Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
224
Mitenkäs, ehtikö jollekin joka tarttui tuhon kompletin iPhone xs max "tarjoukseen" luuri tulla jo tämän viikon aikana?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Asus M32CD -pelipöytäkone - Telia

Tässä huipputarjous 599e hintaan konepaketti jossa gtx1060 ja ssd. En ole ennen nähnyt vastaavaa pakettia halvemmalla ja tuntuu melkein virheeltä.
Markkinointimiehet vauhdissa :D

"Intel Pentium G4560 suoritin on tasapainossa NVIDIA Geforce GTX 1060 -näytönohjaimen kanssa, jolloin et turhaan maksa ylimääräisestä suorituskyvystä toisen komponenteista jääden pullonkaulaksi."
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
3
Markkinointimiehet vauhdissa :D

"Intel Pentium G4560 suoritin on tasapainossa NVIDIA Geforce GTX 1060 -näytönohjaimen kanssa, jolloin et turhaan maksa ylimääräisestä suorituskyvystä toisen komponenteista jääden pullonkaulaksi."
Linkkaa toki parempi tarjous vastaavaan hintaan :).
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 918
Lol, minä tulen linkkaamaan jonkun ylihintaisen paskan konepaketin suomen suurimmalle tietokones foorumille ja luulen ettei täällä ole asiansa osaavia käyttäjiä.
Sitten tirautan itkut kun tulee palautetta.
 
Liittynyt
12.10.2018
Viestejä
3
Lol, minä tulen linkkaamaan jonkun ylihintaisen paskan konepaketin suomen suurimmalle tietokones foorumille ja luulen ettei täällä ole asiansa osaavia käyttäjiä.
Sitten tirautan itkut kun tulee palautetta.
Millä tavalla ylihintainen? Ja millä tavalla paska? Ja mitä tarkoitat, että osaat asiasi? Minä en ole mitään palautetta saanut, kertokaa toki mitä en ole ymmärtänyt.

Todistakaa sinun kaltaiset osaajat minulle osaamisesi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ihan ok tarjous, ei saa edes Saksasta samaan hintaan samaa settiä kun huomioi kasauksen ja Windows-lisenssin. Porukalla keulat pystyssä täällä kun ei ole RTX ON hintaan 599€.

Suurin ongelma lienee päivitettävyys, mitä ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Joo, ei tuo kyllä ylihintaista ole nähnytkään. Voisi jopa sanoa hyväksi tarjoukseksi. G4560 vastaa hyvin lähelle i3-7100 eikä pitäisi olla pullonkaulana 1060 3GB mallille kuin ehkä ihan jossain yksittäistapauksissa. Muistiakin on tarpeeksi hyväksi aikaa, ja muutenkin löytyy kaikki oleellinen ja vähän extraakin yhteyksien puolesta. Ei itse kasaamalla kyllä kovin paljoa parempaa saa aikaseksi, ei edes ilman toimivaa Windows lisenssiä. :vihellys:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Minäkin ihan maallikkona lähdin ekana katsomaan mikä ton hinta on Verkkiksessä, siellä se oli 999€ ja saanut hyvät arvostelut. Tuo on se formaatti jota käytän lähes kaikissa tarjoustilanteissa tuotteen kuin tuotteen kohdalla. Jos olisin konetta vailla niin olisihan tuo hyvän hintainen.

Löysätkää vähän pipoa ja tykkäysspämmiä vaikka asiantuntijoita olisittekin.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Linkkaa toki parempi tarjous vastaavaan hintaan :).
En ole missään vaiheessa väittänyt tarjousta huonoksi, nauroin vain koneen mainosteksteille. Omassa pelikäytössäni ylikellotettu 4690K meinaa jäädä pullonkaulaksi GTX970-kortille, joka kuitenkin lähes vastaa tehoiltaan tuota 1060-korttia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
374
En ole missään vaiheessa väittänyt tarjousta huonoksi, nauroin vain koneen mainosteksteille. Omassa pelikäytössäni ylikellotettu 4690K meinaa jäädä pullonkaulaksi GTX970-kortille, joka kuitenkin lähes vastaa tehoiltaan tuota 1060-korttia.
Nyt kyllä vaikuttaa melko mutuilulta sillä omassa käytössä ei ole vielä tullut yhtään tilannetta vastaan jossa 4.5GHz 4690k olisi ollut pullonkaulana 1080ti:lle, tämä toki 1440p resoluutiolla.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Nyt kyllä vaikuttaa melko mutuilulta sillä omassa käytössä ei ole vielä tullut yhtään tilannetta vastaan jossa 4.5GHz 4690k olisi ollut pullonkaulana 1080ti:lle, tämä toki 1440p resoluutiolla.
Pahoittelut jos käytin väärää termiä, yritin sanoa että uusimpien pelien teho jää enemmänkin kiinni prosessorista kuin näytönohjaimesta.

Esimerkkeinä BF1, Watch_Dogs 2, Assassins Creedit yms.
 
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
87

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 014
XXL -25% alennuskoodilla "marras25"*.

Kauppa: xxl.fi
Voimassa: 25.11 klo 24
Linkki: sähköpostiviesti
Promokoodi: marras25

Tarjous voimassa vain tänään 5.11. klo 24 asti XXL.fi –verkkokaupassa ja XXL-tavarataloissa aukioloaikojen mukaisesti.
*Ei koske aseita, patruunoita, optiikkaa, elektroniikkaa, lahjakortteja. Huoltopalveluita. Ei koske viikon mainoskuvaston tarjoustuotteita. Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Lähti Schwalbe Marathon Winterit tilaukseen, normi 50e/kpl nyt 37,50e/kpl.
siis 5. vai 25. päivä asti?
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
214
Mikä ihmeen Gaming malli? Eihän nuista ole erikseen mitään ei-gaming ja kyllä-gaming mallia. On vaan O11G eli ylikellotettu ja 11G eli normikelloilla. Ihan yhtä gamingia kaikki strixit. Sitte esim 1080 (ei ti) korteissa vielä lisänä noiden O8G ja 8G välissä välimalli A8G jossa kevyemmät ylikellotukset mitä O8G:ssä. Sana Gaming on jokasen strixin tuotekoodin perässä, jos ei ole niin jälleenmyyjä varmaan leikannu sen pois epäoleellisena kun kortin tarvittava tieto tulee tuosta O(OC)/A(Advaced)/ei-mitään(Normi)
Malleja on kaksi, Gaming ja Gaming OC. Ei ole kovin monimutkaista logiikkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Onko kellään kokemuksia tuosta Verkkiksen näyttöjalasta? Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu, ajattelin josko tuollaisella saisi kakkosnäytön mahtumaan. Pöydällä ei ole tilaa mutta jalustalla saisi pöydän sivuun kiinnitettyä. Arvostelut aika vaihtelevia tuon jykevyyden osalta mutta luulisi, että tuo jaksaa 4kg painavaa 22" näyttöä kannatella.

Mozi Display Desk Mount -pöytäteline näytölle 19,11 €
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
742
Onko kellään kokemuksia tuosta Verkkiksen näyttöjalasta? Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu, ajattelin josko tuollaisella saisi kakkosnäytön mahtumaan. Pöydällä ei ole tilaa mutta jalustalla saisi pöydän sivuun kiinnitettyä. Arvostelut aika vaihtelevia tuon jykevyyden osalta mutta luulisi, että tuo jaksaa 4kg painavaa 22" näyttöä kannatella.

Mozi Display Desk Mount -pöytäteline näytölle 19,11 €
Siellähän niitä verkkokaupassa on kokemuksia, joita voi lukea.

Itse en osta ko. Mallia ainakaan 27":lle, kun moittivat vähän liian hempuliksi painavammille näytöille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Siellähän niitä verkkokaupassa on kokemuksia, joita voi lukea.

Itse en osta ko. Mallia ainakaan 27":lle, kun moittivat vähän liian hempuliksi painavammille näytöille.
Kuten sanoin, Verkkiksen kokemukset ovat hyvin vaihtelevia. Muutenkin luotan enemmän täällä foralla pyörivien kommentteihin kuin johonkin Verkkiksen kommentoijaan, joista suurin osa kirjoittaa kommentin vuorokauden käytön perusteella lähinnä sen Verkkiksen ilmaisen lisätakuun toivossa. Noh, ei tuo tietysti kauhean kallis kokeilu ole vaikka olisikin susi.
 
Liittynyt
09.10.2017
Viestejä
252
Kuten sanoin, Verkkiksen kokemukset ovat hyvin vaihtelevia. Muutenkin luotan enemmän täällä foralla pyörivien kommentteihin kuin johonkin Verkkiksen kommentoijaan, joista suurin osa kirjoittaa kommentin vuorokauden käytön perusteella lähinnä sen Verkkiksen ilmaisen lisätakuun toivossa. Noh, ei tuo tietysti kauhean kallis kokeilu ole vaikka olisikin susi.
Mä tilasin tänään tuollaisen, katotaan miten 22" Samsungin K5000 -telkkari istuu siihen.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 614
Onko kellään kokemuksia tuosta Verkkiksen näyttöjalasta? Ei olisi ainakaan hinnalla pilattu, ajattelin josko tuollaisella saisi kakkosnäytön mahtumaan. Pöydällä ei ole tilaa mutta jalustalla saisi pöydän sivuun kiinnitettyä. Arvostelut aika vaihtelevia tuon jykevyyden osalta mutta luulisi, että tuo jaksaa 4kg painavaa 22" näyttöä kannatella.

Mozi Display Desk Mount -pöytäteline näytölle 19,11 €
Mulla on tuo kiinni Ikean sähköpöydässä kannattelemassa Acerin XB271HU 27" näyttöä. Ihan hyvin toimii, joskus satunnaisesti on ehkä joutunut korjaamaan vähän
näytön asentoa, liekkö sitten itse töninyt vaiko painanut liikaa.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
On muuten hidasta tuo Amazonin toiminta nykyään, viime tiistaina tilattua näyttöä ei ole vieläkään saatu liikkeelle [emoji849]
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
654
Äh, tuote oli korissa ja syötin uutta osoitetta niin kerkesivät MSIt loppua Amazonista. Eli ensi kerralla ei pidä aikailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
138
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
Tuo Clas Ohlsonin työtasotarjous on aivan naurettava. Hinta vain netistä ja sitä ei voi netistä tilata, ei anna mennä edes kassalle kun tuotetta ei ole varastossa. Eipä tuollaisia ihan hirveästi kannata tuonne threadiin viljellä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
Tuo Clas Ohlsonin työtasotarjous on aivan naurettava. Hinta vain netistä ja sitä ei voi netistä tilata, ei anna mennä edes kassalle kun tuotetta ei ole varastossa. Eipä tuollaisia ihan hirveästi kannata tuonne threadiin viljellä.
Mulla taas antoi mennä loppuun saakka, mutta en viittinyt.

Edit: Tuotteet väärin, sekoitin tuohon työkalusarjaan. My bad. Ja onhan tuosta työtason alkuperäisestä linkkauksesta jo yli viikko, joten ei ihme, että tavaraa ei enää ole.

clasu.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 054
Tuon Kamasan setin jo laitoinki pari päivää sitten ja sen hinta on päivittänyt muuten nyt 99e.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 739
Viestejä
4 202 239
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom