama vuosi('15-16 tms) sitten kun ostin ajosimu-ruuduksi Benqin 35' 21/9-näytön niin Mikromafiasta sai tyyliin 300€ halvemmalla kuin mistään muualta.

Niin ja tämän nykyisen 32" AOC:n joka pc-näyttönä, tilasin(viime alkuvuonna) juurikin TKKaupasta koska siellä oli halpa.
 
Viimeksi muokattu:

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 710
Ei Power ole kotimainen, vaan norjalainen. Ne kotimaiset on melkein kaikki pikkupuljuja mitkä on jo konkurssissa.
Juu eikä niitä pieniä edes oikein enää ole, esim. Jimm's osti aikoinaan Bulldogin ja Coolputerin kun laajentui ja nyt myytiin saksaan. Tosin tuossakin oli mielenkiintoinen kuvio kun 2010 heinäkuussa (tai kesäkuun lopussa oli uutiset) ostettiin Bulldog ja 2011 (kesäkuun alussa) suljettiin helsingin ja tampereen myymälät...
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Siis eivät ne mediassakaan mitään powereita ja gigantteja tarkoita...
Ne eivät työllistä kuin pienen kourallisen suomalaisia myyjinä (ja esimiehinä).
Tarkoittavat Saloran ostamista televisioksi, Nokian ostamista puhelimeksi... Ainiin, näähän loppui jo vuosikymmen tai pari sitten.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 237
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Kappas, tuo meni ohi.
Yleisesti ottaen näihin muisteihin kiinnitetään liikaakin huomiota, esim TPU artikkeli, AMD Zen 2 Memory Performance Scaling with Ryzen 9 3900X kun katsoo 1080p pelaamista niin väitän että 3/100 näkee pelissä eron onko FPS 165.1 vai 172 FPS, varsinkin free/gsynceillä. Ja perus työpöytäkäytössä erot huomaa vain benchmarkkeja ajamalla.
Jos vaihtoehtona on ostaa perus muistikitti, tai sitten ostaa E-die muistikitti lähes samaan hintaan, niin miksi ei ostaisi E-dietä? Kyseiset kitit kuitenkin kellottuvat aika mukavasti Ryzenillä. Toki B-die on vielä oma asiansa korkeamman hinnan vuoksi.

PS: on niillä muisteilla joskus myös enemmänkin väliä https://static.techspot.com/articles-info/1171/bench/Fallout.png
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
896

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Olisiko tästä kirjoittaa pikaista rautalankamallia ohjeeksi?
En löytänyt tuolta Amazon Shop -softan Prime valikon alta moista etua, pelkkiä linkkejä ohjeistuksiin yms. Eikä ollut ennestään asennettuna sovellusta. Rautalankaa kaivataan täälläkin.. :geek:
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
En löytänyt tuolta Amazon Shop -softan Prime valikon alta moista etua, pelkkiä linkkejä ohjeistuksiin yms. Eikä ollut ennestään asennettuna sovellusta. Rautalankaa kaivataan täälläkin.. :geek:
Itse juuri eilen hyödynsin edun ja hyvin toimi. Latasin myös sovelluksen ensi kertaa ja samaan syssyyn etua varten laitoin kuukauden ilmaisen Prime-jäsenyyden testiin.

Varmistattehan ensinnäkin, että "Country/Region" kohtaan olette valinneet Saksan (eli amazon.de). Olettaen, että appi on about samanlainen laitteesta riippumatta, niin tämä löytyy apin vasemman yläkulman valikosta polun "Settings -> Country & Language" alta. Tämän jälkeen ei tarvitse muuta kuin palata etusivulle, missä on hakukentän alapuolella heti ensimmäisenä "Prime". Tuon alta ainakin itsellä löytyi kyseinen etu ja tämän jälkeen se aktivoitu automaattisesti ostovaiheessa.
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
187
Ylemmän ohjeen mukaisesti etenin, mutta ao. kaltainen sivu näkyy vain mobiilissa:

Screenshot_20190801-142857.png

Aiemmin tuli hyödynnettyä se Audiblen 5 euron etu, millä ei pitänyt olla vaikutusta. Kokeilin myös softan uudelleenasennusta, joka jollain oli toiminut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 308
Tarttis vähintään 32GB microsd muistikortti hankkia. Powerilla on Samsung micro-SDHC 32GB C10 EVO+ 6.90e (https://www.power.fi/x/p-549823), gigantissa puolestaan PNY 64GB 8.90e (PNY Elite Micro SDXC muistikortti 64 GB - Muistikortit kameroille). Olisikohan muita tarjokkaita? PNYn ajattelin hankkia, kun saa enemmän tilaa samoilla euroilla, kai sekin on ok kortti? Sandisk olisi ensisijainen vaihtoehto, mutta ei tullut vastaan hyvää tarjousta.
Data-systemsillä on yleensä ollut melko kilpailukykyiset muistikorttien hinnat. Kannattanee sieltäkin tsekata.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
298
Tuote: E-kirja tai äänikirja valikoimasta
Hinta: 0 €
Kauppa: Elisa
Linkki: Elisa Kirja - Suomen suosituin äänikirja ja e-kirja kauppa

Näyttäisi toimivan vaikka on jo entuudestaan tili Elisa Kirjassa. Itse otin Keekin äänikirjan syksyn pimeitä kävelylenkkejä varten!
Ei toiminut mulla vaan valittaa virheellistä alennuskoodia. Olisikohan tämä kuitenkin jotenkin samaa kamppista kuin se edellinen, jossa oli se KESA19 koodi vaikka tässä ei koodia olekaan?
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Testaapa niin, että avaat tuon linkin jollain muulla selaimella, jolla et loggaa automaattisesti sisään Elisa Kirjaan? Mulla meni niin, että kirjan valittua ja hinnaksi 0eur tultua automaattisesti sivusto kysyi olenko uusi vai vanha asiakas ja sitten vasta loggasin sisään ja sain lunastettua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
298
Testaapa niin, että avaat tuon linkin jollain muulla selaimella, jolla et loggaa automaattisesti sisään Elisa Kirjaan? Mulla meni niin, että kirjan valittua ja hinnaksi 0eur tultua automaattisesti sivusto kysyi olenko uusi vai vanha asiakas ja sitten vasta loggasin sisään ja sain lunastettua.
En ollut kirjautunut ekalla kerralla kun kokeilin, ja kokeilin nyt vielä incognitossa uudelleen ja samaa herjaa. Otitko itse edellisestä vastaavasta kampanjasta kirjan? Yleensä nämä on toiminut myös vanhoilla tunnuksilla ilman ongelmia.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 072
Ei toiminut mulla vaan valittaa virheellistä alennuskoodia. Olisikohan tämä kuitenkin jotenkin samaa kamppista kuin se edellinen, jossa oli se KESA19 koodi vaikka tässä ei koodia olekaan?
Täällä ainakin toimi, vaikka KESA19 oli jo aiemmin käytetty. Valikoima kyllä niin heikko että tuskin tulee edes valittua Soininvaaraa luettua :(
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Otin siitä aiemmastakin. Erikoinen juttu. Näyttää että toi koodi on "LAHJA19".

EDIT: Joku superkoodari taas vaihteeksi koodannut kauppapaikan...
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Täällä ainakin toimi, vaikka KESA19 oli jo aiemmin käytetty. Valikoima kyllä niin heikko että tuskin tulee edes valittua Soininvaaraa luettua :(
Täälläkin toimi ihan hyvin, joskin vasta tänään aamupäivällä rekisteröidyin tuonne Elisa Kirjaan. Valikoima ei kummoinen, mutta ilmainen on ilmainen :D
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
240
Liekköhän cmoreen mitään ilmaiskoodia tällä hetkellä jaossa 1-3kk ajaks tai pidempää?
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Onko kukaan törmännyt tarjouksiin lattian höypesureista, miel. alle 100
Onko sellaisessa järkeä? Halvat höyrypesurit riittävät vain pienelle alueelle, itse olen harkinnut ei-höyrypesuria eli Kärcher FC-5. Käsikäyttöinen höyrypesuri löytyy jo ja se on hyvä pieniin hommiin, lattioita en lähtisi sillä jotain paikallista tahraa pidemmältä putsaamaan.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
612
Onko sellaisessa järkeä? Halvat höyrypesurit riittävät vain pienelle alueelle, itse olen harkinnut ei-höyrypesuria eli Kärcher FC-5. Käsikäyttöinen höyrypesuri löytyy jo ja se on hyvä pieniin hommiin, lattioita en lähtisi sillä jotain paikallista tahraa pidemmältä putsaamaan.
Mulla on kärcher sc 3 höyrypesuri.
On hyvä pesuri lattianpesuun ja moneen muuhunkin pesuun ja puhdistukseen.
Harkinnut tekstiilipesurin ostoa.Sais pestyä auton,sohvan ja matot.Koirasta tulee aika paljon likaa autoon kuin kotiinkin.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 606
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Mulla on kärcher sc 3 höyrypesuri.
On hyvä pesuri lattianpesuun ja moneen muuhunkin pesuun ja puhdistukseen.
Harkinnut tekstiilipesurin ostoa.Sais pestyä auton,sohvan ja matot.Koirasta tulee aika paljon likaa autoon kuin kotiinkin.
6.100 SE tai mikä sen mallinimi onkaan löytyy. Varsin pätevä vehje kankaiden pesuun. Kerrostaloasukkaan näkökulmasta hankala säilytettävä, koska on aika iso ja muodoiltaan niin pyöreä että sitä on hankala laittaa minkään päälle tai alle :D Perinteisille matoille paras pesutapa on edelleen juuriharja, painepesuri tai sopiva pesukone, mutta kyllä tolla pesee noi "laakapesun vaativat" matot. Kuivaksi asti ne ei tuu, että pitää olla joku paikka mietittynä miten ne kuivattaa, ainakin jos on puulattia.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Hommasin 1440p-näytön ja oon yrittäny kyttäillä rtx-näytönohjaimia alennuksesta kun Superit lanseerattiin mut ei oo käytännössä mitään tullu vastaan. Mikähän tähän on syynä vai oonko liian aikaisessa liikkeellä? Periaatteessa vaikka vanhaa rautaa jo onkin niin esim gtx 1080ti kelpais alelaarista myös mut ei näy niitäkään... osaako joku vastata et miks näin ja onkohan tilanne syksyn aikana mahdollisesti muuttumassa?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Hommasin 1440p-näytön ja oon yrittäny kyttäillä rtx-näytönohjaimia alennuksesta kun Superit lanseerattiin mut ei oo käytännössä mitään tullu vastaan. Mikähän tähän on syynä vai oonko liian aikaisessa liikkeellä? Periaatteessa vaikka vanhaa rautaa jo onkin niin esim gtx 1080ti kelpais alelaarista myös mut ei näy niitäkään... osaako joku vastata et miks näin ja onkohan tilanne syksyn aikana mahdollisesti muuttumassa?
Ei niitä Suomesta saa halvalla, kyttäile esim. Grafikkarten günstig kaufen ⇒ Beste Angebote & Preise - mydealz.de kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Hommasin 1440p-näytön ja oon yrittäny kyttäillä rtx-näytönohjaimia alennuksesta kun Superit lanseerattiin mut ei oo käytännössä mitään tullu vastaan. Mikähän tähän on syynä vai oonko liian aikaisessa liikkeellä? Periaatteessa vaikka vanhaa rautaa jo onkin niin esim gtx 1080ti kelpais alelaarista myös mut ei näy niitäkään... osaako joku vastata et miks näin ja onkohan tilanne syksyn aikana mahdollisesti muuttumassa?
Ainakin 1080 Ti valmistus on lopetettu jo aikaa sitten, eli niitä tuskin enää löytyy jälleenmyyjiltä. Myyntiosioilta löytyy käytettyjä.

Veikkaanpa, ettei RTX-korteista nähdä aleja tässä markkinatilanteessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Muistin mitä piti kysymäni, eli minkä otsikon alle verkkis noita välillä suuriakin tarjouksia laittaa kun esim tuolla ketjussa mainitut näppis-tarjoukset eivät ole(tai ainakaan eivät eilen tai aiemmin) viikko tai oho tms tarjousten alla. Eli tuollaiset voi löytää vain sattumalta jos selaa valikoimaa? Toki ei niin moni osta, jos se sitten tarkoituksena.

Pikkaisen hölmöä vaan tuollainen.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Ainakin 1080 Ti valmistus on lopetettu jo aikaa sitten, eli niitä tuskin enää löytyy jälleenmyyjiltä. Myyntiosioilta löytyy käytettyjä.

Veikkaanpa, ettei RTX-korteista nähdä aleja tässä markkinatilanteessa.
Superin alta poistuvasta RTX 2070sestä saattaa jotain aleja olla, mutta ei ehkä Suomessa (ennen mustaa perjantaita ainakaan).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 446
Liekköhän cmoreen mitään ilmaiskoodia tällä hetkellä jaossa 1-3kk ajaks tai pidempää?
Jos satut olemaan OP:n omistajajäsen niin saa Cmoren urheiluineen kuukaudeksi ilmaiseksi ja siitä eteenpäin olikohan 10e halvemmalla kuussa kuin normidiili. Löytyy OP:n Eduista verkkopankista.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Muistin mitä piti kysymäni, eli minkä otsikon alle verkkis noita välillä suuriakin tarjouksia laittaa kun esim tuolla ketjussa mainitut näppis-tarjoukset eivät ole(tai ainakaan eivät eilen tai aiemmin) viikko tai oho tms tarjousten alla. Eli tuollaiset voi löytää vain sattumalta jos selaa valikoimaa? Toki ei niin moni osta, jos se sitten tarkoituksena.

Pikkaisen hölmöä vaan tuollainen.
Hyvä kysymys. Katso viikon Extra-tarjoukset! extra-sivulla on jotain, mutta esim. toi ruohonleikkuri on kova tarjous, muttei löydy sieltä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 425
Viestejä
4 198 975
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom