Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 894
Mulla on ollut aikaisemmin amazon prime (jenkeistä) ja oon jopa maksanutkin siitä jonkin verran. Nyt otin saksasta primen trialin, niin primevideo defaulttas niin telkussa kuin kännykässäkin saksaksi! Onko tietoa miten tässä käy ja voiko tuota kieltä mitenkään järkevästi vaihtaa?
En aivan käsitä mitä tarkoita, mutta primevideon sisältö tulee kyseisen maan Amazonin valikoiman mukaan ja sitä ei voi vaihtaa muuta kuin tekemällä tilauksen toisen maan Amazoniin. Valikoiden kielen voi sitten kyllä vaihtaa käyttöliittymästä ja ainakin Amazon nettisivuilla tarvittaessa Englanniksi.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
440
En aivan käsitä mitä tarkoita, mutta primevideon sisältö tulee kyseisen maan Amazonin valikoiman mukaan ja sitä ei voi vaihtaa muuta kuin tekemällä tilauksen toisen maan Amazoniin. Valikoiden kielen voi sitten kyllä vaihtaa käyttöliittymästä ja ainakin Amazon nettisivuilla tarvittaessa Englanniksi.
Sitä että kun mulla on ollut amazon tunnukset ja kun tein viimeksi tilauksen saksan amazonista, klikkasin prime jäsenyyden trialin itselleni. Mitään muuta ei tarvinnut tehdä, muuttaa osoitetta tms. Tämän jälkeen kun loggasin sisään prime video appiin ja telkkarin samaiseen sovellukseen, on kieli eli valikot jne. saksaksi. Myös default ääniraita on saksaksi :(

Ja kyllä ne amazon.de nettisivut on edelleen englanniksi, ei siinä ole mitään ongelmaa. Mutta noissa sovelluksissa ei ole mielestäni vaihtoehtoa muuttaa kieltä?
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
966
Sitä että kun mulla on ollut amazon tunnukset ja kun tein viimeksi tilauksen saksan amazonista, klikkasin prime jäsenyyden trialin itselleni. Mitään muuta ei tarvinnut tehdä, muuttaa osoitetta tms. Tämän jälkeen kun loggasin sisään prime video appiin ja telkkarin samaiseen sovellukseen, on kieli eli valikot jne. saksaksi. Myös default ääniraita on saksaksi :(

Ja kyllä ne amazon.de nettisivut on edelleen englanniksi, ei siinä ole mitään ongelmaa. Mutta noissa sovelluksissa ei ole mielestäni vaihtoehtoa muuttaa kieltä?
Android sovelluksessa ainakin vaihtuu ihan Settings->Language
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 894
Siis PrimeVideo sovelluksessa? Mula kun tuo on saksaksi, niin en Einstellung valikosta ei löydy mitään kieleen (Sprache) viittaavaa?
www.primevideo.com ja sieltä kielenvaihto. Tuo ei tosin muuta sitä sisällön kieltä miksikään, jos siis on sellainen ohjelma joka on vain kyseiseen mahaan tehtynä (saksan primessa on osa ohjelmista vain saksaksi, ranskassa ranskaksi jne). Tekstit löytyy useimpiin ohjelmiin englanniksikin
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Korkattu 8700K@5GHz vesijäähyllä kelpaa ainakin mulle ;) Käy myös 5.1GHz mut silloin hyvä vakaus vaatii kärsivällisyyttä :)
On mullakin korkattu 8700k joka toimii @ 5GHz (koulutan sitä kyllä atm 4,6GHz) mutta #raudanhimo :( Ja jos tosiaan on yhteensopiva z370 sarjan lankun kanssa, niin miksikäs ei :D
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
440
www.primevideo.com ja sieltä kielenvaihto. Tuo ei tosin muuta sitä sisällön kieltä miksikään, jos siis on sellainen ohjelma joka on vain kyseiseen mahaan tehtynä (saksan primessa on osa ohjelmista vain saksaksi, ranskassa ranskaksi jne). Tekstit löytyy useimpiin ohjelmiin englanniksikin
Yes, tämä. Ei ole tullut käytyä selaimella tuolla, niin ei pompannut eteen. Nyt kysyi heti, että vaihdetaanko lokaatio suomeen. Sen jälkeen pystyy vaihtamaan kielen englanniksi.
 
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
95
Tuote: Kingston HyperX Predator DDR4 16 Gb (2x8Gb, 3000Mhz, CL15, 1,35V)
Hinta: 169€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 29.7. asti
Linkki: HyperX Predator DDR4 RAM 16 GB - Muisti
Itselle tuli tuo Gigantin myymä muisti, tosin ei tullut sama kuin tuotesivulla myyty.

Tuotesivulla: CL15 3000mhz
Paketissa: CL16 3200mhz
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...x-8gb-hyperx-predator-ddr4-3200mhz-cl16-1_35v
Osaako kukaan sanoa, onko noilla mitään käytännön eroa? Ei huvittaisi alkaa palautusrumbaan.

Edit: Gigantin nettichattiaspasta 20€ hyvityskoodi virheen vuoksi. Itse tartuin tähän. Kuulemma ovat listanneet väärän muistin nettisivulle ja kaikille muillekkin oletettavasti eri muistit lähetetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Itselle tuli tuo Gigantin myymä muisti, tosin ei tullut sama kuin tuotesivulla myyty.

Tuotesivulla: CL15
Paketissa: CL16

Osaako kukaan sanoa, onko noilla mitään käytännön eroa? Ei huvittaisi alkaa palautusrumbaan.
Huonompi suorituskyky, koska suurempi latenssi. Itse palauttaisin tai vaatisin hyvitystä. *EDIT* Ei ollutkaan molemmat 3000MHz -kittejä... My bad.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.03.2018
Viestejä
1 089
Huonompi suorituskyky, koska suurempi latenssi. Itse palauttaisin tai vaatisin hyvitystä.
Ei nii yksinkertaista

3000 CL15 lla melkein sama suorituskyky kun toisella 3200 CL16 ;)

Latenssi on toki suurempi mutta "mekakertsia" on ku enempääää

ja jos toi 3200 käy vaikkapa @3600 nii toi oo varmasti nopeimpi ku 3000 mikä tuskin käy 3400 (mut toi kellotus on jo Viikinlotto-luokkaaaa :rolleyes:)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
107
Tuli pistettyä ostohousut jalkaa ja pistettyä tuollainen Miyabin 20cm keittiöveitsi tilaukseen. Oon jo pitkään harkinnut tuollaisen ostoa ja nyt oli hinta kohdillaan. Vielä on 14pv aikaa muuttaa mieltä. Vaikuttaa kuitenkin sellaiselta veitseltä, että huolta pitämällä on melkein ikuinen. :)
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
10
Tuli pistettyä ostohousut jalkaa ja pistettyä tuollainen Miyabin 20cm keittiöveitsi tilaukseen. Oon jo pitkään harkinnut tuollaisen ostoa ja nyt oli hinta kohdillaan. Vielä on 14pv aikaa muuttaa mieltä. Vaikuttaa kuitenkin sellaiselta veitseltä, että huolta pitämällä on melkein ikuinen. :)
Joo aika laadukkaalta vaikuttaa. Mielenkiintoista ettei ko. merkkiä löydy kovin monesta kivijalkakaupasta. Kait niillä Ikean veitsilläkin pärjää aina pari vuotta..:)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Melkein mikä tahansa veitsi on ikuinen jos siitä pitää huolta. Ei kannata uskotella itselleen, että >100€ ovh veitsessä maksaa yhtään mistään muusta, kuin mielikuvasta. Ainoa etu japanilaisissa veitsissä on laminoitu kangaskahva, mutta en tiedä onko tuossa Miyabissa moista

Mukavahan noita kalliimpia veitsiä on omistaa ja itsellänikin on pari Yaxellia laatikossa pölyttymässä, jotka saatan vetää käyttöön jos tulee tarve päästä vouhottamaan vieraalle damaskiteräksellä tms. Jokapäiväisessä käytössä sitten Victorinoxit.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
621

Voi itku kun en silloin ottanut ilmaista CDON+ -jäsenyyttä kun joku sen tänne linkitti. En kyseisestä kaupasta tykkää oikein yhtään, mutten ollenkaan arvannut että noin hyviä tarjouksia saattaisi joskus tulla pelkästään jäsenille.

Olisi näpsäkkä tuollainen kaiutin joillekin pikku piknikeille. En niin paljoa kaiutinta tarvitse että maksaisin juuri tuon enempää ja mahtuisi helposti reppuun myös.
Siitä JBL Clip 2 nyt tarjouksessa Telialla.

JBL Clip 2 -bluetooth-kaiutin - Telia

Tuossa nyt vähän vastaavanlainen. Joo ei ihan pöytämallia mutta tämähän menisi siellä piknikillä.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 240
Tulevana lauantaina eli huomenna (11.8.) ainoastaan Samsung Galaxy Tab A tabletti 179e. Normi 299e.

Samsung Galaxy Tab A 10.1" 32GB - Telia

Onko harkitsemisen arvoinen? Toisaalta itsekin välillä miettii mihin tarvii enää tablettia(?)
Itsellä ollut käytössä kyseinen tabletti vuoden alusta kun silloinkin taisi olla tuohon hintaan tarjouksessa juurikin Telian liikkeessä päivän ajan (saattoi olla 189e). Päivittäin käytän ja todella kätsy laite (etenkin kun 4G, niin ei tarvii miettiä wifi asetuksia sun muita matkoilla, tuli alkuvuodesta tuo 2,90e/kk liittymä tilattua tähänkin onneksi), näytölläkin sopivasti kokoa että katselee videoita mielellään ennen nukkumaan menoa, muttei ole liian iso laite.

Itse asensin samantein customROMin (ResurrectionRemix), että sai kunnolla omaan hallintaan laitteen (root, adblock jne...).

Kotelon tilasin Ebaysta parilla eurolla ja sekin palvellut erittäin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 293
Tulevana lauantaina eli huomenna (11.8.) ainoastaan Samsung Galaxy Tab A tabletti 179e. Normi 299e.

Samsung Galaxy Tab A 10.1" 32GB - Telia

Onko harkitsemisen arvoinen? Toisaalta itsekin välillä miettii mihin tarvii enää tablettia(?)
Meh. Micro-Usb. No go 2018 ja oli jo no buy 2017.
Ja silti Ipad 2017 esim. noin. 260e hintaan parempi ostos (joskus esim. käytettynä tms.). Eikös sitä paitsi joku Xiami Mi pad julkaistu tässä ja oli kohtuu hintaa kohtuu hyvä?.. ehkä.
Käytin itsekin kaverin tuollaista hetken ja ei menis omassa käytössä jatkoon (verrokki Ipad 2017).
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 406
Meh. Micro-Usb. No go 2018 ja oli jo no buy 2017.
Ja silti Ipad 2017 esim. noin. 260e hintaan parempi ostos (joskus esim. käytettynä tms.). Eikös sitä paitsi joku Xiami Mi pad julkaistu tässä ja oli kohtuu hintaa kohtuu hyvä?.. ehkä.
Käytin itsekin kaverin tuollaista hetken ja ei menis omassa käytössä jatkoon (verrokki Ipad 2017).
Miksi microusb on no go ja no buy? Koska Apple? Sama varmaan koskee 3,5-millistä plugia..?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
317
Miksi microusb on no go ja no buy? Koska Apple? Sama varmaan koskee 3,5-millistä plugia..?
Ei toimi molemmin päin, murtuu helpommin (itselle ei ole tuo ollut ongelma), ne väkäset on vittumaisia ja onhan se vähän kämästä tänäpäivänä lähteä tuohon kelkkaan kun voi vaan ottaa kaapelin ja tunkea kumminpäin haluaa puhelimeen. Osa microusb kaapeleista ei tunnu menevän edelleenkään kaikkiin microusb-liittimiin, osa on jämäkämpiä, osa lähtee pois ihan ilman voimaa ja osa vaatii perkeleesti voimaa... paska liitäntätapa herran vuonna 2018.

3,5mm plugin voi tunkea myös kumminpäin tahansa koska se on sen mallinen ettei se välitä :b

EDIT: Itse ostin tuon Galaxy TAB A:n kun oli nuo hullut mustat mitkä lie saint patrick päivät tuossa viime vuonna (maksokohan se 199€ tjsp, kuitenkin alle 200€) ja tuo on ihan loistava laite netflix käyttöön ja kevyeen pelailuun kuten angry birds ja possupelit, mutta selainkäytössä tuo tökkii jos on tottunut johonkin iphonen sulavuuteen. Jos pääpaino on leffa/juutupe/mediakäytössä niin ostamisen arvoinen laite on lataustavasta huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 406
Ei toimi molemmin päin, murtuu helpommin (itselle ei ole tuo ollut ongelma), ne väkäset on vittumaisia ja onhan se vähän kämästä tänäpäivänä lähteä tuohon kelkkaan kun voi vaan ottaa kaapelin ja tunkea kumminpäin haluaa puhelimeen. Osa microusb kaapeleista ei tunnu menevän edelleenkään kaikkiin microusb-liittimiin, osa on jämäkämpiä, osa lähtee pois ihan ilman voimaa ja osa vaatii perkeleesti voimaa... paska liitäntätapa herran vuonna 2018.

3,5mm plugin voi tunkea myös kumminpäin tahansa koska se on sen mallinen ettei se välitä :b
Nyt on kyllä haettu ihan oikeasti syitä.. Itse en kyllä laitetta jättäisi ostamatta yhden laturiliitännän takia, jos tarjous muuten on hyvä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
317
Nyt on kyllä haettu ihan oikeasti syitä.. Itse en kyllä laitetta jättäisi ostamatta yhden laturiliitännän takia, jos tarjous muuten on hyvä.
Joo päivitin tuota viestiä juuri sillä itsellänikin on tuo laite vaikkei se nyt mitenkään huippulaite muuten kyllä olekaan, riippuen käytöstä.

Ja oikeasti kun tuohon usb-c/lightning piuhaan tottuu niin tuommoiseen microusb kakkeliin paluu on kuin soittaisi 80-luvulle.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 095
Juuh, tabletissa itselläni menettelee micro-USB, kun sitä ei omassa käytössä tarvitse läheskään päivittäin ladata. Sen sijaan micro-usbilliseen puhelimeen en kyllä enää mielellään palaisi, kun on tottunut siihen, että USB-C-johdon voi tökätä yöpöydällä luuriin aika lailla yhdellä kädellä ja katsomatta. Se kuitenkin on jokailtainen rutiini.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
317
Juuh, tabletissa itselläni menettelee micro-USB, kun sitä ei omassa käytössä tarvitse läheskään päivittäin ladata. Sen sijaan micro-usbilliseen puhelimeen en kyllä enää mielellään palaisi, kun on tottunut siihen, että USB-C-johdon voi tökätä yöpöydällä luuriin aika lailla yhdellä kädellä ja katsomatta. Se kuitenkin on jokailtainen rutiini.
Joo sama kun latailen keskimäärin 4-5 päivän välein niin se menettelee vielä sen takia, mutta on se silti rasite ja jäänne menneestä ihan jo sen takia kun kaikki piuhat ja liittimet ei siltikään aina toimi keskenään vaikka pitäisi olla samoja. Aina on jossain joku nystyrä vähän enemmän koholla ja ei just nyt mene tuohon laitteeseen, mutta käy johonkin toiseen koska siinä liitin on väljempi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 525
Tulevana lauantaina eli huomenna (11.8.) ainoastaan Samsung Galaxy Tab A tabletti 179e. Normi 299e.

Samsung Galaxy Tab A 10.1" 32GB - Telia

Onko harkitsemisen arvoinen? Toisaalta itsekin välillä miettii mihin tarvii enää tablettia(?)
telialla on tälläinenkin tarjous : tabletti +100mb mobiilinetti 14.90€

Huawei T3 10 -tabletin ja Yhteys Mukaan keskittäjälle -mobiililaajakaistaliittymän yhteishintaan 14,90 €/kk. Etuhinta edellyttää 24 kuukauden sopimusta.

Huawei MediaPad T3 10 ja Yhteys mukaan - Laitteet - Kauppa - Telia

tuossahan tulee käytännössä ilmainen tabletti, kun normihinta pelkälle liittymälle on 16.90€/kk.
edellyttää että myös puhelinlittymä on telialla.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 501
Mitään kelvollisia BT-kuulokkeita halpaan (<40€) hintaan? Edelliset alkaa lahoamaan ja tarvis reeneihin uudet :geek:
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
Eikö niitä aina tarjouksessa olevia JBL:iä (T450 vai mikä lie malliltaab) porukka hintaisekseen ole kehunut. Itse nopsaan kokeilin ja ääni ei miellyttänyt, mutta olenkin aika vaativa sen suhteen. Kantomatkahan noissa on varsin hyvä eikä nuo nyt äkkiseltään huonolta päässäkään tuntunut. Superluxin langalliset kyllä hakkaa äänessä nuo mennen tullen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 264
6kk Amazon Prime Video:ta ilmaiseksi: https://www.amazon.fr/amazonprime/

Käytönotto vaatii ranskalaisen osoitteen lisäämistä oman tunnuksen alle, sekä iän asettamista 18-24v välille. Ikää ei tarkisteta, eikä luottokortin tarvitse olla ranskalainen. (Testattu aiemman kampanjan yhteydessä ja toimii. Ei tarvetta VPN:lle.)
Millä ihmeellä tonne saa ton iän laitettua?
Mä oon tässä ny tunnin tehnyt tota rekisteröitymistä google translatorin kanssa ja sain ton osoitteen lisättyä mutta en mistään löydä kohtaa mihin saisi iän laitettua :p
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 894
Millä ihmeellä tonne saa ton iän laitettua?
Mä oon tässä ny tunnin tehnyt tota rekisteröitymistä google translatorin kanssa ja sain ton osoitteen lisättyä mutta en mistään löydä kohtaa mihin saisi iän laitettua :p
Itse en viime kerralla mitään tehnyt osoitteelle, eli suomella mentiin mutta iän laitoin. Taitaa olla edelleen, mutta en kyllä muista missä
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 264
Joop, ei vaan löydy sit millään :(
Oon mielestäni jo jokaisen sivun katsonut :(
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 501
Eikö niitä aina tarjouksessa olevia JBL:iä (T450 vai mikä lie malliltaab) porukka hintaisekseen ole kehunut. Itse nopsaan kokeilin ja ääni ei miellyttänyt, mutta olenkin aika vaativa sen suhteen. Kantomatkahan noissa on varsin hyvä eikä nuo nyt äkkiseltään huonolta päässäkään tuntunut. Superluxin langalliset kyllä hakkaa äänessä nuo mennen tullen.
Okei. On varmasti joo Superluxit paremmat, mutta nimenomaan sen takia kuulokkeita reeneissä pídän, että saa paremmin keskittyä ja sulkea häiriötekijöitä pois piiristä ja valitettavasti tuo johto on myös sellainen no-no. :(

Edit: Kävin nämä aamulla Gigantista hakemassa ja yhden käyttökerran perusteella 5/5 :tup:.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Okei. On varmasti joo Superluxit paremmat, mutta nimenomaan sen takia kuulokkeita reeneissä pídän, että saa paremmin keskittyä ja sulkea häiriötekijöitä pois piiristä ja valitettavasti tuo johto on myös sellainen no-no. :(
Mitä reenaat?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
79
Tuli tartuttua tuohon Telian Samsung tabletti tarjoukseen.179€ ei ole mielestäni paha hinta, kuitenkin laadukkaasta tabletista ja mikä eniten painoi oli se, että voi maksaa erissä 0-korolla.
 

Ntws

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
91
Tämä ketju pitäisi poistaa. Tulee ostettua turhaa tavaraa. Nytkin kuuntelen kuulokkeita uDAC3 kautta ja pilaan kuuloni nopeammin. Telialta tilasin jbl clip 2, en tiedä käyttötarkoitusta, mutta kun 19,90 hintaan sai.....
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Tämä ketju pitäisi poistaa. Tulee ostettua turhaa tavaraa. Nytkin kuuntelen kuulokkeita uDAC3 kautta ja pilaan kuuloni nopeammin. Telialta tilasin jbl clip 2, en tiedä käyttötarkoitusta, mutta kun 19,90 hintaan sai.....
Mietin ihan samaa ajoittain. Aivan turhaan tulee ostettua tavaraa, "koska se oli niin edullinen". Nytkin on joku 5 pkt tulossa maailmalta..
 

Ntws

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
91
Mietin ihan samaa ajoittain. Aivan turhaan tulee ostettua tavaraa, "koska se oli niin edullinen". Nytkin on joku 5 pkt tulossa maailmalta..
Viestini oli sarkasmia, mutta kyllä siinä totuuttakin on. Turhaa tavaraa tulee ostettua.

uDAC3 hintaan 45eur oli mielestäni hyvä ostos, näyttää ja kuulostaa paljon hintaansa laadukkaammalta. (Ja olen toki tarpeellistakin tavaraa pongannut ketjusta)
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
966
Juuri harmittelin kun jätin uDACIN ostamatta kun luulin, ettei ole tarvetta. Nyt kun hinta on noussut takaisin, niin se tarve sitten tuli eteen, kun lomilta palasin töihin ja muistin, kuinka paljon kuuntelen kuulokkeilla musiikkia läppärin ääressä. Kaikki pitäisi hamstrata :D
 

Ntws

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
91
Juuri harmittelin kun jätin uDACIN ostamatta kun luulin, ettei ole tarvetta. Nyt kun hinta on noussut takaisin, niin se tarve sitten tuli eteen, kun lomilta palasin töihin ja muistin, kuinka paljon kuuntelen kuulokkeilla musiikkia läppärin ääressä. Kaikki pitäisi hamstrata :D
Ennen kokemusta vain Procaster DAC-03, on tämä ainakin laadukkaammaan näköisesti tehty. Ääni on niin täydellinen dacin puolesta kun minä ymmärrän. Sokkotesti tämän ja 1000eur dacin kanssa olisi mielenkiintoinen.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Viestini oli sarkasmia, mutta kyllä siinä totuuttakin on. Turhaa tavaraa tulee ostettua.

uDAC3 hintaan 45eur oli mielestäni hyvä ostos, näyttää ja kuulostaa paljon hintaansa laadukkaammalta. (Ja olen toki tarpeellistakin tavaraa pongannut ketjusta)
Kyllä itellä välillä tulee ihan liikaa tartuttua tarjouksiin. Ostan välillä myös sillä tarkoituksella, kun tiedän että kaverilla on tarve vaikka se ei sitä vielä tiedäkään :D
 

hoffmann

ich komme
NOSTO
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
971
Tuota Telian Tab A 32GB:tä jo harkitsin, mutta mikäs muu LTE-tabletti se sitten kannattais ostaa jossa hyvä hinta/laatu suhde (ja usb-c liitin)?
 

Ntws

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
91
Jos et kiinasta tilaa, et saa parempaa hinta/laatu.

Itsekkin mietin että tilaisinko.

Itsellä kuiten Ipad (2018)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 218
Minkä vuoden malli tuo Telian Samsung-tabletti oikein on? Olisi kiva kun kunnolla annettaisiin nuo tuotetiedot eikä vaan tuollalailla sinne päin...
 

Ntws

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
91
Kai se uusinta mallia. Ei ainakaan voi odottaa että vanhoja myisivät.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 459
Viestejä
4 215 657
Jäsenet
71 057
Uusin jäsen
Puokkiw

Hinta.fi

Ylös Bottom