Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Pitihän se sitten tilata, olkkarin 2.1 Genejä tuskin syrjäyttää, mutta jos sitä makkariin laittas [emoji16]
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Tässä mietityttää lähinnä kannattaisko oma Behringer B2031A pari korvata noilla.. Mahtaako olla mahdollista, että olisi parempi ääni? Toki noissa on kaikkea muuta näppärää älyominaisuutta mutta jos ihan pelkkää ääntä tarkastellaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 809
Tilaukseen meni... Nyt on mennyt pienistä tuista ajoneuvoveron vuosipuolikas, vakuutus joka sekin yhdessä aivan liikaa. Toivottavasti auto ei nyt kolmen viikon aikana hajoa totaalisesti tai joutuu ostaa jonkun muutaman satasen paskeen :sworried:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
757
Sen soundbarin hintahistoriaa kun katsoo niin komplett on tiputtanut hintaa 750,-. Voisiko olla että tässä on tullut suunniteltu alennus kahteen kertaan?
 

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
345
Olen tuota mutenkin harkinnut ja arponut, oli helppo päätös :kippis:
 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
45
"Halvalla" 250€.

Prosentit ok, jos tuo on alkujaan lähes 2000€ ja nykyään 1000€ lähtöisin, mutta jätin itse tilaamatta koska jo ~100€ saa huomattavasti tv:n kaiuttimia paremmat soundbarit. Ja pitää huomioida onko lähdelaitteetkaan tuolla tasolla, että jotain Atmoksia lähtisi hifistelemään. Säästäisin 750€ tuosta tuotteesta, mutta todellisuudessa tuhlaisin satasen ylimääräistä.
No onhan tuo ihan ryöstö 250eurolla. Itse laskin että nautin laadukkaista äänistä ja tuosta saa vielä muutaman vuoden päästä myydessä varmasti tuon ostohinnan, kun sinun satasella ostama on jo ser-kamaa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
No onhan tuo ihan ryöstö 250eurolla. Itse laskin että nautin laadukkaista äänistä ja tuosta saa vielä muutaman vuoden päästä myydessä varmasti tuon ostohinnan, kun sinun satasella ostama on jo ser-kamaa :D
No todellakin näin. Ei ole mitään syytä ostaa satkun rimpulaa, kun tämä on pilkkahintaan. Soundbarit noin yleisesti ottaen ovat kuraa mutta muutamia poikkeuksia löytyy. Ovat ne toki paremmat kuin TV:n kajarit mutta tuo ei ole juuri mikään saavutus. Tämä on yksi niistä harvoista oikeasti hyvistä ja ainoa ongelma on ollut hinta mutta ei ollut kyllä enää. Ja tosissaan tuokin, että sen satkun laitteen voi vuoden päästä kärrätä kaatikselle jos haluaa vaihtaa kun taas tästä saanee jopa enemmän kuin nyt maksoi. Vaikea keksiä mitään järkevää syytä olla ostamatta tätä jos soundbarista tai halvasta äänenparannuksesta haaveilee. Toki jos talous kaatuu yhteen ylimääräiseen satkuun niin sitten ei kannata.

Sen soundbarin hintahistoriaa kun katsoo niin komplett on tiputtanut hintaa 750,-. Voisiko olla että tässä on tullut suunniteltu alennus kahteen kertaan?
Vähän veikkaan, että 750e ale on tosissaan ok mutta lähtöhinnan piti olla enemmän kuin 999e. 1500e lähtöhinnalla tuo olisi ollut edelleen hyvä tarjous muttei toki tajunnanräjäyttävä.


Itse laitoin tilaukseen vaikka löytyy nuo Behrun B2031A:t jotka ovat kyllä kanssa kovat. Vertaillaan nyt vähän ja katsotaan miten nämä pärjäävät. Tuskin on ongelmaa saada omia pois vaikka eivät miellyttäisi. Nämä tulevat muuten vissiin kotiinkuljetuksella?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 817
Halpa on mutta ei vaan ole tarvetta(tai juuri nyt sitä 250 tuollaiseen) kun töllö on kaiuttimien "keskellä" joka tapauksessa eli jos haluan parempaa ääntä laitan vaan av:n kautta.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
315
Tilaukseen lähti myös itsellä, mutta veikkaisin että tuo 750 koodissa meinasi sitä hintaa millä olisi pitänyt koodin käytön jälkeen lähteä puljusta liikkeelle.
Noh, toivossa on hyvää elää.
Useampi hintavirhe - rahojen palautus tilille on jo triidin puolesta tullut koettua, joten oppinut odottamaan terveellä pessimismillä. :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
297
Hintahistoriaa katsoessa huomasin, että Komplettilla tuon hinta on ollut aiemmin 1749,00 € ja 5.6. tuon hinta on tippunut juurikin 750euroa eli hinnaksi on jäänyt tuo 999€.
Eli aika selkeästi tuo 999€ on jo se alennettu tarjoushinta. Pistin kuitenkin tilaukseen, 30.6. lupailivat toimitusta joten saa nähdä miten käy.
Vähän eri luokan tappiothan tuossa tulisi firmalle kuin jonkun kotelon myymisessä 7 eurolla, joten villi veikkaus että tilaus peruuntuu hintavirheen takia.
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
83
On kyllä niin hyvä tarjous tosta SoundBarista, että tekis mielei laittaa tilaukseen vaikka toimitusaika arvio on nyt 3-4 viikkoa ja löytyy jo LG:n SJ9 viime black fridaysta ostettuna 599 hintaan. Tota edullisemmin ei tule Atmos soundbaria saamaan vähään aikaan. Mutta pitänee vastustaa kiusausta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
570
Kyllähän tuo vahvasti virheeltä haiskahtaa. Tilaukseen meni kuitenkin. Tulee jos tulee, mutta en nyt kamalan suurena vääryytenä koe jos peruvat tilaukset..
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
436
Itsellänikin meni tilaukseen. Tilasin tosin vasta aamulla kun saldoa ei ollut ja näytti ajaksi 3-4vk. Sen siitä saa, kun jää liikaa yöllä empimään :D
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
328
Myöhäisheränneenä piti laittaa myös soundbar tilaukseen, toimitus 1.7 mutta joo, vähän hintavirheeltä haiskahtaa ja ottavat kuitenkin vieläkin tilauksia vastaan. Ei voi voittaa jos ei veikkaa, mutta mielenkiinnolla odotan aspan paluuta maanantaina toimistolle :D Hyvä tarjous kyllä, kiitokset OP
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
211
Laitoin myös tilausta sisään.
On kyllä kova tarjous. Toivottavasti saapuu perille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 186
Laitoin tuon Soundbarin tilaukseen. Tuo ei ilmeisesti tarvitse vahvistinta? Voisin laittaa muutama vuosi sitten hyvään hintaan ostetun Yamahan vahvistimen ja 5.0 kaiutin setin myyntiin. Vaimo oli juuri puhunut, että haluaisi sirommat kaiuttimet.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 282
Soundbar lähti tilaukseen vaikka tuolle ei ole mitään tarvetta. Katsotaan miten käy. :D
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 890
Onko tietoa miten tuon sounbarin HDMI-kytkin toimii? Onko siinä kauko, vai luurin kautta?

Mitenköhän tuon kanssa pystyisi käyttämään takakaiuttimia? Vai ollaanko täällä sitä mieltä, ettei niistä ole iloa tuon kanssa?

Tilaukseen piti laittaa, kun olen kaivannut BT, chromecast jne tukea vahvistimeen. Nyttenpä pääsee siitä eroon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Kaukosäädin löytyy tuosta soundbarista. Vähän luulen ettei takakaiuttimia saa mitenkään järkevästi. Yleensä nuo ovat kuitenkin aika pitkälti valmiita kokonaisuuksia ja eivät ole itse laajennettavissa. Eri asia jos jotenkin saa vahvistimeen HDMI:llä liitettyä mutta varmaan taas heikentää itse kajarin toimintaa.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
49
Ruotsin sivustolla vastaavanlainen alennuskoodihässäkkä jolla lähtee 16 kilokruunun hinnasta 4k pois :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
629
Jos oikein ymmärsin niin tuo pitäisi toimia pc:ltä hdmi soundbariin ja siitä hdmi arc televisioon?
HTPC käytössä siis.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
328
Laitoin tuon Soundbarin tilaukseen. Tuo ei ilmeisesti tarvitse vahvistinta? Voisin laittaa muutama vuosi sitten hyvään hintaan ostetun Yamahan vahvistimen ja 5.0 kaiutin setin myyntiin. Vaimo oli juuri puhunut, että haluaisi sirommat kaiuttimet.
Kannattaa ehkä odottaa ensi viikkoon ja seurata tilauksen etenemistä ennenkuin laittaa vanhan setin kiertoon. Varmaan tätäkin foorumia seuraamalla saa jo osviittaa jos peruutusviestejä alkaa satelemaan ;) Tuntuu, että aika monta soundbaria taisi lähteä tilaukseen tätä kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 788
Sit vedonlyönti pystyyn että kauanko Komplettilla kuluu ilmoittaa tilanneille hintavirheestä. Toivotaan ettei oo mallia verkkis, että sivuille tilanne korjataan suht nopeasti ja tilanneille viestitään sit ku jaksetaan, jos muistetaan.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
793
Jos tuo olisi ollut vain se varasto erä niin olisi ollut pieni toivo, että ne lähettäisivät noi mutta jos sitä voi kerta vieläkin tilata niin tuskin tulee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
629
Tässä kävi samalla lailla kuin 1070 TI 390e tarjouksessa vuoden alussa. Saldo ehti loppua ja silti pystyi tilaamaan...
Itse kyllä sain tuotteen lopulta vaikka tilasin saldon loputtua, mutta aikaa meni pari kuukautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 788
★ Hyvät tarjoukset ★ (Sennheiser RS185)

Olikos tommosessa Sennheiserin omassa lähettimessä parempi äänenlaatu kuin bluetoothissa, vai miksi vuonna 2018 ostaisi tommosen möhkäleen mukaan?
Mitä oon joskus aiemmin (pari vuotta sitten) Senkun langattomia luureja tuollaisella lähettimellä testannut, niin ainakin niissä oli merkittävästi parempi kantama kuin mitä BT:llä olen nykyäänkään saanut missään. Oli esimerkiksi mahdollista kävellä luurit päässä toiselle puolelle taloa ilman pätkimistä, mikä ei BT:llä tulisi kuuloonkaan.

En tiedä ratkooko BT 5.0 tuota, ensimmäiset sitä käyttävät kuulokkeet on vasta matkalla itelle, mutta veikkaan että tuollainen Senkun ratkaisu omalla lähettimellä vetää edelleen pidemmän korren.

EDIT: Ja siis sikäli olen kyllä samoilla linjoilla, että en mäkään enää tuollaista pömpeliä huolisi minnekään. Nykyään noi BT-vehkeet on jo sillä tasolla että riittää varmasti 90% käyttäjistä, ja harvoin sitä nyt oikeasti tarvitsee olla todella kaukana siitä lähettimestä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Nyt mulla ilmoittaa että tuo Komplettin koodi on väärä tai vanhentunut. Johtuuko siitä että olen kirjautunut sisään ja käyttänyt koodin jo, vai toimiiko muillakaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 560
Mitenköhän tuon kanssa pystyisi käyttämään takakaiuttimia? Vai ollaanko täällä sitä mieltä, ettei niistä ole iloa tuon kanssa?
Kaukosäädin löytyy tuosta soundbarista. Vähän luulen ettei takakaiuttimia saa mitenkään järkevästi. Yleensä nuo ovat kuitenkin aika pitkälti valmiita kokonaisuuksia ja eivät ole itse laajennettavissa. Eri asia jos jotenkin saa vahvistimeen HDMI:llä liitettyä mutta varmaan taas heikentää itse kajarin toimintaa.
Ilmeisesti tukea takakaiuttimille ei ole kyseisessä mallissa (mutta DTS:X tuki tullut päivityksessä) Sony 7.1.2ch Dolby Atmos/DTS:X TM Soundbar with Wi-Fi/Bluetooth technology |HT-ST5000
Halvemmalle mallille on olemassa langattomat takakaiuttimet Sony bakhøyttalere for HTZF9 - Soundbar-kaiuttimet

Samsungillahan myös on langaton takakaiutin-setti, viime black fridayna kun HW-MS661 ostin 249€, niin moisen sai kaupan päälle Wireless Rear Kit | SWA-9000S/XE | Samsung FI
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
tod näk ei yhtään. Koko toi tsirkus näyttää lähinnä korttinumeroiden kalastelulta.
Tai sitten mennyt prosentit väärinpäin, alennuksen piti olla 25%, mutta menikin vahingossa hinnaksi 25%. Niinkuin joku tuossa aiemmin sanoi, ruotsalaisella sivustollaan alennus on 25%.

edit: ja aika kalliiksi tulisi korttinumeroiden kalastelu joko suuressa alennusprosentissa tai kielteisessä PR:ssä jos joutuvat aiheuttamaan asiakkaille pettymyksen peruuttamalla tilaukset (vaikka peruuttaminen täysin ymmärrettävää mielestäni onkin jos noin suuri hintavirhe kyseessä).
 
Viimeksi muokattu:

Uke

Team Nokia
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 004
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
207
@EnterSandman No hyi helvetti mitkä tuhnupurkit. Jos vähääkään kuuloaistiaan arvostaa niin näitä halvempia en lähtis edes harkitsemaan.

@heyrst Mitä meinaat? Onhan tuossa tuotesivulla selkeästi mainittu valmistajan tuotekoodi jolloin myytävän tuotteen täytyy olla juuri se.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
442
Onkos missään hyvää läppäritarjousta hintaluokkaan 500-800 e? Mukana kannettava (kokoluokka n. 14"), opiskelu- ja yleiskäyttöön.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 006
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
128
Tuote: Valikoima EBC-jarrupaloja
Hinta: Alkaen 7€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Niin kauan kuin tavaraa riittää
Linkki:
Redstuff: https://www.amazon.de/s/ref=sr_st_price-asc-rank?sf=moz&keywords=redstuff&rh=n:78191031,k:redstuff&qid=1528537922&sort=price-asc-rank
Yellowstuff: https://www.amazon.de/s/ref=sr_pg_1?sf=moz&rh=n:78191031,k:yellowstuff&sort=price-asc-rank&keywords=yellowstuff

Redstuff/Yellowstuff palojen hinnat ovat tyypillisesti n. 80-120€ per akseli. Omaan autoon tilasin keltaiset etujarrupalat hintaan 35€ ja mustat takajarrupalat hintaan 7€ eli hyviä säästöjä on tarjolla. Tuolta voi etsiä sopivat palat omaan autoon:
2016_UK_Automotive_Catalogue
Ei taida olla kaikki ainakaan tarjouksessa, vai enkö osaa vain etsiä?! Subaru Outback 2011 ja yellow stuff DP41661R eteen DP41584R taakse , black stuff Dp1661, DP1584 niin ei halpaa ole. Onko siis vain osa malleista tarjouksessa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
5
Tuote: Samsung 860 EVO SSD 500 Gt 2,5" SATA3 ‐SSD-kovalevy
Hinta: 89,90€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: Kampanjahinta 89,90 on voimassa 10.6.2018 klo 23.30 asti. Rajoitettu kampanjaerä: nettikauppa: 10 kpl, Helsingin myymälä: 200 kpl, Pirkkalan myymälä: 10 kpl, Oulun myymälä: 10 kpl, Raision myymälä: 10 kpl.
Linkki: Samsung 860 EVO SSD 500 Gt 2,5" SATA3 ‐SSD-kovalevy 89,90 €

EDIT: Vähintään nettierä loppu
Meni jo.

E: kivijalassa tietysti vielä.
Nettierän "10 kappaleesta" vapautui aika moni uudelleen tilattavaksi vielä tunti alkuperäisen postauksen jälkeen. Parhaimmillaan oli vielä kolme vapaana yhtä aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 553
Viestejä
4 288 021
Jäsenet
71 674
Uusin jäsen
Panj

Hinta.fi

Ylös Bottom