Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 090
Miten sittten hyvät tarjoukset pitäisi tarjota?
Ihan miten vaan mutta toi "10(20,30 jne) kpl erä" on ärsyttävä

Esmes ne verpatim 2TB kovikset ollut verkkiksessa myynnissä jo 5-6 vuotta, kellekään ei kelpaa, nyt 30e:lla loppuu sekunnin murtoosassa... nähdään tori:lla.fi ? :wtf:
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 979
Mietin että, olisiko järkevämpää tilata kumpi näistä kahdesta näytöstä vai odottaa black fridayta suosilla:

Nitro VG270UP <= nyt 444.11€ CDON.comista 11.1% alennuksella

XF270HU <= 429€ Amazonista

Alemmassa (vanhempi) enempi arvosteluita, enempi tietoa, perinteisesti ehkä ns. "parempi" / kalliimpi (pivot, USB hubia jne). Uudemmassa hieman nopeampi vasteaika kait, samaten liitännät tuoreempia (HDMI, DISPLAYPORT versiot, tosin virallista infoa ei oikein löydy...) mutta esim. korkeussäätö ja vastaavat uupuvat täysin lisäksi tietysti niin uusi ettei pahemmin löydy vielä liikkeistä ja hinta tulee varmasti alaspäin "ajanmittaan" (jos jaksaisi odottaa vuosia).

Edit: lisättäköön vielä että alemmasta siis "
Acer XF270HUA" malli kyseessä eikä tuo pelkkä HU.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 101
Verkkokuppa.comin Oho-tarjouksien pointti ei ole koskaan auennut minulle. Ensinnäkään niiden serverit ei kestä ostopiikkiä ja toisekseen, jos tuotteet myydään nanosekunnin murto-osissa niin mikä on pointti? Parisataa nopeinta saa oikeasti tuotteet ja kymmeniätuhansia muita vain vituttaa.

Totuttuun tapaan Verkkokaupan omat työntekijät ovat pian trokaamassa samoja tuotteita Huuto.netin puolella hieman suolaisemmalla hinnalla.

Ne on nykyajan kahvipaketteja, saadaan ihmisiä kauppaan vaikka loppupeleissä ei ostaisikaan tuotetta.
Toki osa tilaa postissa, mutta uskon että suuri määrä noutaa varauksen liikkeestä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 034
Ne on nykyajan kahvipaketteja, saadaan ihmisiä kauppaan vaikka loppupeleissä ei ostaisikaan tuotetta.
Toki osa tilaa postissa, mutta uskon että suuri määrä noutaa varauksen liikkeestä.
Niitä kahvipaketteja pystyy vielä realistisesti ostamaan, toisin kuin näitä Verkkokaupan "tarjouksia", jotka muistuttavat enemmänkin arpajaisia tai kilpailua kuin oikeaa ostotapahtumaa. Paremmaksi vertauskuvaksi sopisi nykyajan vitsaus eli ilmaisia ämpäreitä sadalle ensimmäiselle. Siellä sitten tuulipukukansa jonottaa pakkasessa ja viimassa toista päivää myymälän edessä :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
487
Näyttää siltä että Jimms on ainoa jok ei oo mukana toi sinklidei kampamjassa
Joko pisnes piiiissaa ilman "nyt -5%" paskaa tai sitten tä oo lopun alku :D
No Jimmsiltä on menny mielenkiinto tehä muutenkaan kauppaa, säälittää tuo Jimmsin iotechin sivun reunassa oleva tarjouslaatikko jossa "tarjoustuotteena" myydään jotain gtx 1060 -näyttistä 399€ kun sillähän saa gtx 1070:sen ainakin kolmesta kaupasta...
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 949
Miten sittten hyvät tarjoukset pitäisi tarjota?
Sehän riippuu mitä haluaa. Mä oon ostanut verkkokaupalta varmaan n. 20000€ vuosien varrella, nykyäänkin ostan välillä kun työpaikka on lähellä. Ostot kuitenkin vähenemään päin.

Mä en kuitenkaan ole aikoihin avannut mitään niiden tarjouksia tai katalogeja, sen sijaan olen vitutuksesta ruvennut enemmän tutustumaan kilpailijoihin.

Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 737
https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_009928044572.html?wid=1349303

Gearbestissä näyttäisi olevan Xiaomin Mi Band 3 ihan edulliseen hintaan mutta ei ole hajuakaan että onko tuo nyt se kansainvälinen versio vai ei. Sillä ei taida olla ilmeisesti mitään väliä kun tuon kielen voi vaihtaa ilmeisesti jälkikäteen itse?
Sillä ei ole mitään merkitystä. Säädät yhden kerran hommat kohalleen niin et enää tiedä onko se international vai kiina-versio. Tilasin vararannekkeen itelle, koska 18e on halvin hinta, jonka olen nähnyt tuosta tuotteesta. :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
61
Sillä ei ole mitään merkitystä. Säädät yhden kerran hommat kohalleen niin et enää tiedä onko se international vai kiina-versio. Tilasin vararannekkeen itelle, koska 18e on halvin hinta, jonka olen nähnyt tuosta tuotteesta. :)
Tuleekos tuo tuolla 18e ilman tullin puuttumista asiaan? Eikös se raja ole jotain 21e?

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
SSD sanoo että 0 kappaletta, näköään häviää ostoskorista sinä aikana kun odottaa maksupalveluun siirtoa...
Maksoitteko muut laskulla vai millä sattui menemään läpi? xd
itse laitoin maksu noutaessa. noihin kun voi jälkeen päin laittaa vaikka postituksen jos ei pääse noutamaan.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 336
Täys normihinta tuolle kellolle. Jos ei siinä lue International niin silloin se ei ole se. En ostaisi kiinaversiota, joka ikinen päivitys sotkee kielivalinnat. Vituttaa säätää muutenkin tietotekniikan kanssa niin kahta kauheammin vielä tällaisen kanssa jossa säästö on ihan mitätön.
Eikä sotke. Mulla on vissiin juurikin tuo kiinaversio, kun paketissa tekstit kiinaksi ja ei siinä päivityksissä kielet mitenkään sotkuun mene kuten väität.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 258
Tuleekos tuo tuolla 18e ilman tullin puuttumista asiaan? Eikös se raja ole jotain 21e?

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
22€ poislukien postit on raja. Eli jos tuote 21€ ja postit 10€ niin tulee ilman alvia. Jos tuote 23€ ja postit 10€ niin maksat alvit 33€ mukaan.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
701
Mitähän hemmettiä tuolla verkkokauppa.comissa on taas tapahtunu, samoja herjoja tuli itsellekin mut sit putkahti meiliin ilmoitus "kiitos tilauksesta" ja kun kirjauduin vk.com -sivuille niin avoin tilaus siellä on. Pari epäilyttävää asiaa kuiteskin bongasin:

- Tilauksen status: "Odottaa maksua" vaikka luottokortti multa löytyy tallennettuna asiakastietoihin ja sitä käytin
- Maksukortista lukee tilauksella "Voimassa 01/70" --> no voin sanoa että ei ole voimassa vuoteen 2070 :D
- 0 / 1 tuotetta varattu tilaukseesi ----> hömm, eli mitä ihmettiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 371
22€ poislukien postit on raja. Eli jos tuote 21€ ja postit 10€ niin tulee ilman alvia. Jos tuote 23€ ja postit 10€ niin maksat alvit 33€ mukaan.
Hetkinen, itse olen kyllä kuullut ja ollut siinä uskossa, että postit myös lasketaan mukaan...? Ainakin tullin omista ohjeista sellaisen käsityksen saa: Esimerkkejä verojen laskemisesta EDIT: Tai vähän sekava tuo linkin selvitys on, ei ole esim. esimerkkiä "lippalakki 15e + 10e postikulut" jolloin se 22e ylittyisi, että mitä silloin tapahtuu.https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/netista-tilaajalle/esimerkkeja-verojen-laskemisesta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 228
Onkos missään näkynyt edullista 1050 tai 1060 lowprofile näytönohjainta, tai vastaavaa AMD:n näyttistä?

Ainakaan omiin silmiini ei ole sattunut. Ehkäpä pitää odottaa Black Fridayn tarjouksia?
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 477
Ihan miten vaan mutta toi "10(20,30 jne) kpl erä" on ärsyttävä

Esmes ne verpatim 2TB kovikset ollut verkkiksessa myynnissä jo 5-6 vuotta, kellekään ei kelpaa, nyt 30e:lla loppuu sekunnin murtoosassa... nähdään tori:lla.fi ? :wtf:
Kyllähän noita ainakin tunnin melkein riitti.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
220
Esmes ne verpatim 2TB kovikset ollut verkkiksessa myynnissä jo 5-6 vuotta, kellekään ei kelpaa, nyt 30e:lla loppuu sekunnin murtoosassa... nähdään tori:lla.fi ? :wtf:
Verbatimit ovat huono esimerkki koska eivät todellakaan loppuneet sekunneissa edes sen jälkeen kun linkitin ne tarjousketjuun, saattaa tosin johtua siitä että porukka luuli että tarjoukset ovat jo julkaistu mutta verbatimit lisättiin vaivihkaa listalle.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
934
Olipas omalta osalta aika pettymys noi sinkkupäivän "tarjoukset". Ainoa mitä tarttui mukaan oli Sotkasta 2kpl peitto+tyyny settejä vierasvaraksi (15e/setti).

Aiemmin himoitsin josko CDON tai muu liike olisi tyrkännyt PSN Plus 12kk korttia tarjoukseen sinkkupäivän kunniaksi, mutta kävikin päinvastoin ja jokainen liike tuntuu vetäneen PSN Plus tilaukset kokonaan pois myynnistä, ainakaan CDON:sta en enää löytänyt tuotetta ollenkaan.
Muutenkin tuntuu liikkeet vaihtaneen tuotteisiin ovh-hinnat ja siitä siten "mahtava 11% alennus koodilla HVSINKUT11"

Ehkä katsoin vaan vääriä kauppoja ja olisikin pitänyt tiirata alibaban ja aliexpressin suuntaan, ei vaan oo nyt kiinarihkamalle tarvis.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
13
Aiemmin himoitsin josko CDON tai muu liike olisi tyrkännyt PSN Plus 12kk korttia tarjoukseen sinkkupäivän kunniaksi, mutta kävikin päinvastoin ja jokainen liike tuntuu vetäneen PSN Plus tilaukset kokonaan pois myynnistä, ainakaan CDON:sta en enää löytänyt tuotetta ollenkaan.
Ainakin aiemmin tänään oli vielä saatavilla:
upload_2018-11-11_14-0-18.png
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 258
Hetkinen, itse olen kyllä kuullut ja ollut siinä uskossa, että postit myös lasketaan mukaan...? Ainakin tullin omista ohjeista sellaisen käsityksen saa: Esimerkkejä verojen laskemisesta EDIT: Tai vähän sekava tuo linkin selvitys on, ei ole esim. esimerkkiä "lippalakki 15e + 10e postikulut" jolloin se 22e ylittyisi, että mitä silloin tapahtuu.
Jep tuo on aika yleinen harhakuva monella. Tuolla on tuo laskuri jossa voi testata asiaa. Tässä esimerkki:

Tullilaskuri - Tulli
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
43
Kukaan onnistunut saamaan tuota Telian S9+ (599€) + S3 Frontier (50€) tarjousta? Vai onko kello jo leivottu 599€:n, koska sittenhän tuo on pirun halpa

Miten tuo tilataan koska kelloa ei mitenkään mainita tilauksessa?
Tätä mietin itsekin, mikä homma
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 371
Jep tuo on aika yleinen harhakuva monella. Tuolla on tuo laskuri jossa voi testata asiaa. Tässä esimerkki:

Tullilaskuri - Tulli
Kiitoksia. Linkkaamani tullin selvitys+esimerkit ovat sekavia/puutteellisia (tahallaan?). Eli selvästi jos tavara alle 22e, ei tule lisäalveja, oli postikulut vaikka 1000e päälle, mutta jos tavara on yli 22e, vaikka 23e, silloin lisäalvit lasketaan tuotehinnasta + postikuluista, ei pelkästään tuotehinnasta!

Esim. tullin laskurin mukaan:

1) tuotehinta 22e + 1000e postikulut = yhteensä 1022e (ei alvia)
2) tuotehinta 23e + 1000e postikulut = yhteensä 1268,52e (lisäalvit 245,52e)
3) tuotehinta 23e + 100e postikulut = yhteensä 152,52e (lisäalvit 29,52e)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 258
Kiitoksia. Linkkaamani tullin selvitys+esimerkit ovat sekavia/puutteellisia (tahallaan?). Eli selvästi jos tavara alle 22e, ei tule lisäalveja, oli postikulut vaikka 1000e päälle, mutta jos tavara on yli 22e, vaikka 23e, silloin lisäalvit lasketaan tuotehinnasta + postikuluista, ei pelkästään tuotehinnasta!
Epäilen myös että tahallaan ovat jättäneet kyseisenlaisen esimerkin pois.

Tuollaisesta 1000€ postikuluista voi olla että alkavat jo vähän epäilemään veronkiertoa :p
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 028
En tiedä onko hintavirhe vai tarjous vai mikä, mutta omani sain tänään. Muualla maksaa keskimäärin 179e.

Tuote
: Steelseries arctis 7 2019
inta: 98.90 + 3.90 postit
Kauppa: komplett.fi
Voimassa: ei tietoa
Arctis 7 2019
Tuskin on hintavirhe. Ovat viime aikoina olleet jokaisessa Kompletin alessa samaan hintaan. Tuohon hintaan ihan hyvä ostos. 179€ hinta on aivan absurdi, vaikka langattomat ovatkin. Äänenlaatu on kuitenkin sama kuin 70€ Arctis 3:ssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Saakos tähän ääkköset jotenkin? :D vanha Acerin näppäimistö kaipaisi uutta tilalle ja ensimmäinen mekaaninen houkuttelisi pelaamiseen. Pieni koko plussaa
Kai nyt pohjoismaisessa layoutissa on ääkköset vaikka tuotekuvissa ei olisi?
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 112
Onko Giganttiin mitään ilMaisen toimituksen koodia? Tosin ei varmaan kotiinkuljetukseen (tv) ainakaa.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
126
Sehän riippuu mitä haluaa. Mä oon ostanut verkkokaupalta varmaan n. 20000€ vuosien varrella, nykyäänkin ostan välillä kun työpaikka on lähellä. Ostot kuitenkin vähenemään päin.

Mä en kuitenkaan ole aikoihin avannut mitään niiden tarjouksia tai katalogeja, sen sijaan olen vitutuksesta ruvennut enemmän tutustumaan kilpailijoihin.

Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Itse ihmettelen eniten just tuota, etteikö ne siellä tajua kuinka paljon pahaa mieltä tuommoiset tarjoukset aiheuttaa, kun joku 1000 tyyppiä on venaamassa rajattua tarjousta. Kai tuo sitten isossa mittakaavassa luo mielikuvaa massoille halvoista hinnoista tai jotainm
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille? Kyllä kyllä. Pitäisikö niitä sitten myydä yksi kappale viiden minuutin välein, jolloin taas nopeimmat botit tai onnekkaimmat sivunpäivittäjät veisivät tuotteen ja ainoina eroina nykyiseen olisi, että sivu olisi nurin koko päivän ja "oikeat asiakkaat" pääsisivät valittamaan lisäksi siitä, miten ei ole aikaa päivystää koko päivää tarjouksen takia.

Ei hyvästä rajallisesta tarjouksesta tule myyjää syyttää, mainoshan sellainen vain on.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
254
Ongelma myyjän kannalta on se, että tuollainen mainos voi myös kääntyä mielipahan kautta huonoksi mainokseksi. Turha tässä ketään on alkaa syyttelemään, kuluttajilla on vapaus valita mistä koittavat ostoksensa tehdä ja kauppiaalla on vapautensa valita mitä, milloin, kuinka paljon ja millä hinnalla aikoo myydä. Tässä tehdään nyt kenttäkoetta tuollaisten pikavauhtia vilahtavien satsien mainostehosta.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
260
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille?
Liian tiheästi sivupyyntöjä lähettävät IP-osoitteet voisi hetkeksi estää ja lisätä "En ole robotti" -kuittauksen, kun tuote lisätään ostoskoriin. Nuo vaikeuttaisivat edes vähän skriptien ja bottien käyttöä.
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
680
No voi hellanlettas ku tulee ihan paha mieli kun joku muu saa tavaraa puoli-ilmaiseksi ja itse ei. Kyllä se on aina joltain muulta pois jo jollain toisella on paremmin. :facepalm:
Ylläpito: Jotain rajaa meemien kokojen kanssa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 409
Liian tiheästi sivupyyntöjä lähettävät IP-osoitteet voisi hetkeksi estää ja lisätä "En ole robotti" -kuittauksen, kun tuote lisätään ostoskoriin. Nuo vaikeuttaisivat edes vähän skriptien ja bottien käyttöä.
Tuo en ole robotti voisi toimia mutta muuten ison kuorman tulo yhdestä IP:sta voisi blokata aika monta yritystä.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 949
Eli on myyjän syy, että rajallinen erä menee aktiivitrokareille? Kyllä kyllä. Pitäisikö niitä sitten myydä yksi kappale viiden minuutin välein, jolloin taas nopeimmat botit tai onnekkaimmat sivunpäivittäjät veisivät tuotteen ja ainoina eroina nykyiseen olisi, että sivu olisi nurin koko päivän ja "oikeat asiakkaat" pääsisivät valittamaan lisäksi siitä, miten ei ole aikaa päivystää koko päivää tarjouksen takia.

Ei hyvästä rajallisesta tarjouksesta tule myyjää syyttää, mainoshan sellainen vain on.
Niinkuin sanoin, se riippuu ihan siitä mitä myyjä hakee.

Tietysti se on myyjä joka hinnoittelee tuotteen, päättää myyntierän koon ja toteuttaa alustan. Myyjä myös suunittelee kampanjan ja asettaa sille tavoitteet. En mä siis näe ketä myytä voi aiheesta syyttää?

Mutta näissä tapauksissa myyjä varmaan tavoittelee jonkunlaista näkyvyyttä ja liikennettä ennemmin kuin asiakassuhteen lujittamista, tai sen se varmaan tuottaa. Varmaan mä en ole kohderyhmää kun tommoset mainokset joiden tuotteita ei voi kuitenkaan ostaa vain vieraannuttavat mut liikkeestä.

Toki olen ollut itsekin mukana suunittelemassa erinäisiä kampanjoita vaihtelevalla menestyksellä, eli ymmärrän ettei se helppoa ole. Tämä on vain jatkunut jonkun vuoden eli arvelen että verkkokauppa on tyytyväinen noiden tulokseen. Toinen vaihtoehto on, että he luulevat uskollisten asiakkaidensa siirtyvän muualle kilpailun myötä- eivätkä tajua ajavansa niitä muualle noilla omilla kampanjoillaan...

Mut nämä nyt olivat vaan kommentteja tohon olemassa olevaan keskusteluun. Mä tykkään edelleen verkkokaupasta liikkeenä enemmän kuin powerista ja gigantista, jälkimmäisten markkinointi vaan tavottaa mua paremmin.

Viimeisin kerta kun avasin noita verkkiksen super-mainoksia tajusin että tarviinkin uuden kameran. Mainostettu oli tietysti saman tien loppu, mutta sain sen Rajalalta lähes samaan hintaan... Verkkis siis maksoi markkinointikamppanjasta, synnytti spontaanin tarpeen ja ohjas mut kilpailijalle. Siinä kiteytettynä miltä strategia näyttää musta katsoen.
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
351
Syynä ostosten vähenemiseen ei ole kilpailijoiden hyvyys, vaan verkkiksen paskuus. Monilla kilpailijoilla tarjoustuotteita riittää koko päiväksi, tai ainakin moneksi tunniksi. Kun on muutaman kerran yrittänyt ostaa verkkiksen tarjouksesta mun reaktio ei ole koodata bottia tai ”yrittää enemmän”, vaan siirtyä muualle.
Verkkiksellähän on vaikka millä mitalla tarjouksia jossa tuotteita riittää koko tarjousajaksi, itse asiassa ylivoimaisesti suurin osa tarjouksista on tuollaisia. Sitten on näitä supertarjouksia jonka veroisia muista kaupoista ei juurikaan löydy ja joiden erät myydään loppuun parhaimmillaan sekunneissa. Jos haluaa saman ostokokemuksen kuin muissa
kaupoissa niin jättää vaan ne oho-tarjoukset huomioimatta, ne muut tarjoukset on yhtä hyviä tai huonoja kuin kilpailijoillakin.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 949
Verkkiksellähän on vaikka millä mitalla tarjouksia jossa tuotteita riittää koko tarjousajaksi, itse asiassa ylivoimaisesti suurin osa tarjouksista on tuollaisia. Sitten on näitä supertarjouksia jonka veroisia muista kaupoista ei juurikaan löydy ja joiden erät myydään loppuun parhaimmillaan sekunneissa. Jos haluaa saman ostokokemuksen kuin muissa
kaupoissa niin jättää vaan ne oho-tarjoukset huomioimatta, ne muut tarjoukset on yhtä hyviä tai huonoja kuin kilpailijoillakin.
Tossa vaan on ongelmana että harvahan sitä oikeasti mitään uutta enään tarvii. Nytkin mä seurailen jos sinkkupäivän / black friday’n myötä isoja SSD levyjä sais niin halvalla että vaihtaisin Verkkolevyn täyteen... Tai jos vaihtais muutaman vuoden vanhan telkkarin uuteen.

Kuinkahan iso osa meidän ostoksista menee oikeasti tarpeeseen, ja kuinka paljon on impulssiivista ostamista jossa myyjä luo sen tarpeen?

OHO tarjoukset saivat ens-alkuun mut siirtymään verkkiksen sivulle useammin kuin muiden. Ei kuitenkaan mennyt montaa kertaa kun en enään avaa koko mainoksia kun opin ettei tuotteita ole saatavilla. Gigantti / Power mainokset selaan läpi, koska vaikka siellä onkin harvemmin hyviä tarjouksia ainakin ne voi ostaa kun niitä joskus on.
 
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 090
Verkkiksellähän on vaikka millä mitalla tarjouksia jossa tuotteita riittää koko tarjousajaksi, itse asiassa ylivoimaisesti suurin osa tarjouksista on tuollaisia. Sitten on näitä supertarjouksia jonka veroisia muista kaupoista ei juurikaan löydy ja joiden erät myydään loppuun parhaimmillaan sekunneissa. Jos haluaa saman ostokokemuksen kuin muissa
kaupoissa niin jättää vaan ne oho-tarjoukset huomioimatta, ne muut tarjoukset on yhtä hyviä tai huonoja kuin kilpailijoillakin.
ymmärän että ne OHO tarjoukset tarkoitettu vain trokkareille , onko näin?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 924
Viestejä
4 293 060
Jäsenet
71 747
Uusin jäsen
skrapa1

Hinta.fi

Ylös Bottom